Niets teruggelezen... Ga ik straks proberen te doen, maar... Heb een foto van ons meisje in een nieuw aangemaakt (voor niet vriendjes) onzichtbaar album gezet. Tevens de uitleg van de naam en hoe we daar zo op zijn gekomen Nogmaals het vriendelijke verzoek om haar naam niet op het forum te gebruiken ivm herkenbaarheid en ivm Google. Ik zal ook het geboortekaartje in het album proberen te zetten, voor de ubernieuwsgierigen onder ons Bevallingsverhaal en verhaal van de eerste dagen volgt nog!! ROZE SMAK
Ik dacht dat ik geen tijd zou hebben ivm voeden maar ik bleek nog een half uurtje te krijgen dus het kaartje inmiddels ook in het album gezet. Ik ga nu weer ff verder
Prachtig meisje Maartje!!! Sas, samen dansen is leuk!!! Wij hebben 5 jaar samen op dansles gezeten. In een gekke bui na onze verloving ooit eens mee begonnen als idee om een vette act weg te geven als we zouden trouwen. Uiteindelijk tot diploma goudster gedanst! En ook salsaworkshops gevolgd. Maar na 5 jaar waren we wel klaar met de wekelijkse verplichting. Nu al weer 2 jaar niets en begint het toch weer te kriebelen. Nu dan eens kijken of we ook zulke doorzetters zijn met pianoles Taaltje, jij vroeg of we een piano hebben, maar dat hebben we niet. Past eigenlijk ook TOTAAL NIET in ons huis en we hadden dus bedacht dat we dan maar op een keyboard moesten oefenen. Maar aangezien juist de mooie klanken een belangrijk onderdeel van het plezier is gaan we nu kijken of we een piano kunnen huren (om te kijken of we het echt wat vinden). Nu nog zien waar we zo'n bakbeest neerplanten in huis Seg dame, vandaag DE wijkvpk-day of niet? Vertel!
@Maartje: ik had haar stiekem al gezien *twieterdetwiet* Ze is heeel goed gelukt!! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal, maar neem vooral je tijd. Genieten is nu prio! @Emma: welkom thuis! Jullie hebben het dus geweldig gehad. Wat fijn! @Zorra: meisje, wat een onzekerheid nog steeds Trek je het wel een beetje? Je klinkt steeds zo nuchter, maar het lijkt me niet niks... @Hier: lijstje gemaakt met alles wat ik nog wil/moet doen voordat babyboy uit buik komt. Jeetje...lijf mag wel even mee gaan werken Gelukkig heeft mams al haar hulp aangeboden. Vertrouw er maar op dat het wel goed komt, hoe dan ook
Maartje: mooi, lief, schattig....... WOW!!! Lief dat jullie je zorgen maken, maar ik ben er vrij nuchter onder.... Denk maar dat als het echt iets heeeeeeeeeeeeeel ergs zou zijn, hij mij niet naar huis zou laten gaan.... Sik: buiten dat hij een ONLEESBAAR handschrift heeft, staan er echt onbegrijpelijke termen in...... Ze maken iig een foto maandag. Enne een piano zet je niet even in een hoekje nee whahahahaha
Okee Zorraatje, dan geloof ik dat je je je niet groter voordoet dan je je voelt Maar toch leef ik met je mee hoor!
@sikki, electrische piano is ook een optie he? heeft mijn man ook en dan heb je wel echt de aanslag van een piano en ook het voetpedaal, maar 1) hij kan met koptelefoon en 2) hij is zo even weggezet
@mamamaartje, ben benieuwd naar je hele verhaal hey, ff vraagje, heb jij nou gewoon een topic laten verwijderen??? (iets met het gedichtje, you know?) ik ging namelijk even kijken wel versie je had en nu kan ik het topic niet meer vinden??
even snel tussendoor net terug van de ha met Mathijs, hij heeft allebei de ogen ontstoken zat helemaal potdicht vanmorgen, zalfje meegekregen voor hem en ook alvast voor de tweeling omdat het besmettelijk is is de kans groot dat zij het ook snel krijgen en wijzelf ook nog daar bovenop pfffff...maar goed voor mezelf vind ik het niet zo erg, maar Mathijs roept de hele dag dat zijn ogen zeer doen en niet kan zien
Och Sil, wat sielig! Knuffel! Taaltje, electrisch? Hmmm, eens in verdiepen dan! Zorra, jij nuchtere hollandse schone! Blij te horen. Maar ik geef je toch nog even een knuffel Hahaha, die artsen altijd met hun onleesbare handschrift. Mijn vader zegt ook altijd 'ik heb voor arts gestudeerd, het handschrift heb ik, maar de rest heb ik niet afgemaakt' Anne, gelukkig dat mamalief helpt!
@Maartje, wat een prachtig meisje *smelt* @Sil, arme Mathijs met z'n ontstoken oogjes. Knuffel voor je kleine grote man. @LadyZ, wat raar toch dat ze gewoon niet weten wat het is. Wel sterk dat je er zo rustig onder blijft, maar ik ben het met je eens dat als ze aan iets heel ernstigs hadden gedacht ze je wel in het zkh gehouden hadden. Maar ik ben wel heel benieuwd wat het nou uiteindelijk zal zijn. @Sikki, wat grappig pianoles! Emmaman en ik zijn ook al een tijdje op zoek naar een gemeenschappelijke hobby. Van hem moet ik m'n motorrijbewijs gaan halen, maar dat hoeft van mij niet zo . Nu zijn we sinds een tijdje samen gaan tennissen, gewoon gezellig een balletje overslaan. @Sas, hoe bevalt het eigenlijk in jullie nieuwe huisje?
maar goed @sikki, idd electrisch. is dus geen keyboard (haha, dat zei ik eerst, maar dan kreeg ik moppers) @llemaal, ben een beetje leeg. nieuw werk wil helemaal niet. kan mijn draai niet vinden, voel me eigenlijk doodongelukkig. doorzetten? luisteren naar gevoel? naar verstand? naar rug?? ik weet het niet meer, weet alleen dat ik helemaal op ben.. nu weer 5 dagen werken, wie weet.. (heb wel hele lieve collega's dat scheelt een hoop, alleen zie ik ze dus maar heel weinig)
Lieve taliaa Ik zeg luister naar je hart. je hebt aangegeven dat het niet strikt noodzakelijk is dat je werkt. ik denk dat je zelf al heel goed weet wat je wil doen maar dat je elders (hier) bevestiging zoekt voor jouw keuze... Mischien is het een idee om met een jobcoach te praten die kunnen uitzoeken wat precies bij jou past, mischien ligt DIT werk je gewoon niet maar ergens postzegels likken in een donker kantoor wel¿¿¿???? (noem maar iets geks natuurlijk ) Ik denk dat het allerbelangrijkste is dat je met plezier naar je werk gaat en dat je je ei kwijt kan op je werk het is toch (buiten het financiele aspect) een uitlaatklep , even een andere omgeving en andere mensen die meer woordzinnen kunnen vormen dan blah beh mmmm jjajajaja ik zou het eens voorleggen aan taliMan en kijken wat hij ervan zegt en dan kijken of je samen een oplossing kunt bedenken... dikke knuffel meis het is ook allemaal f*cking moeilijk allemaal
Och Taliaa, wat jammer dat je het helemaal niet naar je zin hebt op je werk . Sil beschrijft het wel mooi, volgens mij heb je je keuze ook al gemaakt maar zoek je bevestiging dat het de juiste keuze is . Misschien een gekke vraag, maar wil je wel werken? Zo ja, dan zou ik zoals Sil zegt ook gaan uitzoeken bij wat voor werk je je wel prettig voelt. Misschien een leuke baan voor 2 dagen in de week om toch een beetje die afwisseling te hebben?
Taliaa: mop, als jij je doodongelukkig voelt, dan denk ik dat dit niet de juiste keuze/ het juiste bedrijf is. Dat je werkt voor bijv 2 dagen p/w, ik denk dat dat best wel goed kan zijn voor jezelf als het persoon Talia, maar je moet het wel leuk vinden en niet jezelf ernaartoe slepen en er vreselijk tegenop zien... Heel veel sterkte meis!
Taliaa, ik ben het zoals altijd met LadyZ eens . Je moet wel met plezier naar je werk gaan en je niet doodongelukkig voelen als je moet werken. Meis, jij moet die keuze maken, volg je hart . Als dit het gewoon niet is dan is dat gewoon zo! Je hebt het geprobeerd en het is het blijkbaar niet voor jou. Je kan blijven proberen maar volgens mij ga je dit werk niet ineens leuk vinden . Knuffel meis...