klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.214
    113
    Brabant
    @maartje, fijn van concrete afspraken! Heeft de gyn ook nog iets gezegd van bellen om te kijken of de werpkamers vrij zijn? dat was hier iig de afspraak, kan natuurlijk vol liggen met werpers.
    Ik hoop dat je lijf zelf al het voorwerk doet, merk je al iets?
    En fijn alle controles in orde!!

@llemaal, ben echt heel moe, dus nu op de bank atwt kijken. maar niet voordat ik heb gezegd dat:
    ELIZE helemaal is goedgekeurd!!! YESSSS hoofdje is nu GOED gegroeid en we zijn de 6 maandengrens BIJNA voorbij, dus fontanelgoednieuws!! is nog klein, maar niet kleiner, joe snappen?
    dus joeperdepoeper. verder is het een grote sterke meid!!!!

Liefss, Taliaa

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Joehoeeeeeeeeeeeeee voor goed nieuws lieve koppie van lieve meis :D

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Jaaah Taaltje, wat een heerlijk nieuws!
    Gefeliciteerd!

Bright, jij ook gefeliciteerd met je dochter van 1 jaar!!!

Maartje, ga je de datum ook met ons delen ;)

Jij vroeg nog waarom ik moeite heb met dinnetje haar zwangerschap.
    Maar dat ik niet om de vwp. Dat moet iedereen voor zich weten.
    Niet iedereen kan het aan om een gehandicapt kindje te begeleiden.
    Maar ik heb moeite over hoe ze er over haar zwangerschap praat.
    Toen ze mij vertelde over haar vwp had ze het ook de hele tijd over dát kind ipv ons kindje. Vond ik zo naar om te horen!
    Maar ik weet niet zo goed waarom ze zo doet.
    Misschien zelfbescherming of misschien voelt ze echt die afstand.
    Weet wel dat haar vriend er voorzichtiger mee omgaat en het grager wilde dan zij...

Alex, sigtig an jij!

Anne, volgens mij had ik jou nog helemaal niet gefeliciteerd met jullie ZOON!!!
    Gefeliciteerd!

Klingel, wanneer nu weg jij?
    En niet alleen de vieze wijn overlaten he!

Je vroeg trouwens nog of de VIA emo is.
    Vind ik wel.
    Zit iedere bijeenkomst met tranen in mijn ogen.
    Om het proces, om de verhalen, om de kindjes, om ikke die dáár zit, omdat ik alle kindjes onvoorwaardelijk wil helpen, maar het nog niet 100% zo kan voelen, omdat ik niet in mijn eentje alle kinderen kan redden....
    En nog veel meer redenen.
    Maar ik denk echt dat wij heel veel geluk kunnen halen uit het begeleiden van een adoptiekindje.
    Begeleiden ja, zo zie ik het echt.
    Die kindjes hebben geen goede basis gehad, waardoor ze later problemen kunnen krijgen.
    Ik zou ze mogen helpen die basis alsnog te krijgen.

Nyn, als Kingel als demente moeder de helft van de NLboodschappen is vergeten dan kan ik ook nog wat meenemen he!

Sil, leuk weer een date met een moeder uit de buurt!

Jullie vinden het trouwens toch niet erg als ik alle babyverhalen een beetje scan en vluchtig overheen lees :)
    En daardoor dus niet echt er op in ga.

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Sikki dat neemt niemand je kwalijk ;)
    knuffffffff

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Taliaa: SUPER!! o, wat zal dat een opluchting zijn voor jullie.

@Sikki: je leest maar wat je lezen wilt en rea-t maar waarop jij dat graag wil.

Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat Klingel de beste wijn overlaat voor jou en Sikkiman. :D

Ik heb gewoon tranen in mijn ogen over je via stukjes. Ik lees daar zoveel liefde uit. *snik* Mocht het dan echt niet gaan lukken om een bio kindje te krijge weet ik 1000% zeker dat jullie super ouders gaan worden van een adoptiebeeb. ((knuff))

6. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    *breekt in*
    Sikki hou maar vast een plekje vrij voor de NynNL boodschappen. Kling neemt zoveel paar schoenen mee dat er straks niet eens plaats is voor Florine! ;)

*breekt weer uit*

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente

*pies in mn broek zowat *

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Of ze zet Florine op de bijrijdersstoel en laat Klingman thuis...

Hihi!

Kling: goeie reis vast!

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Maartje: las nog je 'twijfel' over of het nu wel of niet slim is van tevoren zo stellig vast te laten leggen dat je echt geen pijnstilling wil"ik was daar ook heel stellig in en ze hebben inderdaad geluisterd. op een gegeven moment baalde ik daar wel van, want ik kon mijn weeënstorm echt niet meer aan, maar naderhand was ik toch wel weer blij dat ik het uiteindelijk zonder heb kunnen doen.

Ik ben niet tegen pijnstilling hoor, en ik weet ook dat het soms echt niet anders kan, maar ik wilde het in principe en in 'normale' situatie ook niet en ben toch wel heel blij dat ik dat heel duidelijk heb gemaakt vooraf. Kreeg overigens vooraf aan knip wel plaatselijke injectie voor hechtingen achteraf, en dat was wel fijn want die voelde ik dus niet... (of is dit teveel info vooraf...)

Succes met alles meis. Ben benieuwd wanneer het gaat worden. Fijn dat andere gyn je zoveel heeft kunnen uitleggen!

10. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Maart en nog gebeld door gyn? datum? Wat spannend allemaal zeg!!! Enne wel geen pijnstillingswens.... ik wilde ook echt zonder bevallen maar na 24 uur ellende kon me t niet meer schelen en wilde ik alleen maar dat er iets gedaan werd....
    Ik heb gelukkig wel een goede ervaring met ruggenprik, t was de hemel voor me.
    Enne ja als alles goed gaat eind sept/beginokticsi 4....nog niet alles bij elkaar maar wacht ff intake af...

Klingel whahahahaa die schoenen....ik zou ze allemaal los onder de bestuurders en bijrijdersstoel doen, daar kunnen er best een hoop onder...en is toch loze ruimte
    MOK op rea foetsie

Juweeeeeltje 1 jarig......lieve bright gefeliciflapperd meis!!!! Mooie en ook emodag he..

Ladyz....ik vind t toch wel spannend hoor mop.....

Lieftaaltje sichtig met rug en bekken mop. Knuf dr op. Weekend werken??

Liefnyn boodschappenlijstje dus voor kling...je kan dr elke maand eentje indienen nu hihi...Sikki nog en ik kan ook nog eind augustus wat meenemen....Wat heerlijk dat je ze genoten ook hebt van disney......

Sikkieschatje........emo huil kippenvel van je adoptieverhaal.. Ik vind het zo knap van je allemaal. Echt nogmaals diepe bewondering en ik weet zeker welk kindje er dan ook mag wonen bij jullie het krijgt een hele krachtige dappere mama en een fijner huisje kan hij zij niet wensen.
    Echt grappig dat jij en kling 2 van 3 zelfde chambres hebben..
    Ikke ben wel nieuwsgierig....

Sil twins vandaag betere dag??? Knuf op moe

Liefloesie hoe is t vandaag met Siem gegaan??? En hoe is t met stomlijf? Pletknuff op fibro....snap geen pijnstillers gewenst...

Emma bijnabijnabijna...spannend!

Sas en Sab en Lauwtje en Jo...........smak op joen wankies....

Liefblijmeis.....in 020 aan t bivakkeren...vertel iets leuks?????
    Matsie nog steeds in beter velletje? En met censuur ook alles goed na zijn val van laatst?

Juud t gaat goed met je actie he....echt supergaaf! Je bent een topper!

@ dement en toen wist ikt niet meer. sla niemand bewust over dus niet aangesproken voelen ;)

@ mezelf vandaag goede dag, niet hoofdpijnloos maar goed te doen...vandaag niks gedaan heb tot 12 uur in bed gelegen met meisjelief die het geweldig vond. Vanmiddag beetje aangerommeld in huis en vanaaf met alexman samen boodschappen die wilde ik niet alleen doen...te zwaar.
    Ga het weekend weer op werk proberen. Ze hebben me van de avonddiensten afgehaald en kan dus in wat meer rust beginnen. Zeker zaterdag dan ben ik soort extra hand..
    En zie wel hoe het gaat, moest eig 4 dagen maar werk er twee nu. Daarna een week vrij dus ook weer rust en dan hoop ik toch wel weer op de been

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.214
    113
    Brabant
    @alex, als boodschappen doen alleen te zwaar is, waarom ga je dan werken??? :( aan jezelf denken hoor!!

@ladyz??????????????????????????????/

12. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    @taaltje simpelweg om het feit dat ie mn pakezel is en geen boodschappen hoef te tillen, drie tassen zijn heul zwaar ;)

@ ladyz we duimmmmmen tot vanmiddag uitslag!

Oh ja goede morgen.. :D

13. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTJES!!!!!!!!

Daar was ik weer!!!!!!
    EN WHOEI, wat is het toch weer ouderwets spannend hier!
    LADYZ, mijn duimen klaveren, euh, mijn klavers duimen...euh...nou ja, IK DENK AAN JE!!!!!!!!!!:D:D:D:D

Bright, hier ook nog VAN HARTE met jullie prachtig praaltje!!!!!
    Is ze lekker verwend?!? papa en mama nu doodop!?!?:D

Klinkeldewatsjouwikmeevanmijnschoenenwinkel, pas je wel op dat de auto niet door de voegen zakt!!!!! Als ik dat zo lees hebben ze allemaal een duidelijk beeld van je!!!:D
    En over omleggen Gwyneth, ik DOE MEE!!!! IK WIL HEM IK WIL HEM IK WIL HEM IK WIL HEM...en dan mag hij duizend serenades voor me zingen....
    SOP!:p

Sik, zwaaaaaaaaaaaaaaai lieverd!!!!!
    Wat een mooi stukje heb je geschreven over de VIA...ik vind dat je er zo mooi bewust mee bezig bent en ik vind dat ze nu al jullie glansrijk overal door moeten laten gaan.
    Hoe jij praat over begeleiden van kinderen en hoe je het beleeft, wauw!
    We hebben hier ook een stel met een geadopteerd kindje en dan is zoooooooooooooooo'n lief jochie!!! Eerst was hij nog heel klein (het is een donker ventje met een kroeskoppie) en lag hij in een mooie oranje kinderwagen en nu is het al een heel manneke! En kletsen als ik hem tegenkom...
    En als ik dat dan zie en ik zie die ouders glunderen van trots en dat dat manneke PAPA schreeuwt als hij iets wil zeggen...dan kan ik alleen maar glimlachen en vind ik het fijn dat dit ook een mogelijkheid is...

En kan me goed voorstellen dat je het niet prettig vind hoe vriendin over dat kind praat...ppffff...

EMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, NOG 1 NACHTJE SLAPEN!!!!
    AL KRIEBELS?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

Anne, leuk om te horen dat je een mooie omvangrijke buik hebt!!!!! Glunder glunder! Lekker genieten!
    En wat leuk dat je al wat kleertjes gekocht hebt! Wie zegt dat je voor jongens lang niet zulke leuke kleertjes hebt, die zoekt niet goed! Mijn volgende hebbehebbehebbeding zijn brettels!!!
    Maar dat doe ik alleen als Siem goed kan zitten, anders ligt hij de hele tijd op die dingen!

Alex, bedankt voor lieve pb'tje!
    Had idd nog niet gezien dat je je ook aan had geboden als oppas! LIEF! Volgens mij rijden wij altijd langs *woonplaats* als we naar DD gaan! Zal het eens met manlief in de groep gooien!
    Laat m'n kind nl niet zomaar achter he!?:D

En over zwangerzijnenkl*tenlijf...natuurlijk mag je dat vragen! En NYNLIEF net zo!!!! En hoezo niet durven! Het is nie zo dat ik nu de auto pak en naar LDF rij om je eens even bij de kladden te pakken hoor!:p

Of ik dat aankan...eigenlijk ben ik heel hard voor mezelf...al lijkt dat soms niet zo als ik aangeef dat het k*t gaat. Want bij jullie doe ik dat...in het dagelijks leven niet. Als iemand vraagt hoe het gaat, is het eerste wat uit mijn mond komt: goed! Omdat ik denk (en dat moet ook) dat het over mijn 'algemene' leven gaat! Ik heb een lieve man, een ontzettend lief kind, een leuk huisje, een lieve hond, fijne/lieve familie, dus wat wil een mens nog meer...dus gaat het goed met mij!

Eigenlijk bedoelen dat sommige toch vaak hoe het lichamelijk gaat.
    En als ze daar dan over doorvragen antwoord ik vaak iets in de trant van: ach ja, ik heb wel pijn, maar dat is nou eenmaal zo en ik geniet verder heel erg...
    Dat was trouwens ook het eerste wat de reumatoloog zei, dat ik hard voor mezelf was...ze was me aan het onderzoeken en zag aan mijn lichaamstaal en reactie (terugtrekken) dat ze me pijn deed, maar ondertussen was ik vrolijk aan het kwebbelen...:D

Of ik het aankan...ja, ik denk het wel...lichamelijk misschien niet altijd, maar geestelijk wel! Ik kan het, ik wil het en ik doe het...(dat zinnetje moesten wij van een leraar elke ochtend in de spiegel zeggen, haha!)
    Ik kan ontzettend terugvallen op mijn man, ouders/schoonouders, zussen en vrienden...En vooral in het bijzonder mijn moeder...zij heeft me altijd gesteund en staat altijd voor me klaar.
    Ze is gister zelfs de hele dag mee geweest naar het ziekenhuis om me bij te staan als Siem zich niet goed zou voelen. Dan hoefde ik niet de hele dag die taak om me te nemen...

Het zal zwaar worden...maar misschien gaat het over 2/3 jaar nog wel slechter (kan nl, hoeft niet)...
    En dan denk ik, had ik het toen nog maar gedaan, toen het nog wel te behappen was...

En dat ik hier heel open ben, is omdat ik hier echt mijn eigen ik laat zien...die af en toe best even instort, maar nadat ze hier haar verhaal heb gedaan, wel vrolijk de poetsdoek pakt, omdat ze het huis aan kant wil hebben...

Het komt goed...en mocht ik straks zwanger zijn (hoop het) en het lukt niet...dan ken ik nog wel iemand (IK NYN GEEN NAMEN) die een hele mooie dweil heeft en dan de rest van het babyrinth maar eens optrommeld om lekker mijn huisje te soppen (en dan bedoel ik dus met een MOP, en geen piemelige tafferelen!);):D:p;)

Maart, ben benieuwd of de gyn nog contact met je heeft opgenomen! Klinkt goed hoor, plan!!!!

Ik wilde ook geen pijnstilling, maar heb niks op papier of wat dan ook gezet. Ik ben daar te nuchter voor denk ik, zie het wel...
    Vond het achteraf gezien prettig dat ik het niet gekregen heb (was wel het plan, maar toen ik naar ok kon voor ruggeprik had ik al 9cm) omdat we dan dezelfde avond naar huis konden...
    En niet omdat ik me er niet prettig over gevoeld had dat het een ruggeprik was geworden, helemaal niet.
    Zou dan net zo trots op mezelf en ons ventje geweest zijn!

Over bevallingsverhaal, heb hem opgezocht, maar is eigenlijk heel kort. Staat bij vorige verlengde wachtbankje, ongeveer 30 oktober 2010! Ik jas er een beetje doorheen!! haha!

Taaltje, YES voor Elize!!!!!! Ben trots op haar!! En op jou als haar lieve mama!
    En kalm aan met weke lijf! Je moet nog langer mee!!!!

Sab, hoest met nietmissel zijn!?!?! Heerlijk toch!:D

Sik, over scannen, lekker doen!!!!! Ik heb er ook nog een geoefend oog voor, al hoeft het dus niet meer! Dus lezen wat jij wilt lezen!

BM, goed dat Mats zich lekkerder voelt! Die rotKMA ook!!!!!
    En hoest met CENSUUR?!?!?!
    En hoest met jezelf?!!? Geniet je nog wel ondanks alle dramaatjes van de afgelopen tijd!

SAS, druk druk druk in jullie huisje?!?!

Jo, lieve Jo, waar ben je toch! Gaat het wel goed met je?!

Lauwtjehoutjetouwtje, hoe gaat het met je en met frits in je buik!?!?
    Je gaat nu richting de veilige grens, holladijee!!!!

Sil, las op hyves van TT (twinterror) lastig joh!!!!!! Hopelijk gaat het snel beter, want dit is een roofbouw op je lichaam!
    En leuk, weer een deet! Veel plezier!!!!

Oja Alex, ik = muts, maar wat is GOK?!
    En CDieet, ja, lachertje! Ik viel flauw en moest kotsen! Ook nie leuk!:x Dus dat was blauwe maandag! proest!
    En dat was ook dieet nr 3058891201048...dus als je nog een nieuwe weet, ik sta in de rij!

En over hoofd, doe sigtig! Je kunt nu beter even flink bijkomen en dan ist klaar, dan veel langer pijn houden omdat je te snel weer van alles wil! *kijkt streng*

NYN, disneyverhaal klinkt zoooo: IKWILOOKENNUWELHEELSNELEENBEETJE!!!!:x:x:x:D:D:D
    Lijkt me heerlijk om die snoetjes te zien, zo vol verwachting!!!!

Sik, draagmoeder/eiceldonatieverhaal is ook heftig! Lijkt me moeilijk voor jou om daar heel duidelijk je mening/vraag in te verkondigen...je wilt ze niet pushen, verlangt niks, maar hebt wel vragen enz...lastig hoor! Maar toch wel fijn om te merken dat zusliefen daar ook wel mee bezig zijn...

Voor wie ik vergeten ben, solly!:) Dikke pletknuf!

EGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO:

Siem gister 2e dag provocatietest gehad en zoals op hyves te lezen, dat is heel goed gegaan!!!!!!! Helemaal niks geen last, niet spugen oid, dus we gaan er eigenlijk vanuit dat eerste dag koemelkdag was!
    6 of 7 juli pas uitslag telefonisch, dus nog ff wachten...maar wij gaan gewoon zo door!!!!

Verder eigenlijk weinig nieuws...gaan een rustig weekend tegemoet, heerlijk!!!!

Dus dat was eigenlijk een hele korte ego!!!!

Ik ga verder neuzen hier en LADYZ in de gaten houden!

SMAKKERDESMAK!

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    :x

sloeries!!!
    :D

ik snap niet wat er zo raar aan is om 12 paar schoenen mee te nemen!
    en vooral, dat jullie daar bij MIJ zo raar van op kijken!
    :p

anyWEE
    @taliaa de vraagteken ook meteen:
    we hebben een VOLvol V70 dus daar past mie veel in.

zeker als je ook een BAK op t DAK hebt geregeld sinds gisteren!
    *pakt nog maar een paar gele pumps in*

:p

@lady groene zorra zorro de florro, want daar kwam ik eigenlijk voor:
    IK DUIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM voor je lieverd!

ik dacht zo eens even, als je de HCG test van het ZH af wacht, die meestal (tenzij je bij antiek loopt ;)) veilig aan de late kant zijn....
    dan......

... ?
    toch???

KNUF!

@pijnbestrijding: ik snap echt niet wat er zo fijn aan is om het zonder te hebben gekund eigenlijk ;)
    ik vind dat echt een raar soort (tyoisch vrouwelijks!) streng iets tegenover jezelf..

ik ben helemaal niet blij met mijn ruggeprikKEN zoals men weet :x door alle complicaties, maar indien hij in 1x goed was gezet en ik daardoor 9 uur lang (want zo lang duurde het nog) geen pijn had gehad (na 3 dagen) dan was dat toch gewoon heerlijk geweest?

trouwens, ook als je ' bij voorbaat ' zonder ondragelijke shit daarvoor kiest (zoals heel europa - NL) vind ik dat hoogst logisch eigenlijk.

thats like my hubble opinion! :p

@rest: geen tijd nu!
    eerst inpakken en schoonmaken en doen.
    florine slaapt even, dus ik heb nog 40 minuten! :p

kom nog terug voor een afscheidstroonrede hoor! :D

15. @Loesie, bij fybro kan het ook de andere kant opgaan he? Mijn schoonzusje was na 1e zwangerschap en bevalling aangewezen op rolstoel, scootmobiel, traplift, enz. Na 2e zwangerschap/bevalling is ze helemaal rolstoel/scootmobiel/traplift vrij! Ze loopt zelfs 2 of 3 keer in de week hard, doet alles weer op de fiets, e.d. En dat komt door de zwangerschaps/bevallingshormonen.. Dus er is nog hoop meis! mijn schoonmama, schoonzussen en oma van mannetje hebben fybro.. ;)

16. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Kijk knufkonijn!
    Zulk nieuws vinden wij nou fijn!

Dank voor positieve inbreng.....

Nog geen nieuws van ladyz????

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.214
    113
    Brabant
    @loesie, dat zou toch wat zijn he?? oeioei, dat zou mooi zijn.
    maar mopski, niet zo hard zijn voor jezelf!!! want daar wordt NIEMAND beter van en jij al helemaal niet.
    fijn van lieve mensjes die je helpen, zeker je moeder! hier ook zo'n exemplaar, jank, zo fijn!!!
    Hoe is t nu met siem? wanneer uitslagen? (zal geen verrassing zijn toch?)

@ladyz, je laat ons wel in spanning hoor...

@ll, gaap, moe, vanavond weer werken!

@ojaklinkeldakhuttenwinkel, v70, zeg maar niet tegen taliaaman. die wilde een v70, ik een v40 (vond een v70 echt een hondenhok). Maar de v40 is echt klein, ik bedoel, als ik zo'n reeks schoeisel mee nemen in maat 44!! dan zit de kofferbak al vol hoor! haha
    Dus de volgens wordt een v70, of een hogere auto, is ook wel fijn voor lange mensen/kinderen;)

Liefss, Taliaa

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.214
    113
    Brabant
    heb broccoli even gesmst, maar ze is nog niet gebeld:( (kan tot 1500 gebeld worden...ze is nu aan het werk)

19. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Nogmaals: ik ben niet tegen en heb er tijdens de bevalling (weeenstorm) van Siem uiteindelijk nog om geroepen, maar ik ben gewoon panisch voor prikken en zeker voor dingen in je rug(genmerg). Ik ben dus blij dat ze mij daarin steunden er er uiteindelijk niet mee aan hoefden te komen.

Maar ik zei zelf al: ik weet en begrijp dat het soms niet anders kan en dat sommigen het liever gewoon sowieso willen.
    Ik heb de pijn van met name de tweede bevalling echt als zeer draaglijk ervaren (die van de eerste ging ook nog wel, de eerste twee uur, maar daarin zaten geen pauzes, dus dat werd inderdaad wel heftig) en had uiteindelijk ook echt geen bestrijding nodig. Zodra het kindje op je buik ligt, is ook álle pijn weg, is MIJN ervaring.

Ik ben denk ik een beetje angstig in medische situaties en zou ook bang zijn voor eventuele complicaties bij het kindje en zo. Waarschijnlijk onnodig, maar daarom wilde ik het in principe niet. Maar had ik er niet onderuit gekund...? Tuurlijk, dan wel! Het heeft bij mij iig niets met streng zijn voor mezelf te maken.

Maar daarom wil ik Maartje wel steunen in haar (principiele) keuze.

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @juud: ik had het niet uitsluitend tegen jou hoor!

@lady groente groenegroen: werkelijk, DTL!

*strijkt verder*

Deel Deze Pagina