klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Dr zijn heel wat mensen nieuwsgierig naar blijmeis dr entree hier...
    Dr hangen twaalf mensen onderin ;)

*zwaait*

jeetje blijmeis je wordt wel geleefd zo he deze weken..
    druk met nieuwe huis, onderzoeken tussendoor. Gelukkig heupjes goed! Maar wat een verhaal van die mri zeg... Pff snap je ongerustheid. Eind deze maand dus uitslag.
    Ook nog een buikgriep eroverheen. Alsof je al niet genoeg aan je hoofd hebt..
    Hoe is t met je werk steeds meer draai aan t vinden.

Smak op joe meis!

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Is er iets gebeurd hier in G??? Weet ik niks van!

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :x:x:x:x heb ik net een mooie rea geschreven gaat het plaatsen niet goed. :(:(:(:(

Voor nu doe ik het even af met een mega pletknuff voor iedereen. Morgen rea op jullie en antwoord op jullie vragen.:D

En heel speciaal voor Sas en Emma:

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Hier in B geweest aaaarghhhhhhh...zo ontzettend dichtbij!! waar heeft die lieve meneer jullie huizen laten zien? en wat vind je van ons mooie dorpje ;)

5. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Nou wilde ik graag een megarea plaatsen MET Melle-spam. Begint meneertje te huilen ;)

Dus iets kortere rea met een MEGA BLIJE SCHREEUW voor de Sikkibeeb kinderwagen!!!! :D

En een dikke knuffel voor Sas en Emma. Zijn jullie al beurs van al die knuffels? ;) Jullie hebben er zo weinig aan, maar het is goed bedoeld! :)

En wel een Melle spammetje hieronder. Met een stukje mama :)

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    Ah... Hummeltje!!!! Lekker ding hoor!!

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Aaaaah anne zo zie jij er dus voor de helft uit :D
    wast een poeppie die M.elle heerlijk joch wat zullen jullie intens genieten

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Vanmiddag naar de dokter toch even naar de schouder laten kijken want hij begint me nu echt te irriteren...

9. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    *smelt*
    Anne, wat een lief manneke!

Sil, succes bij de ha vandaag!
    Knuf op steken :(

Blijerd, jeetje wat een drukte voor jou!
    Niet erg hoor dat je wat minder vaak op honk komt ;)
    Wel fijn dat de stress van de onderzoeken voorbij zijn. Nu dus wachten op de uitslag.
    Bibber of valt het mee?

Taaltje, jij hardwerkenende mama!

Alex, leuke wannabevrienden heb jij :D

Net gesprek gehad over internationaal project.
    Het lijkt er op dat ik het toch ga doen (met protest van Siklief...)
    Maar zoals het er nu naar uitziet zal ik iedere week 1 keer op en neer moeten vliegen in de maanden december en januari.
    Dat valt toch wel mee en is toch niet schadelijk?
    Ik ga het nog wel even checken bij de gyn volgende week, want anders haak ik alsnog af.

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Sikki en daarna hoef je niet meer te vliegen???
    Lijkt me vrij onschuldig dan nog ;)

11. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    wauw an, wat een prachig ventje zeg en nog zo klein. kan me dan nie meer voorstellen dat ons mupke oo zo klein was, aaahhh.

@bm: wat een heftige tijd hebben, hadden jullie zeg!! Sjonge jonge, hopleijk komt snel alles weer goed op de rit.

@sil; laat even weten wat huisarts denkt, vind, zei.

@sik: zou t idd wel checken bij gyno, maar klinkt toch goed te doen lijkt mij.........Maar bij enige twijfel zou ik er wel vanaf zien.

hiero een klein hoopje snot op de bank, maar ondanks dat wel erg vrolijk! Maar las ik aan kom met een zakdoekje begint ze al te brullen en aangezien ze om de 5mn bellen kan blazen uit der neusje........

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    Vieze snotneuzen, bah:) ik smeer dan altijd een beeje vaseline op/ onder haar neusje, dan hoef ik later niet met een plamuurmes in de weer.

Sikki, gewoon heel goed naar je gevoel luisteren en samen met sik een beslissing nemen. Ip mag je gewoon vliegen, dat als jullie gevoel dat ook zegt, lekker doen. Nu kan dat allemaal nog lekker, straks misschien iets minder makkelijk.
    Is het een mooi project voor je? Ben wel benieuwd wat je gaat don daarzo:) saai babbelen? Grijns
    En weet je al hoe je het straks met opvang gaat doen straks? En werken? ( engggggggg)

Sillieieieieieieieieieieie zwaai al iets voor 22 geregeld? Moet!!!

Loesie, kwam jij ook lieverd?

En sabrien, jij ben echt wel aan het werpen nu!toch? :)

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    slijmbeursontsteking :( dicoflenac nu... had een vervangende arts... die vroeg me of ik zeker wist dat ik niet zwanger was .... euh nee zei ik ben er vrij zeker van aangezien ik onvruchtbaar ben en man een knip heeft.....keek ie over zijn brilletje en zei hmmmz :(

14. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    #4894 Sikki, 15 nov 2011
    Laatst bewerkt: 15 nov 2011
    Sil, knuffel op slijmbeursontsteking!
    Sillie jij!!!

Loesie, hoe was echooooooooooooooooooooooooo?

Natas, kusje op hoopje snot!

Sabrien, wo bist du?
    Schon an het werpen???

Taaltje, gelukkig niet saai babbelen nee!
    Wij hebben daar fabrieken waar ik ga kijken welke materialen zij daar gebruiken voor een bepaald verpakkingstype en hoe zij dat verwerken.
    Vervolgens ga ik kijken of we dit kunnen standariseren en binnen heel Europa hetzelfde materiaal kunnen gebruiken.
    Hier moet ik dan een advies voor gaan uitbrengen en zorgen dat dit overal geïmplementeerd kan worden.
    Dit is dan eerst een pilot voor 1 soort en indien dit goed gaat gaan we dit uitrollen voor andere soorten verpakkingen.
    Ik mag dus in een mooi wit pak alle fabrieken van binnen grondig bestuderen ;)

Over opvang.
    Ik heb altijd gegild dat mijn kindjes 'gewoon' naar het kdv gaan, omdat ze daar genoeg van kunnen leren.
    Maar....Siklief wil dat niet voordat ze 1 jaar zijn en mijn ouders willen dat ook niet.
    Zij willen graag oppassen (opa pas nu ook al op zijn 5! kleinzonen, terwijl oma nog halve dagen werkt) en mijn schoonouders willen dat ook.
    Siklief wil 1 dag minder gaan werken (en hij is eigen baas, dus dat lukt wel) en ik wil eigenlijk ook niet meer dan 3 dagen gaan werken.
    Dus dan zouden we maar 2 dagen een beroep op de opa's en oma's hoeven te doen.
    Of dat lukt moet ik nog bespreken en anders moet ik misschien maar stoppen met werken...

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Sikki whaaaaaa hoe gaaf is het om daar nu al over te moeten nadenken... opvang regelen voor buikbeeb :D
    Ik heb altijd geroepen dat ik mn kinderen niet op het kdv wil hebben omdat ik dat altijd wegwerpkinderen vond sleutelkinderen...waar dat op gebaseerd was weet ik echt niet....maar ik zie het kdv nu waar M op de psz zit (zelfde gebouw) en dan zie ik de inrichting van zo;n groep en de omgang van de leidsters en dan zou ik graag Len S wel een dagje of meerdere willen brengen.... helaas denkt de complete schoonfam incl mijn man er anders over :(
    maar goed SM heeft niet het eeuwige leven natuurlijk (hoop dat ze er nog heel lang is btw want ben stapelgek met der)

Maar wat gaaf dat je er zelfs over denkt om te stoppen met werken als je het niet allemaal geregeld krijgt ;) hihihihi

heb je al een buikfoto gemaakt trouwens??? ik ben namelijk wel heel nieuwsgierig naar je buik !

16. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sil, wat ontzettend vervelend dat je last hebt van een slijmbeursontsteking, kan behoorlijk pijnlijk zijn!!! Hoop dat de diclofenac goed zijn werk doet. Warmte wil de pijn ook wel eens verlichten, heb je geen kersenpitkussen voor in de magnetron? Of een warmtelamp? Beterschap!!

Sikki, morgen weer echo lekker babyloeren. SPANNEND!!!! :D

Annedore, wat een heerlijk ventje en een leuke halve jij ;):D.
    GENIETTTTTTTTTTTTTT.....

Natascha, och germ van snotterbel!!! Beterschapjes!

Hier helaas nog niet aan het werpen, nu weer voldaan aan mijn MP!!:D
    Heb wel het idee dat het een beetje aan het rommelen is, heb een hele onrustige buik. Krampen op en af, het gevoel naar het toilet te moeten maar nog geen regelmaat in te vinden. We wachten het maar af, vindt het wel heeeeeeel spannend!!!

Kusssssssss

17. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Oeeeeeh spannend Sabrien! Zou dit dan het begin zijn?? Hoop het!!!

Klinkt leuk Sik en lijkt mij geen probleem als je je er zelf goed bij voelt. Vriendin zat gewoon nog 2 weken in verweggistan (Libië geloof ik) dat zou ik dan nu niet zo snel doen haha :D
    Vlieg je dan dezelfde dag nog terug?

Loesie: las elders van spirngende 5,5 cm! :) SUPER!!!

Rest: smoksmakkies!

18. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Snelle swaffelsmak.

Zo koud en moe...lekker naar warme bedje toe...

19. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Goh alex... Ben je zwanger ofzo?!? :( :(

:D

20. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008