klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Taliaa: genetisch erfelijk defectje ;) (van vaders kant, zijn moeder heeft helemaal geen grote teennagels meer, bbrrrrr)

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    is dat geen idee? weg laten halen??
    of HEUL vaak naar de pedicure?? ben zelf nl heel panisch voor teennagels, haha

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    hallo female81, lindinha en yonne!!

4. Yonne

Yonne Lid

14 mei 2011
    6
    3
    3
    NULL
    NULL
    Hi! :D

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Mathijs nu 3 jaar weigerd om brood te eten in de ochtend!! weigerd om bordje pap te eten in de ochtend
    Geniet onwijs van zijn papfles in de ochtend ;) :D

Na zijn fles pap wil hij nog wel graag meeeten van de cracker of sneetje ontbijtkoek van pap en mam trouwens...
    maar eerst zijn fles pap...raar mannetje hebben wij :p

6. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Neuh, heb liever dat iedereen er zoveel mogelijk van af blijft :D
    Maar volgens dokter kan het zomaar ineens ophouden. Is bij mijn vader ook gebeurd :) Dus misschien was deze 3e keer wel de laatste keer? ;)

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Even een teken van leven ;)
    Mijn slaapkamer uitkomen?? Seksen?? Wat is dat?? ;);) Onze geslachtsorganen staan even in de werk-, verhuis- en slaapstand hahaha!

Anyway, sinds maandag "wonen" we in ons nieuwe huis. Het is nog even behelpen, want we moeten nog heel veel inladen. Te veel :$
    Internetten doe ik nog even bij mijn ouders en wegens tijdgebrek doe ik eigenlijk alleen de zakelijke dingen nu even op internet.
    Maar ik wilde jullie toch een flinke smak komen geven!

Een smak voor LadyZ haar ontelbaar cellige eskimo!
    Een smak voor mijn achterbuuf die maandag weer aan het werk gaat en daar nu even stress van krijgt!
    Een smak voor Maartje die moet doen waar zij zich goed bij voelt!
    Een smak voor niet zo blije meis op het moment!
    Een smak voor een niet meer spugende Sabrien! Hoera!
    Een smak voor Bright die in augustus/september voor een tweede gaat!
    Een smak voor Sikki, zij weet wel waarom!
    Een smak voor onze lieve Klingel met haar prachtige blije Florine!
    Een smak voor Nynke die ook tijdens zwangerschappen erop lost sekst! :D
    Een smak voor Sil die wel degelijk een fantastische mama is!
    Een smak voor Alex die zich heel erg veel pijn heeft gedaan!
    Een smak voor Juud die hier steeds vaker is, gezellig!
    Een smak voor Jo die even afwezig is!
    Een smak voor Emma die bijna gaat trouwen! Of inmiddels getrouwd is?? Nee toch?? :):)
    Een smak voor onze twee zwangere schatten, Annedore en Lauw!

En een smak voor alle lieve meisjes die ik vergeten ben :)

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente

natuurlijk is dat de laatste keer 3x is scheepsrecht toch?

Zegt die truus die allebei haar grote teennagels al 4x helemaal heeft moeten laten verwijderen en waarvan het nagelbed al tig keer vermoord is maar nog steeds een nagel groeit en nu weer een dikke klopende teen heeft en het vertikt om naar de dokter te gaan.
    ;)

9. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    #489 alexandra80, 10 jun 2011
    Laatst bewerkt: 10 jun 2011
    Hier een meisje die savonds beker warme chocolademelk drinkt...zonder slaapt ze niet.

Taaltje.....hahaha dacht dat ik de enige was....ernstige antipathie voor voeten en teennagels hier... ieks..gruwel
    Zo was schema voor dochterlief ook.

Klingel haaai schatje..... :D
    Enne brood kan zeker nu...enne hele goeie tip van liefnyn! Hier was t idd smorgens een tit en dan boterham en al gauw was het alleen een boterham en verviel die ochtendvoeding..
    Enne bloemenmeisje mag nu idd best wat proeven ;)
    Zal nooit vergeten dat schoonmoeder dochterlief net drie maanden een dot slagroom in de mond dauwde... was op zn zachtst gezegd not amused...... grommm

Loesie wat een lekker ding! Balen van weinig hulp van reuma...MOK... veel plezier dit weekend.

Nyn hoe hadden kindjes het gehad op schoolreis?? Ja wowbouwfotos graag en disney ook!

Anne ieks teennagel stuk weg of helemaal? Hier drie tenen die hetzelfde lot hebben ondergaan...

Blijmeis hoe is t schatje? Al wat duidelijkheid?

Knuf op lauwtje en sab en hun beebje

Knuf op sas in nieuwe huis...en even in slaapstand...haalt het vast in. Fijn in nieuwe huis en succes met nog veel moeten gebeuren!

Knuf op liefsikki! Denk aan joe!

Sil bijna weekend...yeah!

LadyZ hoe is t met wachten en uw? Of voelt t anders?

@ego net een poos geslapen...die hoofdpijn is vermoeiend...nu net wakker..en dan sta ik op en denk hmmm hoofdpijn is er niet om vijf minuten later te denken oh ja daar is ie weer. Doe rustig aan hoor. Hang in bed of bank..gelukkig een meisjelief die zich prima zelf vermaakt of een dvdtje kijkt *erg pedagogisch verantwoord *. Eten dadelijk bij mams die me ophaalt. Alexman aan t werk...komende dagen is ie thuis dus dan echt totale rust...

10. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    TSSSSSK sil en dan zeggen dat IK eigenwijs ben..
    Als een speer met pootje in de soda of badedas kan soms erger nog voorkomen. Ik weet er ook alles van...als ik t voel dan meteen badderen en een beetje zelfhobbyen *welpijnlijkmaarch* daarme tot nu toe na drie keer wel in een teen snijden nog niet weer gehoeven

11. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Hahaha, herkenbaar hoor. Heb er de vorige keer ook 5 jaar mee rondgelopen :)

Maareh Sil, doe eens stoer en laat het er maar weer afsnijden. Je wilt natuurlijk geen sepsis ;)
    Je weet hoe heerlijk het voelt als je weer gewoon je sokken, legging, broek aan kunt doen, als je niet bang hoeft te zijn je teen te stoten of dat iets/iemand erop gaat staan, als je weer al je schoenen aankunt, als je tijdens rollebollen in bed niet bang hoeft te zijn dat je je teen stoot, als mensen niet naar je teen kijken alsof ie buitenaards is.

(zo heb ik mezelf moed ingepraat :D)

Overigens helpen sodabadjes hier geen reet :x

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Soda badje helpt hier ook niet.... en zelf bijschaven werkt ook niet meer omdat er sinds al die operaties overal rare stukken groeien die halverwege mn tenen al beginnen met onsteken.. ieuw!!!!

Laatste keer was met zwanger zijn van Mathijs had ik afspraak op poli chirurgie voor nagelverwijdering...maar heb afgebeld omdat ik de stress voor mij en beeb in buik erger vond dan pijn... na 6 maanden was het vanzelf genezen ;)

tweelingzwangerschap precie hetzelfde hihihihi..
    goddank werk ik in een mannenwereld met dito werkschoenen met stalen neuzen erin ;)

13. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Stalen neuzen, heerlijk! :D

Ik heb het juist nu laten doen, omdat bij pijn ook stresshormoon vrijkomt, de hele tijd door dus. Dacht dus juist dat het voor mij en baby beter is om weer onsteking, nagel en pijnvrij door het leven te gaan :)

Vanzelf genezen. Bizar he :( Is bij mijn andere teen ook gebeurd...gek :(

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    mag ik ff klagen??

Ik belde aan het einde van de ochtend naar het ZH om wat info te vragen.
    Heb namelijk volgende week donderdag pas weer controle en voelde me wat onzeker over 'drapjes' (Is het nou óf afscheiding óf kleine hoeveelheden vruchtwater??)
    Wilde ff info vragen waar ik op moest letten zodat ik me weer helemaal ZEN ging voelen zonder angstig stemmetje in hoofd die zei: straks is er een scheurtje in de vliezen en komt de evil GBS (Streptokokken B bacterie) bij mijn liefste beebje...

Goed. Mevrouw aan de lijn vond dat ik moest komen. Wat? Ik ben niet aan het drama-queen'n, voel me oké, wil alleen weten waar ik op moet letten en hoe ik het verschil kan zien, want het zal vast gewoon afscheiding zijn. Mevrouw bleef erbij: ik moest me melden op de verloskamers want daar was meer tijd dan op de poli.

Oké... Prima, ik douche eerst nog ff rustig, laat ff mn hondje uit want ik had zelf niet het idee dat er spoed bij zat.
    Kom ik aan op de poli, krijg ik een CTG. Nou dat is niet erg, ff lekker naar het hartje luisteren :D
    Wel irritant was dat ik met mn blote billen op een plak plak plakkerig zeiltje moest liggen. Wilden ze kijken of er vruchtwater op kwam. Ook al gaf ik aan (ook door de telefoon al) dat ik niet zo veel verloor, dat het gewoon steeds ranzige ranzigheden in slip was zonder het gevoel te hebben in broek te zeiken. Maar goed. Ik met mn blote kont op zeil, wel met deken over schoot.
    Drie kwartier aan de CTG gehangen: keurige hartslag tussen de 130 en 155.

Vervolgens komt er na een klein uurtje wachten een arts kijken. WAT EEN LUL!!!

Echt, nu snap ik waarom we hier geen namen van artsen mogen schrijven want als dat wel toegestaan was op dit forum, dan had die 'beste man' behoorlijk onaardige dingen over zichzelf hier (en waarschijnlijk op nog 100 andere plekken op internet) kunnen aantreffen als hij zichzelf zou googlen.

Echt een onbeschofte asshole eerste klas. Hij zit waarschijnlijk al heel lang op asshole zijn, want hij is duidelijk geen beginner meer in zich onbeschoft gedragen.

Goed, wat was er aan de hand: hij ging zonder zich voor te stellen of zonder ff te melden wat hij gaat doen het deken van mijn schoot aftrekken (lig je dus in je blote doos je ongemakkelijk te voelen!!). Lijkt mij niet meer dan normaal dat je op zn minst zegt: 'ik ga ff kijken' of 'mag ik ff kijken'. Maar goed, geschrokken 'accepteer en onderga' ik de brutaliteit.

Zegt hij *mopperend*: 'ik zie geen vruchtwater dus niets aan de hand. Waarom heb je gebeld?'
    Ik: ehh ik heb steeds zoveel 'drap/vocht' waar ik me van afvroeg of het nou gewoon afscheiding of vruchtwater was. Het leek mij ook geen vruchtwater omdat ik niet plensen verlies en het alle kleuren van de regenboog kan hebben, afhankelijk van het moment, maar aangezien ik GBS heb wilde ik toch ff informeren naar waar ik op moet letten. De assistente die ik sprak wilde mij toen zien dus ik ben maar gekomen.'

Zegt asshole: ''Fijn is dat, het is vandaag hartstikke druk. Goed ik maak wel ff een echo.''
    *gooit terwijl hij dat zegt echodrap op mijn buik* (eigen gyn zegt altijd, sorry, dit is koud. Trouwens, verpleegkundige die me op de CTG aansloot zei dat ook eerst. Blijkbaar is het voor niet assholes normaal om ff iets aardigs te zeggen voordat je koude drap op een buik gooit, ook al weet de ontvanger van de drap heus wel dat het koud is.)

Ragt asshole minder dan 2 tellen dat ding op mijn buik en zegt: je hebt nog vruchtwater. Drukt het echo apparaat weer uit en zegt: 'ff op letten of je geen koort krijgt want dan heb je waarschijnlijk wel een scheurtje in je vliezen'. In dat geval mag je weer langskomen'' en hij zoeft weer de kamer uit. En weg was hij...

Hoop maar dat ik dat stuk ellende niet krijg als ik aan het werpen ben want van pure irritatie lijkt me niet dat ik dan nog kan werpen. Wat een lul!!

Adem in en adem uit.

Verpleegkundige heeft nog ff voor de zekerheid een uitstrijkje genomen om te kijken hoe actief de Streptokokken nu zijn.

Of ik gerustgesteld ben?
    Mwa, had niet echt drama-queen gevoelens over dat vocht, maar wilde gewoon ff info zodat ik niet later zou kunnen zeggen: had ik maar geïnformeerd... Schrok er eigenlijk van dat ik langs moest komen en dat ook al ik tegen die vrouw aan de phoon zei dat ik alleen ff info wilde, dat ik toch echt van haar moest komen. Dus was niet echt bang.
    CTG was goed en er komt geen (met sloten) vruchtwater uit mij, dus het zal wel meevallen dus het zal wel afscheiding zijn maar voel me wel opgefokt door de asshole...

Adem in en adem uit.

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    @sas, smak voor joe!!! lekker hard werken jij! zag ik laatst een vrachtwagen met nieuwe meubels staan? *grijns*

@teennagels, echt hoor, ga ajb naar een GOEDE pedicure (liefst 1 met diabetes aantekening) en laat het daar onderhouden!!

@alex, ik heb nog NOOIT teennagels van een ander geknipt (moest ook echt even slikken bij isa, die natuurlijk wel!) en dat is met mijn beroep wel een uitzondering;)

@llemaal, gaapslaapbeetjemoebedjetoeohneekannietkindjeskomenuitbedrettekatet

16. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Was ik hier?:(
    Niet!:$
    Ik kom hier nooit!:x

Ben d'r nu OOK niet!:)

Dussssssss:cool:

17. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
  18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    jeetje maartje, zo'n gyn heb ik ook gehad!!! BAHHHH
    maar goed, wrs is het afscheiding, bij mij was het ook VEUL aan het eind van de zw. schap!
    Dinsdag gewoon even je eigen gyn bellen en even voorleggen, want voor je eigen gevoel etc etc
    Oja, ook even zeggen hoe jij je behandeld voelt, heb ik ook gedaan. (en meteen wist heel het ziekenhuis t)

@bright SMAK! hoe is het met u, therapie, werk, kleine meid?

19. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Zoooo was ik ook weer even... :D

Crisis wat een drukte soms!

Ik ga een poging wagen:

@Loesie: lieverd heb hele tijd geleden alweer je hele zielige post gelezen. :( Wat moet jij je k*t voel schatje.. Je weet dat je er niks aan kan doen, maar toch. Je wil zo graag goed voor je mannetje zorgen (wat je natuurlijk ook doet!) maar ik bedoel alles kunnen volhouden qua tillen en stoeien enzo. Ik kan me echt voorstellen dat je daar verdrietig van wordt en zorgen over maakt. Was je alweer eens bij een arts geweest? Of ik dement? Knuffel!

@Emma: WHOEIIII Bijjjjjjjnnnnnaaaaa TROUWEN!!!! Heel veel plezier en voorpret alvast meis. Enne: laat het los de dag zelf he, zodat je echt kan genieten!

@Taliaa ik zei het al elders ;) komt echt goed schatje. Ik kan me de loslaatemoties nu heel goed voorstellen hoor. Moeilijk ook. Vond ik al na mijn 'gewone' verlof. Maar ik denk echt dat het je wel eens heel goed kan gaan bevallen. Waarom? Nou omdat je ergens een keer de behoefte had anders was je niet gaan solliciteren. En nu denk je ws 'what was i thinking?!?!' maar soms is het ook wel lekker even met iets anders dan jezelf en je gezin bezig te zijn. En zo niet, stoppen kan altijd nog! Gaan de dames naar de creche? Het voordeel daarvan vind ik dat ze zo mooi in een schema komen! ;)

@Nyn: ook hier nog mok voor ronde 8/9... :( Vertel eens even meer over disney! En over die rotte appel... :x Wat was er nou aan de hand!?

@Sik: dag lieverd! Kruip maar snel weer in je holletje.. Blij dat het iets beter gaat als je hier wat minder komt.. (uh klinkt heeel raar maar u snapt wel he!) Dikke knuf!

@Bright: Martini it is en eventueel UMCG er nog achteraan! :D Oh en tussendoor nog even op vakansssiiee... Je vroeg net (ergens anders) naar spugen/poepen. Poep is nu echt flespoep geworden. Donkergroen (in 1 keer) en veel minder vaak. Normaal dus. Spugen doet hij alleen soms direct na een voeding een mondje omdat hij afgetankt is haha..

@@@ oei uit het hoofd

@maartje: WAT EEN ZAK! Dat is nou precies waar je bang voor bent als je belt. :x Anyway.. Laat het los. Zijn probleem, niet het jouwe! Enne afscheiding is aan het eind vaak heeeeel waterig. Voor de zekerheid nog even check bij eigen gyn.

@inleiden: er is al heeeeuuul veel over gezegd en geschreven. Ik sluit me eigenlijk wel heel erg bij Klingel en Nyn aan. :)
    Discussie over belangrijkheid van kindjes vind ik erg engig, maar geforceerd een kind halen met 37 weken ook. Anywee alles is al gezegd dus dat doe ik niet nog een keer ;)
    Wat MIJ trouwens helemaaal niet leuk lijkt is het begin van de bevalling niet meemaken. Ik vond het echt heel erg als ik ingeleid moest worden. Vond het echt een groot deel van de pret dat ik niet wist hoe en wanneer het begon enzo. :D Maar misschien ben ik dan wel knettergestoord hoor haha.
    Het enige dat ik er nog wel over wil zeggen is dit: wat ik echt heel gek vind is dat als dit zoveel veiliger zou zijn voor beeb, waarom dan vrijwel alle andere gyn's er zo op tegen zijn!? :( Elke gyn wil natuurlijk gezonde baby's op de wereld zetten. Het hogere sterftecijfer in NL komt voornamelijk door communicatiefouten tussen vk's en gyn's en door onnodig (lang) overtijd laten lopen. Dat laatste is sinds 2 jaar ook veranderd. Vanaf 41w0d mag elke vrouw op verzoek ingeleid worden. Mijn 1e is met 41w2d geboren, daarvoor goed gemonitoord (werking placenta, doorbloeding, vruchtwater, etc) en eerlijk ik vind dat je wel merkt dat kindjes dan wat 'over' hebben. Gewoon al behoorlijk sterk enzo. Ik zou zelf echt zo ver mogelijk richting de 40 'plannen'

Maar nu zeg ik echt niks meer! :p

Ladyz: hoe VOEL je je??!?!!? Doen je titten al pijn? Moet je al kotsen? :D VERTEL! Vieze derrie in t zwembad. YAK!

Annedore: IEKS! Klinkt eng en pijnlijk! Gelukkig gaat het nu redelijk goed. Stoere dodo! En beebje voelen: FIJN!! Straks doet t echt pijn haha

Sil: JE BENT GEEN SLECHTE MOEDER! Zeker niet als/omdat je hulp vraagt. Vind ik juist heel sterk om open te staan voor tips en adviezen. En yoechei daar hebben we Bright! Ik kan er zelf ook wel iets van werktechnisch ;) maar Bright is nog beter! (mazzelkonten wij ;))

Klingeldingeltje: blijft rommelig he florines avonturen... ;) En ook elke keer weer wat anders: koorts, 6e ziekte, tandje, oesteo, chiro. Waar komt nou wat van?! :( Nah ja als t maar beter wordt! EN SNEL EEN BEETJE! ;) Nee ik weet van mega liefde en blij maar toch zou iets meer nachtrust best fijn zijn. Misschien door de 'verandering van spijs doet eten' vakantie?!

Alex : ik zei nog zo!!!!! (geen bommetje) ;) misschien heb je wel een hersenschudding! E wat doen die collega's op de SEH in het ZIEKENHUIS? Die sturen je naar de huisarts! Tsssssss... :x ;)
    Echt rustig aan doen he meissie. Dan maar de hele dag dvd's aan.. Geeft niks

Sas: druk aan de klus?! Huistechnisch dan? :p Wordt het mooi? Succes!!

Lauw en Sab: lekker aan het genieten meisjes? Wat gaan jullie allemaal achterlijk snel ook! :$ Of is dat voor jullie niet zo? ;) Ik vond 1e zwangerschap namelijk tergend langzaam gaan...

@female: haai schatje! :)

@Juud: Haaai topper! :)

@@@

@@@

Mis ik iemand? Ja? Nee? Ik doe het uit hoofd zonder net gelezen te hebben. ga zo nog even teruglezen en dan gil ik wel weer!

Oh ja... Mats update:

Het lijkt wat beter te gaan! Hij is nu volledig op pepti over en zitten in het 'koemelkeiwitallergie protocol'. Oftewel: 4/5 wkn alleen pepti en dan op bureau provoceren.
    We merken nu dat hij langzaam aan steeds iets meer gaat drinken per voeding. Van 80 naar 150 vanmiddag! :D. Hij spuugde niet meer, nu soms heel klein beetje als hij zoveel heeft gedronken. loopt dan gewoon over ;)
    En poep is ook weer normaal. Verder blij(er) en rustiger. We hebben nagedacht over KA maar vinden het nu eigenlijk niet zo nodig. hij eet over de dag heen nu genoeg alleen nog over veel voedingen verspreid. Maar ja dat is kwestie van wennen. Verder een blije baby dus wat wil je dan?! Hij was van maandag - donderdag ook 120 gram gegroeid! (en 1 cm langer geworden;) haha)

Vannacht voor het eerst ook weer 1 nachtvoeding ipv 2. *Censuur* loopt ook al 2 nachten te spoken dus wij zijn wel echt op, maar goed. nu lang weekend.

Had ik trouwens al verteld dat Mats op zijn buik rolt?!!? En dat doet hij nu de hele dag door als ik hem op zn rug leg haha. Vind hij zelf niet altijd grappig. Ik vind het trouwens best vroeg, of niet? *censuur* deed dat volgens mij pas 2 mnd later ofzo.

Nou goed schatjes.. ik ga even van de rust genieten. SMAK!

20. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Als dat geen mega-rea is.... :$ :D

Deel Deze Pagina