hoi dames, ik kom weer ff binnen vallen. @sas; wat ontzettend k&*(&&*t van sasman-broer. Begrijp goed wat je bedoeld en dan opeens een ín mijn ogen schijnheilig' smsje. Daar zou ik ook witheet van worden. Goed dat jullie samen besloten hebben om het te laten zoals het nu is, geen contact dus! @blijmeis: sjonge, dit is al het zoveelste verhaal wat ik hoor van op eigen gevoel af gaan bij je kindje. Goe dat jullie gewoon gepust hebben, dan kun je ahcteraf niet zeggen van hadden we maar dit of dat. Hopelijk valt het mee want jullie zijn ook al even aan het tobben en gun jullie zo het genieten van je kleintje. @sikki: wat ben je toch een bijzondere, lieve, meelevende, knappe, begripvolle girlpower vrouw. Echt zoveel respect voor jou en sikman. Dikke knuffel van ons hiero. @maartje: SPANNEND SPANNEND SPANNEND. Zeker omdat jullie de datum al weten. Zet hem op!! @klingel; jij weet altijd zo mooi te omschrijven hoe het moederschap voelt, altijd de juiste woorden dat als ik het lees altijd denk; ja, zo voelt het terwijl ik dat altijd moeilijk te omschrijven vind omdat het zoiets wonderlijks is wat je pas weet als je zo'n wondertje in je armen houd. Nou meiden, hiero vanavond met mannetje naar de film en noah gata naar opa en oma en blijft daar ook slapen! Wat een luxe he. Dikke knuffel voor iedereen!! liefs natas
@natascha, lekker UITSLAPEN, haha ik zou het wel weten. ik zou om 2000 in bed liggen en klokje rond slapen *gaap*
haha, taliaa. Das een goeie. Maar dat zo wel schandalig zijn als ik dat deed want onze meid gaat s'avonds om 8 uur slapen tot de volgende ochtend half 8 dus wij mogen absoluut niet klagen!!
*komt even een maartje-check doen...maar nog niks dus...hmmmm* (en ik wil sas en sik een hele dikke knuffel geven. Ik heb alles gelezen en ik vind het echt verschrikkelijk kut voor jullie dat het 1: al zo moeilijk gaat en 2: die familie/vrienden dan nog eens een portie er bovenop doen! Dat verdienen jullie niet! KNUF!)
Werp alarm!!!!! Vanmddag om 14.54 is onze prachtige dochter geboren!!! Later meer info!!! Mocht iemand de naam weten, graag hier niet posten ivm herkenbaarheid!!! Bevallingsverhaal volgt. De naam ook, bij straks (wanneer dat ook mag zijn) een foto in mn prive album. Maar dan ook: de naam graag niet hier openbaar posten. X een ubergelukkige MaartMAMA!!!
JANKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! genietgenietgeniet heb lief zo bijzonder jullie meisje jullie allergrootste WONDER
Maartje en Maartman, Gefeliciteerd met jullie dochtertje! Fijn dat ze nu op de wereld is! Heel veel geluk! *Hoop dat je tegen de tijd van foto plaatsen vriendje met me wil worden, want ben heel benieuwd naar jullie meisje en naam van haar*
JJJjJjJJAaAAAAAAAAA Heel verrot, via smartphone, want lappie doet het niet: Lieve maartje en maartman, van harte gefelicteerd met Jullie wonder! Een meisje, wauw!!!! Geniet en ga gauw spieken of ik de naam kan vinden! Dikke kuzzzz
JAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH: Maartje: Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! Hopelijk is alles goed gegaan. We wachten met smart op alle verhalen Enneh: toch een dochter GENIET ER VAN!!! Liefs Mia
Ik breek hier even in...... Maartje GEFELICITEERD!!!! En geniet er van! Je hebt er lang genoeg op moeten wachten! En ik ben natuurlijk erg benieuwd naar de naam! En ik breek weer uit!..............................................
Huilllllllllllllll... Ooooo lieve maart en maartman wat een fantastisch nieuws! Fabelglittertastisch geweldig, eindelijk is daar jullie wonder, jullie meiske! Roze ik wist het Ben heel benieuwd naar jullie meiske! Maar vooral geniet geniet en heeeeel veel geluk! Benieuwd naar bevalling, was t ingeleid of toch spontaan? Dikke rozepletsmak!
He Maartje, Eindelijk is ze daar! Van harte gefeliciteerd met jullie meiske! Elmo *Edit* Ben ontzettend benieuwd naar haar naam...