klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    En Maartje onderin beeld: kom eens even snel vertellen dat jij NIET aan het werpen bent! :D

2. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve Blijerd, wat een vreselijk tijd!

:(

Wat je zegt, je wéét dat de kans heel klein is dat er echt iets ernstigs is, maar er is een kans.

En dat is eng.

En dan de zorgen en de vermoeidheid en de stress en het continu voor je zelf moeten opkomen en drammen en het denken aan 'wat als' en 'waarom' en *huil*

Dikke knuffel lieverd!

Hou je ons wel op de hoogte?

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    (nunietzo'n)Blijmeisje

Lieverd wat een ellende en angsten :(
    Ik voel het helemaal in mijn buik,ik weet nu uit ervaring dat je op je moedergevoel af moet gaan en moet knokken voor een verwijzing.
    1e x wist ik dat het niet goed was met mathijs zijn poepie... en ik bleek gelijk te hebben terwijl de ha geen reden zag voor verwijzing
    de 2e x was laatst met Sanne en haar armpje..dokter dacht dat ze vanwege de schrik haar arm stil hield en er niks mis was...ik toch aangedrongen op foto en jawel hoor zondagsarmpje :S
    zelf denk ik dat teen gebroken is maar dokter zegt dat het gekneusd is en ik last heb vanwege onstoken nagel :S laat het daar maar bij...

Maar lieverd wat zullen jullie je klote en bang voelen.... je blijft heel hard zeggen de kans is heeeeeeeeel klein.... maar van binnen barst je uit elkaar omdat de kans er wel is....en dan gezien je eigen verleden heb je dubbelop de angst :(
    ik hoop dat jullie snel terecht kunnen bij de neuroloog en dat jullie nog sneller uitsluitsel zullen hebben .....en hopelijk dit hoofdstuk kunnen sluiten.....
    dikke knuffel voor verborgen en openbaar verdriet
    *huil*

4. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @blijmeisje: Eng! Getverdemme en wat goed dat je doorgezet hebt. Erg is dat toch met die artsen dat we ze onze zorgen laten 'wegwapperen'. :( Ik hoop dat de oogarts jullie ook 'voor niets' doorstuurt naar de neuroloog. Is er snel plek?
    (Daar kun je hier niets van zeggen trouwens, ben in B nog geen lange wachtlijsten tegen gekomen.)

@maartje: je kunt ergens in de instellingen aangeven dat je niet gezien wil/kan worden als je online bent. Dus als je het ECHT spannend wilt houden...
    *schuilt voor babyrinthmeisjes*.
    En voor de statistieken: morgenvroeg melden in zh, vrijdag bevallen.
    Van je... dochter.

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    BM, dat is niet het bericht waar je op hoopte. Ook al is de kans klein, dat maakt de zorgen niet minder. Dit is een hele spannende en enge tijd voor jullie en zeker met de vermoeidheid en stress kun je dat er eigenlijk niet bij hebben.
    Meis, ik duim voor jullie op een goede afloop!

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    liefblijmeis!

ik rea even hier want mijn gsm en de gammele WIFI dus whatssappert doen het amper :x

wat een schrik toch, ondanks heeeeeeeeeeel kleine kans en meer van dat relativerends.
    hoe kwamen ze erachter dat zenuw beschadigd? en zou dat ook iets kunnen verklaren aan andere lastigheden?

heel goed van doorverwijs, wanneer?

giga irri ja, dat je zelf moet doorzeuren, en juist jij weet dat van doorzeuren soms te laat enge dingen komen.

wat voor kinken in kabels kavel? vertel!
    anders maar live na volgende week ;)

gaak je ook knuffel geven om minder makkelijke dingen van laatste tijd.
    naast erg mooie blije dingen!

gaat heel goed samen he ;)

KNUF!

@sas: klote, maar logisch, van verteld en nu van schuldgevoel dat jullie niet samen zijn.
    maar misschien zou hij het ook wel vervelend(er) hebben gevonden als hij had gehoord dat jij al de hele dag alleen en eenzaam down was geweest?
    geef elkaar maar een grote knuffel.

en helemaal met je eens wat betreft jeugdzorg en opletten op zuipschuitouders. argh AUW je zou het kindje bijna afpakken en...

@sik: welja, precies op jullie dag nog plek?
    het is echt fantastisch heerlijk luxe, wij verheugen ons nu al op 2e x erheen deze vacance, maar orleans is ook tres mooie stad!

historische studentenstad, onwijs goede vibe.
    alleen ken ik daar alleen een heul dogdy hotel waar we vorig jaar zijn beland ;) en DAT is niet ons beider smaaque! ;)

paris ontwijken, midden in nacht option? zondag rijden? 15e rijden sowieso beetje IEKS ivm 14 julliet he? :x

@maartje: hehehehe die wil het spannend houden en reageert niet op 'betrapt zijn' haha.

then again, ik KEN iemand die ongeveer 4 miuten na werpen al op MSN zat en 1 uur na werpen bevallingsverhaal op ZP had gezet :$ ;)

(wel een goed teken opzich qua niet aan gort liggen ;))

@maartje: wat ik me nog af vroeg in zwembad (je denkt eens ergens over na ;)) , is hoofdje maartjemeisjebaby al helemaal vast ingedaald?
    of 'hoeft' dat bij inleiden niet?

@cin: zwaaismak! ;)
    enne, neeheee maartje zei zelf dat ze inleiden niet op vrijdag doen! let maar op het wordt born on the 4th of july! :D

so.

en nu verder met verbranden: SMAK!

7. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi meiden,

Eigenlijk ben ik veel te druk met mijn lijstje af te werken, dat ik eigenlijk van mezelf niet mag gaan ZP'en.. Maar zo nu en dan ff een korte pauze. Zodoende dus zo nu en dan ff meelezen... Vanaf mn lappie.
    Kan ook vanaf mn iphone of de ipad meelezen... Sta op alle drie de dingen aangemeld als wel zichtbaar dus als ik soms ff drie tellen op online sta kan dat dus vanaf 1 van deze drie apparaten zijn... Mn iphone kan mee het ZH in dus mocht de inleiding erg lang gaan duren, dan kan ik ook vanaf dat ding ff meelezen ;)

Maar nu dus vanaf mn lappie, dus gewoon thuis.
    Was vanmorgen wel in het ZH....

Voor een controle!!! :p
    Kon dat gisteren natuurlijk niet vertellen dat ik vandaag nog een controle had :p want anders zou de spanning eraf zijn of ik vandaag dus 'al' ging werpen. Haha ;)

Ik weet het, ik ben irri!! Ik doe irritant geheimzinnig maar blijf dat tot aan de werpdatum doen :p
    Nog ff geduld dames en dan ga ik me weer gedragen :p ;)

Heb wel alle stukjes net teruggelezen. Over Saskia die zo verdrietig is ivm vreselijke familie met voor Sas verre van leuk nieuws... :(
    En over NuNietZoBlijemeis haar zoontje...
    Wat een verdriet en wat een verdrietig nieuws.

Ik wil jullie allebeide heel veel sterkte wensen.

Heb verder niet zo veel energie om uitgebreid te gaan schrijven. Merk dat ik in mn holletje zit. Geen zielig holletje hoor. Maar een 'emotioneel voorbereiden op de werp'-hol.
    Net kwamen souders ff langs. Super lief, maar merk dat ik helemaal geen zin heb in mensen om me heen. Was wel gezellig hoor, en heeft niets met hen te maken, meer met mezelf denk ik.

Over de controle: ben 1 kilo kwijt ten opzichte van vorige week. Iemand vroeg of beebje al startklaar ligt:
    Ja!! Beebje ligt al heel lang op de kop en ingedaald. Sinds enkele weken ook al 'vast'. Vorige week heeft de dokter me onderworpen aan een lichamelijk onderzoekje (au!!) en de boel is al verstreken en had al 1 cm ontsluiting. Vandaag niet opnieuw gevoeld.
    De werpdatum komt nu echt dichter en dichterbij, maar ben wel gewaarschuwd dat het onwijs druk in het ZH is. Ik moet op die ochtend zelf om 7 uur bellen om te vragen of ik mag komen (voor het geval dat er veel spoedjes zijn) en anders kan het zijn dat het iets uitgesteld gaat worden. Dat hoop ik niet, want het is al iets uitgesteld. Voordeel is wel dat ik hierdoor nog wel een hoop in huis heb kunnen doen ;)

Ik ga weer pleitos!!
    SMAK

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    BM:Ik lees dat ik nog ergens kan rellen, zal voor Sikki doorrijden naar E. en dan heeeeeeeeeel snel door naar dat stomme cb en die stomme huisarts van jou!! Een moedergevoel wegwapperen MAG je als arts niet doen. (Gerodi was ook zo'n baby'tje wat gewoon spuugde, yeah right, paar dagen later met ambu naar AMC en operatie...) Ik begrijp je angst zo goed, ook al is de kans klein, heeel klein, je blijft de angst voelen. Vanaf deze kant zal ik heel hard voor Mats duimen en aan je denken en een kaarsje branden. Hou je taai meissie!!

Maartje: So jij gaat iig de 38 weken halen!!!!

9. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0

:( :(

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @maartje: aha ook vast, dat had ik gemist dan ;)

is het al uitgesteld ja?
    hmmm denk denk, maar gisteren buikgips gepland, dus eigenlijk vandaag? :p
    en dan maar even op controle, dat duurt niet zo lang? ;)

4 july is een mooie dag!

en de 38 weken is ook leuk toch? kan je nog even lekker in je holletje voordat er iets UIT je holletje moet! :D

@mila: echt wel :( :(...

aftersunsmak!

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Milla, thanks!
    Het is altijd fijn om berichtjes te lezen van mensen die je echt begrijpen. Ik heb, behalve een paar nitwitten, zoveel lieve mensen om me heen maar toch... zij weten niet hoe het écht voelt. En jullie wel.
    Zo kreeg ik net een berichtje van een meisje dat ik ken dat ze weet hoe ik me voel omdat zij ook maar niet zwanger wordt. Ze is al 4 maanden bezig ;)
    Tsja... ok ok, dat is wel heel extreem. Maar ik kreeg ook een berichtje van iemand die zei dat het ook voor ons goed gaat komen maar dat we alleen niet weten wanneer. Was het maar zo simpel... Er zijn echt mensen die denken dat je dankzij de medische wetenschap gegarandeerd zwanger wordt. Zo werkt het niet, helaas. Ondanks de medische wetenschap zijn er nog zoveel mensen die toch met lege handen achterblijven. Blijkbaar zijn er veel mensen die dát niet weten.

@ Maartje, ik dacht echt vandaag :p
    En ik denk dat eigenlijk nog wel een beetje... volgens mij ben jij vanmorgen gewoon ingeleid en zit jij tijdens het puffen ons voor de gek te houden ;)

@ Klingel, jullie vakantie klinkt hemels! Geniet er nog maar lekker van...
    IK WIL OOK IK WIL OOK IK WIL OOK IK WIL OOK!

12. Pffff... Saskia.. Wat moet dat moeilijk voor je zijn... :(

En lieve Sikki, ook in jou berichtjes lees ik pijn, maar ik lees ook een onwijs sterkte Sikki en Sikkiman! Wauw, wat een positivisme ook elke keer weer naar de anderen toe :) Maar ook jij mag huilen en klagen enz.. Pffff.... wou dat ik je kon zeggen OF en WANNEER je zwanger zou zijn, maar helaas weet niemand dat... :( Daarom wil ik je een virtuele knuffel geven...

Blijmeis, wat een schrik zeg! Blijf op je strepen staan meis!

Kling, lekker met bloempje in LDF?

Maartje, succes met werpen dinsdag!

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    hai mopskies

@angstigmeisje. ohoh wat weet ik goed hoe je je voelt... Dat is een HEEL gevaarlijke opmerking, want dat weet je nooit. maar heb wel eens verteld van wonder van schedel isabella, dus ik mag dat wel een beetje zeggen.
    ik ga dan ook even zeggen dat de kans op goed nieuws ZOVEEL groter is, richt je daar op!!! (makkelijk gezegd)
    wanneer controle neuro? en gewone neuro of kinderneuro? ben zelf niet zo fan van gewone bij kinderen (zeker bij inimini's als M!!!)
    En heeft beknelde zenuw geen verdere gevolgen dan twee verschillende pupillen? en heeft m wel gewoon zicht?
    Heb je wel eens aan goede fysio check gedacht?? M is ook onrustig en drinkt soms wat slechter he? (of verzin ik dit? haha)
    Wat met hele snelle bevallingen (lanceringen) is kans op kiss ook aanwezig, en al beknelde zenuw, dus misschien meer??
    zeg maar iets hoor!!! haha doe ik vaker
    (met elize hebben we natuurlijk ervaring met bijzondere worpen, haha)

@maartje, hahahahaha je houdt het ECHT spannend hoor!!!
    ik denk dat je eigk afgelopen dinsdag gepland stond *grijns* en nu vrijdag, maar dat je bang bent dat het maandag wordt!
    denk aan je!!

@sas, hoop niet dat mn hyves berichtjes raar overkwamen;) of dat je er extra door van slag was/bent! SMAK

@ll, morgen werken, rugje nu al stuk. maar vind het wel al leuker! ben weer lekker ingewerkt afgelopen woensdag, ik merk dat "niet leuk vinden" ERG samenhangt met "onzekerheid over eigen kunnen". Dus... maar rugtechnisch is het ERG zwaar.
    over thuisblijven etc, iedereen zegt eigenlijk hetzelfde: even aankijken en dan evt op zoek naar andere baan.
    Eigenlijk vind niemand me een thuisblijfmoeder. maar diep in mijn hart... zou ik het wel weten...*grijns*

liefs, Taliaa

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Taliaaa, ik vind jou zeker wel een thuisblijfmoeder. Maar... het is toch ook wel erg fijn om die extra dingen te kunnen doen hahaha! En daar vind ik jou ook een type voor ;)
    Je berichtjes kwamen niet raar over. Eigenlijk had ik al zo'n idee dat jij D wel moest hebben "gekend". Het was zo'n bekend gezicht in G. Anyway, ik raakte er niet van slag van. Op dat gebied kan ik inmiddels aardig wat hebben ;)

15. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Taaltje, je klinkt idd heel anders dan een paar dagen geleden!
    Hopelijk zet deze lijn zich voort en zie je mogelijkheden om je rug wat te ontlasten.

Bami pami gisteren was lekker :D
    Paps vertelde me dat ze toevallig de uitzending van Babyboom deze week hadden gezien (kijkt hij nooit naar).
    En schijnbaar ging het veel over ICSI's.
    Hij vertelde me dat hij nu voor het eerst een beeld heeft van de punctie's en tp's en dat hij heel erg heeft moeten huilen :(
    Vooral omdat 1 stel in Genk liep en hij verwarde dit met Gent en zag dus z'n eigen dochter lopen.
    Arme schat.

Zo meteen mijn laatste tennisles van het seizoen en daarna naar mijn mede veelpleger Ieoor!

Oh, gisteren heeft dinnetje ook nog gebeld.
    Ik zat bij mijn ouders en had de telefoon niet gehoord.
    Later hoorde ik haar voicemailtje.
    Ze wilde even kletsen.
    Ik heb niet meer teruggebeld want ik was zo moe.
    Ben de hele week al doodop. Waarschijnlijk van alle emoties.
    Maar ik zal d'r vanavond wel spreken denk ik.
    Ben benieuwd!

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Loesie ik heb op Siem gestemd hoor !!!!! wat een kanjer :D
    #babyv/dmaandverkiezing

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    mogguh;) vanochtend gewerkt, vanavond weer..
    nu wel beetje moe.
    isabella gaat helemaal over de flos 's avonds als ze gaat slapen, of ja, niet gaat slapen dus.. Gisteren alles ondergespuugd, dus feest;)

18. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Hoi liefjes

Klingel je verhalen stralen een en al liefde wijn plezier en zonnigvakantie uit. Heerlijk. Vanavond prive met liefnyn, veeeeel plezier

Taaaltjewerktijfel...pff lastig meis. Ik zou zeker niet kiezen voor big laten verlopen..maar wat dan wel...vind vervelend dat je je nu zo voelt meis. Zou in flexpool van een zkh nog iets zijn? Zoeken ze altijd wel mensen en wordt je ook in gewerkt. Lees vandaag wel beter...niet zo onzeker schatje je kan het!

Sikki ik vind het echt zo roten verdrietig jouw verdriet en pijn te lezen. Je bent altijd lief en zorgzaam voor anderen maar zorg ook eens voor je zelf schatje. Want jij bent jij en jij en jouw gevoel mag er ook zijn. Ik akn me niet voorstellen dat als je echt hele goeie vrienden bent dat je zo doet. Mijn vriendinninnen met kinderen houden er altijd rekening mee en vragen ook naar mijn gevoel. Zou willen dat het bij jou ook was.
    Ik heb echt bewondering voor jou en de manier hoe jij in het leven staat. Je bent een prachtmens!

Sill hoe is t met de teen?? En kindertjes?

Loesie hoe is t met jou lieverd? En pijn? Siem is stoer ventje ik ga stemmen

Sas ooh meis toch :( :( dit zijn zulke moeilijke confronterende momenten. Bah..gooi t er maar uit meis. Idd zonder mmmervaring is t niet te begrijpen voor leken... knuf meis!

Lieve blijmeis....och meis toch...het houdt niet op. :( wat een zorg en stress weer om je kleine M. Zo zie je maar moedergevoel is juist. Helaas nog geen geruststelling...voor jou en m klaver en diamant aan. Gelukkig is er kleine kans ,hou je daar maar aan vast. En gaaf van dat stukje grond maar zo te lezen ook veel stress en geregel. Dikke knuf lieverd!

Zara fijn even iets te horen. Snap pijnlijk en confrontatie. Knuf!

Lautje alles goed???

Anne ik vind het kamertje echt zo leuk!! Hoe is t met lijf en bekken?

Maartje houdt denk ik iedereen voor de gek...gefeli met 38 weken...whoei!

Sabrien ook lekker met beebkaam aan de slag zo leuk!

Liefnyn heeeeeerlijke vooruitzichten allemaal. En zo fijn bouwweer verder!

Broccolietje...succces met de bloedvaatjes....
    En dikke GROMMMMM en MOKKK op geen teepeee deze maand. Wat raar en gekke procedure...stom zkh...

Bright denk aan je. Knuf voor jou en juweeltje!

Hoop niemand vergeten...dit was uit bloothoofd.

Hier alles goed..manlief jarig gister. Ben lekker aan t hobbyen..zie hyves en twitter..morgen verjaardag zus, zondag manlief..

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Sikki, ben ook benieuwd naar gesprek met vriendin. Ik hoop echt dat ze wel begrip voor jullie op kan brengen en dat het gesprek soepel verloopt.
    Confronterend voor je vader om dan zoiets in babyboom te zien. Het is voor onze ouders toch ook echt niet makkelijk :(

@ Taaltje, heftig om 's ochtends en 's avonds te werken. Kus op rugje, ik hoop dat je het een beetje fatsoenlijk vol kunt houden zonder veel pijn!

@ Alex, alsnog gefeliciteerd met Alexman!

Wij gaan er morgenochtend even een weekendje tussenuit. Komt dat even op het juiste moment :)
    Net een sms van de broer van Sasman gehad. Dat hij het vervelend vindt dat we het via zijn vader hebben moeten horen (uh... niet via zijn vader, maar via hyves!) en dat hij de situatie ook niet makkelijk vindt omdat hij weet dat we al een tijdje bezig zijn. Maar dat hij ook hoopt dat wij begrip voor hun op kunnen brengen.

Uhh... sorry, maar nee! Geen begrip vanuit hier. Niet voor het feit dat we het via hyves lezen, niet voor het feit dat hij vervolgens een sms stuurt omdat zijn vader hem heeft aangesproken dat je dit niet kunt maken, niet voor het feit dat hij ons een tijd geleden liet vallen als een baksteen, niet voor het feit dat hij NOOIT heeft gevraagd hoe het met ons gaat (en dan heb ik het niet eens alleen over de mmm) en al helemaal niet voor het feit dat hij zijn eigen broer zo hard op zijn hart trapt door op deze manier met een situatie om te gaan. Sorry, maar dat noem ik geen familie!
    De volgende keer als ik mijn tandjes op elkaar bijt tijdens een punctie zal ik eraan denken hoeveel het hem spijt ;)

Zo, en nu heb ik weer even gal gespuit. Ik moest me echt inhouden om niet op die sms te reageren. Maar we hebben besloten verstandig te zijn en het gewoon te laten zoals het nu is. We willen gewoon met rust gelaten worden door hun.

Smak schatjes, tot na het weekend!!

O ja, het belangrijkste vergeet ik bijna... mama heeft de uitslag gehad van haar eierstokken. Iets eerder dan verwacht, maar de wond is gaan ontsteken :( dus ik ben met haar naar het ziekenhuis gegaan en ze hadden de uitslag al binnen. Links had ze enige endometriose in haar eierstok (hmmmz, shitzooi!) en rechts had ze een brennertumor en dat is gelukkig goedaardig... pfffieuwww!
    Met de wond gaat het nu ook iets beter, maar nog erg gezwollen, gevoelig en rood.

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    jeetje sas..
    mbt moeder: heftig, maar gelukkig houden ze haar goed in de gaten!
    mbt shit: shit hoor! dat is idd geen familie! (moet wel lachen om je opmerking over punctie en denken aan! humor zal je redden meis!!)
    mbt weekendje weg: GENIET!!!

Deel Deze Pagina