Bloed was niet veel. Kwam rood met wat utrogestan er uit. Maar dit zijn wel de dagen waarop het andere keren ook begon mis te gaan. Ik heb geen testen in huis en Siklief is er ook niet. Straks eerst naar dr. Rossi en dan maar eens naar de Fruitkat. Maar rood icm geen tit en wel kramp voorspelt niet veel goeds En tuurlijk heb ik hoop, maar ik ben er bang voor. Het meest verdrietige is dat eventueel eiceldonatie waarschijnlijk ook niets zal opleveren. 17 goede embryo's zijn niet blijven plakken! En dat betekent dat het voor Siklief eigenlijk ook onmogelijk is om een bio kindje te krijgen. *huil* Bedankt voor jullie knuffels meisjes. Dat doet echt goed!
Ik wilde allemaal dingen zeggen over hoe mooi deel 3 afgesloten is door lieve Klingel en hoe hoopvol deel (klavertje) 4 zal worden. Maar ineens lees ik het nieuws van Sikki .... Lieve Sikki, ik weet even niet meer zo goed wat ik moet zeggen . Wij kunnen allemaal hoopgevende dingen uitkramen, maar jij voelt en herkend de signalen van je lichaam. Het is wel goed dat je nog een klein beetje hoop hebt, maar ik snap ook de angst die overheerst. Verder sluit ik me aan bij de mooie woorden van BM. Ik vind je een vechter en heb diepe respect voor jou en Sikman! Megapletknuffel.....
Lieve meisjes, ik werd helemaal een beetje emo toen ik de afsluiting van deel 3 en de opening van deel 4 las. Wat is het babyrinth toch een mooie groep meiden bij elkaar! ILYA!!!! @intakegesprek: gesprek voelde goed! Poliep moet er eerst uit en dan zouden we de cyclus erna mogen beginnen. Hoogstwaarschijnlijk wordt dat dus juli! Ze gaf wel aan dat ik een grote kans heb op overstimulatie omdat ze op eerdere echo's behoorlijk wat kleine follikels zagen zowel links als rechts. Het voelt wel heel goed hoor dat het nu steeds dichterbij komt! @BM, een verrassingsweekendje, WAT LEUK!!! Geniet er lekker van meis! @LadyZ, hoe twitter werkt moet je mij niet vragen, heb me van de week aangemeld maar snap er nog weinig van @Maartje, gefeliciteerd met contractverlenging. Beetje jammer van geen salarisverhoging. Maar goed, voorlopig heb je in ieder geval een baan en dus inkomen! @Nyn, WAUW wat zijn ze al ver gevorderd met jullie huis! Is er al een streefdatum dat het af gaat zijn? @Babyboom, ik kijk wel, maar kan me er af en toe wel een beetje aan irriteren. En waarom weet ik niet echt, het is denk ik alles bij elkaar. Wel heel super voor dat ene stel die nu weer zwanger is na IVF, gun het hun zeker en hoop dat het nu goed zal gaan!
Sikki ik kom vrolijk het babyrinth in...maar helaas lees ik meteen zoveel verdriet weer..... mijn hart huilt met je mee... je weet dat we je vast hebben en je zachtjes door je haar wrijven, je traantjes deppen , je een kusje op je voorhoofd geven, een pleiser op de wond willen plakken........ Maar daar heb je geen ene fuckerdefuck aan!!!!!!!!!:x:x:x het is allemaal lief bedoeld van ons allemaal en we leven allemaal ontzettend met je mee, maar niemand van ons kan werkelijk zeggen "ik weet hoe jij je voelt " wij weten dat niet, wij weten allemaal nog hoe wij ons voelden na de zoveelste teleurstelling....maar zoveel ellende en verdriet dat jij en siklief nu hebben moeten dragen...daar kunnen wij ons geen voorstelling van maken...... toch hoop ik dat je wel steun trekt aan de lieve woorden van alle meiden en meeleeslevers van ons babyrinth... laat ons weten waar we je mee kunnen helpen om dit verdriet te dragen en wij doen dat voor je, zo ineens zonder blikken of blozen...... lieve schat ik denk aan je Megapletknuffel
==breekt even in== Lieve lieve Sikki, Ik klaver met alle babyrinth meisjes voor je mee. Hopelijk is het loos alarm maar wij mmm meisjes kennen ons lichaam. Sterkte en ik hoop dat dr Rossi een brede schouder heeft. Laat je lekker gaan zou ik zo zeggen.
Lieve Sikki, Wat vreselijk voor jullie. Ik heb nog veel aan je gedacht en gehoopt dat deze keer zou lukken. Heel veel sterkte voor jullie gewenst. Heel veel liefs Draga
Ook ik klaver nog flink voor Sikki... Lieve meis, wat zit je in een !@%%situatie! Niet wetend wat je gaat overkomen... Heel veel sterkte/succes, whatever de komende tijd!
klaveren zullen we! althans, @sik: wat wil je van ons! zeg het! hoop, wanhoop, knuffels, piemels, struisvogels, dooievaars? zeg het alsjeblieft... hoop dat je hart luchten bij (ook) dr rossi je goed doet. even. ik weet even niet wat te zeggen.. behalve wat je weet: wij zijn (niet alleen ) hier voor jou. groupklaverdiamantbabyrinthknuffel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sikki ik durf het niet te vragen maar , ben je nog bij fruitkat geweest?? ik klaver ook stug door tot jij zegt dat klaveren geen zin meer heeft
Liefsik... Kan en mag niet... sprakeloos, ongeloof, scheld, jank. Heb er geen woorden voor. Wat kan ik je zeggen... Ik klaver en blijf dat doen voor je. Weet dat je altijd hier bij ons terecht kunt. Zijn er voor je meis! Is t echt rood, veel? Hoop dat dr rossi je goed opvangt... Ik ben er stil van, tranen biggelen over de wangen... t is zo vreselijk oneerlijk ka u tee.... Lieverd zou willen dat ik iets voor je kon doen... Hele hele dikke pletknuff lieve schat ook voor sikman.
Het streepje is nagenoeg identiek aan die van vorig jaar. En we weten allemaal hoe dat is afgelopen. Dus echt heel blij durven we niet te zijn. Maar een beetje blij zijn we wel Ik ben net wederom naar de fruitkat gefietst en heb een heule voorraad ingeslagen. Morgenochtend zal meer duidelijkheid geven. Want het bruin/rood verlies is er nog steeds Dus als jullie het nóg wat langer kunnen volhouden, dan mogen jullie nog even blijven klaveren!!!
@Sikki: ik heb alles al gezegt. En duim,fik,diamant en klaver met je mee. Het moet goede zijn. ((kus))