klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    @ ik klingel mijn gschuddelde hersens snappen het :D
    Voorlees ze!

Enne duimen deden we toch niet............ :p Of is het klaveren in de ban gedaan...

2. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Mijn hoofdje werkt vandaag niet zo mee...duf gevoel alsof er watten inzitten...
    Hang lekker op de bank...en doe echt niks... ik luister naar lieve blijmeis ;)

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    haai moppies,

ik leef nog. ben niet vermoord en ben niet aangevallen door kippen ofzo...
    ben nu wel HEUL moe, dus ff hersens uit en atwt kijken!

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Even slap hangen en dom kijken, heerlijk!!

Maarre......... HOE WAS HET???????

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hee seg er wordt hier niet slap gepiemeld! :x

@taliaa de aanstekelijke lach: hoe was het hoe was het hoe was het?

@alex: tuurlijk klaveren we! en duimen! en tenen! en piemelen! en diamanten! en en en!

kus op je hoofd!

@taliaa de aaibaarheidsfactor: yup. eigenlijk is elke baby die fysiek geen drinken meer ' nodig heeft ' (maand of 4,5???) gewend en verwend he :D
    en toch, misschien ben ik een weekdier, ik denk dan: ze is nog zo klein, waarom nu al moeilijk doen.
    tit erin, iedereen blij.

beetje dubbel.

ervaringen tips altijd welkom!
    ik vind het echt fijn om te horen hoe de al meer ervaren moeders met dit soort dingen om zijn gegaan en gaan.
    ik slurp alles op en pik en piemel eruit wat bij ons past! :)

bekertje drinken gaat goed, alleen niet veel, slokje hier en daar. leuk wel! bij boterhampje oefenen we .

ventiel uit tummy toppie tippie floppy heb ik al wel gedaan, maar dan giet ze zo alles in haar nek! :D

ben onwijs blij dat het ook ' kan ' en moet, exclusieftitten.
    als ik zou werken dan hadden we met harde hand/tit/piemel het haar moeten (dat zal haar) leren, dat had ik erg moeilijk gevonden.

maar- dan hadden we misschien wel meer geslapen allemaal ;)

wehhh!

anyWEEalsikooitnogeensbevallenmagdannevernooitmeereenruggenprikvanmehelelangzaliklevenniettiet, arme jij met je lijf en je sneller alleser willen kunnen dan lukt en kan en mag.

fysio zegt 1 jaar.
    weet hij wel hoe lang dat is! :x

wat een frustratie voor jou, huiltje.
    moeiljk!
    drom een grote lieve knuffel!

en nou wil ik weten hoe je 1e werkdag was!
    met een zachte G!

so.

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ohja.

wat ab-so-pieme-luut niet vergeten op 1e grote babyreis/vakantie???

7. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Je baby????

:D:p
    Ik denk altijd: alles is te koop.....:) Je tit heb je bij je...Zwemluiers:D, zonnebrand, bikini, speen en een woordenboek frans:D (voordat je ipv een pcm een rectaal in te brengen trillende piemel vraagt!;))

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Taliaaabuuf, gelukkig heb je het overleefd vandaag! Maar nu wil ik weten of het je ook goed bevallen is?

En Lady, vertel es... hoe voel je je met je blasto in je buikie?

9. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    hahaahahaha LADYZ hahaha...

@ piemelina klingelina...je hebt idd helemaal gelijk. hier ook absoluut niet van het laten huilen, soms wel een minuutje of 2 maar langer niet.
    En zeker exclusieftitten is fijn als dat kan. Ik moest helaas wel doorzetten tot ze fles pakte omdat werkte en niet naar huis kon om zelf te voeden door afstand maar wel wilde blijven titten. En t was idd zwaar en heb heel wat afgejankt maar goddank lukte het... totdat meisjelief zelf met 8 maanden niet meer uit den tit wilde... *jank * *emo*
    En ik denk schatje dat jij er een weg voor jou moet in vinden. Ja tuurlijk treedt er nu gewenning op en wil je dat doorbreken zal het voor jou ook huilen worden want moet je sterk zijn en niet teogeven en das toch onmogelijk bij zijn klein meiske.
    Dus zolang als je he tnu nog zo red.....
    Goeso uit beker, dat komt vast gaat en met t eten ook. Je kan voorzichtig wat meer introduceren en bijv brood stukjes laten proeven....of een liga of rijstewafeltje... t is dan allemaal extraatje bovenop tit.
    Meisje dronk hier buiten tit/melk thee of water.

En wat mee te nemen op vakantie..tit heb je al, bebecook of anders potjes:p. voerlepeltjes. tuitbeker. Diksap?
    Luiers+doekjes zonnebrand+aftersun, zetpilletjes, muggenspul, bepanthen, ors
    kleed en wat speeltjes van haar. campingbed? wipstoel? kinderwagen.
    Voldoende kleertjes, voor warm en koud weer. rompertjes, zwempakje, zon zwemring waar babytjes in kunnen zitten

10. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    taaaltje je bent terug en hebt het overleefd...
    Heerlijk nu ff hoofd leegmaken...
    Maar hoe vond je het???

Ladyz hoe voel jij je? Word je gek van deze vragen, zo ja dan stel ik ze niet meer hoor ;)

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Kindjes laten huilen is het ergste wat ik ooit heb gedaan :(:(
    Maar nadeel is ik ben weekdier van softe opvoeding...Silman was ervaringsexpert met 2 oudere kinderen dus die vond al die softe onzin uitproberen niet nodig want wist uit ervaring dat dat niet werkte (volgens hem dan ;))
    heeft heel wat ruzies opgeleverd kan ik jullie verzekeren...huilende mathijs in bed en huilende mama beneden en sjago papa op de bank....
    heb op die momenten ook wel heel erg gemene dingen gezegd en gedacht over en tegen Silman hoor ;):) niet netjes van me maar ik vond hem te hard voor onze beeb en te soft voor zijn eigen kinderen omdat hij die maar eens per 2 weken zag (toendertijd)...dus ik ging helemaal op mn achterste poten om MIJN :) kind te beschermen.
    *waarom vertel ik dit allemaal*
    maar uiteindelijk heeft het hier wel geholpen...en met de tweeling hebben we nu een middenweg gevonden... als ik denk dat er meer is dan een opoe huil (zo noemen we een "nephuil") dan ga ik er gewoon heen om te kijken en troosten hoe silman er ook over denkt ;) en dat werkt voor mij prima.. maar ik laat ze soms wel even uitrazen samen boven ;)
    ik denk dat er voor iedereen een geschikte manier is...maar op een gegeven moment kom je aan het einde van je latijn en dan moet je iets proberen ook als het niet leuk is...
    CB heeft het hier vanaf het begin gezegd.. als ze gevoed zijn en schone kont hebben en volgens het cb dus geen reden hebben om te huilen mooi laten huilen omdat sommige babies het nodig hebben....
    Nou ammehoela:x:x ik ben daar met Mathijs in getrapt de 2e x lukte ze dat niet hoor!!!!

LiefKlingel..ook jullie vinden de juiste weg... mischien een mobile bobven het bed of een sterreprojector??
    als ze huilt in de nacht omdat ze wakker is en niet kan inslapen dan wat afleiding door lichtjkes op plafond...

Mathijs heeft de fisher price jungle mobile met lichtjes en diertjes en muziekjes... nu alleen de lichtjes nog maar aan...maar zonder kan hij niet inslapen als hij wakker word in de nacht....
    weet niet maar mischien een tip voor bloemenmeisje?

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hoe ik me voel....... geen idee eigenlijk.... is dat raar??
    Ik heb echt geen gevoel... (nou heb ik wel, maar jullie begrijpen het wel..) Het ene moment denk ik: tis gewoon raak en het andere moment denk: ik word ongi.... Ik heb niet echt testdrang en buiten jullie, mijn vriend en 2 meiden ook van zp weet niemand het... Ik merk dat ik wel rustiger ben dan met bijv mijn IUI pogingen. De 1e IVF is natuurlijk zo raar verlopen, daar zeiden ze op dag 3 al: bij overstimulatie moet je rekening houden met een zwangerschap. Maaaaaaaaaar het is nog geen vrijdag he, ik kan nog helemaal stressie worden!

13. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Klingel: ik kan je geen advies geven, heb hier geen tit gegeven en Gerodi sliep al na een paar dagen door...... Ook al zou ik het willen, ik heb gewoon geen tips...... Laten huilen ben ik ook niet van, maar Gerodi heeft nooit heeeeeeeeel lang gehuild, dus ook daar heb ik geen ervaring mee....
    Conclussie: aan mij heb je geen kont...

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    heheh inkoppertje! :p

zwemluiers, die was ik dus vergeten! werd ik al op gewezen zojuist!

en dan inderdaad dans frans vouler de acheter de la louieurs du piscine zeker?!
    :D

hee seg hoest met joe en je BLASTOOOOOOOOOOOO?

smak!

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    @klinkel, ik zeg niet verwend, maar gewend he!!
    En kijk, ik ben wat minder hoenoemenzedattoch? blablaouderschap.. laten huilen vind ik geen probleem namelijk, wel moeilijk. maar wij hebben gewoon 2 kinderen die zichzelf in slaap huilen, tja, het zij zo. ik sta 's nachts ook niet bij de eerste kik naast het bed, maar heeft alles te maken met watvoor kindje je hebt en watvoor mama je bent;)
    Niks is beter of slechter, je moet er helemaal zelf je weg in vinden..
    Hier hebben we bv isabella onder dwang ook eten gegeven, echt met z'n tweeën. En dan slab voor d'r mond houden zodat ze het niet uit kon spugen, gooide ze het (in een onbewaakt ogenblik) toch eruit, dan kreeg ze het gewoon weer terug.
    Dit werkte voor haar, na een paar happen ging ze toch eten. En daarna werd t een hele makkelijke eter. Dat dit werkte wil niet zeggen dat dit dadelijk bij elize ook gaat werken, of bij andere kinderen.
    En dat wij dat konden, wil niet zeggen dat alles ouders dat op kunnen brengen. Zelf je weg zoeken en idd uit alle adviezen wat piemelen.

voor vakantie: super goede zonnebrand, aftersun, hoedje en zonnebril.
    Draagdoek? (is echt ideaal). genoeg speledingetjes voor onderweg en ter plekke. Zwemband?
    wij hadden een uvzwempakje gekocht,echt heel fijn, maar die van ons heeft ook een hele gevoelige huid.
    ors, p'mol, iets voor de tandjes (? als je dit gebruikt), thermometer.
    identiteitskaart/paspoort van de kleine;)

@ll, tja mijn eerste werkdag. Wel leuk denk ik, maar heelveel. En echt heelveel nieuwe dingen. Moet even de moed erin krijgen dat ik het allemaal ga leren...

16. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Klingel, hier ook een beeb wat zich in slaap huilt (gehuild heeft)...en nu kletst eigenlijk...

Maar ik (wij) zijn ook niet van de eerste kik gelijk er naartoe...
    Wij hebben heel goed door wanneer Siem huilt van moeheid oid, of dat er echt iets is.
    En als hij dan 20 minuten nodig heeft om zichzelf in slaap te mekkeren, dan is dat maar zo. Want als ik hem eruit haal, dan heb ik helemaal drama.

Mijn zus heeft het ook gehad met haar 3e meisje, echt telkens huilen, 's nachts wakker enz enz...toen ze op een gegeven dacht, allemaal leuk en aardig, maar ze moet zich maar even aan ons aanpassen, want ik heb nog 2 kindjes...en toen heeft ze haar laten huilen (met veel pijn en moeite) en toen was het met een weekje klaar...

Dus je moet er doorheen als je er toch voor kiest om het een keer uit te proberen. Want hoe ouder ze worden, hoe langer ze het mopperen/huilen volhouden natuurlijk.

Ik heb bij Siem altijd zo, dat als hij zich achter de adem lijkt te gaan huilen, dan is er echt wat en haal ik hem eruit en troost ik hem. Maar is het echt een neeeeeh/aaaaah huiltje, dan laat ik hem huilen. (tot dat het me echt te lang duurt...langer dank 20 minuten...)

Maar lieverd...het is jouw moederinstinct he?!? En je moet doen waar jij en manlief je goed bij voelen...en wij kunnen wel advies geven, maar wij zitten niet bij jou op de bank of liggen niet bij jou in bed (zou gezellig zijn, maar da's wat anders, haha) dus wij kunnen ook niet voelen hoe het voor jou is!

En mijn moeder zei altijd: ze liggen echt niet met 18 jaar nog bij je in aan de borst! Dus het komt ooit goed.

Maar...denk ook aan jezelf he?!?! Want als ik lees welke tijden Flootje nog komt, dan vind ik dat wel erg zwaar voor je hoor.
    Dus het is helemaal niet erg om af en toe even in te storten en haar even te laten liggen...

Taaltje, ik ben zo supertrots op je!!!!! Daar heb je je maar mooi weer doorheen geslaan!!! Toppertje van me! Wat zul je lekker slapen aankomende nacht!!!!

Ladyz,wat een emoties...geen gevoel en toch gevoel...pppfff..vind je het fijn dat er weinig vanaf weten? Ik zit er nl ook over te denken om het niemand te vertellen. Maar wat deden jullie met Gerodi? Heb je die meegenomen?
    Vind het trouwens nogal wat om Siem mee te nemen naar DD straks...maar wil het toch wel zoveel mogelijk stil houden. En dan voor beide ouders/zussen/zwager enz...

Maar dat zijn toch wel de enige waar Siem een hele poos terecht kan. Mijn vriendinnen enz die hebben ook allemaal kleine kindjes!
    Wanneer mag je trouwens testen evt. Weet dat niet eens meer!

Sas, zag op je hyves dat je alweer 3 jaar getrouwd bent of niet?!?! En wat fijn dat jullie je zo goed voelen in jullie nieuwe huisje! Heerlijk is dat!
    Lekker genieten!

Sil, hoe vindt Matthijs het op de nieuwe psz? Nog steeds helemaal blij met jullie keuze? Vind het een goeie stap hoor!!!

Oja, klinkel, hier mijn schemaatje...kun je een beetje vergelijken...tijden verschillen natuurlijk elke dag, maar hier komt het zo'n beetje op neer!

7.00: fles 180cc+6scheppen
    10.30: 2 stuks fruit met staafmixer
    12.00: boterhammetje (hij wilde geen korstjes) met boter
    daarna fles van 180cc+6scheppen
    14.30: water/thee (maar dat drinkt hij nauwelijks) en half banaantje. (gewoon uit de hand, want liga oid wil hij niet)
    16.30: groente-enzhap daarna toetje (sojavla)
    20.00: fles 180cc+6scheppen

Meneer wil geen korstjes, dus mocht gewoon met boterham beginnen. Hij heeft vandaag op 3 stukjes na het hele binnenkantje opgegeten.

Ook wil hij geen liga ofzo, dus doen we dan een stuk banaan. Breken we gewoon stukjes af, zodat hij wel met de mondmotoriek bezig is.

Zo ziet dat er dus zo'n beetje uit!

Meiden, ik ga even private practice kijken!

Kom snel weer!
    SMAK

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Loesie: even snel alleen een antwoord. Ik heb Gerodi meegenomen naar de FM, dan sta je zo weer buiten. Op de dag van de TP heb ik 'm naar mn ouders gebracht, heb gezegt dat ik moest werken...... Hoe moeilijk ik dat ook vond, de vorige keer wist werkelijk IEDEREEN dat ik zwanger was met 4 weken...... En aangezien ik niet zo'n goede hoop had met deze poging vond en vind ik het fijn dat we het nu even gewoon alleen samen weten.
    Oja, op mn werk weten ze het.... omdat ik wilde stoppen met vliegen. En een "normaal" iemand zegt op een gegeven moment gewoon: ik ben zwanger. Ik moet mn hele priveleven op tafel gooien, was er eigenlijk wl een beetje klaar mee.....

Veel plezier met Private Practice!

18. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ladyz, je hebt helemaal gelijk. En dat is wat hier ook speelt!
    Niemand vertelt dat ze bezig zijn met zwanger worden en hier weet iedereen het van menstruatie tot terugplaatsing tot test enz enz...en ik weet wel dat je dat zelf in de hand hebt, maar de eerste keer was ik overal zo vol van, dat ik er veel over praatte.

En natuurlijk kun je Gerodi makkelijk meenemen, want het gaat natuurlijk ook heel snel. Het is alleen dat we dus dan naar Dusseldorf moeten en dat is natuurlijk wel 2 uur rijden! (of langer) dus dat wil ik Siem niet aan doen.

Werken kan hier niet, want ik werk op vaste dagen...wat wel zou kunnen en dat hoop ik, is dat de fm's en tp op werkdagen zijn dat ik dus al oppas heb. Maandag of dinsdag ofzo...
    We zullen zien...

Coldplay is nu op NL3, pinkpop...dat is echt mijn alltime favorite! Wat zou ik daar graag naartoe gaan een keer!!! WAUW!

19. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    HAAI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

ZWAAI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vanmiddag ga ik op iedereen rea-en en krijgen jullie een verslag van Disney.

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    #580 klingel, 14 jun 2011
    Laatst bewerkt: 14 jun 2011
    GIL!

@lady groentehapje: ieks ik vind het toch wel spannend hoor. hoewel ik me ook wel weer denk te kunnen voorstellen dat je er doordat het ' de 2e ' is/kan zijn, iets minder schreeuwende UW ervaart.
    ofso?
    of zeg ik nu iets heul doms?

@alex: pas goed op je hoofdje he. hoe is het nu?
    enne, dat sigtig en rustig an doen, moet je 2 weken langer volhouden dan dat je denkt dat nodig is!
    SO!
    *altijd makkelijk, anderen goede raad geven die je zelf ook nooit op zou volgen :p*

hee, ik zag net een pagina die ik bij laatste reactie over de piemel heb gezien, dus die gaak nu even bereaen:

@alex: lijkt me inderdaad zwaar, als je iets ' moet ' wat eigenlijk niet je manier van doen is.
    voordeel ervan (ook wel es met blijmeis besproken ;)) is dat als het moet, het gewoon moet (goh) en je dan wellicht uiteindelijk wel, eh, beter slaapt bijvoorbeeld!

we vinden onze weg zeker.

wat ik probeerde te zeggen, is dat ik nu het dilemma lastig vind van: (ge)wennen en baby zelf die ook minder lekker?goed? want niet doorslaapt versus tit erin+meteen stil en blij allemaal.

plus, de kracht om rond te lopen met miauwbaby hebben we nu gewoon niet.

en :D, nou ja, als een paar nachten huilen negeren zou helpen.. jee, klinkt ook wel weer aantrekkelijk. maar nog niet klaar voor!

ze is nog zo klein.. en ik zon weekdier... ;)

over eten: eten gaat heel makkelijk en goed!

ze heeft zelf de voorkeur voor hele stukken, brood korsten fruit whatever, hapt het prima en zonder ook maar een kik of kokhals naar binnen! mijn rapleytalent! :)

gisteren zelfs 1/4 verantwoorde bio tarwe pannenkoek! :p

alleen het drinken, echt drinken, tja das gewoon tit of nit.

zal wel stress geven zeg :$ als ZIJ opeens niet meer wil titten!
    maar dan zal ze opeens denk ik de beker wel meer gaan benutten! :)

@ikgaopreisenneemmee: HA, alle lijstjes zeggen precies dat ene ding dat ik vergeten zou hebben: muggenspul.

ohja, we nemen ook aankleedkussen mee hoor! :p

@sil: dat lijkt me erg moelijk, als jij een andere stijl van opvoeden/verzorgen hebt dan je man.
    althans, als er gedonder over komt dan.

sommige babys hebben inderdaad even een inslaaphuiljengel (nodig)

hier is het tot nu toe: INDIEN huilen is huilen is en blijft huilen wordt krijsen wordt ondersteboven achterstevoren binnenstebuiten in bed liggen.

SO dat was een leuke zin he!

oftewel, negeren kunnen we niet zo makkelijk, al is het maar om te kijken of ze zichzelf niet helemaal in de knoop heeft gelegd! :D

then again, hoe erg is dat eigenlijk ;)

haha, u merkt, al doende en al tijdverstrijkende en al slaapgebrekkende veranderen ook die inzichten ;)

en inderdaad. als einde latijn echt bereikt, dan zal je eerder naar ook nietjezelvige methoden moetenwillengrijpen...

(ik denk nu ze ' maar ' 2x komt, oooo dit trek ik wel hoor! *moet er zelf ook om lachen* ;) ;))

eerst maar es op vakantie, dan ritme helemaal weg ws :p maar ook lekker lui luxe niks hoeven doen dus prima vol te houden.
    wie weet als thuis dan es even oordopjes in en..... :(

wel nadat ze gewogen is ! want zo hard groeit ze nu ook weer niet, die nachttit is best wel handig lijkt me dan.

hoewel trees die ik zojuist sprak vertelde dat carmen altijd 1 lijntje onder gemiddeld zat in de curve, en dat toen ze ging doorslapen ze ondanks 2,3! voedingen minder opeens gemiddeld werd! ;)

@sil: mobiel heeft ze wel, maar niets is of lijkt dan af te leiden van titwens?

lichtjes in mobiel :) das leuk! staan die gewoon standaard aan dan?

@groentehapje: gerodi sliep na een PAAR DAGEN AL DOOR! WOW! :D :$
    maar hoe deed je dat dan met voeden snachts?
    luxe seg!

florine heeft het wel gekund, een maand of 2 lang, dat vind ik zo gek!

@taliaa de naaiatelier: blablaouderschap? ik weet niet wat je bedoelt, denk natuurlijk ouderschap?
    zegt me niks hoor.
    hier gewoon glitterouderschap en groenensoftwanteerstebabymisschienouderschap.

vind het trouwens wel grappig en ' fijn ' om te lezen dat ook de heul lieve mamas hier (uiteindelijk of sowieso) ook voor een ' hardere ' maatregel als (even) laten doorhuilen hebben (moeten) kiezen.
    dat maakt het dan toch minder not done of fout ofzo...

als iemand me nog kan volgel! :D

heftig wel van isa onder dwang eten moeten geven!
    maar zie, het heeft wel geholpen! en daar heb je dus heel goed aan gedaan! :)

er is ook wel een zekere mate van voihardendheid nodig denk ik, van slaap tot voeden tot opvoeden enz.
    dat merk ik al steeds meer!

soms wil ze om 10:01 absoluut geen tit, en om 10:08 wel 2,
    dan ben ik toch blij dat ik niet heb opgegeven, mijn titten in haar gezicht te duwen! :p

nu vertel je eigenlijk nog niet echt iets over je werkdag!
    :x

eerst even laten bezinken?
    of liever geen info hier daarover? zou ik ook snappen! ;)

@UVbadpakje: check!
    en zelfs: zwembadje met UVproof zonnedakjeschermparasolding! :D

@loesie: inderdaad, iedereen is ander soort ouders.

wat mij betreft hoeft een babytje, zo klein nog, niet het enige ' alarmsysteem ' te lang af te laten gaan.
    maar een NEEHHH.. (stil) WEHHH (stil) is inderdaad negeerbaar(der) dan een aanzwellend krijsjankje.

tis gewoon (3)dubbel.

en best fijn om er zo eens over te filosoferen hier ook, de verschillende kijken en aanpakken enz!

maar weet je wat ik wel stom vind? als mensen die mij/ons juist goed kennen zeggen ' ahhh joh gewoon laten huilen, desnoods nachten lang, er is niks, dat zal haar leren '

laatst zei een goede vriendin dat. en mijn eigen moeder!
    dan denk ik wel, wat heb ik daar nu aan... je kent me en ons toch ook... ;)

past een beetje in hetzelfde rijtje als ' je moet er niet zo mee bezig zijn ' vind ik...

@mijn moeder: die heeft, zoals bijna alle ouders in die tijd, mij en zus ook gewoon laten huilen. wel uren ook! in het kader van ' schone luier drinken gehad er is niks, goed voor de longen '

ik geloof niet dat ik er een trauma van heb :D maar wie weet is er daar toch iets mis gegaan hehehehehhehehhehehehhehh!

@DD en siem mee: whoei! bijzonder of niet. ja ook wel wat gek hiihih! ik heb het misschien gemist, maar wanneer willen jullie er weer voor gaan??
    en vertel eens hoest met je lijf nu??

@alex: AHA nu snap ik waarom gent ipv DD, denk dat dat in het ' sorry ik kan niet alles terug lezen ' stuk staat van paar weken geleden! :)

krijg je nu toch nog een hele vergoed dus? dacht dat je door pogingen was!
    wat superrrr! :)

@sas: 3 jaar getrouwd? whoeiiiii gefeliiii! :)

@loesie: SEG WIL JIJ MIJ NIET OOK KLINKEL GAAN NOEMEN!
    :x

@loesie: schema leuk om te zien!
    drinkt hij al goed van andere dingen?

hier t onze zo ongeveer

0700 BV
    1000 fruit (in stukken, wil geen prut), niet zoveel nog
    1100 BV
    1230 boterhammetje (meestal tussen 1/2 en heel) met smeerkaas of appelstroop of of of, en bekertje (oefenen) water/thee
    1400 rijstewafel oid
    1500 BV
    17(30) groente (visvlees) aardappel, stukjes, en yoghurt
    1900 BV
    (op mijn verzoek sinds paar dagen weer rond 2230 BV, sindsdien komt ze rond 0315)

@lady: snap dat je nu niet meteeen iedereen wil betrekken in wens voor kindje.
    het is al zo gek dat ze weten van ei tot TP eigenlijk he...

even wat ' normaler ' snap ik helemaal!

@loesie: coldplay :) :) :)
    ook jouw favo?
    wat een stem en een muziek en een hoofd en een alles he!

wil jij ook met chris trouwen eigenlijk?
    zullen we gwynneth omleggen? :D

@nyn: HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI!

ja kom es door met die update!

so en dan nu weer send, volgens mij staat er al een half deel op een of andere manier :(

Deel Deze Pagina