mag ik ff klagen: Oorspronkelijk geplaatst door taliaa ben dan toch wel heel erg benieuwd wie in vredesnaam dan mijn eerste bevalling heeft gedaan?? Zoals ik al zei bij een normale bevalling is een ruggenprik niet nodig, vind dus dat je het niet helemaal zelf hebt gedaan omdat je je blijkbaar hebt laten verdoven? Nee, niets voor mij, ik vind dat dat er gewoon bij hoort. Ik heb er echt een hekel aan dat vrouwen die bij pijn meteen gaan zitten piepen en janken en zelfs lopen smeken om een ruggenprik. Maar ieder voor zich natuurlijk. bovenstaande komt uit een ander topic, waarbij iemand een wel erg stellige mening heeft over ruggenprikken. wahhhh ik zou d'r het liefst een klap geven. jeetje zeg, hoe kortzichtig kun je zijn! GROM
Hoi hoi! Sikki: jammer dat ik niet in die buis naar Istanbul zat...... Taliaa: tssssk, was je zelf bij je 1e bevalling, nee toch..... ggrrrr Ik heb waarschijnlijk een lekkende klep (lijk wel een auto...) volgende week vaatchirurgisch onderzoek. Word een beetje iebelig van al die zh bezoeken, moet gewoon opletten dat ik wel in het goede zh in de goede wachtkamer ga zitten whahahahahaha
Lady jeetje zeg... en dat vertel je zo even tussen neus en lippen door????? wat gaan ze er nu aan doen dan ? operatie neem ik aan? knuffel lieverd
@Taliaa: waar staat dat topic??:x @Sikki: ik kreeg ook al een whatsapp van verbrande Klingel. En met de zon en goed gezelschap smaakt wijn altijd lekker. 3x3 is 9 dus scheepsrecht. September is een mooie maand om zwanger te raken en zou kloppen qua weer starten met volgende poging. 9 is het nieuwe geluksgetal!!
Ze gaan eerst zoeken waar precies, in mn lies, maar moeten wel weten waar exact. Dan kunnen ze 'm dichtspuiten ofzo. Mochten ze het niet vinden, dan moet ik een magnetisch (?) onderzoek, maar ik denk dat dat niet kan met zwanger willen worden, maar dat zien we tegen die tijd wel. Eerst maar even kijken of ze het zo kunnen vinden. De 16 kleppen uitvoering is een 15 kleppen uitvoering geworden, maar nog steeds met spoiler
Lieve Zorra, niet altijd alles onder de mantel der grapjes bedekken! Wij maken ons zorgen om je meisje!!! Volgende week onderzoek en dan mogelijk ook gelijk dichtspuiten? Of dan weer terug komen voor ingreep? Niet leuk man al die ziekenhuis bezoekjes en de juiste wachtkamers vinden. En ondertussen ook nog werken? Maar ja, bovenal blijft wel dat humor wird uns retten!
Geen zorgen om mij! Niks levensbedreigends, alleen pijnlijk en ongemakkelijk.... Ik heb vrijdag het onderzoek (1 juli) en dan 6 juli weer terug naar de vaatchirurg, dan alles bespreken en plan maken. En in die week waarschijnlijk ook echo/ FM metingen en TP, dus mag wel met kleuren en namen van zh gaan werken... Ik heb bij ernstig ziek vriendinnetje wel geleerd dat humor je heel erg kan redden, dus dat blijven we doen!!!
@Nyn: ronde 9...wat vliegt de tijd. Misschien maar gezellig (en heeeeel snel!) samen met Sikki zwanger worden? Ramen en deuren zijn er niet :x Fijne aannemer zeg, not! Lange levertijd? @Taliaa: oh aha, dus toch maar aan de pil. Ik denk steeds 'ik doe het niet na de bevalling. Ben 3 jaar niet zwanger geworden, dus dan vast ook niet' Maar ja, je leest wel eens verhalen over vrouwen met PCO. Manlief gaat maar gewoon even een half jaartje aan de regenjasjes of zo @Sikki: Ik geloof wel een beetje in dit soort waarzegachtigedingen. Iemand zei mij ook eens dat ze kinderen bij mij zag, maar dat het ook adoptiekinderen zouden kunnen zijn. Ik geloof wel in de uitspraak die deze mevrouw heeft gedaan. Maar het is natuurlijk logisch om het ook met een klein korreltje zout te nemen, al is het maar uit zelfbescherming. @Zorra: jeetje, dat is niet zulk fijn nieuws. Mag je best een beetje UW over zijn hoor. Snap dat van onderzoek naar onderzoek niet fijn is, maar Zorralijf is wel belangrijk genoeg om dat te doen natuurlijk... @Taliaa: wat een randdebiel zeg met die uitspraken over ruggenprikken. @ruggenprik: ik denk dat ik wel voor een ruggenprik ga kiezen, hoewel ik altijd riep van niet. In mijn geval heeft het niet met een angst voor pijn te maken, maar met een angst om dood te gaan Ik ken in mijn nabije omgeving iemand die na een routine-operatie aan neus niet meer uit de narcose is gekomen. Kerngezonde vrouw. Morsdood. Zomaar. Ik ben dus echt bang om onder narcose te gaan, zeker aangezien mijn overgewicht. Het geeft gewoon meer risico's. Nou hoef ik misschien niet onder narcose, waarschijnlijk niet zelfs, maar toch...Als de bevalling toch niet gaat zoals zou moeten en er een spoedkeizersnede moet gebeuren, dan ben ik een moeilijke klant voor een snelle ruggenprik ivm met hoge bmi. Dan is de kans groot dat ik onder narcose gebracht word, dat is nu eenmaal sneller. Ik vind het dus een prettig idee dat er al een ruggenprik inzit en dat die vol opengedraaid kan worden mocht er nood aan de man zijn en de baby snel uit mijn buik gehaald moet worden. Ik wil gewoon echt een narcose voorkomen als ik dat kan.
Even een snel berichtje weer. Ik heb namelijk een massage gewonnen en ga daar over 1,5 uur gretig gebruik van maken Daarna snel snel eten en door naar de bios om bij een stand te staan op de ladies night. Verder moet er tussendoor ook nog wat gewerkt worden @ Taliaaa, over LadyZ haar ongie en plaatjes daarvan! Ik las hetzelfde hahahaha @ Sikki, ik hoop zo dat het uitkomt wat ze in Instanbul bij je gezien hebben! @ LadyZ, ieks! Ik vind het toch wel eng klinken hoor! En alweer bezig met cryopoging 2, je gaat hard! @ Blijmeis, kus op je drukke hoofdje Niet fijn als je je zo voelt. Geeft niks om wat minder hier te zijn en niet bij te kunnen lezen. Dat hebben we allemaal wel eens. @ Nynke, sms bij Guus was graag gedaan @ Annedore, ik ben ook bang voor narcose! Ook een reden waarom we niet naar DD gaan. Niet de hoofdreden maar het speelt wel mee. Mijn moeder heeft gisteren een laparoscopie gehad waarbij haar eierstokken zijn verwijderd. Er zaten afwijkende cellen in en 1 eierstok was vergroot. Even afwachten of er niks geks aan de hand is, maar we gaan er niet van uit. Anyway, mijn moeder heeft gisteren narcose gehad maar het pakte niet aan. Ze viel niet in slaap, dus ze kreeg extra. Vervolgens kregen ze haar niet wakker en duurde het 6 uur (!) voordat ze bijkwam. Daarna was ze helemaal de weg kwijt en deed rare dingen en begon te ijlen. Ze is een nachtje moeten blijven omdat ze heel versufd was en haar drinken ook niet binnenhield. Nu heb ik dus nog een grotere angst voor narcose! Gelukkig is ze nu weer veilig thuis. Ik ben dus wel ongesteld geworden btw. Precies 28 dagen. Dat klinkt netjes, maar ik ben er toch echt van overtuigd dat ei niet of pas net geweest is. Raar hoor! Op naar Gent, ik wil binnenste buiten gekeerd worden. Sasman heeft slecht zaad, maar iets in mij zegt dat er bij mij ook iets loos is.
@Sas: jeetje wat een heftig verhaal van je moeder. Natuurlijk die narcose, oooh wat eng!! Maar dan ook nog afwijkende cellen Gets. Ik hoop dat het toch mee blijkt te vallen. Ben dus niet de enige die bang is voor narcose. Scheelt weer. Voel ik me niet helemaal een malloot met irreëele angsten
@silvia, bij bevallen en dan ruggenprik ofzo @ladyz, meissie, is niet niks he! vaak wel niet heel erg, maar het is niet niks! (heb op cardio thoracale chirurgie gewerkt, mondvol, maar hart operaties dus.) SMAK! en wel in de goede wachtkamer gaan zitten hoor, voordat ze je eskimootje in je lies in brengen en je baarmoeder dichtspuiten ofzo @sikki, smakkerd! tarrotkaarten daar houd ik me verre van, maar vind het ook raar om er niks over te zeggen. Maar je weet wat ik hoop voor je, he lieverd? SMAK en ik heb je vast hoor!! digibeetT (via digi heb ik je beet, dus digibeet) @annedore, oei, heb je dit allemaal al bij gyn uitgesproken? wat vindt hij ervan? je weet wat ik vind van ruggenprikken he?? ennuh, ondanks ruggenprik moet je het tóch zelf doen he SMAK op bevalennarcosestress! fiets al klaar?
@Taliaa: nog niks besproken met gyn/vk. Durf dat niet zo goed Maar weet dat ik het wel een keer moet doen. Nog niks gehoord van fiets. Ga zo maar zelf eens bellen dan...
Mag ik even zeiken over onze fietsenwinkel. Gatver, wat een kuttent! Breng ik gisterochtend mijn fiets om 9:00 uur. Zegt die man 'we gaan het vandaag proberen te repareren'. Okee, vandaag proberen. Ik snap dan wel dat het niet lukt en het de volgende dag wordt. Maar ik verwacht dan niet dat ik de volgende dag bel om te horen dat mijn fiets pas voor VRIJDAG staat ingepland :x Ik ben zo afhankelijk van die fiets. Als ze nou direct hadden gezegd dat het vrijdag zou worden, dan had ik wat kunnen regelen of zo, of me er in ieder geval op in kunnen stellen. Ik kan nu geen boodschappen doen. Dat heb ik gister lopend geprobeerd, maar dat is dus teveel van het goede. Ik heb vanochtend 1,5 uur reistijd gehad met de bus om 1,5 uur te werken. BAH! Ben wel even pissig geworden. Zo ga je toch niet met je klanten om. Kom op zeg. En dan ook nog het feit dat die fiets na 5 maanden al een soort moordwapen is geworden. Erg fijn idee om met je zwangere lijf op te zitten
arme annedore, zeg welke fietsenwinkel, ik heb nog genoeg poepluiers om een poepbom te maken!!! *grijns* maar stom hoor!!!!! hadden ze geen leenfiets?
Zo, wat een rust hier! @Taliaa: nee, geen leenfiets. Geen service. Geen manieren. Eerste en laatste keer dat ik daar een fiets gekocht heb. @Maartje: kom je idd maar even melden na controle gyn Kunnen wij ons best doen om DE datum uit je te trekken Nee hoor, geintje. Ik snap het heel goed als je dat voor je houdt. Spannend om daar met Maartman samen naartoe te leven Vandaag wordt ons wiegje bezorgd door babydump. Wil hem eigenlijk gelijk wel neerzetten, maar dat kan nog even niet. Eerst slaapkamer nog op orde maken en bed wat verschuiven, zodat ik nog iets meer ruimte heb aan mijn kant