JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! ANNEDORE EN ANNEDOREMAN KRIJGEN EEN JONGETJE!!!! Lieverd, van harte, jongetjes zijn zooooooooooooooooooooo leuk! (niet dat meisjes dan niet zijn, haha, maar daar heb ik geen ervaring mee!!!) Wel schrikken van verhoogde kans en goed dat ze nog een uitgebreide echo laten maken! Ik duim superhard en ga er stiekem ook wel een beetje vanuit dat alles goed zit hoor! Dat MOET gewoon!!!!! Maart, over inleiden, zal ik je nog gekker vertellen?!?!?! Ik heb de hele dag een arts-assistent en een co-assistent en een verpleegkundige naast mijn bed gehad! Niks klinisch verloskundige of gyn! Ik moet zeggen, ze hebben het allemaal geweldig gedaan, ze namen me meteen serieus! Ze hebben nog heel wat te leren, maar ze zijn wel extra gemotiveerd om alles goed te doen! En toen mijn placenta er na 55 minuten nog niet was, stond de gyn op een afstand klaar om te helpen, maar arts-ass en ik hebben het mooi samen geflikt!!!!! Nyn, wat klinkt dat heerlijk, daar in Parijs! Zie helemaal die gezichtjes voor me als ze dat park doorlopen, heerlijk!!!!! Klinkel, solly!!!! Ziet er goed uit hoor, je 'schemaatje'!!! Grappig hoe dat toch steeds anders wordt en is bij iedereen! Vandaag stukjes nectarine gegeven, haha, dat bekkie!!!! Beetje zuur af en toe, maar hij smikkelt het lekker op! Wat worden ze toch groot he?! Heb je alweer nieuwe foto's in je album?!!? Goed van je dat je nog steeds bv geeft!!! Petje af!!!! over huilen...vreemd dat de mensen die het dichtste bij je staan dat zeggen...dan verwacht je toch anders. Je moet gewoon helemaal doen waar jij je goed bij voelt, maar zoals ik zei, als klingelijf het zelf een keer niet meer trekt, dan ben je heus geen slechte mama hoor, als je haar een keer laat huilen... En neeh/weeh stil is hier idd lekker laten liggen...achter adem schreeuwen/of heel zielig huilen met tranen is troosten...De laatste tijd slaapt hij trouwens altijd in zonder huilen, maar met kletsen, dadadadada, dus als hij huilt, dan voelt hij zich echt niet fijn... En dat weten we nu gewoon... En hoest met mijn lijf...tja...om het kort en bondig te zeggen...K.U.T...maar om een kort verhaal lang te maken... Het gaat niet zo goed. Bloeduitslag krijg ik 29 juni, dan heb ik weer een afspraak bij de reumatoloog. Tot die tijd maar een beetje bungelen...Gelukkig krijg ik veel hulp van manlief en ook van mijn moeder. Zij gaat donderdag ook mee naar het ziekenhuis naar de tweede provocatietest van Siem. Omdat hij om het half uur wat te drinken krijgt, slaapt hij niet veel en dan is het toch wel fijn dat er iemand is die je bijstaat! Sil, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah lief van oppas! Wel een beetje uit de richting haha, maar wel schattig aangeboden!!!! Over Siem mee, ik wil hem juist niet mee daar DD, vind die afstand gewoon te ver! Ik word als het goed is eind augustus starten (dan ben word ik ongesteld) ...ben benieuwd of ons nog een wondertje gegeven is! EMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Wauw, wat komt het dichtbij! Nog 4 nachtjes slapen!!!! WHOEI! Heel veel foto's (laten) maken en allemaal showen hier he?! Inleiden, ik had natuurlijk al 2cm ontsluiting, maar ik kreeg rond 10.00 heftige weeën en om 13.36 was Siem er...dus hier was het peulenschil! euh...ik weet het niet meer, weet dat er nog veel meer geschreven is, maar ben het kwijt! Alex, balen van reaweg! bleeeh, dan is overnieuwe beginnen zo kl*ten! REST SMAK! Denk aan jullie!!!
hai lieverds, nu even echt teruggelezen. @maartje, ik hoop zo dat stompe penis zich niet met JOUW worp gaat bemoeien!!!! *zucht* ookal zou je er niks van merken hihi... ik had dus met 41w ineens een kennismaking met een botte l*lgyn en jankenjankenjanken joh. m'n beklag gedaan bij mijn eigen vlos en toen we de volgende dag bij t zkh kwamen voor controle etc wist de klinische verlos het hele verhaal al en wist me te vertellen dat botte l*l de dag van geplande inleiding geen dienst had OPLUCHTING geen geboorteplan, ik zeg prima! je hebt het met je vriend doorgesproken dus hij kan altijd jouw wensen vertellen! ik denk meer relaxed dan plan op papier voor gyn? Maar iig doen waar JIJ je goed bij voelt! Ennuh, bij eerste WEE bellen? NO WEE!!! ga je wel vertellen wanneer inleiding? en hier??? hihihihihi!!!!! en fijn van babyzooi!!! @nynke, dus prima vermaakt in disney? ik wil oohook! en lekker van kamperen! oja, maartje, zullen we een keer samen gaan met de kids? zonder mannen? lekker pleerollen onder arm, douchen op slippers?? haha en nyn, hoop dat de bouw snel verder gaat! @klinkel, applaus voor mezelf! ik volg je! haha mbt werk, zie twittie! gaat beter dus! wel HEUL MUUG met zaggggte GGGEEEEJJJJJJ en nog niet echt geloof van dat ik dat ga kunnen zeg maar maar mops, jouw vakantie gaat helemaal goed komen! idd muggenspul! kijk even goed naar wat kleine bloempjes mogen hebben (deet of geen deet?) en lekker he, die adviezen mijn moeder zit gelukkig op dezelfde lijn, vind mij juist wel eens te streng enzo. en dat eten van isab was drama ja, zo moeilijk. maar wat ik vooral op vorig (haha) werk heb geleerd is dat je een lijn moet kiezen en daarbij moet blijven. anders snappen de kindjes er niks meer van! @sassie, hihi, jij hebt een rode! en ik een blauwe, joe noow? @alex, heb ik nou net jouw bevallingsverhaal gelezen in deel 3? WAHHHH shocking, moppie toch!!! @lauwtje, heerlijk aan het zwangeren dus! @ladyz, et toi, wanneer 2 weken na teepee?? @emma, ohhhhh nog 4 nachtjes??? kun je nog slapen? SMAK
Hey skatjes, Sorry van verwaarlozing!!! Hmm, de laatste weken moet ik dit vaak zeggen geloof ik Door slimmefoon ben ik gewoon niet veel te vinden achter PC en om nou via slimmefoon overal op te reageren..... Ik zal eens loeren of ik kan reageren op zoveel mogelijk lieverds.
@Loesie, He meis wat naar dat het zo ontzettend K.U.T. gaat met je lichaam. Hoop op snel beter gaan. Op naar de 29e. En in augustus weer beginnen?? Volledige poging of cryo? @maartje Stomme sukkel van een idiote gyn zeg. Dat zeg je toch niet tegen een zwanger meid. Nou ja zeg!! Hoop dat je die niet bij je bevalling krijgt. @Taliaa, Hoe gaat het met afvallen? Hou je het een beetje vol allemaal? En hoe is het met meisje en Reflux?? @Klingeldingel, Seg, krijg ik nog een keer weer meel van je of hoe zit dat!!:x Of is de liefde over nu je me in real life hebt gezien?? Yay voor Rapley talent en ook voor nog 1x wakker worden 's nachts. Hoop echt dat het na de vakantie beter gaat meis. Hier ook nooit laten huilen hoor, altijd gepakt en TIT gegeven. Maar niet direct, lag aan het huiltje. @nynke Wat fijn dat jullie je zo vermaakt hebben in Dinsey! Wanneer foto's in album?? @Sas, En bevalt het helemaal goed in jullie nieuwe huisje?! Lekker joh! En dus naar Gent, goed strijdplan!! @Alex, Hmm, nog immer hoofdpijntjes en zwaar moe gevoel? Rustig aan doen jij en anders weer naar HA. @LadyZ, Spannig spannig!! Nog een paar dagen tot testen!! @Lauw, Al 22 weken swangert!! Time flies he?? @Emma, Nog maar een paar nachtjes slapen tot één van de mooiste dagen van jullie leven!! @Annedore Och meis toch, wat een schrik van grotere kans op hartafwijking. Dus vrijdag weer heen?? En een KNUL!!! Wat ontzettend leuk!! @Sil, Hoest nu met de eerste van de DDT?? Gaat het al wat beter qua achter behang willen plakken? @Sikki, Hoest in holletje?? @rest die ik vergeet Dikke smak op joen wankies!! @hier, Alles prima de prima. Goed gesprek gehad op het werk, nu op naar volgend gesprek. Juweeltje doet het ook hartstikke goed, lekker druk is ze. En zo ontzettend vrolijk. Over 2 daagjes alweer 1 jaar!!! SMAK
Hi meisjes!! Zo, ik lig. Languit en op de bank!! Heb vanavond een petit peu zu viel much done!! Maar dat was gewoon zo gruwelijk nodig!! Ik ergerde me zo vreselijk aan mn tuin. Zat te denken: hoe kan ik straks tijdens kraamweek lekker bankbangen en ontspannen met zo'n chaos tuin?? En wat zal de kraamvisite wel niet denken van die klerezooi tuin?? Daarom manlief opdracht gegeven te helpen. Helaas, zoals ALTIJD had hij weer een smoes/goede reden om zich snel uit de voeten te maken. Fysio. Dus ik ben maar 'ff' doorgegaan... Heb: - rozenstruiken gesnoeid en weer in raster gevlochten - heel veel onkruid tussen tegels weggehaald met mesje (zittend op een tuinkussen (wat een klus!!) - heg wat strakker gesnoeid - tegels aangeveegd En nu ben ik moe!! Maar de tuin is nog niet klaar, maar ik denk dat mn buik het wel gezellig vind als ik nu ff de rest van de avond ga chillen. Morgen de andere helft van de tuin afmaken en dan mag deze nesteldrang-chick weer chillen Lauwtje, wat heerlijk om te lezen dat Frits zo lekker er op los trappelt!!! Zwaar genieten!! Ongevraagde gratis en voor niets tip: als je een filmpje van je bewegende buik wilt maken, doe dat dan voor de ruim 30 weken want als je zo ver bent als ik, beweegt het veel minder dus dan is het lastiger om het te filmen. Kamertje behangen en inrichten: leukleukleuk!! Zo tof om te doen hé!! En elke keer dan zwijmelend het kamertje binnenwandelen!! Doe dat zelf zo'n tig keer per dag ff muziekdoosje bij buik houden, ff dat stapeltje kleren net ff anders neerleggen, ff het plankje afstoffen, etc etc!! Heerlijk!! Wanneer komen jouw meubeltjes?? Bevalling komt idd dichterbij!!! ZIN IN!! Gek hoor. Aan het begin van de zwangerschap werd ik misselijk van de gedachte dat ik ooit moest gaan werpen en nu heb ik er ZIN IN!! Grapje van de natuur denk ik. Loesie, jouw (ingeleide) bevalling is dus vlotjes gegaan!?!?! 's Ochtends om half 8 gemeld?? En dan aan het begin van de dag al Siem in je armen?? Klinkt ideaal!! Heb jij ergens je bevallingsverhaal online staan?? Mag ik lezen?? Gek om te lezen dat jij het dus ook zonder gyn hebt gedaan. Ik ben echt nog een bevalmaagd dat ik dacht dat de gyn regelmatig mn kamer binnen zou komen wandelen... Hmm Donderdag weer controle, dan maar eens vragen over het hoe en wat!! Spannend en gek idee dat jij alweer voor nummurooooo2 gaat!! Wauw!! Wat is de tijd dan toch snel gegaan. Tis net alsof het heel kort geleden is dat jij kwam gillen dat je positief getest had!! Wel ontzettend klotekutzooi (understatement!!) dat je zo'n last van je lijf hebt!! Er moet echt snel eens een oplossing gaan komen hoor!! Ohja, vind jouw nieuw geopende topic echt interessant!! Bright!! Juweeltje alweer bijna 1 jaar?!?!? Weet ook nog goed dat je geen verse TP kreeg maar een cryo TP en wat de mooie uitslag er van was.... Mooi so!! Heb je de verjaardag al goed voorbereid?? Talia, hihi ben ook niet meer bang te maken!! Heb er inmiddels zo veel over kunnen lezen Weet nog niet of ik ga vertellen wanneer ik ingeleid ga worden. Ik wil niet dat familie/vrienden op de hoogte zullen zijn. Maartman wil dus het liefst wel zijn ouders en zus inlichten (jaja, szus!! ) en dat wil ik dus NO WEE niet!! En goed, als ik mn ZIN krijg, dan zou ik het wel gemeen van mij vinden om het dan wel hier te gaan gillen. Dus.... Maar misschien ben ik er straks zo vol van dat ik het hier wel ga gillen... Weet dus nog niet... Denk wel dat we het iemand moeten gaan vertellen ivm onze hond. Zou zielig zijn als de inleiding dagen gaat duren en de hond dan dagenlang alleen zal zijn... Maar ben daar nog niet helemaal uit... Wij wonen op minder dan 5 minuten lopen van het ZH waar ik ga bevallen, dus wellicht dat Maartman mocht het een dagenlange ellende worden ff tussendoor naar huis kan??? Al weet ik niet of ik als Werpende Vrouw dat op dat moment ook zou kunnen waarderen... Hmm, ik blijf nog ff denken hoe we dat gaan aanpakken hihi. @ samen kreperen: DOEN!!! Ik vind kamperen echt GEWELDIG!!! @ werpplan: ga in igg mijn wensen voor de werppartij nog eens kort en bondig (voor zo ver mogelijk in mijn geval ) met Maartman bespreken!! Heb nu trouwens mijn werptas klaar staan. Ik twijfel alleen een beetje of mn tas niet te aso is. Heb een sporttas/weekendtas (bijna) vol mee. Tas is ook best wel zwaar omdat ik er ook twee flesjes water en 6 pakjes drinken in heb zitten. Is dat handig of is het een beetje lachwekkend als iemand met een zware sporttas komt?? Iemand ervaring?
haha, maartje, daar maakte ik me ook druk om... En toen de inleiding niet doorging omdat mw toch nog zelf eruit wilde, MOEST taliaaman mijn boek eruit halen. want wat zullen ze toch wel niet denken? bevallen en een boek in je tas.. haha maar je hoeft echt geen drinken mee te nemen hoor! is daar in overvloede! iig water Heb je labello in je tas? dat heb ik de eerste keer echt gemist En een LANG shirt? ik kon namelijk nog geen broeken aan na de bevalling en had maar 1 shirtje wat wat langer was en tja, toen kwam er ook nog iemand anders op de kamer etc etc, genantmetdakje dus haha, lekker he, ongevraagd advies En dat bang van werpen zin in werpen: bekend!! hier ook! grapje van je lijf idd
Meiden even een snelle zwaai!!! Wat hebben jullie veel gekletst! Annedore: van harte gefeliciteerd!!!! Wat super leuk een jongen! Klingel: mijn kraamverpleegkundige was heel kundig in het laten doorslapen van kindjes. De dagen dat ze er was had ik 7 voedingen en laatste om 24u en eerste tussen 4 en 5 uur. Toen ze wegging ben ik teruggegaan naar 6 voedingen. 6, 10, 13, 17, 20 en 24u Met daaromheen wakker houden. Overdag half uur ervoor, half uur erna. Dit ben ik steeds iets gaan rekken en Gerodi krijgt nu al zo lang ik mij kan heugen zn 1e voeding om 09.30. Ik ben met zn laatste voeding toen teruggegaan naar 22.30 en na een maand of 8/9 heb ik deze vervroegd naar 19.30. Overdag slaapt hij wel al heeeeeeeeeeeeeeel lang maar 1x. Mijn schema is nu zo: 09.30 pap 11.30 fruit naar bed dan als hij wakker is, meestal tussen 13.30 en 15.00 krijgt ie brood met flesje drinken 18.30/ 19.00 avondeten en joghurt In bed nog fles melk Verder allemaal een dikke smak! Gister zo'n drukke dag gehad, vandaag even puinruimen........ jakkie
Taaltje, hahahaha jij dus ook onzeker over het formaat/gewicht van tas hihihi!! Water meenemen leek me wel handig omdat uit flesjes drinken altijd wel lekker is. anders moet je steeds glazen bijvullen... Maar jij zegt: onnodig?? Ik bevalmaagd, jij ervaren werper dus.... Labello heb ik idd in mijn tas. Lees al jaren dat mensen daar tijdens de bevalling behoefte aan hebben, dus in toillettas gegooid Lang shirt: heb lange nachtponnen gekocht. Had niet eens fatsoenlijke pyama's maar dacht moet daar maar wel aan want kan moeilijk familie ontvangen in een sexy setje JAAAAAAAAAA!! De Maxi Cosi is bezorgd!! En wat is ie mooi!! Nu alleen nog de beeb erin!!
om over het feit *sexysetjezitnadebevallingnietechtlekker* nog maar niet te spreken ennuh, als jij flesjes water mee wilt nemen, gewoon doen, anders heb ik het straks gevreten, haha
Taliaa, had jij vandaag niet eerste werkdag weer? Moest ik zomaar aan denken... Succes! Excuus als ik me nu heel erg vergis in de persoon...........
Even een snelle smak tussendoor! En inderdaad Taliaaa.... ik heb een rooie Maar die heb je vast al zien staan Annedore een babyboy!!! YEAH Net als Maartje Wel schrikken van verhoogde kans. Gelukkig extra goede controle, zodat je weer wat gerustgesteld wordt. Want het moet en sal goed zijn!
haha, ja ik herkende hem aan de zonneschermen @juud, ja dat ben ik! afgelopen maandag eerste werkdag gehad. nu nog gesloopt, haha. maar vanavond mag ik weer @ll, ben weer heerlijk emo.. zit te janken enzo, haha. om alles (en nu biecht ik op: om atwt, hahahahaha) Er speelt ook zoveel door mijn hoofd, kindjes, mijn nieuwe werk, vriendin die zwanger is, gewoon alles. en dan hormonen, haha oja, pleegzorg speelt ook door hoofd. t is gewoon even vol in mijn hoofd
KRIJSJES!! gil! eh, ik weet niet meer wat ik allemaal gelezen heb, dus ik reageer volstrekt willekeurig dementerend: @bright: ja inderdaad, sinds ik je gezien heb wil ik liever niet meer met je omgaan! ik had toch echt die uitgezakte 60+er die op wulspe MILFJES valt verwacht hoor... viel me echt onwijs tegen, komt er gewoon een chick in een geil bloemenjurkje aan! :x irri he, als je via slimfoon niet kan rea-en en daardoor steeds verder achter loopt ik kreeg echt reageerdrempelvrees dus ik gooi mezelf maar weer in die 23 vrije seconden die ik kan vinden achter de appel! @maartje: ik had wel een plan, ook op papier, volgens mij ook gegeven aan hoofd verloskunde (geweldig wijf die mijn bevalling deed, ik wil eigenlijk met haar trouwen) maar ik denk niet dat er in is gekeken! de meeste dingen die je wilt zijn standaard en daarbij is je bevalling dat nooit als ik toen had geweten wat ik nu wist had ik gezegd: - GEEN ruggenprik ook al vraag ik erom. maar dat was niet te honoreren geweest, want na 2 dagen en 3 nachten WEEen en 2 cm ontsluiting moest ik aan de WEEstormopwekkers. en die wil je niet zonder RP! (vandaar dat ik er 4 voor de prijs van 1 kreeg??!) @gyn: ik denk dat je je moet voorbereiden op dat een VK de werp doet, en dat de gyn even komt kijken voor, tijdens en na! alleen bij ' heel rare gevallen ' (en dat was zelfs ik met mijn giga-lek niet!) is de gyn er volgens mij helemaal en uitsluitend hij bij. @maxi cosy: welke kleur? of kan je dat niet zeggen? #meisje @lauwtje :wat geweldig dat je beeb het voelen trappelen!!! moet ik jou nu ook missen trouwens aan de overkant, net als B? @taliaa de aanhouder wint: smak op joe! gewoon! drom! met een zachte GEEEEEEEEEEEEEEE! lieve woorden van verschillende mensen over nachtterror, senks! ik heb haar gisteravond toen ik zeker wist dat ze onwijsss moe was wel 4 hele minuten laten miauwen. toen sliep ze wel weer een uurtje! en normaal had ik haar er uit gehaald.. kijk, zo groeien we er zelf wel een beetje in soms. zolang ik dan merk dat het voor haar (want slaap! nodig!) ook beter is kan ik het verkroppen. erg he hihih! vannacht was weer gigantisch zwaar. echt ik kon haar amper vasthouden van de moeheid. klingman heeft haar ook 2x stil gekregen. maar dat duurt dan wel 10 min per x (ze is wel stil maar wil nog niet worden weggelegd) en nou dat vind ik ook wel weer lullig voor hem en zijn slaap. hij moet hard werken! erg ben ik he anyWEE de chiro weer gehad, we zullen zien... en merken.. nu slaapt ze, en ik had dat ook willen doen, maar nu zit ik dus hier blijkbaar DOM DOM DOM :x maar wel gezelli! en NHNK want ik ga jullie lekker bijna 3 weken verlaten @nyn: HA! jouw reisverhaal ken ik al maar ook hier spat de blijheid- zeker voor de kindjes- er weer vanaf! nog petit peu de temps en dan ZIEN we elkaar gewoon! hoe leuk is dat! ik heb zojuist na de chiro je ' boodschappenlijstje ' gehaald! alleen de bladen moeten nog, mocht ik nog ruimte hebben in den volvo (PROEST geloof ik het zelf??) dan neem ik een jaargang VIVA voor je mee! .. maar ik moet zeggen dat klingman zich al verslikte bij dat idee alleen al! @loesiue: WOEIIII wat snel alweer, augustus!!!!!!!! spannend seg! hoe kijk jij ertegenaan? heb je nu een ander gevoel, andere verwachting? meer vertrouwen in dat het gaat lukken, want siem? wat KUT van je lijf... ik hoop zo dat de uitslagen iets opleveren. zodat er iets aan te doen is! @annedore: HOERA voor een doolhofjochie!!!!!! man wennen aan idee, had hij meisje gedacht?? en ieks, wel schrik ja van GUO. je wilt gewoon geen enkele grotere kans op iets engs, en al helemaal niet een extra check daarop toch wel goed om te doen natuurlijk. wat ontzettend verdrietig van annedoremanzusje*! hoest verder met jouw lijf? @alex: en daar met je hoofd????? @sas: vertel! huis! alles! nu! :x @emma: GILLLLLLLL bruidskriebels!!! lief schatje ik wens je vast een prachtdag toe! vol liefde, en vol met jullie en jullie manier van doen en zijn. met de jullie-en hoe mooi is dat! @jo: hoe en waar ben jij??? KNUF! @zara: zie jo! en hoest met status quo pogingen? DD? elders? @pip: ik denk niet dat je dit leest maar KNUF op joeee!!! @sikki: schatje. hoe gaat ie daar? ik ga t wel even per whatsappert vragen. weet je ik droomde dat de gaymolen helemaal NIETS was en dat ik je belde dat je niet moest komen!! hihihihihih! raar he! tis echt wel ubergeil daar, ik weet t zeker! @vliegende chick: wanneer ga je testen? of is geheim? gek he spannend he raar he... toch kan ik me voorstellen dat je er wel anders in zit. minder UW ? denk dat ik dat wel zou hebben. de grootste noodzaak lijkt er misschien wat af, of minder diep? of zeg ik nu iets heel breezerigs? kan heel goed hoor.. @groentehapje: WOW! dat is wel een structurele aanpak seg! en het bewijs dat je met zoveel ' controle ' over de tijden uiteindelijk wel (eerder) een ritme krijgt! als ik dat had geweten... nou dan hadden we het ws niet helemaal zo gedaan en vooral kunnen doen (ik in puin 1e maand) maar toch! wakker houden, hoe bedoel je? om te zorgen dat ALS slaap dan langer slaap? wat dat betreft zal florine lang slapen nu hoop ik- heeft ochtendslaapje gemist door stomme tijd chiro! :x krijgt gerodi tussendoor nog wat te borrelen? @maartje: respect voor groen gedoe in tuin! @setje om in te bevallen: hehe! ik had een HEUL erg leuk setje. onderbroekje met glitterkatjes erop! en een bijpassend lang hemdje met pofmiauwtjes! hip dat ik was! maar no WEE dat ik het ooit nog aan zal trekken.. heel erg raar misschien maar ik ' kan ' het niet! en dat terwijl de bevalling me natuurlijk eigenlijk het mooiste ooit overkomen is! uiteindelijk! humz. ik zou zorgen dat je lezen en drinken voor maartman hebt ook! (ja erg ben ik he ) want de mannen worden vaak wat vergeten .. labello lekker, bril als je lenzen hebt, anti klit spreeee voor in haar als je mag douchen!!!, ach ja en verder... (ik ga heus niet vertellen dat ik een gezellig geurkaarsje bij me had *******************) ohja, ik ging weer weg in rokje. maar panty kon ik niet aankrijgen door gespleten rug en dat stringetje.... JA dat is wel een tip: JAT DE BOXERS VAN JE VENT! *iewwwwwwww denkt aan de sinaasappelgrote klod- STTTTTTTTTT :x dat SEG je niet! das taboe! daar heb je het niet over! :x* @blijmeis: schatje. hoe was je werkdag? en heost met jou en de jouwen en je lijf en en huis grond dit dat? ik hoor het hopelijk straks! @juweeltje: whoeii bijna 1! wauwww! @juweeltje: florine vindt de appelrijstkoekjes ook heul lekker nu! @... IEKS :x en nu weet ik het natuurlijk niet meer! waarom ook geen 2 schermpjes open! :x ik ga even verder dan maar, wat spullen (' wat ' spullen PROEST) klaar leggen voor inpakstress. @muggenspul: goede, zo nog even halen! @knalroze slettenbikini met goudenpailetten: YEAH! 1e x dat iets dat ik in mijn hoofd had ook bleek te bestaan! fotos volgen nog!(weet niet meer wie vroeg) hm niet van bikini! hoewel, denk t wel! vakantiespammmm! so smak op jullie allemaal. ik piemel van jullie!!!!!!!
Haai lieverds!!! Ik ben er nog steeds hoor! Alleen een beetje op de achtergrond. En ik moet eerlijk zeggen, da´s best wel lekker Heb wel vanalles van jullie gelezen, maar eigenlijk niet opgeslagen Ben zelf vooral druk met de voorbereiding voor de volgende poging. Heb contact met verschillende labs over mijn bloedonderzoeken, want ik wil ALLES er aan gedaan hebben. Anders kan ik het niet afsluiten. Daarnaast druk met de VIA. Heel gaaf! Siklief en mij lijkt het ook heel bijzonder om een adoptiekindje te mogen begeleiden. Kortom, helemaal goed dus. Gisteren de 3e bijeenkomst al weer gehad. We zijn dus al over de helft. Komende 3 bijeenkomsten zijn verdeeld over de komende 4 weken. Dus nu gaat het heel snel. Verder zei mijn zwangere zus dat ik eventueel ook wel haar eicellen mocht gebruiken indien gewenst. Had ze nog niet eerder aangeboden (mijn oudste zus al wel), dus dat was wel fijn. Maar ja, ze is ook al 36 dus ook die tijd dringt. Dinnetje heeft gisteren haar vruchtwaterpunctie gehad. Heel spannend dus komende week of de uitslag goed zal zijn en of de punctie geen schade heeft aangericht. Merk wel dat ik het nog steeds moeilijk vind hoe zij over haar zwangerschap praat en doet. Zo in contrast met hoe ze altijd met ons meeleeft. Volgend weekend gaan we weer het hele weekend bij hun in Eindhoven logeren. Ik hoop dat ik mij daar goed hou en niet heel boos wordt. Want een wijs iemand zei tegen mij, met jou leeft ze mee als vriendin en niet als moeder. Dus haar omgang met jou en een eventuele zwangerschap staat los van haar houding tov haar eigen zwangerschap. Moeilijk maar waar... Dit weekend lekker naar Istanbul (het gratis compensatie weekendje die Siklief van de vliefmaatschappij heeft gekregen nav de vertragingen tijdens de WK finale vorig jaar in Johannesburg) Samen met zus en zwanger. Daarna nog 4 weken werken en dan naar LDF!!! Verder een knuffel op alle lieve kindjes! Van de niet doorslapers tot de bijna jarigen en de zieke tot de buiktrappelende! En ook een knuffel voor alle vermoeiende mama's, bijna mama's en de wens mama's. Vanwege hard weken, puffen, verhuizen, klussen, pijntjes en weet ik veel meer. Klingel wanneer ga jij ook alweer weg? Laat je wel wat wijn over Anne, hopelijk wordt je vrijdag helemaal gerustgesteld. Zorra, komende dagen zijn SPANNEND!!! Taaltje, goed bijgekomen van de zware werkdag? Bright, morgen DE dag!!! Emma, wanneer JULLIE DAG? Is dat niet ergens deze week??? En ik eis ook fotooooooo's! Blijerd, hoest nu? Nyn, weinig bouwnieuws? Maartje, bijna bijna bijna! Ik denk dat ik dus op kraamvisite kom Sil, jij bent echt een lieve goede moeder meis!!! Alex, hoest nu met hoofd? Sas, lekker aan het klussen? Ook jij, foto's bitte! Lauw, beebkamer wil ik ook sien! Loesie, SIELLIG!!! Sigtig jij he! SMAK fur alle!!! Ik waai wel weer aan!
Waar kan ik een LOI cursus rea's schrijven vinden? Maartje: ik had ook dextro mee. Klingel: testdatum...... vrijdag Ik laat het gewoon op de bloedtest aankomen. Soms UW, valt op zich nog wel mee. Maar zijn ook "maar" 11 wachtdagen... Gerodi krijgt soms nog iets te borrelen, met een snackje (rozijntjes), maar heeft verder genoeg aan wat hij krijgt. Ja, dat schema was strak, maar ik was er heeeeeeeeeel blij mee. Taliaa: zit je nou te grienen bij ATWT? Is het zoooooooooo zielig? Kan je tijdens je werk wel je hoofd een beetje leegmaken??
@ladyzen: tijdens werk nog geen tijd om te plassen, dus ook niet om druk in hoofd te zijn, haha En jij aan laten komen op bloedtest? niet normaal!! haha. geen bollen he? dus als geen aankomende menstruatie (wat een vies woord eigenlijk he?) dan is dat al heel GOED nieuws?? wahhhhh ik heb je handje ookal is u ZEN! @sikki, moppie, wat zeg dat je mooi.. begeleiden. bijzonder hoor! iig heerlijk dat via cursus goed voelt, en dat je je daarin misschien wel ooit kunt vinden? SMAK! (over ecd, bijzonder. ik weet niet helemaal wat ik ervan vind, dus ik ik houd me daar een beetje buiten. sorry, klinkt niet aardig. ik leef ontzettend met je mee hoor! en hoop dat je wens echt vervuld zal worden, maar vind het moeilijk om nou ja. weet ik niet. hoop dat je me ergens wel een beetje begrijpt? joe noow? SMAK) @klinkel, sloerie, welke volvo hebben jullie eigenlijk? wij ook volvo! en gaan dus mét dakkoffer op vakantie, whahahaha TRIEST! En vol op vakantie, zo moet het! wel beetje ruimte over houden om te shoppen he? En keurig setje, wahaha.. Boxers hier ook hit, alleen had ik zelf maar maatjegroterehemaboxertjes gekocht. passen 2 kraamverbanden in, juist voor dat wat we niet zeggen, hahahahaha
@taliaa de traanmania: och germe (zeggen ze dan toch daar??) wat is er schatje? hormonen, zwanger vriendin geeft zwangerheimwee, en vollekeukentafelnijd? en en werk, druk, elize, dit dat? vertel! lucht dat hart! @groentehapje: lijkt me inderdaad fijn als je zo met zon schema wordt opgeleid! vertel nog x wat meer? (ik denk dat ik hier mijn 1e kraamhulp nog kon opleiden.... :x ) @sikki: goeso, op de achtergrond. niet opslaan onze brabbels! ik zal zeker W over laten voor jou!!! blijft bijzonder, maar ik EIS dat je ook op zwangerwordblijfgebied in mijn voetsporen gaat treden... de VIA klinkt gaaf en jij er gaaf over! is het ook zwaar, als in moeilijke verhalen/stellen/oud nieuw verdriet? en wat gebeurt er na die bijeenkomsten? lief van zus en eieren! domme vraag nog eens .. zou zus van jou niet JULLIE emmy willenkunnen uitbroeden???? (en dan evt met hun ei proberen, als indien mits stel dat niet lukt?) we hebben het er al wel es over gehad. ik vraag me af wat zij denken, wat jij denkt, en wat jullie daarover bespreken. gaat wel open dus? die vriendin, inderdaad, groot verschil jouw/haar zwanger(wens)... ik vidn het echt bizar maar ja hoop dat je een fijne tijd in E hebt en dat het niet nodig is je in tehouden van kwaad of mok of verdriet! @nyn: dank voor goede tip klamboe! en lakentje met thuisgeur! so en nu even met de kat naar de dierenarts. en vanavond paspoortje florine regelen. pfff heb de kracht niet! als was ik geer en goor samen! maar... poppetje slaapt sinds 1300! (net of je alleen maar bezig bent zon beestje te laten slapen. onzin natuurlijk, maar dat weten jullie ook wel wakker is toch het leukste - OVERDAG! :x )
Taliaa: wel bollen, 3 p/d, dus niet zo'n hoge dosis. Ik heb al dagen hoofdpijn, net als bij mn ongi, maar kan ook door die bollen, dus ik wacht het maar af.... Bloedtest geeft toch het duidelijkst weer over hoe en wat. Stoer he! whahahahaha Klingel: als je nog iets van mijn machtige al 30 jaar in het vak super kwaamhulp wilt weten, piept u maar!!! Sik: heeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier in Istanbul!
liep heel vrolijk in betty boop en pink panter big shirt in ZH rond met daaronder een hele hippe grannypanty hihihihihi....echt zo'n over the top grote onderbroek maar die zat heerlijk.... 1ex natuurlijk die ontplofte egel (Daphne dekkers) 2ex heerlijk niks geen last down there alleen onwij last van darmen na ks gehad... nou heb ik via een hyves een mede tweelingmama uit enschede leren kennen... en we gaan meeten *helleup* heb er sin in haat twins zijn nog vrij jong maandje of 4 geloof ik dus inimini tegenover onze buffels... GRMBL&*^#@&(*& schoonmoeder heeft ddduo loempia gevoerd op de markt vanmorgen
Taaltje, I noow Ieder z'n eigen grenzen. Ik heb er vooraf ook nooit over nagedacht. Alhoewel, ik heb heel lang gezegd, komt het dan komt het en komt het niet dan komt het niet. Maar mijn eierstokken zijn zo ontzettend gaan rammelen en ik zie nu voor het eerst heel duidelijk WAAROM ik een kindje wil. En daar heb ik nu heel veel voor over. En nu denk ik ook wat het mooiste is voor een kindje. En dat is natuurlijk 100% biologisch. En dan eicel- of zaaddonatie en dan embryodonatie en dan adoptie en dan pleegzorg. Tenminste, ieder stapje maakt dat het verder van je af komt en dus moeilijker wordt. En het lijkt mij gewoon heel erg mooi om zwanger te mogen worden. Soms denk ik wel, als ik moest kiezen tussen eierstokken of een baarmoeder, dan had ik liever een baarmoeder, zodat je wel zwanger kan zijn. Maar ja, ik heb een baarmoeder en wordt niet zwanger Klingel, idd veel over dat soort dingen gehad. Alhoewel ik er zelf nooit actief naar heb gevraagd bij een ander (dat vind ik namelijk nogal wat). Maar beide zussen en dinnetjelief hebben het over draagmoederschap gehad. Alle 3 hadden ze het wel gewild, maar alle 3 zien ze ook barrieres. Oudste zus is 6 maanden ziek tijdens haar zwangerschap en ze heeft 3 kindjes om voor te zorgen en vindt het moeilijk tov haar kindjes. Andere zus haar man zou het niet willen. Dinnetje zei het spontaan eens, voordat ze zelf zwanger wilde worden. Bijzonder is wel dat ze het alle drie serieus voor ons hadden willen doen en er ook geen moeite mee zouden hebben om het kindje dan aan ons te geven (althans, dat denken ze ). Maar we hebben het er verder nooit echt over gehad. Want het is verboden in NL. Hoogtechnologisch draagmoederschap (mijn ei, Sikliefs zaad) sowieso en laagtechnologisch draagmoederschap (ei van draagmoeder, Sikliefs zaad) mag alleen als je zelf geen baarmoeder oid hebt. Daarbij, ik zou gewoon graag zelf zwanger willen zijn... En daar doen we nog even heel hard ons best voor. Siklief heeft me afgelopen week flink onder handen genomen. En na de positieve ovulatietest van afgelopen maandag ben ik helemaal beurs