klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :) het duurt idd lang. Of lang, in tegenstelling tot vele anderen is 9 ronde's niets natuurlijk. Maar als ik het vergelijk met de ander zwangerschappen duurt het idd lang.:) Maar ik sta er nog redelijk nuchter in. Cyclus is ook eigenlijk pas sinds 2 ronde's echt normaal. Natuurlijk hoop ik dat het snel raak mag zijn en we doen ook erg ons best.:D We hebben de tijd nog.;) Ben zeker wel teleurgesteld als mijn ongi weer komt maar gelukkig is dan gevoel wel snel weer verdwenen. Komt vast goed allemaal.

2. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @BM: ik dacht zelf ook gelijk 'misschien is vast voedsel een nieuwe start op eet-drink gebied' en idd jullie mogen daar snel mee beginnen. Ik hoop dat dit een (gedeeltelijke) oplossing is voor in ieder geval het voedselprobleem van M. Klinkt zo apart dat hele voeding opgeven 'mag' zolang hij groeit en bloeit. Begrijp dat moedergevoel daar tegen indruist. Maar idd, wat je zegt: als KA zich geen ernstige zorgen maakt, dan voor jullie in ieder geval minder reden tot zorgen maken. Want ja, het is wel je kindje, dus zorgjes zijn altijd wel aanwezig, begrijp ik ;)
    Knuffel op te korte slaapjes en ziek mannetje. Dat gaat je opbreken na een tijdje. Ik hoop dat ie snel beter is!

3. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @nyn: tuurlijk is 9 rondes niks in vergelijking met 47 ;) Maar da's puur feitelijk ;) Gevoelsmatig gezien is dat heel anders voor jou en dat snap ik heel goed. Je hebt ook een ander verwachtingspatroon, omdat je andere zwangerschappen zich zo snel aandienden. Het is voor jou nu een beetje gek dat het langer duurt en tuurlijk ben je dan teleurgesteld als je weer ongi wordt :( Wel fijn van cyclus nu eindelijk normaal. Gebruik je ook ovutesten, of niet?

4. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @honden: we lopen nu idd 's avonds naar het park en dan ga ik op bankje zitten en man speelt en dolt met ze met bal en flostouw :) Mij lukt dat niet nadat ik gewerkt heb, rug is er dan al klaar mee voor de dag ;) Daarna lopen we nog een klein rondje met ze en dan weer naar huis.
    Overdag doe ik ze zoveel mogelijk in de tuin met de tuindeur open en ze krijgen ook wat vaker een bot. Moet wel mijn schuldgevoel een beetje kunnen afkopen he ;):D
    Maar goed, ik kijk uit naar na de bevalling. Ik heb een mooie draagdoek in huis en kan niet wachten om (als ik hersteld ben) met mannetje in doek met de honden naar bos te gaan. De toekomst ziet er mooi uit :):)

5. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    BM: ik kan me heel goed voorstellen dat het je allemaal een beetje opbreekt.... Ik ben een expert geworden wat spugen betreft (van Gerodi dan:cool:) en mijn ka zegt ook: voor deze kindjes is het gewoon beter om zo snel mogelijk op vast voedsel over te gaan. En bij Gerodi heeft het erg geholpen. In het begin kwam dat er ook nog wel uit af en toe, maar ging steeds beter. Succes!

Nyn: ach meissie, het is ook best lang 9 maanden, veel meiden worden bij 9 maanden een beetje "zenuwachtig". Misschien wacht je gewoon gezellig op de volgende zwangere hier;) En gewoon erover praten hier he!! Ik denk dat iedereen je echt wel begrijpt!

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    ZWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI!!!!

Zal ik jullie eens wat grappigs vertellen!:)
    Internet deed het niet meer na de onweersbui en inslag vlak hier in de buurt! (en dat terwijl we de stekkers er wel uit hadden gehaald en weer in!) mannetje van ziggo gebeld, kwam vanochtend monteur langs, want mannetje kon zien dat modem er een klap van mee had gekregen, kijkt hij, zitten er 2 ronde stekkertjes verkeerd om...:):):):):):):):)...ik had dus de stekkers er weer in gedaan, maar op de verkeerde plek! En in onze kop niet opgekomen, dat dat ook nog kon! Maar de boel was toch al verouderd, dus heeft hij er wat nieuwe kastjes opgezet, whahaha...

maar alle gekheid op een stokje, ik ben er weer en lees toch veel verdrietig nieuws...ga/kan niet overal op reageren, maar ga m'n best doen...

Jo...lieve lieve Jo...eigenlijk wist ik het al een beetje. Ik had het gevoel al een keer na een berichtje van jou. En toen je afwezigheid...en toen kwam Sikki hier en sprak ik mijn gevoel uit...ze heeft verder niet veel los gelaten hoor (dat je niet denkt dat we aan het roddelen waren), maar kon mijn gevoel wel beamen...
    En ook ik denk dat je je keuze al gemaakt hebt. Het speelde al langer als ik me dat zo terug kan herinneren en je bent niet over één nacht ijs gegaan, helemaal niet omdat je eigenlijk nog zoveel van elkaar houdt...(op een andere manier)!
    Ik vindt het knap dat je uiteindelijk toch de stap gezet hebt, want ook dat moet je durven en doen. Hoop echt dat je er goed uitkomt en dat je je alleen maar beter gaat voelen.
    Hoe is je vent eronder?
    Je onderschrift maakt me ook zeker heel verdrietig. Weet dat je hier altijd je verhaal kwijt kan, ook al kan ik me voorstellen dat je het idee hebt dat je hier niet zoveel meer te zoeken hebt!
    Je mag ook aaaaaaaaaaltijd een keertje Siem komen knuffelen, mocht je daar behoefte aan hebben, maar ook dat snap ik, als dat niet zo is...

BM, meisje toch, wat een gedoe met kleine M! En wat een lieve KA, daar moet je er meer van hebben he?! Eigenlijk moeten ze allemaal zo zijn! Onze ventjes lijken wel een beetje op elkaar, want Siem zit ook altijd vol, maar ha ziet nooit wat!
    Hij roggelt en snottert, niet te geloven! Te erg!
    En dat is natuurlijk niet bevordelijk voor de eetlust! Dus snap je precies hoor! Ik denk ook heel sterk dat hier binnen no time de neusamandeltjes eruit zijn! Misschien wordt het dan wel een heel ander kind!
    Het klopt natuurlijk wel wat ze zeggen, zolang hij goed groeit, niet te veel zorgen maken. En dat moet je ook niet doen hoor! (snap het wel) Want als hij te weinig krijgt is het stagneren van de groei toch het eerste waar ze dat aan zien.
    Siem heeft ook veel moeite met de vaste voeding, omdat hij zijn mondje dicht moet doen om te slikken, loopt dan rood aan en snakt echt naar adem als het weg is...sneu hoor...
    We hebben nu weer een neusspraytje via de huisarts, maar die mag je maar 5 dagen gebruiken. Daarna toch weer terug, want hij heeft het al veel te lang!

Moest wel grinniken om grote broer die denkt dat het dag is...dat is ook vervelend he!! Maar snap het ook wel van censuur!

Wil nog even iets zeggen over de verhaaltjes hier...
    Heb meegelezen vanaf de phone en nu zie ik het ook weer, het valt me op dat we elkaar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg in bescherming nemen en daardoor heel veel eigen verdriet maar wegstoppen hier... Dat is natuurlijk allemaal lief bedoeld en ik doe het zelf ook wel een beetje, alles baggetaliseren, maar ik denk dat we gewoon moeten kunnen klagen/zeuren/huilen/schreeuwen/mokken/janken/miepen
    /vertellen /vertellen/vertellen/vertellen/praten/praten enz enz...

Iedereen heeft zijn eigen verdriet en hoewel we misschien altijd het leed van een ander erger vinden en we ons dat heel erg aantrekken, moet er echt over gepraat kunnen worden, zonder dat we het idee hebben dat een ander denkt dat we ons niet moeten aanstellen.
    (moeilijk om dit algemeen te vertellen, haha!)
    Dus, gewoon alles eruit gooien hier!

Jeetje, heb nog maar 2 meiden gehad en wilde eigenlijk zo douchen!
    Mijn zussen en zwagers en de 3 meiden van mijn oudste zus komen tegen 19.00! Gaan we lekker patatjes eten, meiden naar bed en dan kolonisten met z'n 6-en!
    Maar heb nog zo veel te reageren!

Ik kom morgen terug, lekker een dagje niks en manlief is ook vrij, dus komt goed!

Fijne avond!!!!

SMAK

7. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    @jojo: hel veel kracht en positiviteit toegewenst en ik sluit me bij de rest aan dat het al heel knap is dat je dez estap gezet hebt, hoe zwaar het ook is. Geef het de tijd en ook de tijd om het verdriet een plaats te geven. Hele dikke knuffel. Ga niet ene hoop opbeurende dingen zeggen want ik weet niet hoe het is en ik kan me dan wel goed voorstellen dat je koppie ff helemala niet naar opbeurende adviezen staat maar gewoon wil spuien, doemdenken en gal spugen.

@BM: sjonge, wat vervelend allemala. kan me goed voorstellen dat dit je opbreekt en dat je helemala gaar bent. Hoop dat jullie zonnetje snel weer te voorschijn komt hoor!

@maartje: ik sluit me er bij aan, kom op met dat bevallingsverhaal!!!!

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    *breekt maar weer eens in of is het als je sleutel van rinth gebruikt gewoon binnenkomen? :D *

Jo, onwijs dikke knuffel voor je! Wat klote dat je op het punt bent gekomen waarop je hebt besloten dat je beter bij je man weg kunt gaan. Wat lijkt me dat een moeilijk en verdrietig moment! Zeker omdat je (op een manier) nog wel van elkaar houdt.
    Ik hoop dat je zo snel als mogelijk een 'echte' weg hebt gevonden en weer kunt leven zoals jij wilt (beetje krom geschreven maar ik hoop echt dat je snapt wat ik bedoel)

Blijmeis, pffff wat een moeilijker periode zitten jullie in! Zo slopend fysiek maar zoals je ook schrijft psychisch omdat je maar blijft malen en malen en malen. Lastig! knuffel!

*Zo doet deur weer op slot en sleutel weer in kontzak (van jurk ;) ) :)*

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Voel me bijna een inbreker in het babyrinth.... Zo weinig ben ik hier ;)

Heb net wel ALLES teruggelezen... Jo, lieve Jo... Weet niet wat te zeggen...

Morgen ga ik PROBEREN igg het bevallingsverhaal en wat van het eerste weekje te gaan schrijven. En proberen ook nog wat te rea'en. Maar weet niet of dat gaat lukken. 's Nachts word er in huize Maartje namelijk weinig geslapen dus overdag probeer ik wat slaap te pakken en ben steeds enorm druk met ons meisje... Als ik niet slaap bedoel ik dus ;)
    Lastig dus om wat me-time te vinden. De me-time die ik heb probeer ik te gebruiken om te slapen maar heb ook wel weer zin om te gaan rea'en, dus morgen een poging!

Smak van een hele trotse, maar vermoeide mama (van de knapste meid!!!)

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ha! Dat was bericht 5000!

11. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Snelle piemelsmak voor iedereen. En sorry van verwaarlozing!! Ik ga proberen mijn leven te beteren.

Knuf op alle zorgen om kindjes.
    Knuf op twijfels over juiste keuzes maken.
    Knuf op werktwijfel.
    Knuf op vermoeidheid.
    Knuf op alles wat er maar speelt.

ILYA!!!

Nu bed.

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    ha mopskies

achach jo toch... weet niet wat te zeggen, jouw hart, jouw leven. hoop dat je omringd wordt door lieve wijze mensen die jou geven wat je nu nodig hebt: liefde en rust!

@blijerdje, ochoch wat een zorgen. spuugt m echt hele bogen? (projectielbraken). of "gewoon" hele voedingen?
    En wat bedoel je met vol zitten?
    Elize had altijd melk achter in haar mond/keel, alsof ze nokkie vol zat en spuugde natuurlijk ook heel veel... maar dat was dus reflux.
    dikke smak op zorgen!!

@loesie, je hebt helemaal gelijk, verdriet is verdriet. grappen zijn grappen en zorgen zijn zorgen.
    Dat zorgen klein lijken in vergelijking met andere zorgen of wat dan ook, maken zorgen niet nog kleiner.
    *zucht* snapt iemand dit?
    kolonistze! met uitbreiding??

@maartje, ahhhh moe he? rust maar lekker uit hoor!!!

@ik ben zo moe, maar heb een goed gesprekje gehad op mijn werk. Ik heb eea aan kunnen geven en er was alle begrip. Dus we gaan even pas op de plaats maken en nu gewoon lekker werken en weer alles leren. (dus even geen enge alleendienstenbereikbaarveelteveelenteveelstress)
    Dus we gaan het gewoon nog even proberen! stoer he?
    thnx voor alle lieve woordjes!!!!

13. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Goedemorgen slaapkoppen!

Uit jullie nest allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    (denk dat sommige toch al wakker zijn!)

Taaltje, ik snap je...dat is ook precies wat ik bedoel! Wij kunnen niet meer voor een ander dan heel erg meeleven/knuffelen/lievewoordjes/pletknuffen en piemelsmakken, maar ondertussen gaat je eigen leven gewoon door. En daar gebeuren ook weer dingen waar je tegen aan knalt en waar je jezelf niet prettig bij voelt.
    En natuurlijk kunnen en moeten we het af en toe relativeren en bedenken dat je je in je handjes mag knijpen, maar je moet ook ventileren en je af en toe kunnen voelen hoe je je voelt en dat ook uiten, zonder dat je je rot voelt dat je dat doet.

Want...dan gaan we dingen verzwijgen en maar niet vertellen, om een ander te beschermen...en ik denk dat de meiden die dan in bescherming worden genomen, helemaal niet willen...die vinden het ook prettig om te kunnen helpen met goede raad en wijze woorden en te knuffelen en smakken!

Dus...gewoon neerkwakken hier! (verhaaltjes dan, geen zaad aub!)

Maartje, lieve ubergelukkige Maartje, wat een prachtig mensje heb je gebaardje!!!!! En ik zie je zweven zo over ons dorp! Een grote roze wolk, heerlijk zacht en heerlijk zoet!
    Wat fijn dat je je zo goed voelt en dat het zo heerlijk gaat in Maartjesplace!
    Ben beneiuwd naar bevallingsverhaal! Ging je net zo vlot als ik?

Ladyz, jij mag ook vertellen hoe het gaat hoor! Hoest met tips van bms? Heb je er nog iets aan gehad?!
    En toch wel vreemd wat ze elke keer zien in lies hoor...maak je je zorgen, of heb je er wel een goed gevoel over?

ppfff...euh, las op twitter dat Klingel terug is, dus wordt tijd voor megarea van haar kant!!!!!

Taaltje, je bent een stoer wijffie! Knap dat je met je sores naar hoger hand bent gegaan en dat jullie er zo goed uit zijn gekomen! Je hebt toch even je zieltje daar op tafel gelegd en gelukkig heeft dat goed uitgepakt! Topper!
    Nu nog even verder zo dus, ben benieuwd, hoop echt dat het voor je gaat werken!!!!!

Ha bright! Zwaai voor jou!

Sassefras, hoe is het met jou?!

EMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, jij getrouwde vrouw!!!!
    Spam eens heel snel wat foto's!!!! Zeg maar tegen die fotograaf dat hij/zij op moet schieten! Ben zo benieuwd!
    En daarna nog lekker op vakantie, heerlijk! Helemaal weer uitgerust en er weer met frisse tegenzin tegenaan!

Annedore, wij zijn er al helemaal over uit dat mocht er een tweede komen, we dan ook voor die commode gaan! Kamertje waar tweede dan komt is wat kleiner (was eerst Siem z'n kamertje) en dan past dat mooi!!!!
    En verder, sigtig aan jij, denk aan jezelf en beeb en prijs jezelf voor al die kleine dingen die je nog wel doet!

Sabje, haaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! Wat gaaf dat jullie weten wat het wordt! Wij blijven lekker in spanning, is nie erg!
    Het schiet op zo he?!

Nyn, jij mag ook zeggen dat het lang duurt hoor! 9 maand is natuurlijk al best een tijdje...ik weet even niet meer hoe lang je erover deed bij je andere kids, maar kan me voorstellen dat je het nu een beetje zat bent!
    En dat kun je wel relativeren voor jezelf, maar toen ik zwanger wilde raken, was ik het ook helemaal zat in ronde 9! Toen waren we zelfs al naar de huisarts geweest!!!!!
    Dus ik begrijp je gevoel!
    Hoop dat je echt snel met positief nieuws komt!

Nog updatefoto's van het huis?!?!

Sik...verhaal over vriendin...pfff, ik vind het moeilijk hoor en weet eigenlijk niet zoveel erover te zeggen. Ik ken jullie vriendschap en het gevoel daarbij niet.
    Maar voor mij zou er wel een flinke deuk in zijn gekomen...
    ...wil van alles zeggen, maar haal het steeds weer weg...weet het gewoon echt niet.

Kom er nog een keer op terug als ik de woorden heb gevonden!

Hoe zit het nu met de VIA? Als de laatste bijeenkomst is geweest, dan volgt medische keuring?! Toch?
    En dan? Op de wachtlijst? En is dat dan de laatste wachtlijst, of is dat een wachtlijst van een wachtlijst?
    En moet je ook nog aangeven, uit welke landen je een kindje 'wilt'?

hhhmmm...Siem wordt moe, dus ik ga hem naar bed brengen!

Kan zijn trouwens dat ik binnenkort een andere naam heb!
    Kreeg van de week een berichtje van een vriendin van mijn vriendin, die zocht info voor provocatietesten, had gegoogled en was mij tegengekomen, ze dacht dat ik het was...klopt dus, vindt dat niet zo'n fijn idee!
    Ze zei wel dat ze alleen een account had aangemaakt om mij een reactie te sturen, maar hou er toch niet zo van!

Ik ga, hij heeft de knollen op!

SMAK

14. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Zo, ik wip hier er weer even in meisjes en gebruik Loesie's rea om ook even te rea-en :(

@Loesie,
    Dus nu echt duidelijk KMA!!! Mamagevoel is always right.
    Enne, ik snap jou van andere naam. Heb ik ook al over nagedacht, want er zitten nog anderen hier die mij kennen.... Ik denk nog even verder ;)

@Lady,
    Hoe is het nu met BMS? Je hebt nog cryo's toch? Dus gelijk verder of even niet?

@Sikki,
    Knap van jou hoe je het allemaal weet te relativeren. Lijkt me niet makkelijk met liefdin die zwanger is en er toch anders naar kijkt.

@Taaltje,
    Ik snap jou ook!! Was heel duidelijk hoor.
    Dus je hebt besluit genomen over werk?

@Maartje,
    Ze is prachtig!! En ik ook ben benieuwd naar bevallingsverhaal.

@Nyn,
    Zucht, ronde 9 alweer. Smak op jou.
    Enne, bouw gaat goed zie ik op foto's!!

@Emma,
    Waar zijn die foto's!!!! ;)

@BM,
    Wat een zorgen lieverd. Ik ga straks even reageren op je whatsapp.

@de rest
    SMAKKERDESMAK OP JOEN WANKIES!!

@hier,
    Zoveel te vertellen, zo weinig tijd. Moet nog vanalles doen vandaag.

- Diploma uitreiking was leuk!! Voelt fijn om klaar te zijn en ik moet zeggen dat ik nu wel meer rust ervaar. Geen gehijg meer in mijn nek 's avonds en in het weekend dat ik nog wat voor de opleiding moet doen. En heb ook alweer mijn blik op volgende opleiding -> klinisch neuropsycholoog.
    Maar dat duurt nog wel even, want daar zijn echt heel erg weinig plekke nvoor.

- Bezoek aan KA. Tja, niks wijzer afgezien van wat tot nu toe gezegd wordt. Happy weezer, gevoelig voor verkoudheden, nog niet oud genoeg en erg genoeg voor KNO onderzoek. Nou ja, zo is het dan maar. Ben het alternatieve circuit op gaan zoeken, bioresonantie. Nu twee keer geweest en ze is nog niet weer heftig verkouden geweest. Ze zeggen daar: KMA en huisstofmijt allergie.

- Tweede wondertje. Ben weer met accupunctuur begonnen en als het mee zit dan de volgende ongi aan de progynova en utrogestan. Spannend weer :D

- Huis, staat nog altijd te koop. Geen bezichtigingen. Ook geen haast mee. Ik neig naar uit verkoop halen, maar zolang het ons niks extra's kost blijft ie nog even staan totdat we het zeker weten. Daar komt bij dat onze hypotheek 01-10 afloopt en de rente met bijna 1,5 procent is gestegen. Dat is toch wel een hele impact op de kosten en ik weet niet of we dat allemaal wel kunnen betalen en ook nog redelijk makkelijk kunnen leven. Dus, afwachten maar.

Oke, huishouden roept.

Toedels

SMAK OP JOEN WANKIES!

15. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Bright, heb met Siem ook al bioresonantie gehad!
    Ikzelf heb het ook vaak gehad voor de fibromyalgie!
    De kids van mijn zus zijn ook erg vaak ziek geweest, vooral de jongste 2! En die zijn heel vaak daar geweest en hebben daarna bijna nooit meer antibiotica gehad!

Misschien ga ik zelf ook wel weer met Siem, want verkoudheid is echt zoooooooooooooo vaak!
    Word er niet goed van! En eten wordt daardoor ook steeds meer strijd! Want als hij hapt en zijn mondje dicht doet, krijgt hij amper adem...en dan is het snakken naar adem als het weg is...

f*ckerdef*ck...zie ik net postbode aankomen, heeft ie zo'n witte enveloppe met een paarse rand...dus ik zeg al tegen manlief, aaaaah, piep, justitieel incassobureau...
    Manlief zegt, kun je dat nu al zien...en ja hoor!!!!!!!!!!!!!!
    IK!!!! Toen ik naar forumvriendin ging...91 waar je 80 mag!
    €45,-...zo zonde!
    Als ze nou inderdaad al die comazuipers zelf de kosten laten betalen voor ambulance enz en de vandalen voor de spullen die ze vernield hebben, dan hoeven ze arme burgers zoals ik niet te pakken voor een kleine snelheidsovertreding!
    (heeft er al iemand medelijden met me?!)

Ik moet zeggen dat ik wel heel veel meelees op twitter, maar van reageren komt het niet...dus krijg wel veel mee, roddelen over me is dus niet handig! ;)!

Sil, moet altijd zo lachen om jou accent op filmpjes! Had ik al op hyves gezegd, maar vindt dat zo leuk klinken! Herken mezelf er heel erg in! Als ik zo praat, dan lijkt het mee te vallen, maar hoor ik mezelf op film terug, dan is het echt zooooooooooooooo duidelijk! whahaha!
    Knap van Luuk hoor dat hij al zelf gaat staan!
    Kon Sanne dat ook al?!

Alex, zwaaaai, hoe is het met jou en je familie?!
    En met je prachtige dochter, alles goed?

Lauwtje, hoe is het met jou!? Lekker in je holletje!?
    En met lauwbeeb? Alweer echo's of nieuws????
    Ben benieuwd!

Klingeling, hoe heb je het gehad in ldf met manlief en prachtig dochtertje?!!? Lekker genoten en ubergelukkig!?
    Plaats je nog wat foto's in album?
    Hoe doet bloempje het 's nachts? Is ze al een beetje aan het doorslapen? Het zal vanzelf wel komen, maar het is voor jullie zoveel lekkerder he!

Hoest met suishoofd!?

Voor degene die mijn hyves nie hebben, Siem heeft echt kma...eerste dag was de koemelk, maar dat was voor ons wel duidelijk! Nu met 14 maanden weer een nieuwe test! Eerst lekker niks!

Ik ben aan het wachten op mijn menstruatie. Hoop op z'n laatst de 20e ongesteld te worden. Dan kunnen we het misschien nog net redden om voor de vakantie een tp te krijgen...zou zo lekker zijn, daarna een weekje naar Texel, dus lekker afleiding!
    Maar het wordt erg krap! Dus we wachten af!

Vanavond nog bbq-en met vriend/vriendin van ons! Hopelijk breekt de boel nog iets meer open. Hier komt net een zonnetje door! Het voelt trouwens wel lekker buiten!

Gisteren kolonisten gedaan, mijn oudste zus heeft gewonnen! (met uitbreiding ja taaltje) Mijn middelste zus kan absoluut niet tegen haar verlies. Ze probeert het dan te verbergen, maar je ziet gewoon dat ze geirriteerd is, haha! En dat moet haar vriend dan altijd ontgelden! hihi, we moeten er allemaal wel stiekem om lachen!

OE, BRIGHT!!!!! Zie nu jullie volgendepogingperikelen!!!! Spannend joh! Dan gaan we misschien een beetje tegelijk op, zou leuk zijn!

En huis nog steeds niet verkocht...mijn zus en zwager hebben hem ook uit de verkoop gehaald, die gaan nu verbouwen. Kan me voorstellen dat het dan wat spannend wordt, als de rente weer meer wordt! ...Hoop dat er snel iemand komt kijken en daarna kopen!

Ik ga ff eten!

SMAK

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    hai lieverds,

ik heb gewerkt en overleefd, haha

@loesie, hoe is het met siem nu dan? hoe gaat hij? (ontwikkeling enzo) En met JOU?? lichamelijk? en emo gezien tp dadelijk??
    wahahaha, niet tegen verlies kunnen, sip he? (kan ik ook ECHT niet).
    Ik deed wel eens met collega's kolonisten, en 1 collega die dacht dat ik heel goed was en gaat altijd vol op mij... blokken, ridder, afpakken alles...
    1x zelfs een dorpje verstopt, sneu he?? haha dat scheen een grapje te zijn, maar goed ik kan dus niet tegen mn verlies en zulke grapjes, haha
    hopen op ongi meid! en andere naam is welkom hoor!!:)
    mij kon je altijd vinden op de combi van de namen van de kids. Nu met puntjes er tussen niet meer, maar duurde even voor ik uit de googlecache was.

@llemaal, weet het niet meer, sorry
    ik ga atwt kijken, lekker gaar op de bank.
    buik doet erg raar, houdt maar niet op. wel even stoer: lijf is opgehouden met menstruatie en dus kan ik het tellen als echte menstruatie. nu even spannend de komende weken, kijken of er weer een cyclus komt.. t zou toch wat zijn he, als k*tpco lekker iemand anders gaat pesten? haha zal wel niet, maar goed.

ohja, liefnyn: meissie hoeft NIET in kleine lettertjes hoor!
    aan de stamppot, randjesfietsen (wie heeft dat bedacht?? haha) vakantie en een hondje nemen! smak voor jou en ronde 9teveel!

smakkerdddddddddddd

17. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    *weernietaantoegekomen-morgenweereendagSMAK*

18. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Meiden,

Ik heb een andere naaaaaaaaaaaaaaaam!!!

Dan weten jullie dat!
    Zit nu op smartphone, morgen familiedag, maar kom snel terug!

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Haaaaai schatten!

Kom ook weer even buurten ;)

Jo, lieve lieve Jo, wat moet ik zeggen...
    Wil je alleen maar knuffelen.
    En dat ga ik volgende maand doen ;):D
    Voor nu, het gemis, daar moet je doorheen.
    En als je daarna nog twijfelt, dan kun je betere keuzes maken.
    KNUF!

Mloetje, ik dacht huh wie dat?!
    Hoe moeten we je nu hier noemen?
    Ivm google gevaar?

Siem dus kma. Maar nu jullie het weten gaat beter?
    En deze maand de laatste ongi :D
    Spannend!
    Hoe is het verder met lijf?

Taaltje, toch door met werk?
    Jij doorzetter!
    Jij twijfelaar ;):D
    Maar wel stoer ja!
    Wel op rem trappen wanneer nodig he!

Lijf gaat nu gewoon doen?
    Zou zeker wat zijn!

Blijerd, och lieverd wat veel zorgen en vermoeidheid!
    Ik begrijp dat het zwaar is.
    Soms kan het ook té veel zijn.
    Knuffel!

Bight, jouw zorgen iets weggenomen, maar toch niet genoeg en nu in het alternatieve circuit?
    Ik hoop dat het wat gaat brengen!

En mama Bright ook gelijk in het alternatieve circuit ter voorbereiding op de laatste mentruatie!
    Spannend zeg!

Zorra, ik vind het gewoon KUT!
    SO!
    Stomme 'niet weten wat met lies' en stomme 'geen plek dus geen tp'!
    Morgen weer naar zh toch?

Anne, jij ook een dikke knuffel!
    Lijkt me echt vreselijk als je zoveel meer wilt maar niet kan.
    En dan kunnen een paar maanden heeeeeel lang zijn!
    Gelukkig id de beloning groot.
    Maar jij hoeft je nu niet altijd groot te houden hoor!

Nyn, 9 dus :(
    Ik werd bij 9 ook al heel verdrietig hoor!
    En bij 10 maakte ik een afspraak bij de ha, bij 11 in het zh en bij 12 zaten we daar.
    Niemand zou zo lang moeten/hoeven wachten.

Lijst :$
    Moet je maar snel sturen dan!
    Want we vertrekken vrijdag al!
    Over 5 dagen!
    Sin in!!!

Alle andere lieverds haai zwaai!!!

Hier dus enorm aan het aftellen tot de vakantie!
    En na de vakantie al gelijk weer een date in Gent en dan hopelijk dus ook gelijk weer starten!
    Krijg er zowaar weer zin in.

Jaja, ik weet het, een heuze ICSI-verslaafde ;):D
    Hou er van om mezelf te pijnigen :p

Nee, ergens is het doodeng, maar ergens hebben we er ook nog wel vertrouwen in.
    *plaat voor de kop*

Morgen de laatste VIA.
    Vandaag nog even flink huiswerk voor maken.
    Dan ga ik daar ook lunchen met Hypo en Hypoman!
    Zij zitten nl in de groep voor ons.

Dan zullen we in augustus waarschijnlijk een oproep krijgen voor de medische keuring en kunnen in september de raadsgesprekken ingepland worden.

Vakantie hebben we dus hard nodig, aangezien de batterij nu echt LEEG is en er na de vakantie dus weer een boel gaat lopen!!!

Fijne zondag meisjes!

SMAKKERDS!

20. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Haaaaiiiiii dotjes!!

Weten jullie nog wel wie ik ben? :)
    He spijt me dat ik jullie zo ontzettend verwaarloos! Ik lees steeds mee maar stel elke keer het reageren uit.. En jullie piemelen wel door dus wordt het steeds lastiger om echt te reageren.

Ik hoop dat jullie me kunnen vergeven.. *kijkt heul lief* :)

Mamamaartje, wat hebben jullie een prachtmeid gemaakt zeg! Echt een beauty, en wat een mooie bijzondere naam! Je berichtjes klinken helemaal happy en trots! Heerlijk om te lezen! Ben ook heel benieuwd naar bevallingsverhaal, maar neem lekker de tijd. Wij wachten wel geduldig af ;)

Mloetje, (ik wou al loes neerzetten ;)) siem dus kma! Wel fijn om te weten wat er mankeerd.
    En wat spannend weer voor nr 2! hoop dat het nog gaat lukken voor jullie vakantie!

En bright en ladyz ook druk met de voorbereidingen voor een 2de. Spannend weer hier in het babyrinth! :D

Ladyz, klinkt eng allemaal met enge aders in lies! Brrrr. Hoop dat je er gauw vanaf bent. Heeft het nou nog invloed op cryo poging? Of kun je daa mee doorgaan?

Bright, gefeliciteerd met diplomaaaaa! :D en straks weer verder aan de studie? Studiebolletje! :p
    Meisje dus te klein/ong voor naar kno? Stom da dat ook kan..
    Wel fijn dat bioresonantie (geen idee wat dat is) schijnt te helpen nu.

Nyn, ronde 9 voor beebje duurt echt te lang! Hoef je heus niet in het klein te schrijven. Hoop echt dat jullie wondertje zich snel meld.
    En hoe ist met bouw? Wanneer verwachten jullie klaar te zijn? Zal toch wel fijn zijn als jullie straks jullie paleis in kunnen met mininyn op komst!

Sas, dikke knuffel voor jou en het feit dat jullie nog steeds met lege armen staan.. Elke keer weer die confrontatie, bahh het wordt nu eens jullie tijd (had het allang moeten zijn)! De 27ste gesprek in gent toch?

Sikki, v
    oor jou natuurlijk ook een hele dikke knuffel! Jullie staan ook al veeel te lang me lege armen. En dan een vriendin die het niet snapt en weirde opmerkingen maakt. Moeilijk hoor!
    Hadden jullie alweer plannen om naar gent te gaan?

Sil, wat maak jij toch mooie taarten! Zien er echt superlekker uit!
    Wat stoer van luuk dat hij zelf gaat staan! Wat zal je trots zijn! :D
    En sanne? Doet ze hem nog niet na?

Taaltje, fijn dat ze begrip hebbem op je werk. Doet je we goed he zo'n gesprek. Kijken hoe het nu gaat!
    Hoe gaat het met de meiden?
    Last van buikje? Doe je wel voorzichtig? Niet te lang mee lopen dus..

Jo, lieverd toch. Wat een heftige beslissing! Lijkt me zo moeilijk om die stap te zetten, maar als het er niet genoeg meer is dit wel he beste. Ik wens je heel veel sterkte om dit te verwerken. Dikke knuffel!

Emma, gefeliciteerd getrouwde vrouw! Hoe was het? Ben echt heul benieuwd naa alle verhalen en natuurlijk de foto's!

Annedore, kamertje al bijna af! En wat issie mooooi! :D
    Wat vervelend dat je zo veel last hebt van je bekken.. Sigtig doen, en dat huishouden blijft liggen is niet anders. Beebje en jij zijn veeeeel belangrijker! Snap heel goed dat je het vervelend vind dat je niet zoveel me hondjes kunt lopen. Dike knuffel daarvoor!

Klingel, vakantiebabe! Hoe was het? Fotooooooo's!
    Ik mis je gegil wel in de shop hoor! Maar daar gaan we weer even verandering in brengen. We kunnen nog 4 weken gillen want dan begint mijn vakantie en verlof! :D

Alex, hoe gaat t met jou? Hoe gaat het met de voorbereidingen voor beebje2?

Blijmeis, Niet zo blij? Slaaptekort en zorgen om mats? Wat een narigheid.. Tuurlijk genieten jullie van jullie jongens, maar alle doktersbezoeken en de zorgen die je hebt maken het niet makkelijk.. Dikke knuffel lieverd, hoop dat alles gauw beter gaat!

Sabrien, wat fijn dat 20wk echo goed is! En jullie weten wat het wordt! En dat ga je niet aan ons verklappen? :p
    Zijn. Jullie al druk bezig met het kamertje?
    Gecondoleerd nod met je lieve oma :(

Ben ik nog iemand vergeten? Hoop het niet, en anders sorry daarvoor!

Hoe gaat het hier.
    Goed! :D heb wel erg snel last van mn rug (al vanaf begin af aan). Maar probeer het dan rustig aan te doen en meestal gaat het dan wel weer. Verder niks te klagen!
    Beebkamer is behangen, is echt heel leuk geworden (vind ikzelf). Nu is het wachten op de meubeltjes. Elke keer als mn telefoon gaat hoop ik dat het de beebwinkel is.. Hihi.. ;)
    Frits is gisteravond weer flink tekeer gegaan in mn buikje! Gut wat was ie wild, buik ging alle kanten op. Ik lig steeds in een deuk als ie zo gek doet! Heerlijk vind ik het!

Fijne zondag iedereen!

SMAK!!!

Deel Deze Pagina