klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Niet zoveel tijd/puf, dus dacht 'kom ff een paginaatje checken'.

Lees ik dat Sab d'r omaatje is overleden :(
    Gecondoleerd Sab, sterkte de komende tijd...

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Schatjes!
    Even een snelle zwaai vanaf mijn kant, hele dag gewerkt en daarna emo bezoekje aan zh ivm zieke mama van mn vriendinnetje (acute leukemie door chemo van borstkanker:()
    Morgen naar het zh, voor mezelf, sta er nog wel nuchter tegenover, al doet het wel steeds iets meer pijn......

Sabrien: gecondoleerd meisje, sterkte.

Loutjelou: gefeliciteerd en gecondoleerd in 1 zin..... hoe oneerlijk...
    Maar wil je toch heel veel geluk wensen met jullie kleine meid!

Taliaa: Ik zeg niks:D

Maartje: wij willen babyspam, en kamertje spam, want dat kan nu!!

SMAK!!!

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.065
    2.203
    113
    Brabant
    @ladyz, voor je vaten?? succes!!!!

4. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Bedankt voor jullie lieve reacties!!!!

Gisteren heb ik t echt heel zwaar gehad....
    Heb me vandaag moeten ziekmelden, heb gisteren tot 3 x toe een hyperventilatie aanval gehad en erge hartkloppingen. Ben daar erg van geschrokken..... Had gisteren telefonisch overleg gehad met de verloskundige in t ziekenhuis en die ze dat ik echt even heel rustig aan moet gaan doen. Goed aan mezelf denken en natuurlijk aan ons kindje!!!!! Dit betekent wel dat ik nu 6 wkn voor de bevalling moet stoppen met werken ivm de ziekmelding maar dat is misschien maar beter ook. Heb altijd al problemen gehad met mijn lucht maar dat wordt veregerd door de zwangerschap. Sorry voor mijn ego moest t ff van me afschrijven, voel me zo'n aansteller.......

Lady z, succes vandaag in ziekenhuis!!!!
    Xxxxx

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Lieverd toch je bent GEEN aansteller!!!!!!
    Lekker thuis blijven en rustig aan doen inderdaad... denk aan jezelf en aan je kindje.
    je mag hier altijd van je afschrijven meis...
    een dikke knuffellllll

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.065
    2.203
    113
    Brabant
    @ladyz, succes vandaag!!!

@sabrien, goed zo! even pas op de plaats en aan jezelf en je baby denken!!

@sil, hoe is het met teen?

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Auw.... maar wel al een berg was weg gestreken sinds vanmorgen 7 uur ;)

8. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve Sabrien, je bent echt geen aansteller nee!
    Er zijn nu maar een paar dingen belangrijk en dat is jij en de beeb!
    Knuffel!

Zorra, meer pijn :(
    Lieverd heel veel succes vandaag!

Sil, teen nog heel erg auw?
    Kusje erop!

Taaltje, vandaag is WEL de dag toch :D
    Soort van Groundhogday? Wederom de spanning van gisteren?
    Komt vast goed!

Hier gisteren eindelijk dinnetje gesproken.
    Blijkt dat zij er dus helemaal niet zo mee zit als ik.
    Hebben uitgebreid gebeld en ik heb mijn hart zo goed als ik kon (durfde dus ;)) gelucht.

Merk wel dat ze het aan de ene kant wel begrijpt maar aan de andere kant ook totaal niet.
    Ze is boos dat ik niet eerder heb gezegd wat ik voel en als ik zeg dat ik bang was voor onbegrip dan wordt ze daar ook boos om.
    Omdat ze al die jaren ons gesteund heeft en ik dus beter zou moeten weten.
    Maar als ik uitleg dat sommige opmerkingen pijn doen, dan zegt ze 'dus dan kunnen wij helemaal niets meer zeggen?'

Tis ook niet goed uit te leggen. Tis vooral een gevoel.
    Ik laat het maar zo, het is het me niet waard.
    Ik kan mijn hart hier luchten en bij anderen en bij haar gewoon tot op zekere hoogte. In ieder geval nu ze zwanger is.

Als ik voor de 386e keer hetzelfde verhaal afsteek dan begrijpen jullie dat, maar een buitenstaander kan het toch maar moeilijk begrijpen.

Wel heb ik gezegd dat het beter was geweest als we eens met z'n 2-en hadden afgesproken.
    Met haar alleen praten is zo anders dan met z'n vieren.
    En haar vent is zo rationeel, waardoor ik dus compleet dicht sla.

Maar voor nu is het klaar.
    Ik moet het parkeren en verder, want ze is me te dierbaar.

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Sab, je bent geen aansteller lieverd!!! Goedzo dat je je ziekgemeld hebt en vooral lekker rustig aan doen.

@ Sil, smak op je teen (ieuw, dat klinkt wel een beetje vies maar toch... je weet wat ik bedoel)

@ Taliaaa, succes met werken vandaag! Kom op vrouwke, je kan het!!!

@ LadyZ, meer pijn :( Succes vandaag!

@ Sikki, blijft moeilijk met vriendin. Het is zo moeilijk voor anderen om te begrijpen. Zeker als ze dan zelf zwanger zijn. Ik maak het ook vaak mee, maar dat is anders want die staan vaak iets verder van me af. Wanneer het een goede vriendin betreft waar je eerst zo goed je hart kon luchten, dan is dat extra extra moeilijk en zwaar.
    Knuf voor joe!
    Heb trouwens gisteren je roze olifantje uit een doos gepakt en een mooi plaatsje gegeven in ons nieuwe huis :D

Gisteren kwam een vriendin van een vriendin bij me langs om me een geluksboeddha te geven. Lief he! :)
    Zij heeft zelf een wonderkindje rondlopen. Haar man heeft weinig maar vooral erg traag zaad. Het zou er nooit kunnen komen had de gyn gezegd. Dus eerst 5x IUI maar dat was elke keer op het randje en de gyn geloofde daar niet meer in en ze kregen het advies voor IVF. Omdat zij even een pauze nodig hadden en omdat ze ook nog erg jong waren hebben ze een tijdje gewacht met IVF. Ze raakte alsnog spontaan zwanger. Toen ze in het ziekenhuis bij de gyn kwam, dacht hij dat ze alsnog kwam voor IVF. Toen ze zei dat ze dacht zwanger te zijn zei hij: Dat lijkt me sterk maar ik zal eens kijken. Haar zoontje zit nu al op de basisschool.
    Het was fijn om met haar te praten en ze heeft me een goed gevoel gegeven. Soms heb je van die wonderverhalen en dan proberen ze jouw probleem te bagatelliseren en dan kan ik daar eigenlijk alleen maar boos om worden. Zij deed dat absoluut niet en dat was fijn!

Verder had ik gisteren een :) op mijn ovutest dus we hebben deze ronde maar weer een kans gewaagd. Niet geschoten is altijd mis ;)
    Ik deed het eigenlijk om te kijken of lijfje nog wel werkt na die rare cyclus van de vorige keer en zo kan ik ook even kijk hoe lang mijn lf nu is, maar als ie dan toch positief is... kunnen we er net zo goed werk van maken!

10. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Lieve meiden, ik ben er weer :)

De afgelopen 2 weken waren in één woord FANTASTISCH! Natuurlijk eerst ons huwelijk wat echt een hele bijzondere en mooie dag is geweest en daarna de huwelijksreis naar Zuid-Afrika. Wauw, wat een mooi land, met een prachtige natuur, veel wildlife en hele vriendelijke mensen. Zuid-Afrika was echt een geweldige ervaring.

Ik moet een hele hoop foto's doorspitten, maar ik beloof dat ik snel wat foto's van zowel ons huwelijk als Z-Afrika zal plaatsen in mijn album ;).

En nu dan weer terug in het 'gewone' leven. Deze week ben ik nog lekker vrij. Nog 2 weken de pil slikken en dan gaat ons volgende avontuur beginnen.

Ik heb nog niet alles terug gelezen en ik weet ook niet of ik dat nog ga doen. Toch zijn er wel een paar dingen waar ik even op wil reageren ;).

@Maartje, beetje laat maar ik had een goede reden :D
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! En wat heeft ze een leuke naam gekregen :);).
    Kom je snel vertellen hoe het gaat!

@Sabrien, meis gecondoleerd met het overlijden van je lieve oma :(.
    Knuffel....

Verder voor iedereen een hele dikke smakkerd!

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Emmaaaaa!!! :)
    Welkom terug!
    Wat heerlijk dat jullie zo enorm hebben genoten van jullie dag en van de prachtige huwelijksreis naar Zuid-Afrika! Geweldig!
    En dan nu weer het gewone leven ja... dat is altijd wel even wennen weer.
    Jullie IVF-avontuur gaat bijna beginnen en ik kan me voorstellen dat je er nu wel aan toe bent.
    Smak! Leuk dat je er weer bent!

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Emma jij getrouwde vrouw welkom terug!!!!!!
    ben zo benieuwd naar de foto's ;)

Hoe voel je je?
    zijn jullie helemaal opgeladen voor jullie ivf avontuur??

13. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Haai mevrouw Emmaman :D

Gefeliticeerd!!!

Wat heerlijk om te horen dat jullie zo genoten hebben!
    En ik ben uiteraard zeer benieuwd naar de pictures!

En dan over 2 weken vol in het volgende avontuur.
    Eindelijk!

Sas, wat een lief dinnetje!
    Roze olifantje, jaaaah die ga ik ook maar weer uitstallen.
    Mijn complete altaar ;):D van geluksrelikwieën had ik alweer weggestopt, maar deze is te leuk!

Ik heb trouwens gisteravond met Siklief nog was leuks gedaan!
    We hadden onze intro-pianoles!
    Jaaah, vanaf september hebben we besloten gezamenlijk op pianoles te gaan.
    Beetje meer muziek in ons leven is niet verkeerd dachten we.
    Ach ja, je moet wat met je vrije tijd :D
    (ik heb zelf vroeger jaren saxofoon gespeeld en ik mis het muziek maken toch wel)
    Lijkt ons helemaal leuk!

14. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Ik heb zoveel gehoord over 'babyrinth', dat ik hier ben gaan kijken en nu schrijf ik ook maar gelijk een reactie. Ik hoop dat dat mag :).

@Sikki: toch fijn dat je hebt kunnen praten. Ook al begrijpen jullie elkaar misschien niet helemaal, is het belanrgijk om een vriendschap niet meteen op te geven. En als haar man zo iriitant rationeel is, geef duidelijk aan dat je van zijn reactie niet zo gedient bent.

@Emma: gefeliciteerd met je huwelijk! Nu nog succes met ivf.

@Saskia: ik heb hier ook zo'n wondertje rondlopen, en dat terwijl we vanaf het begin alleen icsi konden doen. Natuurlijk kan het, een lootje uit de loterij, je hebt maar 1 van elk nodig.

groetjes

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.065
    2.203
    113
    Brabant
    @mevrouw EMMAAAA wat fijn dat je weer terug bent!! en helemaal leuk geweest dus? ben ERG benieuwd naar de foto's!!! nog 2 weken en dan op het grote avontuur! veel te spannend natuurlijk!!

@sas, fijn van vriendinvanvriendin! soms heb je zo'n verhaal gewoon even nodig he?:)

@sikki, van vriendin, ik vind het heel knap hoe je er mee omgaat!! je bent een kanjer!!! en leuk van pianoles! hebben jullie een piano?

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedenmiddag!

Emma: hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Gezellig weer terug in het regenovergoten Nederland......:cool: Ben heeeeeeeeeeeeel erg benieuwd naar je foto's!
    En bijna beginnen aan het IVF avontuur, zo spannend!

Sikki: wat leuk! Ik kom niet verder dan vader Jacob:D

Sas: fijn dat het een leuk gesprek was! En ook al kent iedereen een "breezerslet", ik denk dat iedereen ook wel een "loterij-verhaal" kent. Dus laten we daar dan maar de aandacht op vestigen.

Taliaa: moeten we ons al opnieuw voorstellen of kan je je alles nog herinneren???:p

Ik ben terug uit het zh. De vaatchirurg weet dus echt niet wat het is..... Maandag krijg ik een orthopedisch chirurgisch onderzoek (ik heb een brief meegekregen waarin ik alleen de woordjes de/ het en een snap:cool:) omdat hij uit wil sluiten dat het niet de spier is die achter dat bloedvat zit.... Bloedvaten kunnen namelijk weleens op een plek zitten die ze niet verwachten.... Daarna de 21e weer terug naar de vaatchirurg en dat evt nog een contrastvloeistof onderzoek. Maar tot op heden heb ik een ontdek je plekje onbekende bestemming......

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    :$ Lady het zit je echt niet mee zeg :S *Huil*
    jeetje ik hoop toch wel dat je snel wat antwoorden krijgt en dat je geholpen word want dit is niet normaal meer natuurlijk :(
    Kan je wel gewoon werken nog of ben je lekker thuis met je kleine mannetje?

gabrielle welkom hier :D
    het is hier altijd gezellig en iedereen is gewoon helemaal leuk :p
    Heus geen oude en stiekeme mannetjes van 65 jaar en ouder die kikken op joinge meisjes en willen daten hoor :p
    :D

Taliaa al weer wat helderder vandaag? gaat werkelijk waar nooit over hoor ;) maar een complete dag??? oeps hihihihihi

succes vandaag schatje je kan het!!!!!

Jo ik mis je hier hoop dat alles goed gaat.... geen nieuws is goed nieuws toch?

Pip waar ben jij? heerlijk aan het genieten van je heerlijke mooie mannetje zeker....wat een heerlijk kind is het toch :D

Loesie hoe gaat het nu met je en met je pijn?

Maartje lekker aan het genieten dus... heerlijk he elke dag dat gesnuffel aan je eigen wondertje....
    hoop dat de andere meiden dat ook snel mogen *huil*

Sikki...goed van gesprek met dinnetje maar wel weer jammer voor sommge opmerkingen van haar kant :(
    weet je wat het is ook al ben je een mmm meis (of niet) als je een beeb in de buik hebt voel je je koning te rijk en wil en kan je nergens anders aan denken als aan de beeb in je buik.. (zou willen dat het anders was maar dat is nu heelaas niet zo :S) je wil met ieder die het maar wil horen delen dat je zwanger bent en hoe bijzonder het wel niet is...
    Vriendinnen die voor die tijd zo enorm met je meeleven veranderen dan ineens in hormonsters die alleen maar denken aan baby en praten over baby, ook tegen de achterblijvers helaas :S
    Ik denk dat je vriendin het echt niet verkeerd bedoeld en dat ze echt een goede vriendin is voor je,maar op dit moment draait het voor haar gewoon om dat leven in haar buik,wat logisch is voor iedereen natuurlijk, Alleen word jij daar zoooo intens verdrietig en onzeker van :(
    maar voor haar is dat heel moeilijk te bevatten.....
    Ik hoop zo intens en bid me een rolberoerte dat jij ook snel op dat punt komt dat wij hier tegen jou mogen zeggen "Sikki nu kan ie wel weer met die babypraat van je we weten nu wel dat je swang bent "
    dat zullen we nooit tegen je zeggen natuurlijk;) je mag altijd klagen en zeuren en praten over jullie beeb in jouw buik als het ooit zover komt :D
    vind het heel knap dat je zo ver als mogelijk open en eerlijk bent geweest over je gevoel...

je bent een kanjer en je verdient gewoon zoveel meer dan al deze ellende , je verdient geluk , liefde , respect, knuffels ,kusjes, je verdient gewoon een beeb!!!!

18. Wauw, mooi gesproken Silvia!

Ennuh, geen oude mannetjes? :p :D

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sil, wat ben je toch een lieverd!
    Thanks!

Ik moest lachen dat je je een rolberoerte duimt.
    Niet doen schat, denk aan je kinders :D:D:D

Seg, vertel eens over je taarten hobby.
    Je gaat helemaal los he!
    Veel plezier er in?
    Elke dag zoeken naar een reden voor taart?
    Wat vindt Silman er van?
    Kan al geen taart meer zien ;)

Zorra, jeetje, ontdek je onbekende plekje :(
    Wat moet ik me voorstellen bij dat orthopedisch chirurgisch onderzoek?
    Al wat meer kunnen uitpluizen behalve de lidwoorden?
    Gets, ik vind het zo naar.
    Hoe moet jij het wel niet vinden :(
    Hoop echt dat het uiteindelijk allemaal veel gedoe om niets is!
    Kun jij het een beetje loslaten?
    Gelukkig pakken ze nu wel snel door met de onderzoeken.

Haai Gabrielle!

Verveel me weer de pleuris op het werk (terwijl ik eigenlijk genoeg moet doen :))
    Heb zo'n zin in vacance!!!!!!!!!

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Gabriellle, ik vind het leuk dat je hier een reactie schrijft :)
    Wat een wonder, wow! Wat gek is het dan toch hè, die ICSI wil maar niet lukken en dan ineens toch nog spontaan... zo bizar! Maar wel erg fijn! Ik zie dat jullie nu bezig zijn voor een tweede kindje. Heel veel succes!

@ Sikki, pianoles leuk! Toevallig had ik het er een paar weken geleden met Sasman over dat we maar eens een gezamelijke hobby moesten gaan zoeken om onze vrije tijd leuk te besteden haha. Maar wij komen er niet zo uit. Punt is dat Sasman 's avonds vaak werken is en ik ook, en allebei onregelmatig. Dus het moet een weekendhobby zijn. Ik wil graag Salsadansen maar daar krijg ik Sasman niet mee naar toe :(;)

Deel Deze Pagina