Lieve Milla, Saskia en Emma een onwijs dikke knuffel voor jullie. Ongelooflijk wat jullie mee moeten maken voor het hopelijk krijgen van een kindje. Ik heb echt respect en waardering voor jullie, ik hoop echt onwijs dat het jullie iets kan steunen dat het hele rinth met jullie meeleeft. (en vergeet de meelezers niet ) *Dikke smak!*
@sab: ohjee wat spannend, en ohnee toch geen zoveeldaagse marathon met WEE en zonder meer ontsluit? meuh? @sab: posipower, we denken aan je!! @angst: sas, ook ik herken het. en ik denk velen hier. of je nu bleu begint of aan de 4e, elke x krijg je meer, en andere angst. watalsen, daar word je helaas ook zo goed in he is de uitgangsecho wel goed? en dan, wel eitjes? wel genoeg? punctie? bevruchting? .. ik bedacht me gisteren nog dat ik het eigenlijk zon niet te bevatten wonder vind ALS het helemaal goed gaat, DAT je zwanger wordt, alles moet goed gaan en er kan zoveel mis gaan eerder! .. @mila: fijn dat je je hart hier lucht, ookal is het zo vol van verdriet.. pijnlijk ja, dezelfde termijn die nu door andere(n) wel gehaald wordt het confronteert so ik hoop met heel mijn hart dat GG je meer en meer vertrouwen gaat geven, en kracht. @kracht: ik hoop echt dat jij en emma en sas die kracht zullen ervaren, toch ook, tijdens de poging. er gebeurt iets in elk geval, jullie zijn bezig, en en.. maar huuuu dat lijdzame wachten en NIKS kunnen doen om je lot echt te beinvloeden meu hele grote lieve knuffel voor jullie! en voor iedereen! ook aan de 2legpogingers denk ik natuurlijk! ' maar ' het verschil in meeleef is natuurlijk wel anders, gewoon, door de druk, van ' 0 ' zegmaar... so dat was weer een rare zin zeg! :x @seg: ZEG SEGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG waarom beantwoordt niemand van jullie slettebakjes mijnonze hardopdenksel, de orgie naar het middaguur te verschuiven! :x 1200 piemel is toch ook lekker? een 12uurtje zegmaar? met uiteraard eerder voorspel voor wie niet te ver moet reizen, of wie gewoon lekker extra vroeg wil opstaan (de GGGGGarde ) om hier een grote glitterende kerstknuffeltoestand inclusief jank wil meemaken? en inclusief langblijvenhang voor wie wil *moet denken aan Jo en mijzelf, die tot na 20:00 nog de *vergeten* hapjes zaten op de filosoferen hier aan de keukentafel* *mijmer* @mij(mer): welja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! anders gaat florine even DOORSLAPEN totdat klingman haar om 0715 uit bed wapperde (om te kijken of ze echt nog wel leefde) en dan zelf alle uren tussen 00/06 meekrijgen omdat je nou eenmaal verwacht dat ze wakkert! :x @: gaap, nu weer wegwezen, zus in town, hoera!!!!!!! @zus/town: dat brengt me dan weer (bijna letterlijk) naar de taliaa antiliaan: ik gil aanstaande zondag door uw en saskiaas durp! dat je het even weet! ik zal een piemel in de tuin gooien (daar bij dat bos), vluggertje wordt m niet! nou ja misschien toeter ik wel even (als ik je adres wist, HINT!!!!!) dat is natuurlijk wel even spannend! *ren*
Whaha, kling, ik dacht ook al, ze slaan je vraag sooooooo over!!!:x:x Stelletje sletten! Maar IK BEN VOOR! Want dan kan ik lekker mee piemelen! En kan ook alles beter redden! Zorg ik dat ik al in mijn glitterkerstpakje loop!!! SAB lieverd, denk aan je! Ik ga weer! SNELLE PIEMELSMAK!
Lief kling sluit me helemaal aan bij je. Lieve emma en sas en milla. Denk aan jullien jullie zijn kanjers en ik snap het zo goed die angst. Niks kan ik zeggen om die angst weg te nemen. Maar ik hoop en bid en duim dat jullie straks ook eindelijk mogen genieten van iets heel moois. Tot die tijd zijn wij er hier voor jullie.... Hele dikke knuf! Kling wb deet...ik vind alles prima... Hier dagje vrij en dan vier dagen aan de bak en dan is t eindelijk woensdag. Zo aan het aftellen.. En droom alleen maar akelige dingen. Hoop zo dat t goed is woensdag. Herken mezelf soms echt niet in die onzekerheid en angst, die miskramen hebben er echt goed ingehakt merk ik nu. Swaffelknuffel voor jullie!
@ Klingel, ik ben ook voor maar ik heb niet gegild omdat ik nog niet zeker weet of ik kom. Is denk een beetje afhankelijk van wat er allemaal gaat gebeuren in december. ALS icsi net mislukt is dan heb ik denk ik niet zoveel zin en is het te confronterend Snappen jullie wel he? Ik laat het dus even in het midden nog. Maarre... het bos is vlakbij ons... op zich... dus als je hard gooit dan gooi je piemel misschien wel echt bij ons in de tuin Gooi anders even een ooievaar hier in de tuin @ Alex, woensdag is heel spannend en die dagen daarvoor zijn ontzettend killing. Helemaal logisch dat de mk's er zo ingehakt hebben. Ik hoop dat je na woensdag echt op en top op die roze wolk zit!
@sas: snap ik helemaal... ik hoop SO dat we je mogen buka-ken met jipenjannekechampagne dan! *DUIM DUIM DUIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM* @sas: ja jij zit net als taliaa de ayaan hirsjieeee aliiieeee toch in t bosch daar in G? ik bevind mij in de sprookjesnamenbuurt @alex: onwijs eng weer. we duimenklaveren ook voor jou! dat er een mooi klein lief alexknipperlichtje bonkt! @deet: ik seg gewoon, de deet is een lunchorgie! eigenlijk veul slimmer. zeker indien koud sneeuw glad sop dweil weer? :x *ren*
Even spieken naar Sabrien nieuws, maar geen nieuws.... Klingel: GIL!!! De tijd maakt mij geen annacondafluit uit! Ik geef wel wat extra gas! Als het niet glad is, want dan wordt het ietwat enge situationie.... Sas: zou het echt heel leuk vinden als je komt, maar begrijp je ook wel... Alex: AAhhhhh bijna buikloeren!!!
@ Klingel, de sprookjesnamenbuurt ken ik wel Heb zelfs een aantal klantjes daar zitten, van de mylène en Sasman van de rolluiken. Wij wonen dichtbij het bos, maar nog veel dichter bij de rivier de D en bij het centrum. @ LadyZ, ik hoop ook dat ik kom... met BIB!
Even snel @Deet, Ik kan niet om 12:00, moet werken tot 13:00 en dan nog naar glitterschool. Dus ik ben er niet eerder dan 14:00
@bright, dan ben jij toch een langblijfplakker? of ben ik te plaatsvervangend gastvrij??*grijns* @klinkel, zoals gezegd, hangt ff van oppas af, maar verwacht het wel. Indien liefsas meewil (HOOP zo, stralende roze wolk ofzow.....) dan neem ik liefsas ook op tijd mee ennuh, ahhhhhh ik ben uit t durp zondag, dus de kust is veilig!
We zullen beloven niet alles op te eten en op te drinken en onze spannendste verhalen bewaren tot je er bent!!!! Misschien rijd ik wel tig keer fout en kom ik ook om 14u Sas: heel goed.. met BIB kleine inieminie sasbeeb
Hier vandaag ongesteld geworden en dus vanavond starten met de deca en morgen met de puregon. Zo spannend... Mag ik ook op jullie afsprakenlijstje..?
Dank lieverds! Deet alles is goed we maken dr gewoon een uberlangelunchorgie van met aanschuif bright om 14.00 en sas met BIB! SO! Milla tuurlijk mag jij daarop. Spannend nu echt van start meis. Heeeeeeel veel succes denk aan je en heb je vast.... Knuf
@Sil: wat een mooie en lieve kerst/sint wens. Kunnen we je nog verwachten met de massadate?? Shit van slijmbeursontsteking. Helpen de medicijnen al een beetje? @Natas: hoe is het met je meisje en haar verkoudheid? Heel veel plezier het weekend met alle leuke doe dingen. @Taliaa: gewoon naar Sint gaan kijken en zien hoe Isab er op gaat reageren. Ik ga naar de massadate!! Herkenbaar die manvrouw anekdote @LadyZ: mooi aan het broeden. Hoest met werk perikelen? En jij ook al zo MOK over 25mwb???? @Alex: spannende dagen zo tot aan de echo. Ik duim,fik en klaver gewoon door. Op naar een mooi knipperlichtje!! @Emma: joepie je gaat weer beginnen!! O, het moet en sal!! @Bright: jij ook weer begonnen. En jij komt maar gewoon om 14.00 uur hoor. Wil je graag zien lieverd. @Sabrien: wat lees ik nu voor ellende? Ik hoop zo dat je afgelopen nacht hebt kunnen slapen in het zh en je nu aan het genieten bent van jullie kleine knul?? @Sikki: een kinderwagen besteld?? Waarom? Je bent toch zeker niet zwanger hoop ik?? Hij is mooi en ik weet zeker dat jullie er veel plezier aan gaan beleven. En wat klinkt je blij en happy ondanks je zorgen. JIJ bent zwanger en hebt een meisje in je buik. Montpellier was zomaar. Even een weekendje niet klussen in huis en genieten van en met elkaar. Gaaf dat internationale project. En waar in Fr moet je dan zijn? Vast niet in de buurt zeker? :x wil jij nu geen sorry gaan zeggen voor een mooi en blij echo bericht? iedereen gunt het je van harte en jij MOET hier blije berichten plaatsen. @Milla: ongi geworden en op weg naar de derde poging. Gets wat een spanning. Maar je komt hier maar mokken,Uw-en,gillen,krijsen of gewoon meelezen. Ik heb je handje vast hoor lieverd. En natuurlijk mag jij op de swaffellijst. Knuffel voor buspijn. @Loesie: kom eens hier jij en vertel eens even over buikbeeb, lopende S, zwangere jij etc etc. @Annedore: wat een prachtig mannetje is Mats. Gaat het lijf technisch alweer iets beter? @Lauwtje: hoest daar bij en met jou en met J.ens? Kon jij ook naar massadate?? @Saskia: 3x3 was scheeprecht bij Sikki in Gent. Nu is 3 keer gewoon scheepsrecht voor jou. Op n aar een Gentbeeb zodat je gewoon kan daten met ons. En lieve schat, ik snap heel goed dat na een mislukte poging de confrontatie wel heul erg groot is. Heb je trouwens gezien dat links achter in je holletje een klavertje vier ligt? Bij Sik heeft hij geluk gebracht dus ik denk dat jij hem nu wel mag hebben. Zit de eerste spuit er weer in?? ((KNUFF)) @Klingel: tuurlijk is het een fase. Alles is een fase. Ooit gaat het over. Alleen op de vraag waarneer?? kan niemand je antwoord geven. Koffie,lunch,thee date is helemaal goed. Ik stap gewoon om 09.00 uur op de trein en zie wel waar ik uitkom. Het is mijn dag die dag!! @Blijmeisje: natuurlijk mag jij komen. Als jij niet meer mag komen door je afwezigheid mag ik dat ook niet. Fijn dat heupjes goed zijn en nu hopen op goede uitslag van de mri.Nu genoeg zh en ziekte gehad. Tijd voor rust. (leuk Nynke, rust terwijl je moet verhuizen en een huis gaat bouwen) Weet je al of je naar date komt?? Ik hoop nu so dat ik niemand ben vergeten. Hier alles goed. Weer was de afgelopen twee dagen eindelijk wat beter. Ipv grijs en grauw wat het blauw en zonnig. Helaas vanaf morgen weer grijs,grauw en regen. maar dat mag de pret niet drukken. Genieten van ons huis doen we lekker toch!! House warming was heel geslaagd en gezellig. In een kleine drie uur tijd waren er 7 flessen rose,drie witte wijn en een 70cl fles pastis doorheen. Onze wens: onze wens blijft een wens. Er komt hier geen vierde. We zijn gezegend met drie gezonde en blije kinderen, kunnen redelijk doen en laten wat we willen, financieel en gewoon in het dagelijkse leven. Kinderen zijn zelfstandig en met een baby erbij is dat voor hun ook weer erg aanpassen. Het is goedzo. En ja, verstand zit nog niet op 1 lijn met gevoel maar dat komt goed. Heel erg verdrietig ben ik niet maar soms doet het wel pijn. En verder wil ik even zeggen dat ik zo trots ben op alle meiden in het babyrinth. Alles kan en mag gezegt worden, iedereen leeft met elkaar mee en de nooit afnemende steun voor elkaar is heel bijzonder. Ik hoop dat ook echt dat het weer mee zit en we elkaar allemaal kunnen knuffelen in December!!
@ Milla, we gaan gelijkop meid! Ik heb vandaag ook de eerste deca gezet en zondag gaat bij mij de gonal erbij. Spannend weer! En wat zijn die decaspuiten toch rottig, was ik al bijna vergeten na ruim een half jaar niet spuiten Maar goed, nog maar 6... das toch wel een verschil!
*Breek even in* Lees hier heel stiekem wel eens mee en ken heel wat van jullie al van naam of andere topics... Maar vind ook een beetje moeilijk om hier zomaar mee te komen kletsen, omdat het lijkt alsof jullie een hele hechte groep zijn die elkaar al erg goed kent... Dus blijf ik maar even langs de zijlijn meelezen. Bovendien ben ik niet zo'n swaffelaar (erg grappig, jullie piemelpraat!!!) Maar, waar ik voor inbreek: lieve Sas! Net als jij loop ik nu in Gent en wat ik me afvraag, is er bij jullie nooit over flushing gesproken??? Want onze verhalen hebben her en der wat overeenkomsten (alleen ben ik 1x van IUI zwanger geweest, miskraam en na de 2e IVF BBZ.) en ik waarom ga jij niet stimuleren met menopur ivm mogelijke kwaliteitsproblemen? En krijg jij ook hatching? Mijn updeetje staat in mijn ivf-dagblog (nu eigenlijk ICSI-dagblog), maar herken onwijs wat hier ook door meerdere meiden werd genoemd: die nare onzekerheid gedurende het hele traject... Zo had ik vandaag de 1e echo na 7 dagen deca en eeeh, 7 dagen menopur: slechts 6 zeeeeer kleine follikels en dun bms. Ga er maar vanuit dat het er 6 blijven, kan het alleen maar meevallen als er meer groeien. Maar, het geeft me dus een béétje rust dat ze er ook 6 eicellen uit gaan halen (dmv flushing...). Anyway, veel meiden op dit klingel-babyrinth-topic hebben hoopgevende verhalen (daarom lees ik ook mee! En voor de piemelpraat natuurlijk) en daar houd ik me maar een beetje aan vast!!! Dus een knuffel voor allemaal! *breek nu weer uit* xxxxx
Juulz, haai! Hier ook nog geen Sabrien nieuws..... Vind het toch wel een beetje eng. Ik denk aan je lieverd! Sas, lieverd, hij zit er gewoon weer in! Ik hoop dat Nynke gelijk krijgt, 3x is scheepsrecht. En het klavertje is echt een hele bijzondere hoor. Blij dat ie nu in jouw holletje ligt! Milla, jij ook weer beginnen. Spannend meis! Wij houden je hier allemaal vast! En dan ook nog Emma die bezig is en Bright die al een heel eind op weg aan het spuiten is. En onze koploper Zorra! Hoe gaat het in je buikje meis? Want je emmy was toch best een aantal dagen oud en je zit nu al weer een tijd na tp. Wanneer had je de pregnyl ook alweer gezet? *duim duim* Nyn, lieverd fijn van fijn in huis. En goed van wens en plekje geven. Maar wel moeilijk. Knuffel! En nog even en dan een heule echte dikke knuffel! Ik ben straks niet echt in de buurt. Zal vliegen op Lyon en vanuit daar met een auto wat rondcrossen. Het gaat helaas niet om wijnverpakkingen Alex, begonnen aan de werkmarathon en daarna eindelijk de echo! Nog effe volhouden! @deet, vroeg of laat, Sikki ist dabei Ik neem gewoon de hele dag vrij. SO! Sil, laat nog maar weten of je een lift van mij wilt, want ik scheur zo langs je huisje hoor! Klingel, moeten wel allemaal nog iets lekkers meenemen? En dan even afstemmen zodat we niet allemaal met chocoladepiemels komen