klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Goed zo!

Ik stap nu in de auto voor mijn jank uurtje.
    Ti's er echt een dag voor.
    Vanochtend is er een collega van 52 jaar in de kantine overleden aan een hartinfarct. Reanimeren had geen baat meer.
    De vlaggen hangen half stok.

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    he getsie sikki, wat erg!!!! was er wel hulp meteen bij? heb je t gezien? jankze!(klinkt stom, maar toch: jankze!)

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Pff Sikki :(
    Laat die tranen maar even flink lopen, lucht meestal wel op. Helaas helpt het maar voor even, maar toch...
    Dikke smak!!!

Even snel tussendoor... Taliaaa, onze vouwgordijnen zijn lichtdoorlatend maar je kunt ze ook verduisterend bestellen. Hebben wij niet gedaan omdat wij ze gebruiken als vitrage en onze overgordijnen zijn wel verduisterend.

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    O ja, nog 1 ding :D
    @ Maartje, dozen uitpakken is inderdaad geen leuk werk. Maar je hebt gelijk, hoe meer je uitpakt, hoe meer het je huis wordt. Althans, met bepaalde dozen. Het punt is hier alleen dat er zo'n 20 dozen zijn waar spullen inzitten van mijn lieve, maar overleden vriend. En dat is best wel confronterend en moeilijk om uit te pakken. Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen én ik weet niet waar ik al zijn spullen moet laten. Het meest heb ik in de jaren opgeruimd, maar dit zijn spullen die ik niet kan en niet wil opruimen. Maar het was nogal een verzamelaar dus ik heb onwijs veel dierbare spullen van hem.

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    och sas, wat verdrietig ja.. en lekker in dozen laten zitten en op zolder zetten? en dan in een emo bui er nog eens doorheen gaan en kijken?

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Echooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Jeetje!! Iedereen in een holletje weggekropen??

Wo sind sie allen???

ff een melding van BIB doen ;)
    haha

Lieve Sikki, jouw stukje raakte me enorm. Voel je verdriet. En dan moet je ook nog het hele weekend doorbrengen met dinnetje....
    Ik hoop dat je het al met al een beetje trekt en ook mooie momenten met haar hebt...

Lieve Saskia, au. Jouw stukje over de dozen van je vriend... Sorry dat ik begon over dozen uitpakken. Ondanks dat ik gelukkig me niet kan voorstellen van hoe jij je moet voelen met je lieve overleden vriend... Kan ik me wel indenken dat het heel veel pijn moet doen.
    Ik wil je een virituele knuffel geven en zeggen dat je vooral de dozen moet uitpakken op een moment dat JIJ er aan toe bent!!

ff ego:
    Bib dus nog steeds ;)

Gisteren een leuk dagje gehad. 's Avonds met een groepje mensen nog met boot het water op geweest, was een leuk feestje. Minder leuk was dat iemand uiteindelijk is uitgegleden op een trapje op de boot en het hele gezicht open lag. Ik was uiteraard de enige nuchtere dus om 3 uur 's nachts ben ik nog naar het ZH gereden met dit persoon. Boel moest gehecht worden. Toch jammer van zo'n gaaf avondje hoe dit dan moest aflopen. Vandaag is het weer een stuk beter en we hebben plannen om vandaag bij daglicht en zonwarmte het boottochtje overnieuw te gaan doen.
    Verder heb ik niet echt iets te melden.
    Iedereen een fijne zondag gewenst!!

SMAK

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    haai maartje en bib:) hihi, ik denk dat jij dinsdagochtend op de verloskamers present bent!
    akelig van gezichtwatopenlag, kun je daar een beetje tegen??
    ben je helemaal klaar voor baby? (qua dingetjes) het gaat ECHT bijna gebeuren mopski!!! sla je er doorheen, bevallen is meestal geen pretje, maar je kunt het!!!!!!!!!!!!!!!! denk maar zo dat ieder kind een keer gebaard is, dus jij kunt het ook!!!
    smakkerd!!!!!!!!!

@ll, waar is die zon??

8. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Die zon is hier Taaltje. Je mag hem hebben hoor. Te warm voor mij...

Ego: babykamer, op overgordijnen na, af :) Foto's in mijn album!

Nu mannetje vertroetelen. Die heeft hard gewerkt!

9. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Snelle haaizwaai van verjaardagsusenmamdiethuisisvanvakantie...

10. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    hier ook snelle haaizwaai,

Onze Siem ging vannacht voor Casper het spookje door!
    Heb elk uur op de wekker zowat gezien!
    Net in bed gelegd met 37.9, dus wel wat verhoging en nu maar hopen dat hij vannacht wat beter slaapt.

Als hij er straks uit komt voor de laatste fles, dan even een zetpilletje erin!

ppfff...verder blijft het zo'n lieverd, hij blijft lachen, alleen dus als hij echt heel moe is!

Fijne avond!

SMAK

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Geeft niks hoor Maartje :)
    Ik heb wel geleerd hoe ik ermee om moet gaan. Maar soms is het moeilijk. Ik doe juist die dozen lekker als laatste, ze staan nu goed waar ze nu staan :)

Heb even een baalmoment. Vandaag kinderverjaardag gehad van mijn nichtje van 7. En wat is het dan weer confronterend om daar als enige zonder kindjes te zitten... En wat is het dan toch pijnlijk, maar ook vertederend om te zien hoe geweldig Sasman met die kindjes bezig is en hoe leuk ze hem allemaal vinden. Ik zit echt weer even in een dipje. Het enorme gemis is weer heel sterk aanwezig. Bah!

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Knuff voor jou Sas! Dat gemis zal iedere keer wel weer de kop op blijven steken dan. Denk aan je!

@Maartje: pffffff zou je, met die hitte....??? Ben benieuwd... Ik kwam iig je nieuws spotten, maar ik zie BIB! Succes!

En knuff aan het hele rinth!

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    @sas, och toch:( smak voor joe!!! en op naar Gent!!!!:):)

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Thanks lieverds!
    Ik gok bij Maartje op donderdag :)

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    snelle haaizwaai ook hier,
    Ik gok bij maartje op een jongetje en dan wel vandaag ik gok dat ze zich vanmorgen om 07,30 uur moest melden hihihihi

verder mannetje gisteren horlammellen opgehangen en vanmorgn pardoes een vogeltje in mn huiskamer :( dus 45 minuten aan het vangen geweest maar hij is weer buiten met zijn ouders *smelt*

16. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Haai lieverds!!

Sas, kan me voorstellen dat het erg moeilijk is om die dozen tegen te komen! dikke smakkkkkkk....... Het gaat ook al snel richting jullie afspraak in Gent zeg, SPANNUNDDDDDDDDD.

Kling, lekker op vacance? GENIETEN!

Maartje, werpdatum bekend? WHOEIIIIIIIIIIIIII ik gok op vrijdag 1 juli :D. Je gaat toch zeker niet werpen bij 33°c he? hihihi. Knuff voor laatste loodjes, echt spannend!!

Loesie, fijn dat alles goed gaat met Siem!! Wat een kanjer zeg!
    En al de volgende cyclus starten met cryo, whoeeeeeeeee wat is dat weer spannend zeg. Kan me voorstellen dat je er dan toch wat relaxter in staat maar spannend blijft het zeker toch!!!
    Leuke vakantieplannen ook.

Annedore, rustig aan doen hoor, goed naar annedorelijfje luisteren!!!
    Fiets al terug :D? Mannetje hard gewerkt aan beebkamer? Goed zo, zo hoort het ook. Annedore doet het vanaf nu heeeeeeel rustig aan, ZO!!!!

Sikki, jeetje wat een emotioneel weekend moeten jullie achter de rug hebben. Hoe is het verder gegaan? Vindt het ontzettend stoer dat jullie toch geweest zijn maar gemakkelijk zal het zeker niet geweest zijn. Dat kan ook niet he!!!!!!! Hele dikke knufffffff hopelijk gaat het nu weer een beetje. Vandaag weer werken of nog lekker een dagje zon meepakken?

Verder alles goed met iedereen? Zo'n heerlijk weer vandaag en morgen, geniet ervan......... ik zit op het werk :( :( :(.
    Maarrrrrr ik moet nog 7 weken werken dan vakantie 2 weekjes en dan nog 8 weken werken en dan VERLOF!!! Dus dat is ook al een mooi vooruitzicht!!! :D

Nu aftellen tot de 20 weken echo a.s. zaterdag, vindt het echt ontzettend spannend ben ook echt onwijs zenuwachtig.........
    Kan deze week wel voorbij kijken!!!!!!! Gelukkig veel afleiding deze week. Veel klussen in beebkamer, leukkkkkkk. Afgelopen zaterdag kamertje helemaal gestript dus klaar voor wederopbouw hihihi. Zo leuk allemaal!! Verder alles goed hier!!!!!!

ga weer back to work.

Kusssssss

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sas, jij ook al?
    Klote meid!
    Knuffel!

Lieve meiden, bedankt voor al jullie lieve tweets, smsjes en WhatsApps!
    Was voor mij echt precies op het goede moment!
    Hoe konden jullie het zo goed timen en aanvoelen!

Ik heb echt een verschrikkelijk weekend gehad.
    Vrijdagavond ging nog wel, maar zaterdag was verschrikkelijk.

Niet dat we het continue over de baby of zwangerschap hadden, maar er waren continue opmerkingen, aanwijzingen of gebaren.
    Nog een extra glaasje jus voor de zwangere, blijf jij maar zitten want je bent zwanger, uitgebreid buikwrijven tegenover mij, enz.
    Toppunt was tijdens een potje Kolonisten (en dat gaat er altijd heftig aan toe bij ons ;)), zei haar vriend tegen mijn vriendin 'niet zo boos worden, ik heb je alleen maar zwanger gemaakt hoor!'.

's Avonds gingen we bij een nieuw restaurant uiteten en zij kreeg een aangepast zwangere verrassingmenu, dus bij iedere gang was het 'en voor de zwangere hebben we...'
    En toen kwam het eerste smsje van 1 van jullie!
    Ik had er zo de pee in dat ik uitgebreid heb zitten smsen en twitteren :)
    Heel aso en past totaal niet bij mij, maar ik was blij dat ik even ergens anders in kon vluchten.

Want aangeven dat ik het niet leuk vond wilde ik niet.
    Siklief en ik willen niet dat mensen op eieren moeten lopen als wij er zijn.
    Maar dit had ik niet verwacht.
    Ze vroegen ook helemaal niet hoe het met ons nu ECHT was, dus ik voelde ook niet de ruimte om er zelf over te beginnen.
    En daar ben ik te trots voor.

Dus gisteren ook nog de middag uitgezeten en om 4 uur zijn we weggegaan.

Ik vind het wel heel erg dat iemand dat zelf niet bedenkt.
    We zijn al zo lang bezig, onze mislukte poging is net achter de rug, we zitten midden in de VIA bijeenkomsten, enz.

Maar blijkbaar hoe langer het duurt hoe minder begrip.

Zelf merk ik nu echt dat de hele MMM diepe wonden op mijn ziel heeft gemaakt.
    Die open zenuw waar iedereen het over heeft ligt bij mij nu ook aan het oppervlak.

Zaterdagnacht heb ik de halve nacht in de armen van Siklief liggen huilen.
    De andere helft heb ik alleen maar wakker gelegen.

Nu weer thuis gaat het wel weer.
    Weer even mijn eigen ruimte.

Straks weer naar de VIA.
    De ene laatste.

Zondag weer op kraamvisite.
    Bij een vriendin die een dochterje heeft gekregen uit een cryo poging van haar zoontje.
    Als ik het niet trek dan hoefde ik niet te komen zei ze. Dat begreep ze.
    Ik ga wel, maar het feit dat ze het aangeeft en begrijpt geeft mij al zoveel meer ruimte.

Meer heb ik momenteel niet nodig.

Maar jullie wel meisjes!
    Ben echt heel blij dat ik jullie heb gevonden en hier mijn hart mag luchten!
    Sorry voor mijn ego's de laatste tijd.

Bedankt!
    SMAK!

O ja, en zaterdag ben ik ook nog enorm ongi geworden :(

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    och sikki toch, wat onbegrijpelijk van je vriendin...
    en wat oneerlijk allemaal!!!
    smakkerd voor jou!!!

19. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Sikki: wat een ongelooflijk zwaar weekend is dat geweest zeg. Fijn dat je babyrinth-meiden je wisten te vinden, maar wat heb ik met je te doen.

Heeeeel dikke knuff van mij!

20. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    snel, want ben op mijn werk, maar Sik, de tranen staan in mijn ogen...kan zo met je mee janken, maar staat zo raar voor de klas...

ppff...wat een emoties...dikke knuf voor jou!
    En ben blij dat ik je gesmst heb, soms vraag ik me af of je er wel op zit te wachten, maar blijkbaar was dit het goede moment!

Smak voor jou!

Deel Deze Pagina