lieve klingel, mijn baby is niet ouder dan glitterblom, of bedoel je isa? anyweeeeeeeruggenprik, elize drinkt alleen nr 1 comfort. Ik probeer geen schema eigenlijk. Alleen beginnen met fles, dan een keer fruit en slapen. dan ben ik de draad alweer kwijt. groente moet nog, voor of na een fles? want als honger, dan geen groenten willen, als geen honger dan helemaal niks willen. en late fles probeerden we eraf te halen, maar kan mw nog niet, dus nu gewoon chill terugbijnietzoaf. : voeden op verzoek en slapen op verzoek, kijken of er vanzelf een ritme komt... en lekker wakker maken voor late fles, want heeft ze nodig mijn gezeik? lijf, check. elize nou valt wel mee, ze is gelukkig en doet het prima. isa check, probeert mij enorm uit, ondanks ontzettende goede opvoedskills werk CHECK allesiseng, onbekend maakt onbemind ben weer foetsie, moet met moeder mee naar bruiloft, lief van mij he?
@sil: vind het trouwens dapper en goed van je, dat je je hart hebt gelucht en om tips hebt gevraagd in je topic! weer een bewijs van DAT je een TOPmama bent! @taliaa de taliban: ik bedoelde isa ja, gewoon, in t algemeen, wat drinken die beestjes eigenlijk zo na/rond een maand of 8? hier is t BV, BV en nog es BV saai he, maar er gaat ook wel wat dixap in en ander bio verantwoord geitenwollensapspul- in een BEKER natuurlijk, je zou toch eens uit een FLES willen drinken seg over je schemapoging: aha, dacht dat je al iets had opgesteld ofso! is er een beeeeeeeeeetje regelmaat aan het komen in slaap, eet , drink? en ach, op die leeftijd is groentefruit alleen maar om te oefenen toch? nog? nr 1 gaat er wel goed in dus? zie je het zitten maandag? en wat ga je nu eigenlijk doen? kan ik dat ergens terug lezen of kan iemand het gewoonweg in 1 zin gillen? @1 zin: ja ik was ook weer lekker lang van stof he. (en dat voor iemand die het ROZE HEMAROKJE VAN 4 EURO ULTRABREEZERSLETTENKORT MAAT S ZOEKT! ) sorry heur, ik kan gewoon niet kort van stof zijn soms (en dat voor iemand die het ROZE enzovoort ) anyWEEEEEEEEEEEEEEjebeentealsikOOITnogeenrugprikkrijg :x ik ga weer heen in vrede! SMAK!
@Klingel: ik lieg tegen niemand.:x Mijn huis is schoon in een uur en daarna heb ik lekker niets gedaan. Alhouwel niets: ik moest een zeker iemand steeds weer het zelfde antwoord geven. Ik moet de dag nog gaan mee maken dat jij kort en krachtig iets gaat zeggen seg. @Taliaa: lieve schat, wat is het toch MOK dat werken. Maar ik denk echt dat als je er eenmaal bent en wat gewend bent het je best gaat bevallen. @Lauwtje: waar ben jij ergens?? @Saskia: kom die slaapkamer eens uit seg!! @Iedereen: melden. :x
@Bright: wil je even kijken in het topic wat Sil heeft geopend en een rea geven op mijn stukje. Graag heel kritisch oke??
@klinkelstoffenwinkel, die beessies drinken idd wat diksap (ofwel appelsap aangelengd met water) of water. Isa dronk echt super slecht alles, dus die had alleen fles. Nu drinkt ze alles en bestelt ze het liefste cola en koffie, haha... (krijgt ze natuurlijk niet, na weken gezeur heb ik haar bitterlemon door een rietje laten drinken, was toen wel genezen dacht ik zo, haha). Oja, wat ze ook graag heeft is koffieschuim, misschien een idee voor florientje?? haha in 1 zin: ik ga werken als wijkverpleegkundige En als nyn gelijk heeft ga ik binnenkort met zwangerschapsbevallingsverlof, ookal weten we het zelf nog niet En schemadepema hoepel lekker op, totaal geen regelmaat. En stress is weg, ze krijgt gewoon late fles tot ze 18 is (meteen sociale controle) en ik vertrouw mijn meissie gewoon dat ze het zelf goed regelt. (al moet ze mijn eigen prakkies niet)
Teken van leven! Teeningreep was niet fijn, maar nu gaat het eigenlijk wel weer Alleen beetje immobiel Gister alleen bank gezien, vandaag weer langzaamaan wat dingetjes proberen (in babykamer voornamelijk ). Liefs voor jullie!
Lieve meiden, Smak voor jullie allemaal! Ik probeer zo goed en zo kwaad als het kan alles te lezen, maar weet de helft dan al niet meer. Alleen maartbeebdiscussie...tja, moet kunnen vind ik...idd wat klingel zegt, maartje is zelf ook niet vies van een discussie (wat goed is hoor!) Dus snap ook wel dat er een aantal meiden zijn die nu ook niet hun mond willen/kunnen houden! Ik ben het heel erg met Klingels kleine geschreven stuk eens... Precies verwoord zoals ik het ook voel, kan alleen zelf nooit zo goed de woorden vinden...dus Klingel, bravo! Inleiden terwijl er nog niks is gebeurd wilden ze bij mij absoluut niet!!!!! Ze zei (met 39 weken) dat als er nog geen verweking of ontsluiting was, ze niks gingen forceren, omdat het risico dan veel te groot was. Dat deden ze echt alleen als er een levensbedreigende situatie was. Dus dan was het gewoon wachten... En ook wij hebben allemaal een IVF of ICSI-behandeling gehad en ook bij ons (bij sommige meer dan de ander) is er veel minder kans dat we weer zwanger raken... Snap dus niet zo goed, waarom jou dat anders maakt voor een gyn. En als hij echt geen risico wil nemen, laat hij je dan opnemen met 37 weken en je steeds aan het ctg-apparaat leggen of zelfs een electrode op het hoofdje van de baby zetten, zodat hij alles in de gaten kan houden VANUIT jouw buik... MOCHT er dan toch iets mis gaan (al zou ik niet weten waarom) dan zijn ze er altijd snel genoeg bij. Voor beebje iig veel beter... Taaltje, heb al gereageerd op je hyvesbericht! Komt goed lieverd, smak! Nyn, bedankt voor al je lieve opbeurende/denk-aan-je-berichtjes! Doet me goed! En natuurlijk de andere meiden die op mijn wwwtjes hebben gereageerd ook! Sik, zwaai! Je plantjes groeien nog steeds! Denk nu (deed ik al) elke dag aan je als ik uit het raam kijk! En Siem (en neefje en kindjes uit het ziekenhuis tijdens provocatietest) zijn helemaal weg van je politieautoooootje! 't is echt vechten om dat ding! haha! Smak voor jou! voor alles wat je meemaakt en alles wat je verwerken moet! Emma, joehoe! Aftellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dan wel een keer fotootjes plaatsen hoor, want ben al zolang hyvesvriendinnetje met je, maar denk nog steeds dat je een uil bent! Sil, jij en een slechte moeder! Meid toch, wil je niet zo aan jezelf twijfelen!!!! Topwijfie, dat ben je! Alex, oei toch! Smak gemaakt las ik!!! Kalm aan doen hoor!!!! Annedore, jij ook rustig aan doen!!!! Teeningreep lijkt me idd niet niks!!!! Auw auw auw auw auw! Hier qua diksap/water/thee...hij drinkt het alleen als ik het ietsjes warm maak! Anders nie! Ladyz, hoest met jou?!?!? Verslaafd aan FS las ik al op hyves! En hoest met de uw?! Sassefras, al gewend in je nieuwe onderkomen?!?! Heb je wat fotootjes voor op hyves?! En hoest verder met jou?! Kun je het allemaal handelen?!(op z'n engels) Jo, waar is jo...knuf voor jou! Lauwtje, zwaai, smak voor jou en voor je beeb! Sab, zie lauw! Bright, zwaai! hoest met Lynn? Bm...pletknuf voor jou!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klingel, hoest met Florine?!?! Gaat hard he?! Hoe doet ze het nu 's nachts? Gaat het al wat beter?! Zij heeft ook Sophie he?! Siem ook, ook uit FR gekregen. Sabbeltechnisch ziet ze goed in elkaar he?! (klinkt vies, maar je snapt me vast wel) Hoest met je mama? Voor allemaal: Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik ben een trotse mama!!!!!!!! Bekijk bijlage 158257 SMAK
@Annedore: fijn dat teeningreep weer achter de rug is. En scharrelen in beebkamer moet te doen zijn. @Loesie: fijn weer wat van je te lezen lieverd. Wij lopen niet weg dus doe maar lekker rustig aan. Heb je al foto's van Siem zijn nieuwe kamertje? Wat een knappe kerel!! En Sophie is echt super voor de kleintjes. En die rups had ik ook.
@Loesie: schatje! leuk je weer te zien hier, en ook vooral SIEM! gaaf he als ze zelf kunnen zitten! wordt de (speel) wereld zoveel leuker van! sophie is het HELEMAAL! alleen hier water in sophie, en dat gaat er heul moeilijk uit! :x hoe zwaar is siem inmiddels? die heeft florine enorm ingehaald hehe! hoe gaat het met jouw lijfje? over @inleiden: inderdaad, dan ' gewoon ' opnemen en elektrode, mooie oplossing lijkt me! *doet mond weer op slot* hier alles goed, florine had laatste week goede nachten relatief alleen vannacht was weer BUTT, 22/01/03/05/0 krijs! maar ja, koorts, dus lekker veel drinken. en ik voel me best wel fit en hip en alles nu raar eigenlijk! hoewel, eigenlijk ('' eigenlijk '') doe ik niet meer dan wakker/uitbed/babyuitbed/sameninlogeerbed/titerin/titeruit/babyinbed/ikinbed, is met kwartier bekeken. ik snap tegenwoordig zelf ook weer hoe ik moet inslapen ipv 1 uur wakker liggen :x denk dat dat ook nogal scheelt! verder ontwikkelt ze ook als een dolle, 2 tandjes beneden, boven komt wat, brabbelt en praat, en je merkt steeds meer haar eigen karakter... mama gaat goed! veel controles, elke x goed @annedore: KNUFFEL op je teen seg! hoest nu met de napijn? huiltje? @alex: knuffel op je hoofd! @sas: liefs voor jou, gewoon, op en om alles! @nyn: bouwfotos! of en of op twit? @taliaa de braille fraille: aha, melkschuim door een rietje dus! moedermelkschuim neem ik toch wel aan he? hier heeft florine gisteren 1 milimeter monchoutaart geproefd! ik voelde me een HEUL slechte moeder omdat ik nogal, eh, spastisch ben met gezond eten voor haar, maar ze is nu al soooooo groot, moet kunnen. ze keek er vreemd bij trouwens. TSK beetje mamas bakkunst niet waarderen? zonder eten naar bed gestuurd ik ga de thee maar es wat meer introduceren. zit te denken om ook sochtends een boterhammetje te geven. is dat een gek idee? nee he? @taliaa de wijkagent: wat leuk! WVPK! lijkt me! toch? lijkt jou ook? spannend en dubbel wel he. maar komt goed, en zo niet, dan ren je gewoon weg! echt! @blijmeis: hier ook even een knuffel voor jou. somaar! @rest: nog meer knuffels! ik ga nu even naar buiten wapperen. in mijn enorm blije jurkje! zwaaiiiii!!!
@Klingel: bouwfoto's komen zodra ik klaar ben met Disney foto's. Broodje s'ochtends is goed idee. Drinkt F twee borsten per keer? Dan zou ik eerst 1 borst doen, dan brood en als toetje andere borst. Eerste volgende keer bv dan weer beginnen met toetjes borst. Gewoon een tip.
@Klingel: 't wordt tijd dat Florine eens wat medelijden met mams gaat krijgen. Jeetje wat een tijden Geen huiltje. Vorige keer ging ik kapot van de napijn en nu niet Beter!
@klinkel, isabella heeft heel langs 's ochtends een bord pap gegeten. (tot anderhalf ofzo). Ze dronk maar heel weinig en zo kreeg ze toch al een flinke plons binnen. En nynke heeft een goede tip mbt brood eten! Isabella had toen: 900 pap (jaja, ik had een uitslaper) 1030 fruit slapen 1230 brood en melk(fles) slapen 1700 groente en yoghurt 1900 nog een klein flesje slapen tot 900 jeetje, wat een easy kind had ik toch he? tussendoor gaf ik wel rooibosthee en appelwater maar tja, ze dronk dus heel weinig lekker wapperen buiten!! @annedore: fijn van weinig napijn!! hoe kan het dat het steeds ingroeit?? @loesie: ahhhhhhhhhhhhhhhhh terecht trotse moeder!! wat een knapperd zeg!!!