Seg, ging Maartje niet op een donderdag bevallen??? ......................................................................
Haha lolbroeken!! Nee, Maartje is vandaag 36.6 dagen dus voor vandaag nog geen werpactie in de planning ff snel op ipad: vanmiddag 16.10 de controlenafspraak bij de gyn. Daarna direct de trein in voor een meet met Marjah (hoewel ik haar gisteren ook al gespeeddated heb in de Ikea ) en Juulzon. Maar aangezien ik moderne fratsen in de vorm van internetn op mn phone heb, zal ik vanuit de trein wel ff een update komen posten. Nu ff hectisch in hoofd met familieperikelen. Later meer, misschien straks nog ff op lappie. Smak!!!
Even een egootje hoor Ik heb het gedaan hoor, het ziekenhuis gebeld om te overleggen. Ik voel me al een paar weken niet goed: -duizelig -kortademig -hoofdpijn -kramp bij maag tijdens lichamelijke inspanning Toen ik een weekje thuis was, werd het allemaal aanzienlijk minder. Daarna werd het weer erger Had man niks verteld, want weet hoe ie dan reageert. Maar net dus wel verteld en idd hij reageerde lekker gestressed En een beetje boos Op zijn aandringen dus gebeld met ziekenhuis, zij hebben nog even overlegd en ons uiteindelijk gerustgesteld. Mijn afspraak hoeft niet vervroegd, mag gewoon op maandag blijven staan. Als ik me toch zorgen maak of de klachten worden erger dan mag ik dag&nacht bellen. Dat is wel een goed/veilig gevoel Moet wel echt rustiger aan gaan doen. Mag werken als ik voel dat ik dat aan kan. Dus vanmiddag gewoon werken Neem wel wat vaker een rust/zit momentje hoor, dus dat komt wel goed Nou goed, tot zoverre een update over mijn stiekeme, vervelende, klachtjes die ik niet te serieus nam en wat eigenlijk heel stom van me is geweest Ben gewoon een te harde tante voor mezelf, maar moet echt eraan denken dat ik mijn lijf nu met iemand deel
suffe annedore, doe toch niet zo eigenwijs!!!! *strenge modus uit* ik snap het wel hoor!!! maar toch voortaan even aangeven bij de dok hoor!!!! @maartje, dan horen we het wel
Seg Annedore :x Doe jij eens even heul snel heul rustig an, ja! :x Ik snap het ook wel hoor, maar goed naar lijf luisteren voortaan. Ok?
Hallo lieverds, Vluchtig doorgelezen, dus korte reactie. Sik...wow...van die voorspellingen...en het is precies zoals je zegt, je weet niet of je het moet geloven, maar je hebt toch liever dat er dit soort dingen gezegd worden, dan dat ze geen kinderen bij je 'ziet'...toch wel een goed gevoel toch? Die VIA's zijn wel steeds kort achter elkaar of niet? Des te beter, dan gaat er tenminste iets vlot. Zie je nu toch al mensen afhaken of gebeurd dat niet zo snel?! Fijn dat je weer wat meds gescoord hebt met lindinha! Annedore, *kijkt nog strenger dan de andere meiden* ECHT GOED NAAR JE LICHAAM LUISTEREN HE?!?!! Sommige dingen zijn ook een teken van zwangerschapsvergiftiging en je moet er toch niet aan denken dat je dan te eigenwijs bent geweest om er niks mee te doen! Dusssss...manlief heeft wel een beetje gelijk dat hij een beetje boos werd! proest...onze buurvrouw van 88jaar komt als een verzopen katje thuis...het hagelt en onweert hier en zij loopt altijd naar het dorp, mag ik eigenlijk niet om lachen, maar het is soms zo'n pinne! *Haalt ondertussen frons van voorhoofd en kijkt lief* Maar lieve annedore....echt doen hoor, echt op jezelf passen, want dat is zo belangrijk. Wij zijn allemaal bezorgd als je zulke gekke fratsen uithaald! Maart, veel succes bij de gyn! Laat maar ff weten wanneer we kunnen nageltjesbijten, is net zo leuk, die voorpret! Sassefras, leuk dat je hier weer wat meer bent! Is alles al naar wens in jullie mooie huis?! Hoe is het met zwagerperikelen?! Alweer opgelost?! En nog een maandje en dan op naar gent! Je bent er zeker wel weer aan toe of valt dat mee?! Is Emma op honeymoon?!?! Kling lekker aan het genieten, heerlijk! Nyn, balen van bouw, balen van wachten...dat is zo irritant! En ronde 9 alweer, wat gaat dat hard!!!! Je praat er niet zoveel over dus dan heb je dat niet zo gauw in de gaten alweer! Hoest met de kids?! Bright, gecondoleerd met oma...zielig zeg...bah! Ladyz, hoest met BMS? wanneer hoor je meer?! BM...bah, knuffel voor jou zeg! Lijkt het KMA te zijn, dan toch weer niet...op een gegeven moment weet je het gewoon niet meer he?! ppfff...hoop zo dat het een keertje opkrabbelt en dan alleen maar beter gaat. Ook met jou! JOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOO...hoort iemand nog weleens wat van Jo?! Sik, jij? Sil, hoe gaat het daar!? Wil de tweeling weer een beetje slapen enz?! Wordt tijd voor nieuwe filmpjes op hyves, zooooooooooooooooo leuk! Gaat het met Matthijs ook goed?!? Taliaaaa lieverd! zit nu heel diep te graven want zie het stukje wat je getypt hebt voor me, maar kan het niet terughalen...graaf graaf graaf...hhhmmm... heb wel gezocht op topic ruggenprik en gelukkig dachten er meer zo over als jij he?! Jeetje, wat een opmerking! Doos! Oja, annedore balen van fiets zeg! Slechte service!!!:x Sab, daar was je weer! En wat genieten zeg! Heerlijk! Fijn dat je niet meer misselijk bent!!! En bijna 20-wekenecho, spannend hoor!!!!!! Wow, regen komt hier echt met BAKKEN uit de lucht! hoofd loopt nu ook over, weet het niet meer... even ego dan: ---------------------------------------------------------------- Met Siem gaat het super! Het is zo'n heerlijk manneke! Lacht de hele dag door en slaapt/eet/drinkt/poept ook goed! Het is echt genieten!!!!! En ik heb nog een nieuwtje: Ik heb gister met Dusseldorf gebeld! De volgende cyclus gaan we weer BEGINNEN!!!!!!!!!! Ik werd gister al ongesteld, dag 27, dus ik zei zo voor de grap tegen loesieman, nou als het zo doorgaat, kunnen we in augustus voor de vakantie naar texel nog wel een terugplaatsing doen! En toen zegt hij ineens (terwijl hij telkens wilde wachten tot september en eerst zelfs oktober) IS GOED!!!!! Dus ik kijk hem aan: meen je dat?!?! Ja, zegt hij: doe maar, ik ben er ook wel weer klaar voor!!!! Dus toen zei ik tegen hem, oke, dan bel ik morgen of overmorgen wel naar Dusseldorf om te vragen hoe dat in z'n werk gaat daar... Hij pakt de laptop: ik zoek het nummer wel even op, bel zo maar! haha, hij werd enthousiast!!!! Dus...gebeld en ze doen nu met ovutesten als je een goede eisprong hebt! Het wordt wel krap, want als het goed is word ik de 18e/19e juli ongesteld, heb ik zo 30juli positieve test/31 juli eisprong/1 augustus ontdooien/2 augustus terugplaatsen. En 5 augustus gaan we een week naar Texel! Heb wel aangegeven dat alles dan echt strak moet lopen. Lukt dat niet, dan wachten we nog een maandje! Maar dat was geen probleem. Krijg wel weer suprefact en utrogestan erbij, maar dat wilde ik ook graag! Ben zooooooooooooooooooooooooooooo benieuwd hoe ik er nu in ga staan....denk veel relaxter... We hebben er zin in in ieder geval! Ik ga ff verder! SMAK
Anne, SIGTIG JIJ :x Niet stoer doen, maar zwanger doen! Loesie, dikke regen onweer en hagel daar? Hmmmmm, hier (nog) niets en ik heb zo een BBQ bij een collega in de tuin. In Deventer... Laatste nieuws hier van Jo was 31 mei Toen was ze in ieder geval lekker met andere dingen bezig dan kinderen. Jo, KNUFFEL! Maar Loesie, al weer naar DD gebeld! Wat fijn dat manlief ook zo enthousiast is. Sjongejonge, wat gaat de tijd toch snel! Zoveel meiden uit ons oude ICSI topic gaan alweer voor de tweede en een heleboel zijn zelfs al zwanger van de tweede. Heel gaaf! Toch nooit gedacht dat ik als enige van die club met lege handen over zou blijven...
*Breek in* Knuffel voor jou Sikki! Dat jouw lege handen maar héél snel gevuld mogen worden met een Sikkibeeb. Maar eerst een dikke Sikkibuik!! Stel je nou toch voor dat de waarzegster uit Turkie zomaar ineens gelijk krijgt!! Hoe mooi zou dát zijn zeg ! *Breek weer uit*
@Annedore: *halt,stop,sta stil,zit,lig,af* ben jij helemaal bedonderd om met deze klachten zolang door te lopen?:x Luisteren naar je lijf en de arts. Bij rare klachten gewoon bellen. ((knuff)) @Loesie: kids gaan prima. Worden wel wat groot. Bijna weer naar DD. Ik weet nog zo goed dat je een positest had en nu alweer voor nummer twee. @Sikki: nog een maand dan ga ik je heel erg knuffelen. *slik* van overblijven. Maar je weet het 3x3 is 9 dus scheepsrecht. Jullie krijgen allemaal een lieve blije zonnezoen van Klingel.
Sikki knuffel lieverd.... ik ben een van de mensen die er wel heilig in gelooft dat er meer is tussen hemel en aarde.... en ik zou het zo fijn vinden voor jullie als die mevrouw het nu eindelijk eens goed gezien zou hebben en dat we jou in september helemaal dood mogen gooien met dikke felicitaties en gelukwensen want als iemand het met recht verdiend heeft dan ben jij het wel (samen met sikkilief natuurlijk)
@ Loesie, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! Wat gaat het snel! Volgende cyclus alweer een cryo-tp, WOEHOE! En wat fijn dat manlief meteen zo enthousiast was. We zitten heerlijk in ons nieuwe huisje. Het bevalt echt heel erg goed. We voelen ons zo op ons plekje, echt super! We zijn nog lange niet helemaal klaar, maar de grote lijnen zijn af. Alleen dat uitpakken, pffffff! Geen zin in elke keer dus die dozen blijven maar staan... Over een maandje naar Gent, ja. Gaat ook best snel. We zijn er wel weer aan toe. Ik zit zelf weer even in een babydip. Een vriendin bijna uitgerekend, mijn oud-buurmeisje in september, een kennisje in september, een meisje waar ik al een paar jaar mee mail is na een jaar of 4 dan ook eindelijk zwanger. Super natuurlijk, maar niet altijd fijn voor mij. Want in plaats van e-mails over hoe erg ze hoopt dat haar IUI gaat lukken, krijg ik nu blije-echo en blije-ik-voel-van-alles-mails. En dat vind ik aan de ene kant fijn, ik vroeg zelf of ze me op de hoogte wilde houden, maar aan de andere kant voelt het behoorlijk eenzaam. Net als Sikki zie ik in een oud topic wat ik ooit eens openende toen ik na een maand of 10 nog niet zwanger was, dat inmiddels iedereen zwanger is, of al een kindje heeft, of voor de tweede gaat... dat is zo confronterend! *Klaagmodus uit* Dus ja, wij zijn toe aan Gent. Sterker nog, we zijn toe aan een baby @ Sikki, knuf meid!
Vanuittreinupdate!!!!!! Werp staat geplannend!!!! Gillllll!!!! Iets minder is dat de gyn ook een inwendig onderzoek heeft gedaan. Ik wilde hem slaan!!! En ik denk dat ik terug ga komen op zonder pijnstilling te willen werpen!! Schijnt wel über positief te zijn dat het zoveel pijn deed want dat schijnt te komen omdat beebje zooooo laag ligt en hij om een randje (?) heen moest wroeten om ten voelen of de boel al verweekt is en of ik al ontsluiting heb..... Bloedde daarn wel als een rund... Blijft toch eng, al kon het volgens de gyn geen kwaad. Conclusie: boel is goed week en heb naw al 1 cm ontsluiting. Naw omdat gyn niet daar zijn vinger in wilde stoppen omdat dat de boel NU al op gang zou kunnen helpen!!! En dat zou niet handig zijn... Moet namelijk nu eerst nog ff flink genieten van de Indiase maaltijd die ik met Juulzon en Marjah ga nuttigen!!! Treinsmak!!!!!!
Annedore: 1 rood sptoplicht voor u!!! Goed naar Annedore lichaam luisteren he!! Sas: wat ontzettend fijn dat jullie huisje zo goed bevalt! En Gent ook al in zicht! Sik: meisie..... hoe oneerlijk....die turkse mevrouw MOET gewoon gelijk krijgen!! Loesie: wow, ook al weer snel een tp!! Spannend! Maartje: heel veel plezier vanavond en datum gepland....! Dat is wel heeeeeeeel spannend! Hier weinig nieuws, buiten dat mijn zoon alle gebruiksaanwijzingen uit de la heeft gehaald en nu muziek aan het maken is met de hondenbakken......
Wat zijn jullie allemaal toch lieve, oprechte, bezorgde schatten Ik neem mezelf echt in acht nu. Echt!! @Sikki: word zo sip van wat je schrijft Laat staan wat jij daarbij voelt Ik kan niet meer doen dan voor je blijven klaveren. En daarnaast je heel dankbaar zijn voor je medeleven die je toch hebt, ondanks eigen situatie. @Maartje: Wat lijkt me het gek om DE datum te weten zeg! Word helemaal plaatsvervangend UW @Nyn: Kindjes worden groot. Die gaan jou straks allemaal heel goed helpen tijdens zwangerschap van #4 En daarna baby overladen met broeder/zusterliefde @Sas: fijn in nieuwe huis Heerlijk voor jullie! Klote van zoveel zwangeren om je heen. Wat kan het toch pijnlijk zijn, hoe zeer je het een ander ook gunt en hoe erg je ook meeleeft. *knuffel* @Loesie: Whaaaaahhhh!!! Nummer 2 plannen nu wel heel concreet en dichtbij! Hoe cool is dat @ik: fijn gewerkt vanmiddag. Laat de kinderen zoveel mogelijk helpen met dingen verplaatsen e.d.. En heb een heel goede collega uit de kraamzorg, die weet wel hoe ze me aan moet pakken Net lekker salade caprese op als voorgerechtje. Straks nog pizza'tje in de oven
pppffff...lieve Sik...tranen in m'n ogen... Wat snap ik dat dat zo ontzettend dubbel is...dat is toch altijd je grootste angst, dat je alleen achter blijft. En ik kan me voorstellen dat je je nu zo voelt. Wat wilde ik dat het anders was. Ik durf echt met de hand op mijn hart te zeggen dat als ik nog een jaar moest wachten zodat jij eerst zwanger zou raken, zou ik echt met zoveel liefde doen! Want ik gun het je zo... Een hele dikke knuf voor jou... Maartje, wat spannend zeg! Je moet zelf weten of je het verteld of niet. We zullen het wel zien. En ws al 1 cm ontsluiting! Dat is goed nieuws natuurlijk. Dan is er al iets aan de gang als ze het gaan inleiden! Heel prettig. Over de naam, ja, had idd Tristan in gedachten, maar wilde hier niet vragen hoe je erover dacht nu dat ene in alphen a/d Rijn was gebeurd...Mocht je wel die naam doen, dan had ik hem al verklapt. Maar kan me het goed voorstellen hoor. Ik vond Joran altijd een supermooie naam...totdat... Anne, goed dat je jezelf in acht neemt! Heel belangrijk! Goed dat je de kids hebt laten helpen! Kunnen ze best he! Sas, wat fijn dat jullie je zo lekker voelen in jullie nieuwe huisje! Dat is toch altijd een belangrijk punt he! En wat een zwangeren om je heen zeg! Dat is idd wel confronterend en snap heel goed dat je daar af en toe even van wilt afschermen. Fijn voor die mailvriendin dat ze zwanger is, maar het steekt toch altijd...heel logisch! Ben benieuwd wat Gent jouw brengt! Nyn, haha, ja gaat het snel met de kids ja?! Time flies he? Doe Klingel een dikke pletknuf en piemelsmak terug! En voor jezelf natuurlijk ook! Bedankt op lieve reacties over een 2e kindje voor ons! We hebben besloten om het helemaal stil te houden. Siem gaat naar ouders met smoes dat we een dagje naar a'dam gaan, naar vrienden van ons! En verder ook collega's enz hoeven we nog niks te vertellen, want het is vakantie. Als het niet lukt en we moeten weer onder schooltijd dan alleen de adjunctdirectrice! (we gaan er niet vanuit dat het de 1e keer lukt, dus die kans zit er dik in!) Ik ga... SMAK
@annedore, ben je gerustgesteld door de gyn en misschien voel je je al wat beter?? @sikki, meiske toch, wat moet ik nu toch zeggen.. lege armen, vol hart. de angst van ons allemaal geweest.. En bij vele van ons is de angst omgeslagen in blijdschap en dan sta jij daar. nog zo in je eentje, vol van strijdkracht. wanneer, wanneer lieve meid, zijn jouw armen gevuld?? SMAK als we toch maar iets konden doen he?? @maartjestaartje, WOEHOE! dit is HEEL goed nieuws, want nu gaat inleiden een STUK beter!!! (dan wanneer lichaam er niet klaar voor is). Inwendig onderzoek deed hier bij bevallingen (en poging tot strippen) ook erg pijn! het einde is in zicht. nee het begin bedoel ik! @loesieiieieieie, ik graaf ook? maar weet het niet? haha mopski wat spannenddddddddddddddddddddd!!!! oeioei @saski, ja lieverd, je zegt het goed, jullie zijn toe aan een baby!!! SMAKKERD (even vraagje, zijn jouw vouwgordijnen licht doorlatend?)
wat is het hier rustig zeg!!! hier weer een beroerde nacht gehad... elize kwam weer voor een fles en met ruim 6 maand is dat toch echt niet meer nodig he? uiteindelijk maar gegeven.. maar nu mega brak..
Taaltje, knuffel op moeie hoofd!!!! Tja, wat is nodig met 6 maand, ik denk dat ieder kind daar verschillend in is... Denk ook niet dat het echt nog is omdat ze honger heeft, maar meer dat het haar troost. En dat is even kl*ten voor jullie, maar als het werkt...tja... Anders zit je de hele nacht met een onrustige Elize denk ik en nu is het een half uurtje (oid) en dan kun je verder slapen. Maar hoe je het ook went of keert...gebroken nachten zijn op die leeftijd gewoon k*t... Over vouwgordijnen, kan het niet allebei dan? Net zoals met gordijnen? Mijn ouders hebben lichtdoorlatend, maar kan misschien ook verduisterend?! SMAK
ZWAAAAAAAAAAAAI naar hopseflopsen! Meid, hoe kom je toch aan die geweldige nickname! Echt zoooooooooooo grappig!