Geen idee..... het was zo'n mooie blasto... en dan dat rottige, niet meewerkende bms... ergens denk ik: zonde dat we deze blasto gebruikt hebben, aan de andere kant: wie niet waagt, wie niet wint... Beetje dubbel. Nog 6 dagen (mits ik niet eerder een rode stortvloed krijg) Dus misschien over 7 dagen weer vol aan de advocaat!!
Hahaha, terwijl ik aan het schrijven was, plaatste jij je bericht Maartje: nogmaals, ik probeer je nergens van te overtuigen. Als jullie je goed voelen bij het bestaande plan, dan is dat prima! Niks is beter als twee ouders die met vertrouwen in elkaar en arts een bevalling ingaan. Dat kan alleen maar een positieve uitwerking hebben op het verloop. Het ging mij er even om: je moet wel van anderen kunnen hebben, wat jij ook zo goed kan: je mening en bijbehorende zorgen uitten (soms helaas door medium internet iets 'lomper' dan bedoeld). Maar goed, ik lees dat je dit punt snapt, daar ben ik blij om Had ook niet anders verwacht, want je bent niet dom, misschien een tikkeltje hormonaal Ik moet nu echt weg, want er zit een man heel ongeduldig op mij te wachten Nogmaals een smak op jullie!
@ladyz, als ik iets hier geleerd heb van de MMMmeisjes is dat de omstandigheden misschien niet optimaal moeten zijn! Ik heb een beetje het idee dat hoe bizarder/minder optimaal de omstandigheden zijn, hoe groter de kans @lauwtje, zwaai
Haaii!! Ik hang nog wel eens in beeld ja.. Lees alles mee maar heb niet zo'n zin om te rea-en. Te lui voor ofzo, ikweetnie Maar natuurlijk denk ik wel aan jullie, ben op t moment even een meelezer. Een dikke smak voor jullie allemaaaaaaaaaaal!! *SMAK*
Ladyzorra, beloofd! Maar ik ben een meelezer en geen meeschrijver hier dus je gaat sowieso geen last meer hebben van mij hoor .
Oh, nou zo klinkt het wel heel onaardig... we hebben geen last van je! Taliaa: ach misschien heb je gelijk en wil deze juist een lekker dun laagje (vandaar dat ik net alweer een gevulde koek naar binnen heb gewerkt....)
Zooooo wij zijn net terug van een spontaan zwembad bezoekje. LEUK! *censuur* is nu echt op de leeftijd dat hij dat super vindt, zo leuk. Van de glijbaan, samen door de stroomversnelling. Leuk dus. Nu MOE. Slechte nacht, puur door mezelf. Hoofd te vol om te kunnen slapen. Mats heeft zn oude ritme weer gepakt. 1 x per nacht en overdag steeds meer drinken! Blij! Nu dus even tukkie op de bank. LadyZ: daar ben ik ook wel achter: perfectie zegt niks en imperfectie alles Echt wel spannend hoor! Smakkies!
Ladyzorra, oei dan kwam het verkeerd over . Achteraf zag ik ook dat het wél heel klein was. Maar wou het in het klein zetten omdat ik als meelezer mezelf eigenlijk niet hoor te 'moeien'. En dan wou ik laten weten dat ik mezelf nu terugtrek naar mijn vaste plaatsje: het meeleesbankje. Is trouwens heel druk daar meestal .
als jij het hebt over bmslijmvlies, dan ben ik ERG benieuwd waar due gevulde koek naar binnen is gegaan! shit zeg, wie verzint er een kinderverjaardag in een speeltuin? (check t weer buiten) @blijerd ben blij voor jou! en lekker gezwommen! was de kleinste ook mee?
Ik zeg altijd maar zo: het is een openbaar forum! Maar als je zadelpijn hebt van het zitten, mag je af en toe ook best even meebeppen hoor!!
so. seg laby(l)rinthdinnetjes, sal ik ook nog EFFE wat seggen? @maartje: het is nu wel genoeg ja. but, weet je wat het ook is: de meisjes reageren allemaal, maar de 1 op dinsdag en de andere op vrijdag. dan lijkt het opeens zo veel tegelijk/achter elkaar, irri wel van schrijvend communiceren he! ben blij te lezen dat je wel alles gelezen hebt, ook de linkjes. ben verbaasd dat je niet ergens (stiekem anders????) diep van binnen opkijkt van alle NOGOverhalen, ook van experts enzo. dat maakt het denk ik voor veel meisjes lastig te begrijpen. maargoed, dit is een omstreden onderwerp gebleken. zoals de CT of een abortus of soms zelfs BV of weet ik wat dat ook is en zal zijn en blijven. vind dat er mooie en toch ook respectvolle dingen zijn geschreven. oa blijmeis en de birght en de anneteendore en de nogveelmeer! en wat mij betreft piemelen we er niet meer over, ik kan met een gerust? hart weten dat je alles nu zou moeten kunnen weten wat nodig is. mar die gyn, als ik m ooit zie, dan breng in een groot VRAAGTEKEN bij hem naar binnen! so. @grannysmith, grappel, jij hebt wel een grappige en relaxte bijdrage geleverd vind ik. het is inderdaad hardop filosoferen, en yeah, leer er wat van, of niet, kijk maar, of niet, tralala! SO @lauwtje: seg joe daar! hoest met de rug! wat gaat ie lekker he, nou ja niet met rug maar met je bannert. zijn jullie al uit naam trouwens?? @blijmeis: voor zowel jongen als meisje bedoel ik dus?? @blijmeis: hoest daar? mats weer normale nacht las ik op de whatsappert, maar nu jijzelf weer niet helemaal? vertel (op de whatsappert) @nyn: senks weer! welke BV blijft belangrijkste, toch ochtend en avond? (nou ja nacht volgens een bepaald iemandje hier! vannacht weer 01&03&0630 TSSSSSSSSSSSSSSSK) wat het aller lastigste is, is dat ze dus niet uit een flesje drinkt. kan werkelijk geen tit op een andere manier aanbieden, ook niet BV in een bekertje ofzo. dat zijn echt 3 slokjes. ze kan t wel maar ze ziet de noodzaak niet zo geloof ik! verwend nest! @taliaa: ARGH en UW! hoest met u en UW blastobaby? hoe voel je je? bibber? @taliaa de dalai lama: hoest met jou en de werkzin? spannend ook he, nieuwe alles. vreet en geeft energie! SMAK! @bereke: schatje ben je. hoest met je wonders? ik ga je weer es PBen! @annedore: behangze! moeilijk! of niet? enne, hoest met dat plakspul afgelopen? ik bedoel daarmee niets onzedigs :x *denkt aan witte slierten in zwembad bij groen hapje* (sorry dit snappen alleen de twitteraars en das maar goed ook ) maar gewoon joe plakfoliespul? @ eh wordt iemand wakker! (klingman slaapt op bank, welja, mooie boel, de slaapgebrekkigste is het wakkerste hier :x) even uit bedje hengelen dus. later meer! SWAFJES!
Volgens mij heeft Taliaa al 2 hele mooie gewone baby's (nou ja baby's, Isab is al een hele dame) of heb ik ergens iets gemist? Zeker die swaffelpiemel te hard tegen je hoofd??
Haha klingel wat een lange rea weer! Ja alles gaat goed met de meisjes (buiten die ellendige verkoudheden en virusjes en...)! Ze 'babbelen' heel veel, kruipen heel het huis rond, kunnen rechtstaan, pakken constant elkaars tut af,... . Het is wonderlijk allemaal (maar dat hoef ik jullie niet te vertellen hé ).
Whaha klingelis in de warrie met namen geloof ik (slaapgebrek?) taliaa moest ladyz zijn en blijmeis moest lauw zijn.. Hier dus wel wat namen op papier staan. Zijn er nog niet helemaal uit, maar dat komt nog wel.. We hebben nog even de tijd Trouwens ook de hele beebinboedel besteld. Kamertje, box en kinderwagen ( met 4 wielen klingel ) Ladyz, nog een weekje uwen? Ik hoop dat brusje van dum bms en gevulde koeken houd en dus lekker inneateld! Taliaa, maandag weer aan het werk? Dus geen 2 de pinksterdag voor jou? Je hebt er zin in las ik! Mooizo! Blijerd, het is echt wel weer voor een zwembadbezoekje... *censuur* heeft zich goed vermaakt dus.. Klingel, florine wil niet uit flesje drinken? Misschien moet je eens een wijnglas proberen?