Milla, vergeet niet je afspraken op het lijstje te zetten Meisjes, op verzoek, mijn eerste buikfoto staat in m'n album! Tis echt al een buik, ik heb er schijnbaar aanleg voor
SWAFFELIJST Bijlage 198700 19.11.2011 Milla start Puregon 21.11.2011 Milla bellen uitgangsecho 23.11.2011 Alex eerste echo 25.11.2011 Bright uitgangsecho 26.11.2011 Bright start Puregon 27.11.2011 Emma 1e FM voor cryo-tp 28.11.2011 Saskia 1e FM voor icsi 3 02.12.2011 Bright echo 16.12.2011 Sikki pretecho+geslachtsbepaling bij dr Papa 22.12.2011 kerstglitterschoolORGIEdate 06.01.2012 Sikki 20 weken GUO maart 2012 complete-roze-baby-shower!! Heb mezelf erop gezet. Lief dat ik hier mee mag kletsen, vind het echt fijn.. Voel me eindelijk niet meer zo alleen en 'de laatste'...
Middag meisjes Ja sik werkmarathon begint..drie late diensten en dinsdag nog van 10 tot half zeven...gaan de dagen wel snel! Je bent alweer 13 weken whoei! En je buikje wow! Nyn liefnyn...fijn van fijn in huis en geslaagde housewarming. Respect voor je lieverd wat betreft wens. Hoofd en hart nog niet op 1 lijn. Snap pijn heel goed lieverd. Maar een geweldig gezin heb je! En met het laatste ben ik het helemaal eens... We kunnen alles hier kwijt... Lieve sas en milla tegelijk op. Denk aan jullie en stevig vast! Milla fijn dat je je niet alleen voelt meis. Vanavond puregon er al bij, gaat zo snel he.. Maandag uitgangsecho? Bright nog ffies wachten op puregon nog een weekje! En gaat t echt los...joehoe! Emma ook in de race joehoe....dit moet toch een roze uiteinde worden!! Ik duimfikklaverbid! Zorraatje al weer bijna weekje na de tp...spannend meis! Hoe is t in buikkie??? Klingel ik denk dat je deel vijf moet gaan openen....voor een modje dat doet We zitten al weer op 5000 berichten... Juulzon inbreken mag altijd.....ik ken je verhaal. Voor jou ook heeeeeeel veel succes en duimmmmmerdeduim! Sabrien...hoop zo dat je van je wondertje aan t genieten bent nu.... Hier nog ffies thuis relaxen en dan om twee uur richting werk... Swaffelsmakje op de wangetjes!
Haaiii!! Snelle piemelsmak! Geen tijd voor uitgebreide rea enzo. Druk met J troosten. Huilt erg veel en slaapt overdag bijna niet (nu wel ). S'nachts slaapt hij gelukkg wel erg goed. Lopen bij chiropractor, gister laatste behandeling gehad en is daarna altijd erg van slag en dan ook s'nachts. We zien wel wat verbetering. Zat echt iets niet goed in zijn nekje. Is nu weer soepel dus deze week maar kijken hoe het verder gaat.. Maar ondanks het vele gehuil zijn we dolverliefd op ons mannetje! Het is echt een lekkerding! Sikki, wat een prachtig swangbuikje heb je! En gaaaf van kinderwagen! Ladyz, lekker aan het broeden! Ik duimmmmm! Emma, eindelijk de langverwachte teepee! Spannend! Voor jou ook draaiende duimpjes! Sas, ook weer aan het junken. Superspannend meid! Duimklaverrrrrfik!! Bright, ook alweer begonnen, loopt aardig gelijk met sas he? Duimerdeduim! Milla, ook voor jou duimklaverfik ik! Kheb nu al zere duimen, maar dat geeft niet want ik heb het er maar wat graag voor over! Ik ga voor super rozeflow! Yes! Klingel, eng van papa! Brrr.. Gaat wel goed nu? Annedore, wat een heerlijk ventje! Denk goed om jezelf he, rustig aan doen! Neem de tijd om goed te herstellen, bevalling was niet niks lees ik! Nyn, hoop dat verstand en gevoel snel op 1 lijn komen. Zal wel tijd nodig hebben! Dikke knuffel!! Alex, woensdag echoooooo! Spannend! Hoe voel je je? Echt swang? Of niks? Sil, dikke knuffel op schouder, lijkt me echt niet prettig. Sabrien, hoop dat je inmiddels jullie beebje kunnen knuffelen. Euhh.. Heb niet zoveel teruggelezen excuse me! Blijerd, loes, taliaaaa en natas, voor jullie ook een dikke piemelsfwafsmak! Nog iemand vergeten? Hoop t niet! Wij gaan zo eindje wandelen met de knapste man uit dit durp, j.ens dus! Ohh jaaa ik ben ook bij deet! En als iemand met trein komt en lift nodig heeft vanuit meppel dan peebee je maar ofzo. Ik kom erlangs, dus.. Gezelliii, heb er echt zin in! SMAK!!!!!!!!
Zwaai lieve meisjes. Zo eens even reageren op wat ik nog weet. Alvast excuus als ik iemand of iets vergeet @Taaltje, Ga je nog naar de Sint? Of doe je het toch maar niet? @Sil, Las elders dat de diclofenac nog niet techt wat doet. Terug naar HA dan maar? @LadyZ, Wanneer testdatum lieverd? Hoe voel je je? @Natas, Dikke knuf @Alex, Dikke smak voor jou. Nog een paar dagen tot aan eerste echo. @Emma, Al gebeld, wanneer TP? En jouw ziekenhuis moet gewoon liever zijn voor de patiënten. Potverdikkie zeg. @Sabrien, Hopelijk ben je lekker aan het genieten van je kleine wondertje. @Sik, Hij is prachtig die mooie buik van je!!! En yay voor internationaal project doen. Sikkiman het nu ook mee eens? @Milla, Op naar poging nummer 3, op naar een mooi wondertje die lekker bij jullie blijft plakken. Dikke knuf voor jou. @Loes, Hoest met jou en jouwen? @Lauw, Wat sneu voor jullie mannetje seg en ook voor jullie dat hij zoveel huilt. Osteopaat kan ook wonderen verrichten trouwens. Knuf voor jullie @Anne, Mooi kereltje hoor en mooie halve Anne @Saskia, Lopen aardig gelijk op denk ik. Alhoewel jij doet snel protocol, ik erg langzaam protocol Ik duimfikbidklaverdiamantaan voor je lieverd. @Blijerd, Hihi, jij mag altijd komen!!! @Klingeldingel, SMAK OP JOE @Liefnyn, Fijn van genieten van huis!!! Knuf op soms pijn doen van wens die wens blijft. @massadeet, Ik ga kijken of ik hele dag vrij kan krijgen en dan ben ik er ook gewoon met de lunch!!! @hier, Gaat goed. Spuiten gaat redelijk, de ene keer makkelijker dan de andere keer. Volgende week vrijdag echo en dan zaterdag de puregon erbij..... Duurt me te lang.... haha SMAK
SWAFFELIJST Bekijk bijlage 200101 19.11.2011 Milla start Puregon 21.11.2011 Milla bellen uitgangsecho 23.11.2011 Alex eerste echo 25.11.2011 Bright uitgangsecho 26.11.2011 Bright start Puregon 27.11.2011 Emma 1e FM voor cryo-tp 28.11.2011 Saskia 1e FM voor icsi 3 02.12.2011 Bright 1e FM 16.12.2011 Sikki pretecho+geslachtsbepaling bij dr Papa 22.12.2011 kerstglitterschoolORGIEdate 06.01.2012 Sikki 20 weken GUO maart 2012 complete-roze-baby-shower!!
Meiden, we zitten alweer op 5000 berichten! Deel 5 moet geopend worden!! Als Klingel dat gedaan heeft kom ik hier piemelen over jullie en over hoe het met mij gaat! Smak!
Hebben ander plaatje nodig voor de swaffellijst.... deze mag niet van modjes. Logisch ook wel... SMAK
Sabrien en Sabrienman GEFELICITEERD met de geboorte van jullie mooiste wonder EMMA Wat een prachtige naam Geniet van jullie kleine meisje!!! *rent naar de achtbaan*
Sabrien van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Emma!!!!! eindelijk is ze daar dan joehoeeeeeeeeeeeeee geniet lekker van elkaar en ik hoop dat ze snel bij je op de kamer mag en jullie intens kunnen genieten knuffellll
Sabrien en man, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Emma! Hopelijk snel bij je op de kamer en dan vlug naar huis!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Daar is ze dan Sabrien!! Gefeliciteerd met jullie dochter Emma!! Mooie naam! Hopelijk gaat het zo goed dat jullie snel naar huis mogen!
Sabrien! Eindeijk! Whoei gefeliciteerd met jullie meisje Emma! Hopelijk snel naar huis! Hoeveel woog ze? In ieder gevaal ontzettend gefeliciteerd!
Sabriehien, gefeliciteerd met jullie emma! Wat een mooie naam! Ik hoop dat ze snel bij je mag blijven en jullie naar huis mogen!!!
Sabrien gefeliciteerd met jullie dochter Emma. ik hoop dat je haar snel bij je nag hebben en jullie snel thuis mogen gaan genieten van elkaar.
LIEVE SABRIEN EN SABRIENMAN, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER! Wat een bevalling, maar wat een wonder weer! En wat heeft ze een prachtige naam gekregen! Ik hoop dat ze snel mee mag naar huis! Liefs Loesie