klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Hoofdje heeft zich aardig gehouden nu voel ik hem wel en ben moe...blij dat ik pas volgende week maandag weer hoef te werken..

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Alex: met mij gaat het prima. Ik kan niet wachten tot ik Sikki en Klingel kan gaan knuffelen.:p

Bouw ligt nog steeds stil helaas.:x Afwachten maar weer.

3. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Fijn dat met jou goed gaat (heimweeook) snap ik...en kleine florine. Lekker kletsen, wijnen en gewoon gezellig. Helemaal leuk!

4. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    MOK GROMM op bouw.... :(

5. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @kamertje: dank voor complimenten :) Aangezien alles me veel moeite kost ivm bekkenpijn, ben ik overal extra trots op :) Man doet natuurlijk ook veel en vooral de zware dingen en mijn vader helpt, maar ik kan niet aan de zijlijn toekijken. MOET gewoon ook dingen doen :)

@Maartje: jeetje, jij hebt zware nesteldrang he! Fijn met hondje naar park geweest! Dat missen de mijne al een tijdje en daar ben ik heel verdrietig om :( Maar ik red het gewoon niet en dan zul je net zien dat het op een van mijn goede dagen heel de dag regent :x Maar goed, deze week werkt man maar 3 dagen, dus dan moet het wel weer lukken. De hondjes (of enkelvoud) blijven toch ook reuze belangrijk voor je he? Ook al is eigen vlees en bloed op komst.
    Ik ben heel benieuwd naar jouw kamertje. Ik denk dat er blauw op de muren zit ;) Je hebt idd heel goed je best gedaan om ons in spanning te houden. Dat houd je nu toch ook nog wel even vol tot het eind ;)

@Nynke: heb wat gemist, merk ik. Bouw stil? Waarom?

@Blijmeis: sterkte met vol, niet zo blij, hoofdje :( Als ik wat kan doen/betekenen......

@Ik: zo met fiets naar fietsenshop. Fietste gister naar huis en hoorde *pang*. Kom ik thuis, blijken er spaken in mijn achterwiel los te zitten. Mijn wiel wiebelde ook helemaal :( Durfde echt, zeker nu niet, de fietsbrug niet meer af te racen hoor. Heb die fiets net 5 maanden, dus ze gaan er maar mooi wat aan doen! En als het effe kan wil ik er vanmiddag gewoon mee naar werk! ZO! :D

6. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Schaam, schaam, schaam, schaam..................
    Sorry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heb af en toe wel wat bijgelezen via iphone maar niet echt tijd gehad om te reageren!!!

Hoop dat jullie me vergeven!!!

Effe kijken wat is blijven hangen:
    - LadyZ, wat ontzettend jammer dat cryopoging niet gelukt is :(.
    Hebben jullie al nieuwe plannen gemaakt inmiddels?
    - Nynke, MOK op stilleggen bouw. Hopelijk gaan ze snel weer verder!! En kids bijna vakantie, heeeeerlijk!!!!!!!!
    - Maartje, jeetje zeg nu is het echt aftellen geblazen........ A.s. donderdag krijg je misschien wel werpdatum he? SPANNEND!!!
    Geniet nog even van nesteldrang hihihi en Maartjebeebje in buik en rust!!!!!
    - Sikki, hoe is het lieffie? Bijna vakantie? Denk zoveel aan jullie...... kusssssss
    - Blijmeis, doe je wel sigtig? Goed aan jezelf denken hoor.
    - Alexandra, las dat je nog een keer op knietjes bent gevallen. AU!! Hoe is het nu en wel sigtig doen hoor, niet meer vallen!!
    - Emma, gefeliciteerd met jullie HUWELIJK!!! WHOEEEEEEEEE en nu genieten van de wittebroodsweken. Gaan jullie nog op huwelijksreis?
    GENIET ERVAN!!
    - Bright, gefeliciteerd met eerste verjaardag van juweeltje!!
    - Sil, hoe gaat het met de kids? en met jou?
    - Taliaa, hoe bevalt het werken?
    - Annedore, super dat alles goed was op GUO!!!!!!!!! En een jongetje wat leuk dat jullie het nu weten en dat wij het ook mogen weten!! Straks effe foto's spieken van jullie kamertje. Werk ze vanmiddag.
    - Kling, hoe gaat het met bloemetje en het doorslapen?
    - Loesie, hoe is het met pijn? en met Siem alles goed?
    - Lauwtje hoe is het met frits in buik en met jou? voel je je goed? Lekker genieten!!!!
    - Sas, lekker genieten van nieuw huisje? Klaar met klussen?

Hoop dat ik iedereen een beetje gehad heb en anders sowieso een dikke knuffff en smak voor iedereen!!

Oh ja, ik zal nog effe vertellen hoe het hier gaat hihi.

Lekker druk geweest met werk, klussen thuis in beebkamer, verjaardagen, bruiloften en allemaal hele leuke dingen.
    Alles gaat goed hier, ben TOTAAL niet meer misselijk en het eten smaakt me eindelijk weer :D. Zo nu durf ik het hardop te zeggen, ben op het moment verzot op wortelenstamppot, hubbie kan er wel om lachen en eet vrolijk mee.
    Heb af en toe het gevoel beebje heeeeeeeeeeeeel zachtjes wel eens te voelen, niet iedere dag. Voelt soms een beetje alsof er een zenuwtje in je oog trilt maar dan in je buik he, hihihi. En af en toe voel ik een plopje maar of dat het beebje is? Het duurt me nu te lang lijkt me zo leuk om echt " leven " te voelen.
    Volgende week zaterdag 20 weken echo, ben er ontzettend zenuwachtig voor. Hoop zo dat alles goed is, echt spannend!!!!!!

Kortom wij genieten volop en vinden het super bijzonder dat we dit na al die jaren toch mogen meemaken. Ik gun dit iedereen zo ontzettend!!!! Ik klavertjevier voor iedereen en denk aan jullie allemaal.

Dikke kus Sabrien!!

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Sabrien die plopjes zijn je beeb hoor ;)
    Ik verglijk het altijd met het gevoel dat er bubbeltjes lucht in je darmen verplaatst worden.... straks als beeb sterker is dan voel je het wel als echte schoppen hoor ;)
    zo fijn te lezen dat het nu goed met je gaat en je eindelijk kunt genieten...
    wortelstamp mjammieeeeeee ben ik ook gek op.
    en weet je waar ik tijdens beide zwangerschappen helemaal verzot op was...wortelen..uiteindelijk ben ik overgestapt op de winterpeen omdst ik de wortels allemaal zo weg knaagde hihihihi... :)

raar toeval mischien maar hier alle drie de kids ook helemaal dol op wortelstamp ;)

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Annedore jeetje zeg wat slecht dat de spaken na 5 maanden al los gaan... groot gelijk dat je de brug nu niet meer af raced ;)

wat een geweldig kamertje hebben jullie voor jullie zoontje gecreerd :D

ik ben het met je eens dat maartje blauw op de muur heeft... ik roep al vanaf de eerste embryofoto dat ze een piemel in haar buik heeft die was gewoon duidelijk te zien..... zullen veel mannen jaloers op zijn als hij volwassen is ;)

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Maartje CHILL RELAXXXXXX ONTSPAN ZENNNNNNNNN
    geniet nog even van je rust want volgende week is het gebeurd met je nachten vol gouden slaap...dan komt meneer je elke nacht 2a3 x wekken voor een tittie of 2 hihihihi

ben nu al zo benieuwd naar je bevallingsverhaal...
    bij mathijs wilde ik ook absoluut geen pijnstilling...was heel stellig no wee dat ik dat niet zou kunnen zonder....
    :)
    vanaf 32 weken weeen gehad 2 weken weeremmers en daarna gewoon vrolijk paar keer per dag weeen (altijd in de nacht natuurlijk)
    6 x per nacht eruit om te plassen...en 4 dagen:$ met gebroken vliezen thuis te hebben rondgehobbeld was ik op ziekenhuis voor weeopwekkers maar die weeeen deden niks:$ hel;emaal niks en ik zat tegen het plafond...uiteindelijk vroeg de gyn aan mij of ik geen pijnstilling wilde want het zou nog wel eens een hele lange dag kunnen worden....
    dus ik kon kiezen uit een ruggeprik of een spuit in mn been, dus ik koos voor spuit in been. toen de zuster weg was om de spuit te halen zei de gyn dat ik veel en veel beter kon kiezen voor een ruggeprik omdat ze het in een later tijdstip mischien niet meer konden doen en de spuit niet de hele dag zou werken, Dus gekozen voor de ruggeprik.
    was geen pretje om vol in de heftige weeen te moeten gaan zitten en helemaal voorover te leunen maar wat was ik blij dat die prik begon te werken en ik eindelijk kon ontspannen.... dat was om half elf en toen ik ontspannen was kreeg in eindelijk ook mijn ontsluiting... (jajaja stress en spanning houd de ontsluiting tegen en de weeen)
    daarna de hel met de ab omdat ik natuurlijk een vette infectie had van de gebroken vliezen en lag ik met dikke 40 graden koorts te bevallen en werd mathijs met 39 graden koorts geboren...
    maar gelukkig had ik de ruggenprik anders had ik dat niet getrokken en was het een speod ks geworden (omdat Mathijs niet door de uitgang paste en er verkeerd voorlag aangezichtsligging)

Maar bij jou gaat het vast helemaal goed komen ;) jullie knulletje is bijna onderweg!!!!! hoe gaaf is dat!

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Nynke balen zeg dat het nog steeds stil ligt (Bouw)
    Maar wel lekker dat de kinderen dadelijk lekker vakantie hebben.
    en wat zullen jullie het gezellig hebben met Klingel en family en dan daarna afgelost door lief Sikki en man....
    daarna alexandra nog naar ldf..... jeetje zeg jullie worden de grote meetingplek van het Babyrinth ;)

Hoe gaat het nu met jou verder? lijf en geest?
    knuffel voor heimwee.....

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant
    @nynke, mok van bouw:( en hoe is het nu met je? al mooi nieuws te melden? je zegt er hier niet veel over, snap ik ook wel, maar denk wel aan je!!!
    en de kids bijna vakantie, lekker zeg!!

@silvia, wahhhhh jouw verhaal, heftig hoor!
    hier ook fan van ruggenprik, bij de eerste was het de hemel op aarde. bij de 2e ging het te snel, dus zonder bevallen..

@ll, gaahaap. gisternacht kwam Elize om 400 voor de fles, en vannacht werd ze natuurlijk stipt om 400 weer wakker. toen maar gewoon even laten gaan hoor... weer in slaap gevallen, om 630 weer wakker, even laten piepen, toen eruit voor de fles. maar voordat ik beneden was was ze alweer stil. Uiteindelijk om 800 uit bed gehaald voor de ochtendknuffelsessie en om 900 pas t ontbijt opgediend;)
    gaap, nu hopen dat ze vannacht niet meer om een midnightsnack komt, heb goede hoop. en anders laten we haar gewoon weer even piepen hoor, ze heeft dan dus niet echt honger, maar mamahonger...

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant
    echo

o

o

o

13. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Echooooooooooooo

Sabrien fijn alles goed! Enne das je beeb hoor zonder twijfel! Heel herkenbaar! Hoe is t met kamer??

Anne hoe is teen? Mok op fiets..ze regelen het maar.

Taaltjekletsverhaaltje....oef zeker gaap. Hoop niet vaker zulke grapjes...

14. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Hier vandaag nieuwe kast gekocht in de woonkamer voor t speelgoed en andere zaken en nieuwe jaloezien in de keuken....blij!
    Morgen ga ik met vriendinnetje met beeb nog steeds in buik, ze is 37 weken voorbij inmiddels lekker dagje ontspannen in bubbels en whirlpools en lekker kletsen...

15. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Kling fijn dat je veilig in geil oord zit :p
    Geniet!

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Moppies,

Ik kom morgen weer meebeppen!
    Vandaag gewerkt en ben echt kapot.
    Morgenochtend eerst naar de vaatchirurg voor mn lies EN ben alweer "begonnen" met onze 2e cryo poging! Volgende week dinsdag weer echo/FM. (lijkt wel een radiostation whahahahaha)
    Fijne avond!
    SMAK!

17. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Succes morgen liefgroentehapje.
    Wat gaat het vlot zeg....* doetdikbmsdansjevastvoorje*
    Hoop wat dikker deze ronde.
    Ben je eigenlijk ongi geworden??
    Smak voor joe ook!
    Bis morgen

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Dank je wel, lief!
    Ja ben ongi geworden en meer dan normaal (normaal moet je het zoeken :cool:)
    Ik stuur morgen de plaatjes op!

Tot morgen!

19. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Hmmm gek van die ongi dan..
    Is helemaal goed, lief!

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant
    hahahaha:

ik ben ongesteld geworden, meer dan normaal, ik stuur de plaatjes op.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEE laat maar, kan me er wel iets bij voorstellen, hahahahaha
    maar je bent weer vol goede moed begonnen??

@maartje, zie je wel hoor!!!

Deel Deze Pagina