Goedemorgen allemaal!!!! wat een stunt hier vanmorgen... eindelijk sliepen de kinderen langer dan 5.30 maar mama heeft een nijntjeswekker gekocht voor M in de hoop dat hij dan langer op bed blijft liggen, had mama dus niet in de gaten dat de volume knop voluit stond dus vanmorgen om 6.45 begon Nijntje ineens knetterhard te zingen (nou ja deuntje van Nijntje begon te spelen) Dus M schrok in paniek wakker (logisch zo naast zijn bed) zet het op een schreeuwen en huilen gevolg L ^& S ook wakker geschrokken ook huilen dus de hele bende weer beneden gelukkig goed te troosten en nu weer vrolijk aan het spelen , maar wat een domme actie van mij, hoop alleen dat ie vanavond nog wel wil slapen met nijntje naast zijn bed
Dank voor Melle-complimenten! Hij is idd echt klein voor een 8 ponder. Heeft tot gister gewoon maatje 50 aangehad en past nu nog niet alles van 56 (te wijd). Hij is klein en fijn En begint gewoon WEER te huilen nu ik op ZP zit Maf kind. @Sikki: dat vliegen lijkt me geen kwaad kunnen. Gewoon doen als het goed voelt. En w.b. KDV. Ik stond vorig jaar weer eens als inval op een KDV groep. Heb toen ter plekke besloten dat mijn kind NIET naar een KDV gaat als het ook anders kan. En dat kan Ook hier gaan opa&oma oppassen (mijn ouders) voor 1,5 dag. En als je financieel gezien kunt stoppen met werken, kun je altijd nog zien hoe dat bevalt Lekker doen wat jullie willen @Silvia: he gets, beterschap met je schouder!! @Sabrien: 1 dag over je due-date....spannend!! Nou, ga maar weer moederen
Even ego! Echo was super!!! Foto's in album. Kindje lag helemaal op schema. Omtrek van het hoofdje werd gemeten op 12 weken en 5 dagen. CRL was ook op 12 weken en 5 dagen. Kindje is nu bijna 65 mm. Verder zag de ruggengraat er goed uit. Maagje was aanwezig en gevuld met wat vruchtwater. Blaasje was er ook en al deels gevuld, dus de niertjes werken ook. De 2 hersenhelften waren al goed te zien en het hartje klopte met 152 bpm terwijl het kindje sliep. Het zag er allemaal heel goed uit zei ze! Toen wilde ze het kindje wakker maken, zodat we hem konden zien bewegen. Zij schudden met het vruchtwater, maar hij bleef maar doorslapen. Ik zei: 'Nu al precies z'n vader, die is ook niet wakker te krijgen!'. Maar toen werd hij toch wakker, zette zicht flink af tegen de wand, draaide zich om en ging verder slapen Ik ben vlieft! Placenta lag aan de achterkant, dus ik zou het kindje met 20 weken moeten kunnen voelen volgens de echoscopiste. Over 4 weken hebben we een pretecho bij dr. Papa. En dan weten we ook of de waarzegster nogmaals gelijk krijgt. Knuffel voor de wensmeisjes! Sorry voor mijn blije bericht.
*SMELT* Sikki, wat een prachtig mooi wonder blijft het toch Kan me voorstellen dat je verliefd bent......
Sikki, wauwwwww geweldig en nu verder genieten Sil, hihihi.... Arme m zich kapot geschrokken!! Emma en sas, dikke ik denk altijd aan jullie kusss!! MP!! Sinds gisteren veel harde buiken en krampen gehad.... En vanmorgen de slijmprop verloren!! Hopelijk zet t door, ben zo benieuwd naar ons wondertje! Morgen sowieso controle gyn en ctg! Hou jullie op de hoogte!! Kussssss
Hier de eerste tekenen dat ongi eraan zit te komen, denk morgen of anders vrijdag. Vind het zó eng om dan weer het VU te moeten bellen, ben zo bang weer afgewezen te worden....*bibber* Maar het komt goed....dat MOET
@sikki: wat een mooi verhaal over je echo.. En deze keer gebeurt het gewoon echt, het is geen droom meer... Wat mooi he... Hier gisteren naar GG geweest. Heb alle medicijnen mee gekregen en bij ongesteld meteem starten met deca en op dag 2 met puregon. Het gaat zo opeens heel hard.. Officieel vrijdag nod maar cyclus duurde vorige maand langer, dat as de eerste cyclus na mk dus benieuwd wat ie nu gaat doen. Vind het wel weer heel spannend allemaal.. En heel dubbel. Ben zo blij met het korte schema want op deze manier heb ik minder tijd me er druk over te maken..
Sikki: Oh wat super!!! De hele wereld mag het nu weten dat er een Sikkibeeb on the way is!!! Tralalalalalalala Emma: Ik kan me niet voorstellen dat je weer afgewezen wordt en anders echt ertegenin gaan, heb ik ook gedaan... en sie! Ik werd na 5 min teruggebeld dat ze me zeker gingen inplannen! Sabrien: Het is nu heel dichtbij!! Als ik je niet meer "spreek" alvast heeeeeeeeeeeeel veel succes tijdens je bevalling!! Mila: spannend!!! succes!! Bright: hoe gaat het met prikken?? Verder voor iedereen een hele dikke swaffelsmak!
@ Sabrien, spannend!!! @ Sikki, prachtig lieverd! En geen sorry zeggen hoor. Het is je meer dan gegund schat
Sikki wat geweldig... je bent gewoon nu al bijna 13 weken ineens fijn dat de echo zo leuk en goed was... en ik voorspel dat je je beeb wel eerder voelt dan met 20 weken pas hoor ik voelde hem met 14 weken al als plopjes als ik op een bepaalde manier achter de laptop zat en toen met 16 weken was het al heel duidelijk en met 18 weken kon silman M ook voelen trappen aan de buitenkant Sabrien spannend!!!! hoop op een mooie en voorspoedige bevalkling voor jou en je beeb
Dank jullie wel lieve meisjes! Zorra, jij broedkip, ik denk aan jou en je buikje! *duim duim* Emma, ongi in aantocht. Het VU mag die loper voor jou alvast uitgooien terwijl wij onze jurken weer mogen uitzoeken. Want jij MOET gaan tp-en deze maand! Sas, ik las elders dat je vrijdag weer begint met spuiten! IEKS! Eng, spannend, opwindend! Heb je er zin in? Bright, wanneer eerste FM? Dan zijn er weer 4 meisjes in de race! Zorra, geef jij het goede voorbeeld? En eentje zit werpklaar, of niet Sabrien
Haaai lieverds Annne smelt! Mooi mannentje Sabrien spannend! Sil rustig aan meis! Zorraatje broedkipje....ik denk aan je... blijmeis hihi Emma jaaa ongi...enne echt no way dat ze geen plek hebben dan krijgen ze t hele babyrinth over zich heen Milla spannend meis. Bijna zover. Korte protocol zooo fijn. Hebben je vast hoor! Sik huil om je verhaal. Wow mooi kippenvel. De fotos ook. Enne lieverd ben je nu helemaal mal met sorry zeggen. Dit mag en moet je delen hoor. Enne 20 weken pas voelen..hier met achterliggende placenta en geen slanke den bij 15 weken. Lieverd hopelijk kun je steeds beetje meer genieten, alweet ik ook hoe moeilijk en onzeker het soms is. Knuf! Hier weer gewerkt en moeeeeee hahaha... Ff lekker op de bank ploffen en niks doen.
Yep Sikki, ik ga inderdaad vrijdag de eerste spuit er weer in zetten. Spannend! Vrijdag de deca, dan zondag al gonal erbij en Sasman krijgt dan ook de antibiotica die standaard is in Gent. Dan zet ik volgende week donderdag mijn laatste deca al (hoera voor kort schema!) en dan heb ik 28-11 mijn eerste fm al Gaat snel! Zin heb ik er niet meer in, ik zie er soms wel een beetje tegenop. En dan vooral die spanningen en teleurstellingen weer Ik ga nu 225 gonal spuiten ipv 150, mede door de hoge FSH en door het lage aantal follikels in poging 2. Ben heel erg benieuwd. Sta wel nog steeds volledig achter onze keuze voor Gent, ook al is het reizen soms behoorlijk zwaar. Hoe deed jij dat toch Sikki?!?! Voor mij is het 1.45 uur rijden gemiddeld. Gisteren hebben we er op de heenweg maar liefst 2,5 uur over gedaan! En waren we 10 minuten te laat op onze afspraak
Oooo sas wat spannend meis. Duimbidhoopklaverfikvoor jou! En voor lief zorraatje, emma en bright....jullie moeten ook!
@Sikki: misschien voel je hem/haar wel eerder hoor! Hier ook placenta achter en een flinke buikwand en ik voelde Melle duidelijk met 16 weken en 3 dagen. Herinner het me nog als de dag van gister Ga zo even de foto's kijken. Ben nieuwsgierig na je mooie verhaal @Sas: weer bijna van start. Ik kan me goed voorstellen dat je geen zin hebt. Je dekt jezelf ook in natuurlijk, met het oog op teleurstellingen. En het reizen, ik ben dan geen Sikki en ging niet naar Gent. Wij reden elke week een keer op en neer naar Geertgen. 2 uur heen, 2 uur terug. Wij probeerden er iets leuks van te maken en onderweg even koffie te drinken of zo. Hoewel ik ook heel wat tranen heb vergoten op terugreizen En weet je....ben alweer vergeten dat we dat een jaar lang elke week hebben gedaan Succes meis. @Emma: jij MAG deze keer niet afgewezen worden. Kom op zeg, jullie zijn wel weer eens aan de beurt voor een kans op een baby. Ik duim!
Jeetje emma, toch erg dat je al stress gaat hebben om het bellen, stom ziekenhuis. Ze kunnen nu maar beter heeeeel erg hun best doen voor liefemma, anders staat babyrinth incl hormonsters op de stoep, so Sas, ochoch, nu al tegenzin. Lieve sas, misschien een stomme vraag, maar moet je het dan ( nu) wel doen? Ga je het wel trekken? Of sta je er meer in van, die derde poging rammelen we even af, levert toch niks op en dan hebben we het maar gehad? Ik zou willen dat ik iets kon zeggen wat je zou helpen! Knuffel!! Nyn, hoe is het lieverd? Hoe zit het met je wens en je man? En jou??? En met de kinderen? En je huis???? Blijmeisje, Mopski, wat ben je toch druk... Denk aan jezelf hoor! Al zijn het wel allemaal hele gave dingen die je doet. Klinkel, even hier, wat een gave taart!! Had je hem echt bij een chocolatier laten maken? Waarmee was hij bekleed? Melle, wat ben je toch een heerlijk ventje. Heb je al in de draagdoek gelegen?