@sabrien, och meid wat super!!!! fijn dat alles goed was! @sil, heeft ze dat vaker? anders even langs ha!!
@Taliaaa is de 1e x geweest vanacht nu nergens last meer van ¿¿¿ heel raar nog geen kuchje gedaan vandaag
@ sas ach lieverd toch..... zo sterk en nu zo kwetsbaar. Lieverd ik denk dat Sasman gelijk heeft en je wel wat hulp kunt gebruiken. Ik weet hoe moeilijk het is te vragen en te accepteren. Want je kan het immers toch zelf? Het is geen schande meis toe te geven dat je het zelf even niet meer kan. Ik kan echt zeggen dat ik zo blij ben dat uiteindelijk de stap heb gezet en hulp gezocht. Ik voel me nu zoveel malen sterker en steviger in mijn schoenen met zelfvertrouwen.. Dikkke pletknuf voor jou meis!! @ Sil iekss wat eng.....eerste keer dus...ff in de gaten houden. Hoe was schoolreisje?? @ Anne ach meis toch je hebt het ook niet makkelijk en zwaar. Ik tel met je mee af. Enne *kijkt heel streng * als het echt niet gaat ziekmelden! Echt kies voor jezelf, lijf en klein Anneventje! Je werk krijgt betaald als jij ziek bent ten gevolge van de zwangerschap. En ik weet dat t moeilijk is die stap te zetten, je wilt gewoon door zoals het was en niet toegeven dat het niet gaat, maar echt mop jij bent er uiteindlijk alleen mee gebaat! @ Sabrien ooooooooooooooooooooooooooooooooooooo wat fijn dat alles goed was.... enne ik zeg beebkaamspam!!! Enne ik denk dat jij een piemeltje in buik hebt @ Taliaaaaaaaa hoe is het liefje met lijf en hoofd en werk en vollekeukentafelnijd? @ Lauwtje lekker genoten in Maastricht? @Klingel heb je nog lekker gezwembadderd en gewijnd ZFijn dat je zo geniet! @ Groentehapje hoe is t nu lieverd? Woensdag chirurg toch? Gerodi alles goed? @ Liefloesie hoe is t met pijn? Ik had al op je manneke gestemd! Bijna vakantie ook voor jou? @ Sikki had je al een pletknuff via andere weg gedaan. Hoe is t lieverd? VIA al weer op zijn einde bijna toch? Wanneer vertrek richting LDF? @ Maartjeeeee we zijn zo benieuwd naar spam! En hoe en wat en waar en of lieve gyn dr was of spontaan was... Je zal wel zweven op je roze wolkje en terecht!! @ Lieve blijmeis hoe is het met jou nu lieverd? Wanneer neuroloog? Denk aan je meis! @BRight dikke knuf op joe! Enne superknap gedaan van je! Hoop dat met juweeltje alles goed is!! @ Liefnyn hoe is t met bouw?? En met jou en kindertjes??? Lekker geroddelinaat met Klingel? Hier zitten mn vrije dagen dr al weer op...morgen en woensdag werken en dan van het weekend weer nachtelijk arbeiten....
@ Silvia, wat eng dat Sanne ineens zo benauwd was! Arme schat! Wat gek dat ze nu nergens last van heeft. Toch even in de gaten houden en als je het niet vertrouwd... you know what to do @ Sabrien, HOERA voor goede echo!!!!!!!!!!! Alweer bijna 21 weken... wat gaat het snel! Enne, het is een meisje Denk ik... Thanks voor de lieve reacties. Ik vind het ook niet echt een heel gek idee van Sasman, ik zat er zelf ook aan te denken om eens met iemand te gaan praten. Gewoon om mijn hart te luchten en even te spuien, maar om de stap dan te zetten... dat vind ik moeilijk. En om het dan ineens van je man te horen, dat is ook best wel confronterend. Vandaag even alle zorgen vergeten... ik heb opgepast op de baby van vrienden van ons. 5 maanden oud... en een scheetje! Het was echt heerlijk! Ze was ook zo lief, heeft het echt prima gedaan. Lekker geknuffeld en gewandeld, héérlijk! Nu uiteraard nog meer toe aan onze eigen baby
Ff een snelle zwaai vanaf m'n schommelstoel, die op die hoge roze wolk staat... Met een prachtig meisje dat de hik heeft op m'n schoot!! Ik ga deze week proberen een foto in album te spammen en komen opscheppen over alles Meisje's hik wordt minder, kijken of ze terug in wieg kan zonder papa wakker te maken. Smak
Even gauw een dikke felicitatie voor Maartje en Maartman! Ook een dochter! Van harte meis!!! Zijn jullie ook zo lekker aan het genieten?
Loutlou ook jij bevallen van een mooi meisje less ik.... Van harte gefeliciteerd daarbij ook een donker randje lees ik in je onderschrift gecondoleerd......
Loutjelou, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! En hoe dubbel, gecondoleerd met het grote verlies van je vader. Wat vreselijk dat je vader de geboorte van zijn kleindochter niet meer heeft kunnen meemaken. Maartje, wat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!!!!!!! GENIETEN!!!!!!!!!!!!! Sas en Alexandra, tja een iemand van jullie heeft gelijk hahahaha... Hier even verdrietig nieuws: Mijn oma ligt op sterven sinds gisteren, heb gisteren ochtend wel nog fijn met haar kunnen praten en heb haar vertelt wat we verwachten in november. Dat geeft me wel een fijn gevoel dat ik haar dat nog heb kunnen meegeven. Vindt het zo vreselijk dat ze de geboorte niet meer kan meemaken, daar leefde ze zo naar toe . Ze heeft me beloofd dat ze toch meekijkt vanuit boven en over ons waakt en een oogje in het zeil houdt dus dat geeft me wel een fijn gevoel. dikke kussss
Lieve Sas, weekendje dus confronterend? Ik herken het hoor! Ineens overvallen worden door verdriet en paniek. Vanuit een situatie die niets met zwanger worden te maken heeft. Misschien is het idd goed om eens met iemand te praten. Ik moet zelf eerlijk zeggen dat ik niet zo heel veel met dr. Rossi had. Het was wel even fijn om met een onafhankelijk iemand te kunnen praten en zij gaf mij de bevestiging dat mijn gevoelens niet raar zijn en er mogen wezen. Maar echt (nieuwe) handvatten waar ik wat mee kan heb ik er helaas niet van gekregen. Misschien lag het aan mij (eigenwijsje ), aan haar of aan de (missende) klik tussen ons. Belangrijk dus, zoek iemand waar je een klik mee hebt! Dikke knuffel voor jou meisje!!! Zelf merk ik dat ik meer heb aan lotgenotenpraat. Vrijdag lunch met Ieoor was echt super leuk! Fijn om herkenning te vinden. Dus dat gaan we zeker nog eens doen! Lieve Loutje, ook vanaf hier nogmaals gefeliciteerd met de geboorte van je mooie dochter! En bedankt voor je lieve berichtje! Maartje, lekker aan het genieten daar? Mooi zo! Over een maand kom ik je wondertje bewonderen en je koelkast leegroven Loesie, hoest met pijn ja! Bijna vakantie en dan rustig en sigtig jij he!!! Wanneer weer naar DD? Alex, wanneer jij je snode plannen in uitvoering brengen. Ik heb nog 300 EH Puregon. Gil maar wanneer! Hoest verder met hoofdje? Taaltje, jij met je ruggetje? Al een betere weg gevonden? Want in het hoofdje klinkt het nu al weer een stukje lichter. Alhoewel je diep in je hartje... Bright, jij studiebol! Gefeliciteerd met je diploma!!! Kun jij niet een sessie met Sas en mij doen? Weet zeker dat dat wel klikt Hoest met huis? En al met juweeltje bij ka geweest? En wanneer date in UMCG? Blijerd, hoest is het met jou en de jouwen? Met de kleine man? Wanneer afspraak? En zorgen even kunnen parkeren of volop continu aanwezig? Zorra, je bent zo stil! Hoest met jou dan? En aders? Vind het zo eng!!! Snap dat je luchtig doet, maar van binnen ook echt zo? En hoe nu verder icm cryo's? Sil, wat een prachtige taart heb je weer gemaakt! Helemaal leuk om te doen? Echt je hobby gevonden? In ieder geval heb je er talent voor! Was ie ook lekker? Vast wel! Sabrien, fijn dat alles goed was! En ik denk ook een piemel En dat je juist daarom je onderschrift in roze houdt Wat is het uiteindelijk geworden aan het plafond? En oma op sterven Sterkte meis! Anne, flink aan het aftellen meis! Snap ik helemaal! Doe jij ook sigtig? Lauw, waar ben jij? Hoe is het? En Zaartje, ik mis je! Klingel, jou missen we ook, maar we weten waar je bent! Al uitgeknuffelend met Nyn en de wijn? Tis bijna mijn beurt!!! Nyn, bijna bijna! Wij gaan de 15e rijden en hebben toch de homolen aangeschreven of we daar op de heenweg kunnen overnachten. Dus even zien hoe we gaan rijden. Nog boodschappenwensen? Pakketje staat paraat hoor! (en nu alleen niet vergeten op moment supreme ) Hier onwijs druk op het werk. Moet ook deze vrijdag zelfs werken. Ach, is ook wel eens lekker dat er genoeg te doen is Maar volgende week vrijdag lekker richting LDF! Zondag op kraamvisite geweest bij vrienden. Ging gelukkig harstikke goed. Maar dat was ook omdat wij alle ruimte kregen. Ze hebben zelf 2 kindjes via ICSI dus ze begrijpen het gelukkig allemaal. Dinnetje nog niet weer gesproken. Ze zou mij vanavond bellen, dus ik ben benieuwd... Ga weer aan het werk! SMAK fur Alle!
smak voor sikki, voor vriendinnenellende en alles!! op sas dr bolletje, ajampaniki en meer. even praten met iemand is denk ik goed idee. jouw liefie kent je het beste en als hij het zegt en je het zelf denkt, zou ik het zeker doen!! Gewoon even ventileren bij een neutraal iemand, wat sikki ook al zei! En meid, die drempel is hoog, maar dat hoeft helemaal niet he!! heel normaal voor iedereen en zeker voor heftige mmmmeisjes!! op de teen van Sil op de koelkast van maartje, alex, sil en alle andere misselijke of hongerige koelkasten! richting roze wolk van maartje! lekker thuis dus? op baby van maartje op lijfje van annedore, luister goed naar je lijf he meid! op zorgen van ladyz. enge verhalen, maar je doet heel luchtig?? op mezelf, omdat ik vanavond enge dienst heb. helemaal alleen, als enige vpk in G, en bereikbaarheidsdienst voor collega's, cliënten en andere hulpbehoefenden... WAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH *buikpijn* op sabrien voor verdrietig bericht, maar heel bijzonder van afscheid!! op allen! SMAK
Mijn oma is rond 12:00 uur rustig ingeslapen..... Het is beter zo maar het verdriet is er natuurlijk niet minder om . Bedankt voor jullie lieve berichtjes!!!!!!!!!! Kom later nog effe uitgebreider reageren. Kussss
Sab, gecondoleerd meis En loutje ook gecondoleerd met je vader en daarnaast (hoe dubbel!) gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Taliaaa, succes met werken. ENG inderdaad!! Maar komt goed, je kan het!
@sabrien gecondoleerd en veel sterkte, koester de mooie herinneringen die zijn achter gebleven. @loutje: ook gecondoleerd met je pap die helaas dit prachtige wonder niet meer kan meemaken. Wat ligt leven en dood dan toch dicht naast elkaar en wat kan het ene zoveel verdriet geven en het andere zoveel vreugde. Dikke knuffel voor jullie beiden! liefs natas
ik zeg helemaal niks oh ja auwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww