IEKS, helemaal de uitrEIking van vliegend hapje gemist!!!! SOLLY!!! Yay voor Blasto aan boord!!! Liefs
Even voor Bright.... Zie dat het bij jou morgen ook weer van start gaat.... wil je heeeeeel veeeeeeel succes wensen!! Spannend weer meid!! Knuf!
Jaaah Zorra, een blasto aan boord!!! Super! Ik duim dat het net zo'n plakkerd is als de vorige alleen dan eentje die volop in beweging is en blijft! Bright, morgen weer de eerste spuit erin. Spannend! Emma en Sas, dikke knuffels voor jullie!!! Taalje, ik ken het sintdilemma van mijn schoonzus. Die vertelde haar kids dat het gewoon een groot verkleedfeest met cadeautjes was en die vonden het prima! Tja, zij wilde niet liegen tegen haar kinderen en dus ook niet over Sinterklaas. Jij ook lekker crea met lijstjes! Hier ook zo'n man die niet 'zomaar' iets aan de muur wilt. Dus wat heb ik gedaan. Groot MDF bord behangen met een kek behangetje, daar de lijstjes op getimmerd en dat geheel met slechts 2 schroeven aan de muur! Natas, klinkt druk maar gezellig volgend weekend! Sil, ik las een tweet over het eskimohotel. Enig idee hoe jullie daar nu verder mee gaan? Anne, lekker aan het genieten? Nyn, leuk een weekendje Montpellier! Was het zomaar? En huis zonder logees ook helemaal lekker? Sabrien, iedere dag is er weer eentje dichterbij!!! Alex, hoe voel je je? Loesie, haai! Ik mis je maar begrijp dat het even druk druk druk is. Beterschap! Klingel, kom jij nog met verdere invulling voor de deet? Misschien dat iedereen iets lekkers kan meenemen? Hier gisteren iets heel engs gedaan...........we hebben een kinderwagen besteld Nou ja, tis minder eng dan gedacht, want: 1. ding wordt pas geleverd wanneer wij het willen (ergens in maart) 2. we hebben niets hoeven aan te betalen 3. en als het misgaat hoeven we maar te bellen en dan zijn we overal vanaf (en zelfs als het ding al in huis zou staan en dus betaald is komen ze het ophalen en krijgen we al het geld terug) 4. mocht er in de tussentijd (tot de geboorte) ergens een betere aanbieding zijn dan wordt dat in mindering gebracht Maar het was nu een hele strakke aanbieding met gratis maxicosi, gratis voetenzak, gratis verzorgingstas en nog eens extra 10% korting, dus dat scheelde ons 450 euri. En ik ga er vanuit dat er binnen nu en 3 maanden niet heel veel veranderd in kinderwagenland. En het is een limited edition welke we graag wilden. Met de rest wachten we nog even hoor
@Sikki, wat LEUK een kinderwagen besteld Vertel eens, limited edition, heb je een plaatje of merk/type?....ben totaal niet nieuwsgierig hoor
Lady jeah voor mooie blasto ins bauch!!! nu blijven plakken en groeien lief klein wondertje!!!! Bright morgen weer starten, wauw,, hoe voel jij je daaronder? UW of nog ijskoel ZEN? Milla knuffel Sas minder zin in zp begrijpen we helemaal je bent gelukkig via andere mediaś niet helemaal uit het beeld Emma heb zoveel respect voor jou dat je toch altijd een lief woordje voor iedereen hebt terwijl je je zelf zo rot voelt soms.... dat toont van diepe kracht.... Klingel pfffff bord dichtgespeeld maar gelukkig weer open Sabrien bijna beeb in je armen spannend!!!! ben benieuwd naar de naam hihi Loesie hoe gaat het met je kereltje? weer aan de betere hand nu? Blijerd las allemaal blije tweets van de week dat je van alles geregeld had met de bouw... zal heerlijk voelen denk ik Hoe gaat het met je mamahart met betrekking tot de onderzoeken van M? Taliaa heerlijke brabantsebakmuts van me hoe gaat het met jou en de jouwe? Sikki eindelijk een kinderwagen besteld stoer!!!!! wij hadden met 20 weken de kinderkamer al helemaal klaar met Mathijs hihihi met de tweeling pas 4 weken voor de geboorte daarvoor zaten we nog midden in de rommel en zonder achtergevel Ik heb beide wandelwagens in enschede gekocht Nyn helemaal aan het genieten van jullie paleisje???? Housewarmingparty ook helemaal gelukt vandaag? vast wel Natascha hoe gaat het met je mooie meisje en haar plekjes??? Alexandra hoe voel jij je??????? hoe gaat het met beeb in buik en hoe gaat het met met mooie kleine N??? heeft de osteopaat goed geholpen/ sorry voor wie ik vergeet hoof als een vergiet en dan uit hoofd reageren werkt niet altijd zo goed saampjes iedereen een dikke knuffel ILYA
Milla, ook knuffel voor jou van mij! Emma, lief dat je het wilt weten! We waren aan het twijfelen tussen de Bugaboo en de Joolz. Maar ik vond de limited edition van de Joolz erg mooi en hij had nog wat plussen voor ons tov de Bugaboo en aangezien mijn hele omgeving al een Bugaboo heeft vond ik het ook wel leuk om wat anders te hebben. Het is dus de Joolz Day Earth Edition Elephant Grey geworden.
Ooooo sik wat gaaf mooi leuk eng... Die vind ik zo mooi........t is dat ik er al eentje heb en beetje erg vind om dan een nieuwe te kopen maar anders..... Ik voel me goed! Zwanger...moe moe moe. Die opgeblazen buik. Kan t gewoon niet meer verbergen... Bij tweede zeggen ze ook dat t vaak sneller gaat maar zo snel... Van bepaalde geuren kan ik ineens misselijk worden. Maar kan net zo goed niet misselijk zijn. De puistjes zijn er weer..erg bekend van eerste keer... @ sil mooie foto van je mannen. De eerste paar dagen wel maar nu is t weer als vanouds. Dus weer erheen... Sluit me aan bij je woorden. @ emma je bent een sterke vrouw! Echt waar! Respect! @ milla jij ook meis..... Bijna weer beginnen heb je vast meis en bij vragen over gg...je weet me te vinden!
Helemaal tp van lady z gemist, solly!!! Wat spannend, ga onwijs hard duimen!!!!!!!! Kusss MP, alles goed hier en rustig!! Met name hubbie wordt erg ongeduldig nu hihihi!!! We wachten t rustig af, donderdag weer controle! Kussss
Jij bent ook lief Milla! Sabrienbeebje kom maar!! mama en vooral papa is nieuwsgierig...en wij ook Bright de eerste spuit zit er in. Joehoe weer een begin. Heb je vast! Goedemorgen! Vrije dag vandaag.....heerlijk En al weer een weekje verder vandaag..whoei!
@Mila, Knuffel voor jou meis. @Sas, Lief dat je zo af en toe nog even komt binnenwaaien. Take your time. En ZP is helemaal niet zo geweldig..... @Emma, DIkke smak voor jouw altijd lieve posts en berichtjes elders, ondanks je eigen rotgevoel. @Klingeldingel, Slapen nog steeds goed? @Sabrientje, Oei oei oei, 40 weken bijna!!! Spannig!! @Blijmeis, Lief klein mannetje goed hersteld van narcose? Wanneer uitslag deze week? @Loesie, Jouw lief klein mannetje weer beter? En hoe voel jij je? Hoe is het met last van lichaam? @Taaltje, Brabantsebakmuts?? Lees ik nou ergens dat jouw grote kleine dame al denkt dat ze heel veel kan? Wat schattig!! @Sikki, En daar is ie dan... het moment waarop je ook al zolang hebt gewacht. Het kopen van een kinderwagen!!! Wat goed van jullie!!! *huiltje* @Nyn, Hoe was housewarmingparty? @Alex, Dus nu al niks meer kunnen verbergen? Jeetje wat gaat dat snel!! Dus ik ga je volgende week zien met swang buik!! @Natas, Plekjes weg? En die mijt nu ook uit matras enzo? @Sil, Trots op je mannen. Mooie foto hoor!! @Anne en Lauw, Genieten van jullie kleine mannetjes. HeerlijK! @rest smakkerdesmak!! @hier, Eerste spuit was best makkelijk gezet vanochtend. In 1 keer erin, was zo verbaasd dat ik hem er in reactie weer uit trok en dus nog een keer moest zetten, haha. Nu wel al gloeiende wangen, dus er gebeurd al weer wat in lichaam. Smakkerdesmak
SWAFFELIJST Bekijk bijlage 198700 16.11.2011 Sikki echo 23.11.2011 Alex eerste echo 25.11.2011 Bright uitgangsecho 26.11.2011 Bright start Puregon 02.12.2011 Bright echo ? 2011 sas GYN 22.12.2011: kerstglitterschoolORGIEdate maart 2012 complete-roze-baby-shower!!
Hihi goed bezig jij!! Enne doe gewoon een wijd gewaad aan...zie je niks Burka dr bij en mn meetoutfit is compleet Jaaaa begin is er schatje! Hahah van schrik nog een keer. Kus op je blozende poezelige wangetjes
Jaah Bright, de kop is er af! Spannend meis! Zorra, jij vliegend gewaad, ik heb een vraagje aan jou. Ik krijg op mijn werk de aanbieding om aan een internationaal project deel te nemen. Dit zou in houden dat ik veelvuldig moet reizen naar onze zusterbedrijven in Portugal, Spanje, Italië, Frankrijk en België. Nu is België goed met de auto te bereiken, maar de rest zal vliegend zijn. Hoe schadelijk is het om veelvuldig te vliegen als je zwanger bent? Want stewardessen worden toch niet voor niets aan de grond gehouden? Of heeft dat nog andere redenen? Ik hoor namelijk verschillende geruchten over het fenomeen kosmische straling...