lieve, lieve liefalexje!!! ik denk enorm veel aan je!!!!!!! en je meiske, wat een pienter dametje he!! zoraaaaaa, wat ga je doen vandaag lieverd? denk ook superveel aan je!! bright, hoe is het?? je bent wat stilletjes??
Alex, wat een slimme meid is die dochter van jou! Ja, kleine potjes... Lieverd, ik duim me helemaal suf voor een mooie echoooooooooooooo. Nog een paar uurtjes... Hier gisteren controle gehad bij gyn. Alles ok en nog weer even met echo gespiekt. Ach zei ze, jullie hebben er zo lang op gewacht, we gaan gewoon nog even kijken. Hartje goed en beebje ook Toen moesten we een nieuwe afspraak inplannen. Die zou dan na de GUO zijn, maar zei ze, dat is pas over 6 weken, dat vind je vast te lang duren. Dus nu hebben we over 3 weken weer een afspraak. Toch lief! Vliegen kon volgens haar geen kwaad en Siklief is nu ook overtuigd, dus vanaf december gaat het project van start! Wel ga ik even kritisch kijken of ik echt overal naar toe moet of dat ik wat meer dingen vanaf hier kan doen.
Dank jullie wel lieverds!!! We bibberen door Ooooo sik wat fijn die gyn. En wat fijn weer even gespiekt en wat fijn eerder afspraak. Wat fijn van project....en siklief. Lieverd je hebt alles zo verdiend!
Zwaai, Lekker rustig op het werk, dus kan hier nu mooi even weer een rea geven!!! @Alex, Lieverd, nog 6 uur te gaan en dan gaan jullie dat beebje in mama's buik zien!!! Met een mooi knipperend hartje. Ik heb je vast meis, dat weet je. @Emma, Sas en Mila, Ik ga ook voor 4x3 is Swang @deca, Hier ook Deca tot aan einde gebruik Puregon. Ben wel een beeetje jaloers op korte protocollen seg. Hier gewoon 4 weken spuiten....pfff @liefnyn Dikke smakknuffel voor jou!! Sin om je een echte knuffel te geven de 22e!! @Sik, Ja seg, vertel eens over project? Is Sikkiman het er nu mee eens? En hoe voel je je eigenlijk? Enne, ik had placenta voor, maar voelde juweeltje al met 15 weken voor het eerst. @lauwtje Mooie foto heb ik elders gezien, wat een ventje alweer. Hoe is het nu met huilen? @Klingeldingel, Seg, komt op met dat nieuwe deel. Voordat deze weer door iemand anders gesloten wordt en wij weer als een gekke horde achter de modjes aanmoeten!! @Blijerd, Wanneer nou uitslag MRI? Duimfikbidklaverdiamantaan voor goede uitslag. @Loesiemeis, Ja niet wachten op nieuw deel, nu vertellen hoe het is ja!! :x @Sil, Nog geen verbetering met je schouder? En jeetje mina zeg, wat doe jij een strijkwerk!!! @Taaltje, Isab is gewoon gevoelig meisje. Ben zelf ook geen fan van stempels en HS is ook geen officiele stempel. Lekker aansluiten bij wat je meisje nodig heeft, dat is het belangrijkste. @Natas, Ik hoop ook heel erg op een wonder. Pff, verschrikkelijk zeg. @Sabrien, Hopelijk lekker thuis nu. @rest SMAKKERDESMAK!! @Hier, Nou gekke bijwerking van de deca, ben beetje ongenuanceerd en mijn geheugen is een zeef!! Niet normaal meer, haha. Verder gaat het prima. Juweeltje zit in haar laatste mentale sprongetje, is ook wel te merken. Wordt heel vaak huilend wakker 's nachts, om vervolgens weer in te slapen. Ze kan ook elke dag iets anders lijkt het. Heerlijk die ontwikkeling. SMAK
Bright ongenuanceerd..jij???? . Gelukkig geen hoofdpijn.... Heel herkenbaar dat sprongetje van juweeltje... Fijn rustig op het werk...lekker half dagje maar he....
Lady nee dat mag niet zo zijn... ben je nu al 14 dagen na tp? mischien een late innestel alla klingel?? geen bloed geeft moed?? ik weet het niet lieverd ik zeg ook maar wat in de hoop dat het aanslaat en je alsnog bij de gelukkigen mag horen Knuffel lieverd
Zora Hoe kan dat nou.. Wat enorm verdrietig.. Godver waarom is het soms allemaal zo oneerlijk verdeeld.. Er is zo'n grote wereld waar veel mensen niets van weten. Een grote wereld vol pijn en verdriet en de vraag waarom. Ik had het je zo ontzettend gegund meis... Een hele dikke knuffel, voor wathet waard is..
Thanx meiden! Ik heb m net uit de vuilnisbak gevist en ik zie (of wil zien....) een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht schaduwlijntje, met fototoestel niet te fotograferen, dus echt heel licht. Misschien heel snel ingenesteld en heel snel fout gegaan? Wie zal het zeggen.... Ik ga vrijdagochtend nog een x testen en als ie dan nog niet waarneembaar is dan is het helaas pindakaas. Alex: heeeeeeeeeeeeel veel plezier straks, het moet gewoon heel leuk worden, kijken naar jullie boontje!!! Ik duim, fik, klaver en diamant mee!!!! Sikki: Wat ontzettend fijn dat alles weer goed was en dat er zoveel gezellige!! echo's al gepland staan! En wel 1 tip, drink genoeg (nee geen wijn!!!! whahahahaha) aan boord! Nou Klingel, laat Klingelman die flessen maar vast uit de wijnkelder halen, ik ben klaar voor een gliiterorgiewijnflesdrankje!!!
Lady, neehee... Stomstomstom... Smakkerd voor jou en wij gaan lekker samen wijntjes snuiven Alex, denk aan jr lieverd!! Bright, nee weet ik van hs. Ben er ook geen fan van. Maar het was meer van: voor mij is isab gewoon gevoelig, maar blijkbaar zijn meer kinderen dat en die ouders vinden een stempel nodig. Eigenlijk was het meer verbazing.. En stiekem denk ik dat ouders het dat vervolgens als excuse gebruiken voor het wangedrag van hun kinderen... ( oei, zei ik dat echt?) Smakkerd
Sterker nog.. De moeder van de kindjes van millaman praat ze gewoon vanalles aan... Ze zijn hoogbegaafd, hooggevoelig, etc, etc. Bij ons zijn ze gewoon kind en wat denk je.. Alle smoesjes ook weg.. Misschien ga ik er nu met de botte bijl in, maar kan er ook echt niet tegen al die stempels. Laat een kind gewoon kind zijn.. Mijn ervaring met haar is dat ze zelf juist heel veel structuur nodig heeft, maar omdat ze dat niet ziet gaat ze die labels op de kindjes plakken. Zo frustrerend.. Ook word alles wat ze zeggen veel te serieus genomen (in onze ogen) Hebben ze een pijntje? Hup naar de dokter. Vinden ze iets niet leuk? Hup vergrootglas erop. Dus op den duur konden ze alleen nog maar negatief om aandacht vragen. Aandacht is fijn, voor een kind maakt het niet uit in wat voor vorm het komt. Ze nemen de vorm die het beste werkt. En bright daar zeg je me wel wat hoor, sterker nog, bij deze kinderen veroorzaken de stempels wangedrag. Want doordat moeder ze vanalles oplegt gaan ze zich er naar gedragen. En veranderen de kinderen op slag als ze hier zijn en op slag als ze daar de drempel weer over gaan. De keren dat ze hier 'doodziek' binnen zijn gebracht en na 5 minuten als moeder de deur uit was op wonderbaarlijke wijze weer waren genezen zijn niet te tellen. En de keren dat millamans meisje hier vrolijk was en wanneer ze thuis weer de drempel over ging onhandelbaar was ook niet. Pff.. Sorry.. Beetje veel frustratie op dit vlak
Ladyz, omo maar toch ook niet helemaal?? Dan duimklaverfik ik nog even door oke? Hoop op toch positest vrijdag! Alex, ik denk aan je!! ik wil vanmiddag heeeule mooie echofoto zien!! Rest, SMAK!! Ff ego nog: Wij gaan over op flesvoeding. Kleine man is in 2 weken tijd amper 100gr gegroeid dacht dat t wel goed ging aan de tit maar helaas.. Gister begonnen met bijvoeden en hij is meteen een stuk tevredener, heeft weer goed geslapen en huilt veel minder! Ook eindelijk weer een poepluier na 4dagen! Heb gister even wat traantjes gelaten maar j moet wel goed groeien en dat doet hij dus niet op mijn melk. Geen wonder dat hij zoveel huilt.. Arm ventje.
arme lauwtje. ik weet heel goed wat je voelt en jij weet van mijn bv-strijd. wil alleen zeggen: luister naar je moeder hart!! Wat ik HEEL fijn vond was om elize toch lekker huid op huid te hebben bij me, ondanks de flesvoeding. zo intiem!! smak hoor! je doet het hartstikke goed!!! milla, owh, millaman heeft kinderen. moeilijk zeg en ik herken veel van wat je zegt! (zie het ook in mijn omgeving)