@Maartje: mag ik je al een voorspoedige bevalling wensen? Komt wel heel erg dichtbij he nu Jij weet het en wij maar speculeren... @Klingel: volgens mij was het iemand anders wiens man lampen niet zo boeide. Lauw of Sabrien....een van die andere zwangeren Maar doet er niet toe. Ik heb nu ook maar wat opgehangen omdat ik de perfecte lamp nog tegen het PADDENSTOELEN lijf moet lopen Zoek jij een grote of kleine roze paddenstoel? Bij presents@home hebben ze wel een en ander aan paddenstoelenlampenmateriaal. Ik wil daar ook nog wat bestellen met mijn gewonnen 10% korting, maar kan vooralsnog niet kiezen Lieve complimenten op mijn lieve kamertje. Dank dat je daar de moeite voor hebt genomen vanuit LDF Zondag dus speciale dag! Met Florine erbij! Magisch... Oh ja, je hebt gelijk over vriendin hoor. Hoewel ik dus nog steeds niet weet of ik me nou zo vergist heb, of dat zij zo is veranderd... @Grappig: vanavond wraps met sla, ui, paprika, kip en creme fraich eten. Koop ik ALLES. Vergeet ik de WRAPS
*breekt in* wat een lief kamertje Annedore! Erg leuk! Waar heb je dat mandje met hollandmotief vandaan, dat past hier ook goed *breekt weer uit*
Annedore ik heb ook even gespiekt...wat een gaaf kamertje krijgt jullie zoon.... nu hopen dat de tijd snel gaat en jullie bedje en armen snel gevuld mag worden... maar vandaag eerst maartje aan het puffen
Zie net wat je schreef over bedje opmaken Laat het idd maar zo. Bevriende kraamverzorgster bood me wel al aan om langs te komen Maartje vandaag puffen. Ik weet 't niet. Kans is groot. Maar morgen kan ook. Vriendin van mij heeft in hetzelfde ziekenhuis een geplande keizersnede gehad op een vrijdag of zaterdag, dacht zaterdag. Geen medische nood. Kind had er ook na het weekend wel uit kunnen komen. (Bijna) Weekend maakt ze hier, volgens mij, niet zoveel uit Maar misschien hangt het ook van de gyn zelf af...
Mag ik even heel erg ego? Ik lees net op hyves bij het zusje van Sasman dat ze tante wordt... wat blijkt: de broer van Sasman heeft zijn vriendin bezwangerd! Kon er ook nog wel bij... We hebben sinds februari geen contact meer met hen. Ze doen alles wat god verboden heeft... hebben geen stabiele relatie, roken allebei als ketters, hij zuipt ongelofelijk veel, ze hebben overal schulden, zitten op een heel klein flatje met huurachterstand, 3 honden, konijnen, fretten en weet ik veel wat al niet meer. Ik kan er zo boos om worden!!! Hij heeft haar 2 jaar geleden ten huwelijk gevraagd, maar de bruiloft is nooit doorgegaan omdat ze het gewoon niet kunnen betalen. En dat raakt zomaar ineens zwanger... en dat heeft wel goed zaad! Ik vind het ongelofelijk!!!!!!! :x:x:x:x:x
Wat ontzettend oneerlijk Sas Zal voor Sasman ook niet gemakkelijk zijn, denk ik. Knuffel op deze klap in gezicht *knuf*
Morning, Annedore: MOOI!! Nog een paar maandjes en het mooiste pronkstuk van het kamertje ligt er!! Klingel: ik zat eigenlijk te wachten tot je heel triomfantelijk kwam vertellen dat je ALLE 24 paar aan had gehad! Sas: GROM!!! Helaas is dit zooooooooooo de harde werkelijkheid...... Ik denk dat iedereen wel minstens 1 zo'n stel kent en als je in de mmm zit, komt dat helemaal hard aan.... Knuf voor jou en sasman, want voor hem is het ook niet echt leuk......
GROMMMMMMMMMMMMMMMMM sas toch.... getsie! en weer iemand die "voordringt"... dikke knuffel voor jou!! @annedore, mooi kamertje! elke avond even zwijmelen??
so, en weer verder: @sik: wat een sterke opmerking van jou qua in schoenen staan.. die gaat vast nog wel knagen daar. maar ja, wat win je daar mee.. (zij eerder misschien iets) @sik: mee eens hoor! in bladen gaat MMMspul nooit dieper dan de basis he. valt me trouwens ook vaak op dat er gewoonweg rare fouten in staan. dat je echt kan zien dat de 'journalist' een beetje slordig heeft lopen info-harken. zoals: ' bij een IVF behandeling moet je 'WEL' 3 keer in een maand naar het ziekenhuis ' eh, per week zeker? of: ' bij de punctie zoeken ze alleen de beste eitjes uit, die ze dan verzamelen ' slimme gyn die op het oog kan zien welk eitje het beste is, en domme gyn die de rest laat zitten @sik: ach lief. afvallen door de stress, ondanks wijndieet! mooi in bikini ben je toch al seg. ik kan het weten want ik heb je gezien. lekkere chick! SO! dat wou ik altijd al zeggen maar nu kon ik m mooi inkoppen @sik: de HOMOLEN heeft tot september nog maar 6x een kamer beschikbaar vertelden ze maar wie weet, precies nog, op jullie reisdag? wij reden trouwens ook wel es in 1x hoor, als je door de week kan rijden of op zondag is het een uur of 13. maar weet niet of jullie veul stoppen?? (deden wij niet tot vorig jaar) enne, wij klapten gewoon een mooie stad binnen en een hotel in, TIP: de stad ORLEANS! vinden jullie vast ook prachtig. dat moet wel weten we inmiddels! *samesmaak* @sik: WAT DE FUQUE??? :x opmerking van stoppen. jaja, we snappen wel dat mensen het goed bedoelen. en ja ik snap ook dat mensen die er niet zo into zitten als MMMeisjes het gewoon niet kunnen snappen, welke opmerkingen pijn doen. maar AUW toch... sikman zegt het pijnlijk raak die sikman zegt wel vaker wijze, filosofischuitdagende dingen valt me op! al hoop ik zo dat hij het ook mag gaan zeggen over mooie babyzaken... *bid bid*... knuffel voor samen praten en huilen.. @zara lieverd: daar was je even. we snappen van liever geen confrontatie als je wilt, dan weet je dat we je onwijs willen en zullen steunen he bij de aanstaande poging5! wanneer is die? en hoe was je bruiloft???? alle geluk en liefde voor jullie schatje! @nyn: ha! wat super van de fenetres! het was SO leuk om jullie allemaal, en ook nog het MAISON in aanbouw te zien! wel veuls te kort :x natuurlijk maar daarom doen we privedeet. morgen superbe! zag net smsje binnenkomen, welja, bereik is hier butt maar tijd maakt niet uit! nou ja, florinetechnisch het handigste na een uur of 1930/2000? is dat wat? eerder mag ook hoor, dan pamela ik gewoon even terwijl jij met klingman WIZt of WITt! @sil: wat ga je doen in t brabantse? en hoe is teen? en ANUS? @loesie: knuffel voor joe! zomaar! vertel es over siem en zijn ontwikkelingen?? @ladygroente: WAT geen TEEPEE want geen plek??? kan dat? jemig.. je hebt vast wel wat/meer geduld nu, maar toch, MOK!!!!!!!! :x kniffel op jullie! @sab: PROEST ik zie nu met het rea-en met 2e schermpje dat ik je lampvraag met het bekijken van annedores kamertje heb verwisseld hihhiihi! kan je verder niet tippen want heb geen fotos kunnen vinden van kamertje helaas in joe profiel dus: zie annedore voor mijn advies maar dan zonder de... paddenstoelen! @sil: heheh, mooi beschreven! en zo is t ook ongeveer. alleen, paar dagen geleden in middeleeuwse stad minerve heb ik echt mezelf uitgelachen. ik had roze hakjes aan en daarmee moest ik een gigasteile trap van rotsblokstenen op proberen te swaffelen! voor mij klingman met hobbeline in kinderwagen, het zag er niet uit! ik heb echt gepiest in mijn jurk @groene vliegert: hehe 24 paar: volgend jaar! @sas: JEMIG weer zon breezerstel dat zuipaffend zwanger wordt ! :x echt SO achterlijk van de natuur! knuffel op jou.... @taliaa de leegloopmaniaa: knuffel op je schaapje! @inleiden: maartje zei zelf dat ze op vrijdag niet deden! (erg he dat ik alles onthoud. dat dan weer wel. maar dan weer niet waar parkeerkaartje gelaten gisteren na dag montpellier bv ) (nog immer kwijt) *dagboekalert* @florine: hier staat florine gewoon als ze iets vast kan pakken zoals je knieen of de bank enorm hobbely wobbely uiteraard, maar ze staat en wil altijd maar staan! TSK! en kruiptijgeren gaat ook al bijna is dat niet een beetje overdreven? of vinden wij dat maar gewoon? ze wil sowieso alles ZIEN, wat een nieuwsgierig AAGJE seg! als je haar tegen je aanhoud dan draait ze zich altijd weer om met hele lijf. draaikolkje. armpjes en handjes vooruit en neusje de wereld in. zo grappig! zoekt nu ook duidelijk contact met andere kindjes/beestjes, zo leuk. echt een *sprongggggggg* gemaakt weer. kunnen we DAAR weer een maand slapeloosheid de schuld aan geven gisteren in montpellier heb ik haar gewezen op alle babys die ongeveer even oud (en 2x zo dik ) waren en zei 'KIJK florine, ZO kan het ook! gewoon als een baby in een bakje voor je uit liggen mijmeren! ' (totdat er een stel terug zei 'hij heeft last van zijn tandjes, normaal is hij actiever hoor!' ) het is echt een beetje apart volgens mij. maargoed! als terug gaan we lekker babyzwemmen en massage, ik wil meer rustverplichtsnurkmomenten inbrengen so en nu krossant en kaffeej let en wie weet een snelle wippe dans le gras! SMAK op jullie!!!!!!!!!
Saskia wat ontzettend klote zeg...en dan ook DE manier waar je het op moet horen/lezen MOK een dikke knuffel meis.... en balen en vrdriet hebben mag je zeer zeker... er is niets zo erg als het gemis van je eigen wens en droom tevoelen
Helaas kennen we iets teveel van die stellen die je het eigenlijk niet gunt. Maar als het je zwager is dan is dat net iets té dichtbij. 2x rijbewijs afgepakt wegens rijden onder invloed, paar keer 's nachts zijn vriendin uit bed gebeld door de kroegbaas of ze hem alsjeblieft op wilde komen halen... Dit is echt het stel waarvan je weet dat je op je hoede moet zijn. Ik ben dan ook de eerste die jeugdzorg belt als ik onraad ruik. Ik meen het echt! Ik heb altijd al gezegd, je zult altijd zien dat hij haar binnen no time zwanger heeft gemaakt... Wij zijn in februari op een hele harde manier de familie uitgeknikkerd omdat we niet in hun straatje passen (thank god!) en nu voelen we ons al helemaal overbodig! Sorry, ben echt ontzettend over de zeik! Zat al in een dip, maar nu heb ik het echt even helemaal gehad!!! En vanavond het grote nieuws brengen aan Sasman...
Sas: Ik zou bijna naar G rijden om even samen te schoppen en te slaan, misschien mogen we Taliaa dr schaapjes lenen om te gooien!! Wat kan het toch VRESELIJK oneerlijk zijn..... Helaas heb je ongeveer overal een diploma voor nodig, maar zwanger worden dat mag iedereen.... Het is voor jou/ jullie nu gewoon echt TE dichtbij gekomen... En dat doet pijn. Je zou haast willen dat het fout gaat (en dit klinkt misschien heel naar en niet zoals het hoort, maar voor het kindje misschien wel het beste.... waarom is het zo moeilijk om het te typen, maar hoop dat je me begrijpt...) Meis hou je taai!
Sas het gewenste kindje van jullie in de verkeerde buik bij de verkeerde papa en mama. Mijn hart breekt hier van zoals je al zegt je voelt je nu helemaal overbodig lieverd alle cliche's nemend zeg ik toch.. jullie tijd komt ook...(hoop ik zo ontzettend erg) en dan krijgen jullie een kindje in de juiste buik met de juiste papa en mama en de juiste middelen en liefde om DAT kindje liefdevol op te voeden en te verzorgen... een dikke knuffel meis...de wereld is oneerlijk
Thanks lieve schatjes! Net iets heel stoms gedaan... Sasman aan de tel en vroeg of ik een lekker dagje had vandaag. Nee dus, maar ik probeerde zo neutraal mogelijk te klinken... maar daar prikte hij dus zo doorheen. Uiteindelijk heb ik het eruit gegooid, en dat was dus helemaal de bedoeling niet!!!!!!!!! Stom stom stom, kan mezelf wel voor mijn kop slaan! De arme schat voelt zich nu natuurlijk ontzettend klote en zit zover van huis
Lieve Sas, wat een vreselijke dag toch weer Wat een nieuws. Logisch dat je dat niet kan verbergen voor Sasman. Zou je bij mij ook zo doorheen prikken hoor! Och lieverd, we begrijpen allemaal hoe je je moet voelen. En we zouden toch allemaal graag willen zeggen, het komt goed. Maar dát is nu net het vreselijke enge onbekende van dit 'avontuur'. En dat maakt dat wij zo extra gevoelig zijn bij het horen van zulke berichten. Want als we toch zeker wisten dat het allemaal goed komt dan konden we dit wel aan. Dikke knuffel lieverd!!! Klingel, klinkt heerlijk daar!!!!!!! Oooo, nog even nog even en dan.... Dan kan ik Nyn pletknuffelen! En de restjes opzuipen Ik heb op homolensite gekeken en precies op onze heenweg hadden ze nog een nachtje vrij. Maar ik ga nu door jou twijfelen en eerst effe googlen in Orleans. Wij gaan vrijdag de 15e rijden. Moeten we wel over Paris Paris rijden (en de drukke Périférique), maar is misschien net zo leuk. Eens een andere route richting het zuiden. Zin in! Zorra, jij lekker agressief vrouwtje! Als je dan toch voor een knokpartij in G. bent dan kun je ook gelijk wel even doorrijden naar E. Taaltje, heb je nog gewerkt met zere rug? En gedacht met zere rug? Sil, naais haircut! Maartje, je zal nu lekker aan het werpen zijn Zet 'm op he! Hoop dat alles goed gaat! Was vanochtend al vroehoeg op m'n werk *gaap* Straks lekker op tijd weg en bami pami eten bij paps en mams. Indisch lekker lekker!
lieverd, dat is NIET stom!! daar kun je toch niks aan doen! het feit dat hij er zo doorheen prikte is omdat jullie zo'n goed stel zijn!!! knuffel! jank om wat sil zei!
Liefies ik kom hier even volledig ego binnenstormen... Het spijt me echt van mijn afwezigheid maar ik voel me net een pingpongballetje die van een berg afstuitert.. (hoe kom ik in godsnaam bij die vergelijking?! ) Ik weet niet of ik het hier al een keer officieel gemeld heb, maar wij hebben in de week na de geboorte van Mats een stuk grond gekocht (om een huis te bouwen) en zijn daar de afgelopen maanden ongelooflijk druk mee. Nu zijn er wat kinkjes in de kabel en dat levert nog meer drukte en stress op. Elke avond bezig met veel geregel en belangrijke emails om vervolgens gesloopt weer het bed in te rollen.. Maar goed. We zijn vandaag ook eindelijk met Mats naar de oogarts geweest ivm zijn 2 verschillende pupillen. Hoopten volledig gerustgesteld te worden, maar dat is (nog) niet helemaal het geval. Het is een lang verhaal maar het komt er op neer dat er een zenuw beschadigt is in zijn nek. Hij heeft daar verder geen last van en zal dat ook niet krijgen. De vraag is wel wat de oorzaak is. Meestal zien ze dat na een moeizame bevalling waar een vacuum of tangverlossing aan te pas is gekomen. Er is dan wat te hard aan het hoofd getrokken. Dat is bij mij natuurlijk niet het geval, maar helemaal normaal is mijn bevalling ook niet verlopen. Dus het kan daardoor komen. Wat ook kan, maar die kans is heeeeeeeel klein, is dat er toch een tumor in de zenuwbaan zit. Hij heeft al heel wat kinderen doorgestuurd die hetzelfde hadden en dit is er nog nooit uitgekomen, maar ja... We worden nu dus naar de neuroloog verwezen. Nogmaals, de kans is heel klein, hij twijfelde zelfs of hij ons wel door moest sturen, maar we maken ons natuurlijk wel een klein beetje zorgen. En als je dan al heel moe bent en gestresst dan is het wel een beetje veel. Ik heb net even een uurtje geslapen en dat helpt, maar ik word ook zo nijdig op de huis- en cb-artsen dan he.... Ze geven je continu het gevoel dat je je aanstelt en dingen opblaast en dan staat er in het dossier 'ouders willen toch graag een verwijzing naar de oogarts/kinderarts' maar vervolgens blijkt het wel degelijk echt een beschadiging te zijn! Iedereen bagatelliseert het zo snel.. Daar kan ik zo kwaad van worden. nu ook weer met de kinderarts. Met veel druk uiteindelijk een verwijzing gekregen, maar wel met het gevoel dat ik dingen erger maak dan ze zijn. Voor mezelf laat ik het dan vaak ook erbij (met als resultaat kanker 1,5 jaar(!) te laat ontdekken) maar voor de kinderen dram ik dan wel door. Maar ik word er wel onzeker van... GROM. :x Sorry moest ik even kwijt. Lieve sas ik heb het niet helemaal gelezen maar hele dikke knuffel voor jou.. Lieve Sik, ik lees de afgelopen dagen wat stukjes van jou en wil je zoveel zeggen (al dagen). Ik vind je sterk en stoer en lief en krachtig en moedig en zielig en en en alles. Ik gun je dit niet. Echt niet. Ik huil om je berichtjes en voel je pijn. Ik denk heel vaak aan je lieverd... Dikke knuffel schatjes.. Kom snel weer wat vaker buurten...