Nog een keer, maar nu goed! Maartje en maartman, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!!!! En wat een praaaaaaaaaachtige naam hebben jullie voor haar uitgezocht! Geniet geniet geniet geniet geniet geniet!!!
Even snel vanuit hotelkamer in maastricht, gillll jank snotter!! maartje en maartman van harte gefeliciteerd met jullie ongetwijfeld prachtige dochter! Ben heeeul benieuwd naar naam, foto's en bevallingsverhaal!
It's a GIRL! Eerste een ROZE test, nu op een ROZE wolk! Een kleine baby-smurfinnetje En jij alweer online ! Hopelijk alles goed met jullie. En weet zeker dat Maart-papa ook supertrots is op zijn dochter. Geniet met zijn drietjes meis. Als ik weer in de buurt ben, laat ik het je even weten!!! Dikke smakkerd!
Maartje en maartman vanaf mijn niet altijd zo slimme foon van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!! ben zo blij voor jullie
lieve maartje en maartjeman. gefeliciteerdmet jullie dochter. Prachtige namen heeft ze gekregen. Voor iedereen een snelle foonsmak. Hopelijk vanavond meer.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Daar is ze dan!! Een prachtig MEISJE!! Lieve Maartje en Maartjeman, gefeliciteerd met jullie wondertje. Wat een prachtige namen heeft ze!! Liefs
Ha lieve meiden, Heb geouwehoer met internet en telefoon. Bliksem is hier dinsdag in de buurt ingeslagen en sindsdien Doen ze het beide niet meer. Kan af en toe stiekem op het onbeveiligde netwerk van 1 van De buren, maar die is zoooooooooo traag! Op smartphone lukt het gelukkig nog wel, maar typt niet Zo handig! Hebben jullie trouwens gezien op hyves dat loutjelou ook Bevallen is vannacht? Ook een mooie gezonde dochter! Wauw! Ik ga weer! Smak
Lieve Maartje en Maartjeman, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Geniet ervan! Dikke kus van ons Geen swaffelsmak voor een net bevallen vrouw!
joehoe!! daar is ze dan de maartjemeisjebaby!! @maartjegezin: supergefeliciteerd! op zaterdag de 2e dus! geniet van dit gigantische wonder! kom snel alles vertellen- dat je snel online was lijkt me een goed teken! kan iemand naam even smsen naar LDF? of nog beter, mij even meelen want bereik op gsm is piemel. lieve kus van babyrinthante klingel
Maartje en Maartjeman: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie Meisje Hoop dat de bevalling goed is geweest en dat je snel hier komt vertellen.
Lieve Maartje en Maartjeman, van harte gefeliciteerd met dit o zo gewenste wonder. Geniet lekker met z'n drietjes!!
maartje en maartman: hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, geniet ervan!! liefs Gaby
*doet even een kleine inbraak* Maartje en Maartman, gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet van haar en van elkaar als gezin!
JAAAAAAAH! Daar is ze dan! Maartje en Maartjeman gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet geniet geniet! Ben ook reuze benieuwd naar de naam!
Lieve Maartje en Maartjeman... Daar is ze dan jullie wonder!! Geniet lekker met z'n 3-en en laat je lekker verwennen!!
jazeker, onze maart heeft het hem ( eigenlijk haar natuurlijk ) geflikt. Wat een supernieuws en een prachtoge meid als beloning van alle strijd van de afgelopen tijd!! Ben ook zeer benieuwd naar de naam en hopleijk is de bevalling moeders meegevallen. ja maartje; vanaf nu ook MOEDER MAARTJE!!!