*Bibber*...heb me aangemeld bij het VU, vanmiddag hoor ik meer...ben benieuwd! @Lieve Sas, vrijdag dus weer beginnen, spannend! Maar je hebt er geen zin meer in . Kan het me wel een beetje voorstellen. Maar toch ga ik fikkenduimenklaveren dat Gent ook voor jullie wonder gaat zorgen . Dikke knuffel meis en ik heb je vast lieverd! @Annedore, helemaal vergeten te zeggen...maar wat is Melle een schatje *smelt*. En alweer 4 weekjes oud!!! En weet je dat ik me jou heel anders had voorgesteld . @Lieve Taliaa, hoes't met jou dan?
Emma, aangemeld!!! Ben je toch vandaag ongi geworden? En hebben ze je al teruggebeld dat jij uiteraard het ereplaatsje vooraan hebt gekregen? *duim duim* Sas, tegenzin? Jak, dat is niet zo fijn! Opzien tegen spanningen en teleurstellingen herken ik wel. En op en neer rijden, naar DD ging dat voor ons nog wel, maar naar Gent niet. Dus wij gingen altijd de avond van tevoren en reden dan na de FM weer terug. En dan de volgende dag weer 's avonds naar Gent en de dag erna weer terug. Maar zwaar is het wel ja. Verstand op 0 en een week van afspraak na afspraak leven. Na de tp viel ik dan ook altijd wel in een soort van 'gat', omdat er dan ineens geen hectiek meer was. Knuffel voor jou en de duimen draaien in 24 uurs shift!
gil! wat een liefmelle zag ik voorbij komen! @annedore: ik had me jou ook anders voorgesteld! met heel hoofd ipv half! @taliaa de aantrekkingskracht: gemaakt bij chocolatier, van binnen chocolademousse met stukjes melkchocolade, en frambozenmousse, heul luchtig en yummy, en bekleed met ehhhh witte fondant, geen marsepein, de man heeft me helemaal verteld waarom juist geen marsepein (iets met ehhhh vergeten ehhhhh sowieso de witheid van de kleur en ehhh weet niet meer) @sas: wat FIJN dat je weer mag beginnen: PLET< DUIM> VINGERRRR! en ookal geen zin, en eng, en soms heulemaal geu hoopvertrouwen: ik sluit me aan bij emma, hopelijk krijg je door een goed plan daar wel weer zin in! @emma: echt geen afwijzing. anders breken we hele ZH af met het doolhof! hoe laat uitslag???? @zorra: broedsmak! @loesie: zie zorra! @alex: zie loesie! @alex: ja, wij ook over gehad he. verwerken van indrukken (lopen leren bv!) en dromen en verlatingsangst en en. heb wel geleerd vannacht dat het beter is om snel recht te leggen en aai over bol zonder oppakken, dan met. althans, ik deed laatste week steeds oppakken, maar dat werd wel erg gezellig compleet met klap es in je handjes om 01/02/04/05/06/08 :x vannacht was het meteen stil&snurk in een paar sevonden! wel beetje jammer dat je er dan wel 3x uit moet. en grappig! om te ontdekken aan jezelf dat je je dan weer ' rijk prijst met wel 3 hele uren slaap achter elkaar ' hahah! het glas is altijd halfvol geloof ik hier. *gaap* @sik: nog meer ECHOKNUFFEL voor jou!!!!! en een huiltje! van emo! @sik: koop de JOIE DE VIVRE even!!!!! @bright: junksmak! @mila: bijnabeginnen, we houden je onwijs vast! enne, lekker hier hartluchten en je niet druk maken over dat je ons niet kan bijhouden. is alleen maar gezonder voor je, straks word je ook nog aangestoken door piemels! nou ja beter aangestoken dan ingestoken. of niet juist? ehhhhhh @allemaal: SEG de loesie kan op de orgie alleen tot 1330. terwijl de orgie dan ongeveer net aan het voorspel zou beginnen (1400?) nu is een orgie zonder anacondarella natuurlijk geen orgie. daarbij bedacht ik me later, is het wellicht voor de GGGGGarde ook wel fijn als ze niet om 2000 pas weer thuis zijn? oftewel: wat vinden jullie van een lazy caffee lekkere lunch vroege thee orgie? 11/15? ik vind het zelf wel een goed/beter idee eigenlijk! roept u maar. @sabrien: MP! je bent nu echt wel aan t werpen! geef maar toe! @lauw: hoe gaat het? vertel! ook met huilen/osteo en en en? @natas: haai! piemelzwaai terug, ben even vergeten wat ik wou zeggen! @blijmeis: smak op alles van je drukte tot je verhuisdoos! en ben so blij dat matsstress nu over is. en blijft! moet! :x @taliaa: SEG je hebt niet gereageerd op het vluggertje in je voortuin! of wel? of niet? :x @babyvoelen: na een week of 15, precies op het moment dat we aan het onderhandelen waren bij de juwelier over trouwringen! echt zo van POK ik wil wel die met die diamant POK DUW! hihih was een heul bijzonder moment vond ik. @nyn: liefnyn in LDF, is de haard al een beetje aan daar? ook regen he. maar van geen 0 graden krijs! dat wordt wennen als jullie beetjebijna al hier zijn! zal je lijstje nog doorfaxen, stelt niks voor hoor, douchgelletje sopsopspul en koekjes! @rest: SMAK! ik ga rennen, zus komt zo logeren. smak! (en ik vergeet de helft van wat ik wilde piemelen, maar dat geeft niks!) PVJ!
even snel melden ik heb gelezen in de achtbaan dat @Sabrien idd al 20 uur in pijnlijke weeen verkeerd en 2cm ontsluiting heeft en wederom naar huis gestuurd is na gestript te zijn.... dus ze baalt stevig dat ze haar niet willen/kunnen helpen
SWAFFELIJST Bekijk bijlage 198700 16.11.2011 Sikki echo 23.11.2011 Alex eerste echo 25.11.2011 Bright uitgangsecho 26.11.2011 Bright start Puregon 27.11.2011 Emma 1e FM voor cryo-tp 02.12.2011 Bright echo ? 2011 sas GYN 22.12.2011: kerstglitterschoolORGIEdate maart 2012 complete-roze-baby-shower!! Jaaaaaaaa, IK mag ook op de lijst . Volgende week zondag fm...joehoeeee
@ Annedore, meestal maken wij er inderdaad ook een leuk uitje van. Maar van de week moesten we om 5.15 uur opstaan en dan kom je uiteindelijk toch nog te laat omdat het verkeer gigantisch tegenzit Toen waren we na de afspraak zo moe dat we meteen terug gereden zijn. Ik moest 's avonds namelijk nog tot 23.00 uur werken. Ik ben 's middags echt even mijn bedje ingekropen om energie op te doen. @ Taliaa, ik ben op zich wel klaar voor deze poging maar heb er geen zin in. Dus we gaan er voor Het is meer de angst voor de teleurstelling. Vooral omdat teleurstelling de eerste keer eigenlijk pas kwam toen ik ongesteld werd, maar de tweede keer al begon toen de follikels niet gelijkmatig wilde groeien en er maar 6 overbleven. Met uiteindelijk maar 2 eicellen. Wat een spanning of er wel iets over zou blijven om te tp'en. Ik vond de vorige poging echt verschrikkelijk en ik denk dat ik daarom een beetje opzie tegen deze poging. Komt ook nog eens de teleurstelling van het niet meedoen met de studie en de hoge FSH en dus weer extra angst voor een laag aantal follikels. Dat geeft niet echt moed zeg maar Maar goed, als ik de 28ste nou een mooi aantal gelijkgroeiende follikels in mijn buikje heb, dan zie ik het misschien allemaal weer wat meer door een roze brilletje. @ Sabrien, jeetje meis... hopelijk komt het snel echt op gang! Bibber!!! Spannend!!!!!!!!
SWAFFELIJST Bijlage 198700 16.11.2011 Sikki echo 23.11.2011 Alex eerste echo 25.11.2011 Bright uitgangsecho 26.11.2011 Bright start Puregon 27.11.2011 Emma 1e FM voor cryo-tp 28.11.2011 Saskia 1e FM voor icsi 3 02.12.2011 Bright echo 22.12.2011: kerstglitterschoolORGIEdate maart 2012 complete-roze-baby-shower!!
@Sabrien, tjongejonge meis wat een ellende. Hopelijk komt het nu snel goed op gang. Héél véél succes meis!!!!
Och lieve Sas, wat herken ik je angst voor teleurstellingen. Ik vond dat ook altijd het ergste van de pogingen. De angst of er wel of niet iets groeide, de angst of er uiteindelijk wel wat geoogst wordt, vervolgens angst of er iets bevrucht wordt van de 3 of 4 eicellen, dan of de deling wel goed is en dan moet je nog de 2 vreselijke wachtweken in. Ik dacht altijd, zoveel stress heeft een meisje met een normaal aantal eicellen vast niet. Maar weet je lieverd, die hebben we andere stress en spanning. En zo blijft voor iedereen, hoe dan ook, iedere poging weer stressvol en spannend. Een eerste poging (je ben dan nog zo 'blue') is niet te vergelijken met een poging die daarna of daarna of zelfs daarna nog volgt. Je neemt gewoon iedere keer de ervaringen mee en zo bouwt het zich op. Op het laatst had ik al stress voor de uitgangsecho KNUFFEL lieverd! Emma, jaaaaah ein-de-lijk jij ook mee in de planning! Sabrien, denk aan je!!!
SWAFFELIJST Bijlage 198700 23.11.2011 Alex eerste echo 25.11.2011 Bright uitgangsecho 26.11.2011 Bright start Puregon 27.11.2011 Emma 1e FM voor cryo-tp 28.11.2011 Saskia 1e FM voor icsi 3 02.12.2011 Bright echo 16.12.2011 Sikki pretecho+geslachtsbepaling bij dr Papa 22.12.2011 kerstglitterschoolORGIEdate 06.01.2012 Sikki 20 weken GUO maart 2012 complete-roze-baby-shower!!
Lieve sas, niks als respect voor jou!! Je bent een super kanjer. En ik hoop heel heel erg op een mooie oogst en nog veeeeel meeeeeer mooie dingen. Ik bedoelde het allemaal niet verkeerd je, joe noow?? Smakkerd
Whaha Sikki, zelfs die angst herken ik een beetje. Ik heb me dinsdag ook heel even afgevraagd: wat als de uitgangsecho nu niet goed is. Zo stom... maar ik kan me soms niet voorstellen eens met goed nieuws thuis te komen. En ik ben eigenlijk helemaal geen negatief ingesteld persoon. Maar na 3 jaar kan ik het soms niet meer opbrengen om weer vol goede moed verder te gaan. Na jouw 9 icsi's zijn die 2 van mij natuurlijk wel een peulenschilletje... jij hebt zoveel meer moeten doorstaan. En daar denk ik dan heel vaak aan. Ik mag helemaal niet zo zeuren eigenlijk.
Lieve sas, stommerd Hoezo jij mag helemaal niet zeuren Sufkip. Het is geen wedstrijdje verpiesen!:x:x Sooo... Smakkerd! En nogmaals, ik heb echt echt echt super veel respect voor jou ( en emma) En emmAaaaaaa joehoe voor mogen starten!
@sas: ook ik vind het heel herkenbaar. Heb ook die angsten nu ik ga starten met ivf 3. Ook al geeft een keer zwanger zijn geweest hoop, de angst dat dat de enige keer ooit zal zijn geweest is zo groot.. Dat je er bijna liever niet aan begint. Maar ja, dat voelt dan ook weer niet als optie. De gedachte op zich dat je weer bij nul moet beginnen is ook heel zwaar, en daardoor komt dus ook het gevoel: zal het wel ooit... En ik ben dan zo'n meisje waarbij het allemaal wel groeit. De eerste keer 6, niet heel veel, maar de tweede keer 9. Was zo blij! En 8(!!) bevruchtingen!! Daarom was ik zo verbijsterd toen ik maar met 1 TP achterbleef. Ook al zou een ander daar misschien al heel blij mee zijn. Hoop niet dat ik er iemand mee voor het hoofd stoot als ik het zo schrijf, ken jullie geschiedenis nog niet zo goed.. Maar dit moet hem gewoon gaan worden voor ons en iedereen die weer opnieuw moet starten.. moet gewoon! Was net even in de bus om bij te lezen, en daar wordt dan opgemerkt dat een busgenoot "al wauw 14 weken!!!!" is. Ik zou vandaag ook 14 weken zwanger zijn. Samen met die busgenoot. En ik ben enorm blij voor haar, en heel blij voor iedereen die blij met haar is. Ze zijn allemaal heel lief.. Maar ik wordt er zo verdrietig van.. Het doet zo'n pijn....
@ Milla, het lijkt mij verschrikkelijk als je even zwanger bent geweest en het wordt je weer zo abrupt afgenomen! Ja, het gevoel dat het kan dat is er natuurlijk wel maar de angst dat het misschien wel de enige keer is of dat het misschien nog wel eens gebeurt, dat is veel heftiger. Mijn eerste stimulatie ging best goed, 11 follikels, 10 eicellen en 7 bevruchtingen. 1 goede en 1 matige, de rest was al helemaal niet de gewenste kwaliteit. De tweede keer 6 follikels, 2 eicellen (!) maar wel allebei bevrucht. Weer 1 goede en 1 matige. Het is de kwaliteit waar ik me zorgen over maak, niet het aantal eigenlijk. Nooit cryo's Ik ben zo bang dat ze te vroeg stoppen met delen. Ik weet dat je ook van matige zwanger kunt worden (zie Syl) maar dat is mij nooit overkomen dus maakt het mij een beetje bang. Jij gaat dus ook beginnen aan nummer 3. Beetje angstig vooruitzicht is dat he Zullen wij horen bij de gelukkige helft die binnen 3 pogingen zwanger raakt, of horen we bij de pechvogels? SMAK!
Milla en sas kanjers zijn jullie.'' Milla ik lees je verdriet en voel het met je meer... hoe mooi het ook is dat zij nu 14 weken gehaald heeft hoe triest is het ook om geconfronteerd te worden met jouw verlies... Sas ik kan gewoon niks zeggen wat jouw gevoel beter stemt... weet alleen dat we allemaal in gedachten bij je zijn en je elke stap vast hebben... Emma spannend voor jou... jij markeert het begin van de volgende roze golf samenmet alexandra!!! daarna volgen sas en Milla december moet op roze!!!!!