Maartje, buik gipsen? Had je niet verteld nee :x Wel effe spammen dan he! En morgen B-day!!! Spannend hoor! Shit Zorra, wat is dat nou? Geen plek voor een tp??????? Grmbl! Sabrien, ik snap dat het perfect moet zijn Ga jij vanmiddag maar lekker rustig alleen je keuze maken! Hier weinig werk zin. Ben erg moe. Siklief ook. Zijn gisteravond vroeg naar bed gegaan, maar ik zit hier alleen maar te knikkebollen en gapen. Gelukkig zit ik vandaag alleen in onze kamer (zitten normaal met z'n 3-en) Ben denk ik moe van alle emoties. En het piekeren daar over. Vandaag en morgen nog doorkomen en dan gelukkig weekend!!! En vrijdag mijn laatste tennisles en daarna brunchen met Ieoor!
Wat leuk Sikki en Ieoor date!!! veel plezier!!!!!!!!!!!!!! Kan me voorstellen dat je moe bent van alle emoties en het piekeren, nog even doorzetten dan hebben jullie lekker vakantie en heb je alle tijd om alles eens rustig op een rijtje te zetten. Je moet echt aan jezelf denken lieverd, ook wat betreft jullie vrienden! MEGADIKKEPLETKNUFENSMAKENDIKKEKUSSSSSSS.
Hoho, ik deelde op zondag de 26e mede dat ik ergens zo iets had: je zal toch niet in die verwachte stikhitte ingepland zijn... Zelf denk ik met Saskia: morgen dus!!!! Ik kan het dus nog goed hebben!
En nog even een heeeeeeuuuuuuul dikke knuff voor Sikki vwb din en dinman (en zijn telefoontje). Ik denk dat hij het allemaal botter brengt dan bedoeld, maar daar schiet jij niet altijd wat me op. Dus nogmaals heel dikke knuff. En knuff aan alle anderen!
Ojee..... ik weet niet waar ik moet beginnen, zoveel gekletst en het voelt ook een beetje als spuit 11 die er achteraan rent Mag ik alsjeblieft hier weer inspringen?? Ik lees af en toe bij op foon, maar reageren is echt een beetje te moeilijk, druk met die nagels tig letters tegelijk in..... Werk nu op kantoor en heb geen zin dat als ik wegloop er ineens een collega als LZ op ZP zit Voor iedereen een hele dikke swaffelsmak en ik ga het nu beter (proberen) bij te houden...
Even een kort berichtje. Heb met verbazing het verhaal van Sikki gelezen... meid! Wat kom je dan in 2 werelden te staan met vrienden hè! Zo gek hoe dat helemaal de andere kant op kan gaan. Zij begrijpen jullie blijkbaar totaal niet en kunnen niet met jullie verdriet omgaan. Het is ook moeilijk en lastig, maar jezelf een beetje verplaatsen in een ander kan best wel. Dat ze het verkeerd aangepakt hebben, dat staat voor mij helemaal vast. De hele tijd de zwangerschap op de voorgrond zetten, vind ik not-done bij een mmm-koppel die ook nog eens zoveel hebben doorstaan al. Dat je het bespreekbaar wil maken, dat snap ik volkomen maar je kunt toch wel even aftasten in hoeverre. Die streep eronder... dat gaat inderdaad erg ver! Ik hoop dat jullie eruit gaan komen. Misschien niet nu meteen, maar over een tijdje. Knuf! @ Annedore, ook al zo'n triest verhaal over vriendschap! Jouw verhaal vind ik ook erg cru en onbegrijpelijk zeg! @ Taliaaa, lastige keuze! Ik heb heel makkelijk praten, ik ben al een thuisblijvertje. Ik kan alleen maar zeggen dat ik het heerlijk vind (en dat zelfs zónder kinderen). Maar ik zou ook die extra's niet willen missen. Dat is toch ook wel erg lekker. Ik zou zelf in jouw situatie ook heel erg twijfelen... Ik denk dat ik me aansluit bij Sikki... ik denk niet dat dit dé baan voor jou is. Misschien een andere baan wel??
@Taliaa: zo jammer dat je baan je niet bevalt. Wat je moet doen?? Geen idee, maar blijven hangen in een baan die je niet bevalt en die je ook nog lichamelijke klachten geeft zou IK niet doen. Maar ja extra geld om leuke dingen te doen is ook fijn natuurlijk. Maar je kindjes en man hebben meer aan een mama die pijn vrij is dan aan een dagje pretpark. Lastige keuze, wat zegt je man ervan? Of laat die de keuze aan jou over? @Sikki: nog maar een pletknuff voor jou. Even over de date, als je liever alleen met mij afspreekt vind ik dat helemaal prima. Gewoon eerlijk zeggen oke?? Wijn staat koud hoor!!al denk ik dat ik voor die tijd wel weer nieuwe moet kopen @Sabrien: ik vind spotjes in een babykamer niet handig. Ze zijn erg fel en dat is niet fijn voor een beeb. Of je moet gaan voor spotjes en een klein hanglampje die je evt aan kan doen. Succes met zoeken. @LadyZ: :x geen plek??? Wat mok zeg. Was bms nu wel goed? Haak maar gewoon weer in hoor. @Ieoor: hoe gaat het met jou? @Sikki en Ieoor: veel date plezier en niet teveel drinken hoor. @Anne: klachten horen idd wel bij een zwangerschap maar dat wilt niet zeggen dat het altijd maar leuk is. @Maartje: MP!!!!!!! @All: dikke kus voor jullie. De ramen zitten in het huis!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alleen de schuifpui komt pas volgende week. Foto's staan op website.
Nynke: bms was tussen de 4,9 en 5,5..... ben er geen ster in... Website?????? heb je een adres, ben erg benieuwd hoe Nynkepaleis eruit gaat zien!! Taliaa: meisie, begrijp ik dat je het werk MOK vindt.... Dat vind ik echt heel jammer voor je, maar als het je echt tegen staat zou ik toch wel zoeken naar iets anders of er iig mee stoppen, hoe lekker dat extra geld ook is. Maar 1 ding weet ik wel: je werkt om te leven en leeft iet om te werken, dus als het niet leuk is, dan is er vast wel iets anders wat op je pad komt waar je je beter en lekkerder bij voelt (Aldi??? whahahahahaha) Dikke knuf MAARTJE MP!!!!!!
*breekt weer ff in* @Sikki, onwijs dikke knuffel voor jou. Ook ik vind het telefoongesprek wat jij hebt gehad met die vriend te belachelijk voor woorden. Oké hij heeft de telefoon opgepakt om je te bellen maar naar mij komt het niet over als goed/meeleef/liefbedoelingen maar eerder beetje ter waarschuwing of zo. Kan niet goed uitleggen. Hoop dat jullie er toch uit kunnen komen want jullie vriendschap is/was wel intens en het is zonde als dat weg gaat. Maar ja andere kant als werelden uit elkaar gaan lopen doordat zij niet meer inleven en meeleven met jullie kan vriendschap dan nog wel zo intens zijn/blijven en is het dan nog zonde? Nogmaals dikke knuffel en ik word er helemaal blij van om te lezen (ondanks dat ik de ellende liever echt niet had gelezen) hoe veel jij van Sikman houdt en hoeveel hij van jou houdt. Want wat Taliaa al schreef jullie zijn echt een TOPteam! Prachtig om dat te mogen aanschouwen/lezen. @Taliaa, ik wil jou even laten weten dat ik jou zulke mooie, duidelijke en eerlijke antwoorden vind geven. Respect dat jij je op "papier " zo sterk en duidelijk kunt verwoorden. En om sommige metaforen van je moet ik zo lachen maar zijn ook zo waar! En als ik dan toch even tegen je schrijf , Ik zou deze baan opgeven aangezien hij op 2 manieren energie vraagt. - het is niet DE baan voor je - en lichamelijk kost hij ook verkeerde energie. En als iets je negatieve energie geeft/ van je afneemt dan moet je er mee stoppen, vind ik dan. Ik zou rustig rond kijken naar andere nieuwe baan en misschien optie Sikki, eens for free stage lopen? Knuffel voor dit grote en moeilijke vraagstuk! Zo en nu ben ik er weer weg van en kruip weer in het meeleeshoekje * gaat lekker zitten, beentjes omhoog, glaasje drinken en wat koekies erbij, gezellie! *
Lieve schatjes Ik ben er morgen weer. Drie druke chaotische dagen gehad waaronder overlijden en hele zieke mensen. In combi met hitte niet bevorderlijk voor hoofdje...lees enorme koppijn.. Nu hoef ik pas dinsdag weer te werken. In ieder geval een heule dikke knuf voor liefsikki.. ik ben met stomheid geslagen... Maartje succes morgen Knuf voor jullie allen!
Nog ff snel een MPtje Pff vandaag veel te veel gedaan, ik noem: - de kachelbuizen van de beebkamer geschilderd (jaja, dat moest nog steeds!! ) - de nieuwe gordijnen ingekort (had eerder deze week al de gordijnen voor 1 raam gedaan, nu nog die van twee andere ramen) - Wasjes - 5 afleveringen van Greys Anatomy gekeken - Nieuw bed door Maartman in elkaar laten zetten (ik keek erbij en haalde het plastic er vanaf) - Maar daarvoor ons oude bed al uit elkaar gehaald. Dat was een beetje dom want nu voel ik mn bekken meer dan gisteren, maar Maartman was blij dat ik het alvast gedaan had dus daar doen we het maar voor hé ) - Nieuwe onderlaken en molton gewassen en drooggestreken/ drooggeföhnd (Maartman heeft vandaag om half zes toen hij uit zn werk kwam ons nieuwe bed opgehaald, inclusief de daarbij behorende molton en onderlakens. Direct dat gewassen, maar was nog net niet droog zojuist, dus de fohn en het strijkijzer er maar opgezet haha) - Babybeddengoed gestreken - Wiegje afgelakt En voor morgen staat op de planning... Dat kom ik morgen (of overmorgen vertellen ) SMAK fur alle!!
maartje zet hem op!! met poetsen, schilderen, boodschappen doen, het dak dekken, de deuren aflakken, vloeren leggen, keuken installeren, en weet ik veel wat je allemaal vandaag nog gaat doen. jeetjemineetje, je hebt geen rust in je kont he?SMAK @ll, mag ik hier toch een klein beetje trots vertellen dat ik ongesteld ben?? 2 weken geleden een eisprong gevoeld en dat klopte dus alleen bloed ik nu ongeveer dood, zelfs een schaap aan een touwtje houdt het niet tegen *zucht* haha, komt goed! smakkerd voor all!
so! we hebben zowaar internet, en zowaar slaapt mijn hele gezin, dus ik ga weer even bijbabyrinthen. @annedore: het is hier inderdaad heerlijk! emooi is het woord! en dan ook nog 3/7 ons 10jarigJUBELeum! dat wordt CIZ! @annedore: echt erg ja van vriendschap, en wat je zegt 'ik zou zo graag een rol willen hebben spelen in hun leven' getuigt van het feit hoe lief en trouw jij in vriendschappen bent. huil! maar wat las ik, wat een ACHTERLIJKE opmerkingen zeg.. :x dat ruilen, maar ook dat als jij weg bent ze het wel weer allemaal vergeet! wat een onwijze plaatvoorhoofddoos, sorry! ze zal OOK leuk zijn (geweest) want niet voor niets din, maar meine gute... wat kan je je dan vergissen, of nee, wat kan iemand 'anders' worden en wel in een negatieve zin he? fijn van uit naam trouwens! zoooo benieuwd! enne, lampjes? maakt niet uit zegt annedoreman? :x maakt echt wel uit!!! ik zal eens even in je album loeren wat ik voor inspi krijg.... wat een leuke kamer!!!!! helemaal gaaf, het thema en ook dat je het zo consequent hebt doorgevoerd, hou ik vannnnnn! lamp: ik zou voor een hanglamp gaan als de ruimte het toe laat. indien kamer heul klein, en dat issie niet lijkt het, dan niet (dan een MOOIE plafonnnjeere maar vind die maar eens ) maar anders wel! en dan gewoon hoog ophangen. volgens mij had de kidsfactory amsterdam een PADDESTOELTJESHANGLAMP! enne, ken je die staande paddestoellampen? KWIJL! ik zoek de roze nog immer... @taliaa de medetaalfanaatvriendin: moeiluk moeiluk. sikki heeft het denk ik goed gelezen; je wil deze baan nu niet, met deze rugpijn ook niet. dat 'voel' ik (compleet met blauwe jomandajurk aan ) maar verlopen wil je ook niet, en teveel financieel inleveren ook niet. is een compromis: wel stoppen met deze baan, maar een andere zoeken, wellicht als ruglijf weer wat minder AUW? stond daar geen jaar voor volgens de fysio? (of ben ik nu twitterwise in de war met een andere doolhofchick??) bv: 1 sept 2012 weer baan? ik lees nl niet dat je alleen wilt stoppen om bij de meisjes te zijn. snap? @hier: ik vind het nu heerlijk en goed en fijn, het 1e jaar te florinen. het was weegschalen dat te beslissen, en ook wel toe te geven aan mijzelf als ook wel carrieretijgerig ding. denk dat het voor mij ook makkelijker was, omdat ik niet meer in de top-horeca kan en wil bewegen op de manier zoals vroeger (lees: 60 uur per week) en dat geldt misschien nu ook wel voor jou: nu met lijf is deze baan eigenlijk sowieso niet goed. makkelijker om te kunnendurven stoppen? trouwens ik zeg wel wat doms geloof ik je kan natuurlijk niet tot 2012 wachten met zoeken wegens verlopen anders! :x hou je de vacaturesites in de gaten? @taliaa de cavia bibi : als klingman florine pakt en sust, lukt dat ongeveer 50% van de tijd. eigenlijk altijd als het voor 00 is, en nimmer als het in den nacht is! wel geprobeerd, maar hier kanwil dat niet wegens geenoverlastwillenbezorgengeenmiauwindenachtvanbabywatwezelfookirrivondenaltijdmetofzonderMMMverdrietsorrydatwijbestaansyndroom als thuis, dan gaan we tussen 00 en 06 WEL voor de 1. wacht iets langer dan 4 seconden met naar poppetje gaan en 2. niet standaard de PAMELA erin als snurkstop bij wijze van levende speen ik heb nu ook een andere mindset kunnen maken, helemaal zelf, en dat is denk ik ook de enige manier om het te kunnen en willen, een patroon doorbreken: ik gun HAAR een betere, langere, minderdoorbrokengebroken nacht slaap! en wij als haar ouders kunnen haar dat weer geven, samen wennen, samen afkicken, samen leren. goed he! *trots* (en tot die tijd gniffelend maar wallend genieten van nachtPAMELArij ) @ieks, poppetje wakker! deel 2 komt later! maareh, waarom negeert iedereen mijn *heb al 12 van de 24 aangehad opmerking die ik zelf heel grappig vond?* :x :x :x :x :x so naar florine en dan twijfelen uit 10 bikini's later meer! want maartje toch pas werp on the 4th of july, nu weet ik het zeker! ook... omdat dat zo leuk past bij de naam die ik voor maartjebeeb verwacht! vrijdag wordt t sowieso niet, deden ze niet toch, inleiden op vrijdag? *huppel*
Klingel wat een rea weer zeg en dat helemaal vanuit het immer mooie en zonnige zuid frankrijk 12 van de 24 al jah..pfffff dus geen bergwandelingen voor jou maar heel sjiek tik takkend op de boulevard aan het flaneren met klingman en klingbeeb en trots om je heen kijken met de uitdrukking op gezicht die zegt....kijkmijhierlopenmetmijngelukkiggezinnetjewaarikjarenvoorgeknokthebendieniemandmemeerafkanpakkenzieeenshoegelukkigikwelnietbenenwatikstraalvanoortotoordandenktniemandmeeraande12paarstillettohakkendieindenvolvomeegnomenzijndoormoivanwegemijnhakkenfetisj...... Zo iets? maar fijn dat je hetzo onwijs naar je zin hebt.
inleiden doen ze hier ook niet vanaf vrijdag en weekend al helemaal niet, stel je voor dat de heren/vrouwen doktoren moeten werken in het weekend taliaaaaaaaaa knufffffffffffffffffffffffffffffffff