klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    @sikki, wat ben je toch een pittig wijfie! nu alweer zin in icsi en ook via loopt nog! jullie kindje komt er, hoe dan ook!
    Hoe zit het met via, medische keuring, dan raadgesprekken en dan? ga je dan al ergens de wachtlijst op?? of wacht je nog?
    hoe is het met din?
    smak voor joe en je altijd lieve woordjes!
    (en pijnigen, is dat dat sarcasme, een kern van waarheid, een poging van luchtig doen, zelfbescherming?)

@lauwtje, haha die frits van jullie laat van zich voelen! tijd voor buikfoto ofzo? haha, ben wel benieuwd? heb jij eigk twitter?
    en nee, blijf niet te lang doorlopen met mijn onrustige buik. maar heb spastische darmen, dus altijd wel wat aan de hand in mijn buik;)

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Dikke zweetkus voor jullie allemaal. Is Zo bewolkt ier en dus heel zweterig warm.:x vanavond een rea vanaf de pc. Nu snel in kinder zwembad.:D

Dikke kus.

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    even snel voor ik ga douchen,,,

Morgen afspraak maken bij HA voor Sanne ze eet al 4 dagen niet alleen een papfles in de morgen, ze ligt steeds op de grond en huilt heel veel, dus morgen even na laten kijken heb zetpil gegeven en hoestdrankje voor der keel maar helpt allemaal niet
    :(
    ben aan het einde van mn latijn nu heb zelfs bij Silman uitgehuild (doe ik anders nooit)
    Vandaag Mathijs met oma mee geweest naar de markt in tiel zodat we het wat rustiger hadden mar ja huilen huilen huilen....
    en vanacht ook nog in het donker wederom die &%$^$%^$Teen gestoten tegen het bedje van Sanne :( dinsdag weer terug voor behandeling ...

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Meisjes! Ik heb bijgelezen maar ben best moe dus het gaat geen megarea worden.
    Wij hebben namelijk gister de housewarming gehad en dat was errug gezellig en erg laat :D En toen bedacht Sasman om half 4 's nachts dat we wel even konden... ;) ;) Het verbaasde me dat ie het nog kon met die hoeveelheid alcohol... :D;)

@ Jo, meis :( Ik had ook al een beetje zo'n gevoel maar ik had net als BM zoiets van "nee, dat zal wel niet" want ik had ook geen reden om dat te denken. Het gemis zal nu erg groot zijn maar wát mis je. Dat is de vraag waar je antwoord op gaat krijgen binnenkort. Ik denk dat jij je keuze al gemaakt hebt en wat vind ik het knap! Maar wat is het moeilijk voor je. Dikke knuf en heel veel sterkte.

@ Mloetje, leuke naam ;) Ik snap het. Ik heb ook al een paar keer aan een andere naam gedacht omdat ik ook best wel herkenbaar ben.

@ Taliaa, goed van gesprek op het werk! Je bent een bikkel! Maar als je dit gevoel weer snel krijgt dan denk ik dat het toch beter is om naar je gevoel te luisteren. Want je moet er zeker niet aan onderdoor gaan en al helemaal niet als het niet per se hoeft.

@ Lauw en Annedore, smak op jullie rugjes! Maar wat bijzonder, dat prachtige leven in je buik! Wauw!

@ Nynke, ronde 9 is lang! Zeker omdat de voorgaande zwangerschappen zich snel aandienden. En dat mag best gezegd worden. Ik weet nog goed... ik begon me in ronde 9 toch ook al best zorgen te maken!
    Niet dat jij dat nu moet doen hoor, maar je mag hier best je hartje luchten als dat nodig is!

@ BM, ondanks dat je geniet van je jongens vind ik het erg zwaar allemaal wat ik lees :( Knuffeltje voor joe! Dat je maar snel wat rust mag krijgen.

@ Maartje, kom eens op met dat bevallingsverhaal seg :D
    Wat een prachtmeisje!

@ Bright, gefeliciteerd met diploma!!! En wat balen dat het zo aanmodderen blijft met jullie meisje :(

@ Sikki, bijna vakantie :D
    Kan me heel erg voorstellen dat je daar enorm aan toe bent! Ik ken het gevoel maar ik moet nog 7 weken aftellen, pfff!
    Er gaan veel spannende dingen gebeuren voor jullie dit jaar. Wordt dit jullie jaar van de waarheid? Het jaar waarin je keuzes gaat maken indien een volgende poging niet lukt? Zo eng om knopen door te moeten gaan hakken. Ik hoop zo dat jullie dat niet hoeven!'
    Ik ben ook erg benieuwd naar de VIA. We zijn ons er nu ook een beetje in aan het verdiepen. We hebben wel een BKA-nummer en we mochten eigenlijk afgelopen mei gaan beginnen met de VIA (net als jullie volgens mij) maar wij hebben uitstel aangevraagd. Zoals het er nu uitziet willen we volgend jaar mei deel gaan namen, tenzij...
    Is het nu echt zo dat het zo goed als onmogelijk is om een "gezond" kindje te adopteren? En welk land ligt jullie interesse?

@ Sil, och nee toch :( Arme Sanne en arme jij! Ik heb zoveel respect voor jou! Maar ook jij kan het soms té zwaar hebben. Ik wou dat ik iets voor je kon doen zodat je even adem kon halen...

Smak voor jullie!

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    @sas, wij werden vannacht om half 4 wakker van herrie, weet nu wat het was. WAHAHAHA
    jullie dus volgend jaar aan de via!! spannend hoor! hoe sta je er tegenover?

@nyn, we wachten af;)

@ll, wahhhhhhhh gaahaap... moehoe.. haha.
    maar goed morgenochtend weer werken en dan dinsdag avond en dan heb ik de 5daagse erop zitten en ben ik 2 hele dagen vrij *grijns*
    lekker tukken dus!

liefss, taliaa

ps beetje ego babypraat: elize probeert te kruipen en te zitten, te schattig gewoon!!! BOEM.. maar ze blijft zo lachen altijd, een gezellige meid!

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    gilletje!

even een algemene SWAFFEL want ik ben weer dans le pays!
    :D

ik kan niet alles terug lezen mokje, maar van de meeste piemelinnen weet ik gelukkig (of niet gelukkig :() al hoe het gaat...

plons er hier weer in OK?
    morgen even wat langer om even te zien wat er op de laatste piemelpaginas is gebeurd.

voor nu, een lieve veilige zorgeloze nacht voor allemaal, mijn lief babyrithje!

BISOUXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX!

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Goodmorning :D

@ Klingel, welkom terug :)

@ Taliaa, hihihi wat leuk dat Elize probeert te kruipen en te zitten. Ik vind dit zo'n leuke leeftijd! Vanalles gaan ontdekken, zo schattig!

VIA, ik sta er op zich wel positief tegenover. Al moet ik wel zeggen dat ik niet weet of adoptie ons ding wel is. Het lijkt me heel bijzonder en mooi, maar er komt ook wel heel veel bij kijken. Wij staan bijvoorbeeld niet heel erg open voor special need, wat tegenwoordig blijkbaar een must moet zijn. En verder de hele procedure... pfff, daar word ik al depressief van als ik erover lees. Wat een lange en moeizame weg!
    Maar aan de andere kant, dat is dit ook!
    We willen in ieder geval de VIA doen om dan eens te kijken wat ons gevoel is. Het is bij ons dus niet zo dat we de VIA doen omdat we al overtuigd zijn dat we wel zouden willen adopteren, maar wij doen de VIA om te kijken of het wel bij ons past. We willen volgend jaar ook naar de info-avond van pleegzorg gaan. En dan gaan we eens wat dingetjes afwegen. We weten in ieder geval wel dat we niet eindeloos doorgaan in de mmm. Ik vind het zo zwaar worden dat we na al die tijd nog niet weten waar we aan toe zijn en daar begin ik echt klaar mee te worden. 2012 wordt het jaar waarin wij knopen door gaan hakken. Maar hopelijk is het niet nodig en raak ik gewoon swang in Gent :)

8. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Idd Sas, jij gaat gewoon zwanger raken in Gent :)

Netzoals ik ;):D

Maar over de VIA, we vinden het echt een verrijking dat we het mogen doen.
    Het heeft ons beeld zoveel completer gemaakt.
    Wij wisten ook niet zeker of adoptie iets voor ons was, maar na de VIA kunnen we beter een keuze maken.
    En die is volmoding JA, het lijkt ons geweldig.
    Maar...door de VIA is bij ons ook de wens voor een biologisch kindje nog sterker geworden.
    Eigenlijk kan ik nog volmondiger zeggen ´JA, ik wil een kindje!!!´

Na de raadsgesprekken die hopelijk eind dit jaar afgerond kunnen zijn krijgen we hopelijk beginseltoestemming.
    Met dat papiertje kunnen we ons aanmelden bij een vergunninghouder die voor ons kan bemiddelen.
    En dan krijg je een intake om je wensen en mogelijkheden kenbaar te maken en dan gaan we de wachtlijst op. Dit is dan al voor 1 specifiek land.
    Maar wanneer er op de wachtlijst weinig doorstroming is (maw weinig kindjes 'beschikbaar' zijn) kom je op een pre-wachtlijst.
    Dan krijg je nog geen intake en kom je op een 'algemene' pre-wachtlijst.

Vandaag dus de laatste VIA waarvoor we ook al nagedacht moesten hebben over het land en wat voor een kindje we zouden willen.
    Wij zouden willen gaan voor Thailand (ligt toch het dichtst bij mij) en bij voorkeur een jong kindje (jonger dan 2 jaar). Het kindje mag wat ons betreft een operabele special needs hebben.

Idd Sas, er zijn weinig gezonde kindjes, maar ze zijn er wel!
    Als je bereid bent wat langer te wachten (+/- 4/5 jaar) en het gezien je leeftijd kan, dan kun je daar heel goed voor kiezen.
    Wij overwegen het misschien ook.
    Ook via Amerika komen heel veel jonge gezonde kindjes (mijn collega heeft daar net zijn zoontje vandaan).
    Echter Amerika is wel een keer zo duur (40.000 Euro) en het zijn alleen maar donkere kindjes.

Taaltje, pijnigen ja.
    En daar zit alles in wat jij genoemd hebt...

Elize al aan het kruipen en zitten!
    Wat leuk!
    Ik zeg, je mag ook best wel trotse mama spammen hoor!

Sil, *huil* om Sanne!
    Denk aan je vandaag.
    En aan teen!

Lauw, heerlijk dat Frits zo tekeer kan gaan :D

La Klingel, daar bent u weer!
    En dat betekent dat ik bijna gaaaaaaaaaaaaaaaa :p

Nu snel aan het werk en dan op naar de lunch met Hypo en Hypoman en de laatste VIA!

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Thanks dat je dit even wilde delen Sikki. We hebben gisteravond een heel gesprek over adoptie gehad. Een operabele special need is bij ons ook bespreekbaar. En ook wij willen gaan voor een kindje jonger dan 2 jaar. Het land waar wij al een tijdje naar hunkeren is Sri Lanka. Maar dat kan natuurlijk nog allemaal veranderen, want wij staan pas echt aan het begin.
    Veel plezier vanmiddag met de laatste VIA en met de lunch met hypo natuurlijk!

10. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hallooooooo

Hier weer een teken van leven, heb ook niet alles bijgelezen maar wat is blijven hangen:

Jo, lieverd wat een moeilijke beslissing. Heb er geen woorden voor. Wens je heel veel sterkte dit te moeten verwerken..........
    Dikke knufffffffffffffffff.

Lauwtje, he daar ben je weer!! Sigtig an met rugje he!! Leuk he babykamertje verbouwen. Vindt het zelf ook nog steeds zo onwerkelijk!!! Lekker genieten van wilde Frits in buik. En oh ja, we zijn nu vriendjes!!! Moet alleen nog steeds een hele hoop foto's uploaden in prive album ahum :).

Klingel, weer terug van France? Zo te lezen hebben jullie wel heerlijk genoten he? Slaapt het bloempje nu 's nachts wat beter door?

Sikki, veel plezier vandaag met hypo en hypoman en succes met de laatste VIA jeetje wat is dat snel gegaan zeg.........

Sas, hoe gaat het met jullie? Het gaat al snel richting 28/7. Spannend hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Taliaa, whoeee trotse mamma op elize. Lijkt me zo heerlijk!!! GENIETEN!!!!!!!

Nynke, zo warm in la France? Lekker zwemmen!! Heerlijk, geniet ervan. En dikke kusssss op "9 maanden bezig zijn", hoop dat het geluk snel jullie kant op komt!!!!!!!!!!!!!!!

Met mij gaat het gelukkig weer wat beter, heb het allemaal een beetje een plekje kunnen geven.Had een ontzettende goede band met mijn oma en vind het vreselijk dat ze de geboorte van ons kindje niet meer mag meemaken. Ze leeft al jaren met ons mee.....
    Heb haar wel als enige in de familie kunnen vertellen wat we verwachten in november dat is wel mooi. Ze heeft ons beloofd te waken vanaf boven.

Moest vandaag op controle bij gyn en alles was goed. Bloeddruk was goed en tot nu toe 5 kg bijgekomen dus das ook netjes (ondanks mijn verslaving aan ijsthee en Kitkat :D). Heb wel een schimmelinfectie te pakken en heb daar een vaginale tablet voor gekregen, heb jeuk en meer afscheiding. Schijnt normaal te zijn tijdens een zwangerschap en vaker voor te komen. Erg lastig jeuk aan je kruis :D;).

Ga weer back to work, mijn pauze zit er alweer op.

Kusssssss voor iedereen!!!!

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    @sabrien fijn dat alles zo goed gaat!!

@sikki en sas, via lijkt een goede manier om er achter te komen of het je aan het hart ligt!! En zoals sikki dat bevestigt:)
    ben heel benieuwd!
    @sikki gaan jullie je dan ook meteen op de lijst zetten? (of pre lijst)
    Ik snap er niks van he? in mijn beleving zijn er ZOVEEL kindjes die wachten op een papa en mama, en dan zouden jullie zolang moeten wachten? en nog langer als je geen sn wilt??
    ik word daar heel verdrietig van? hoe kan dat dan?
    is mijn beeld vertekend?
    Ik zag op tv dat een stel wat al biokindjes had mocht bijna in geen 1 land adopteren, ook gek he??
    en hoe zit het in nl? hier helemaal geen adoptiekindjes?
    en dat geld zeg... adopteren zou voor ons dus gewoon nooit een optie zijn, is ook raar he?

heftig hoor, ik wil weer eens alles weten!
    ik vind sowieso alle adoptiekindjes (en pleegkindjes) sn! ze hebben vaak al zoveel meegemaakt:(

@sik, smak op pijnigen en alles!!!

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik zit al de hele dag op de zolderkamer te zwoegen om mijn werkachterstand weg te werken, maar er lijkt geen einde aan te komen :(:x

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    knuf op jou sas! en je werkachterstand meuhhhh!!

even een kopje thee in de zon voor verse nieuwe tegenzin?

sik: echt wel dat jij bijna gaat! :D
    heerlijk voor jou!

ohhhh je gaat zo genieten daar!
    en ik zeg: ' its for you in the morning, coffee or tea?? '
    meer kan ik er niet over kwijt maar het is hier de running gag in la maison geworden :p

jij ook een boodschappenlijstje van nyn gekregen? :D
    vergeet de breezers niet! :D

over VIA, wat ' mooi ' hoe het eigenlijk je wens voor kindje heeft versterkt.
    maar terwijl ik dat schrijf denk ik ook huil, daarmee het gemis dus ook.. :(

taliaa de vraagmaarraakiaa: wat een goede vragen. ik wacht mee op het antwoord!

sas, jij gaat dus kijken ' of ' het wat voor jullie is. sowieso, en ondertussen gewoon (..) zwanger worden in GENT!

sab, knuffel op je kruis! :p
    en wat ' mooi ' dat je je omaatje wel hebt kunnen vertellen wat voor kleinkindje ze krijgt.
    ze zal zeker in de hemel over hemhaar waken.
    maar het blijft moeilijk en verdrietig... lieve knuffel!

jo, ik wist het al en desondanks vind ik het naar dat je het hier nu in the open zet ..
    ik bedoel naar om te lezen, omdat ik weet dat je worstelt ermee. en de twijfel die dan komt...

maar in ons lange gesprek van toen, ik denk dat als je (zo) twijfelt dat je gelijk hebt dat je iets mist,.. en de verschillen zijn zo groot...
    ga je nu je ' avonturendroom ' meer najagen?

en hoe voelt het om nu de kinderwens dus (?) ook on hold te zetten?
    KNUFFEL!

sik, veel plezier met lunchdeet!

lauwtje: donderdag gaan we weer gillen!
    :)

@hier: nog niet verteld, maar groot drama bij ouders: hun lieve hondje met de status van een gezinslid is voor de ogen van mijn mama aangereden, en 2 dagen later overleden.
    ik hoorde het pas na 1.5 week want ze wilden onze vakantie niet verstoren :(

maar ik vond het heel erg dat ik ze niet kon steunen! :(

niet de eerste keer dat ze bij heftige dingen erg lang wachten het te vertellen. blijft een vervelend iets hoe goed bedoeld ook... :(

hebben meteen een gigabos bloemen gestuurd vanuit france.

zon drama, vooral dat mijn moeder het gezien heeft.
    er zijn vast mensen die niet snappen wat voor een impact het heeft je huisdierbare te verliezen maar voor hen is het echt een drama. en voor mijn mamaatje een trauma gewoonweg.

komt ook nog bij dat dit hondje dus vorig jaar mijn mama heeft ' gered ' door haar te laten vallen bij het wandelen.
    anders was die gigatumor nooit (op tijd) gevonden.
    HUILTJE.

nou ja dat was even dagboekkletskouspanty van mijn kant ..

rest: smak op jullie!!!
    sorry voor willekeurige uithoofdreaatje.

plons er steeds meer in, maar nu even huisvrouwen nog ;) terwijl madame EINDELIJK es wil gaan slapen.
    heeft een jetlag door france ;) ;)

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Vanavondkomthetverhaalmaarnueerstffsnurken-SMAK

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Sabrien, wat mooi dat je oma nog van jou te horen heeft gekregen wat er in november uit jouw buikje gaat komen. Maar wat vervelend dat ze het niet meer mee kan maken :(
    Wel een prachtige beschermengel, dat zeker!

@ Klingel, he bah! Huiltje om hondje van je ouders :(:(
    Ik weet wel hoe dramatisch het kan voelen. Verschrikkelijk gewoon en ik moet er niet aan denken!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en de brief klaar liggen om ons weer opnieuw op de wachtlijst voor de VIA te zetten. In overleg met manlief uiteraard, gisteren uitgebreid over gesproken.
    En nu ga ik stoppen met die arbeid hier want mijn hoofdje tolt ervan! Morgen weer de achterstand induiken, pfff!
    Smak!

16. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Liefkling,

ff voor jou, ben aan het werk,
    maar liefhondje van m'n ouders is afgelopen november voor de ogen van mijn ouders aangereden.
    Ging normaal meteen de auto in, nu bedacht hij dat hij beter even kon oversteken...

Ze waren toen onderweg naar ons, omdat ze meegingen naar Siem die avond (lag toen nog in het ziekenhuis)
    mama belde toen helemaal overstuur op en kreeg zelf ook geen hap meer door m'n keel. (waren net bij de Mc, had net een bigmac voor m'n neus)...heb echt zooooooooooooo gehuild!
    Ik had Jip toen gekocht, maar ging toen samenwonen, vandaar dat hij bij paps en mams bleef...

Heb een poosje later Joep voor ze gekocht...Hetzelfde ras.
    En ze zijn er zoooooooooooooooo gek mee!

Dus ik snap het helemaal...been there/done that!

Ga weer toetsen nakijken, bleeeeeeeeeeeh!

Sab, knuf op verdrietsmak!
    Fijn dat je dat geheim hebt kunnen delen met oma!
    Ik weet ook zeker dat ze meekijkt!
    Jullie wonder heeft nu al een beschermengel!

SMAK

17. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Oe sas, stoer van VIAbrief!
    Maar 3e ICSI ruled he!!! Zie hier!

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Sorry even ego....
    Sanne huisarts geweest alles was goed oren ogen neus keel hart en longen nu urine opvangen en morgen afleveren indien morgen nog braken en eten weigeren word er verder onderzoek ingesteld (bloed prikken etc)
    Zelf bij dokter geweest vanwege buikpijn (onderbuik lijkt bijna op indalingsweeen) uitstrijkje gemaakt dokter vond buik veel te gevoelig klopt niet dus afwachten, mijn urine was schoon dus geen blaasontsteking.
    afspraak bij de KA voor sanne en haar poepprobleem zelfde arts als Mathijs dus wel fijn 29 juli kunnen we terecht gelukkig.
    hier zelf nog afwachten op uitslag kweek word einde van de week waarschijnlijk,maar Silman denkt aan stress;) hij denkt dat het me momenteel allemaal boven mn petje gaat eventjes:)

vanavond meer rea nu vlees en groenten snijden voor avondeten smakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Pff Sil... wat heftig allemaal! Dikke knuf voor jou! En je mag hier altijd spuien, ook in het zwart ;)
    Jeetje meid, ik hoop dat je snel weer wat rust vindt en het snel beter gaat met Sanne en met jou!

20. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hello!

Klingel: oh wat vreselijk voor je mama...:( Ik kan het mij goed voorstellen dat ze helemaal ondersteboven ervan is...

Sabrien: ik doe even geen smak op je kruis:D

Sas: met dit weer niet op een zolderkamer gaan zitten!! Hijg, zweet en je hebt er geeneens plezier van:cool::D

Sil: meisie, wat een gepiemel daar in huize Sil....:( Hoop dat je snel uitslagen krijgt!

Sik: ga jij eens heel snel swang worden in Gent:D Je klinkt weer als een hele sterke Sik!

Mloetje: ik dacht huh wie is da? hahahaha

Ik ben weer terug uit het zh.... krijg nu weer een MRI, en hoe verzinnen ze het, maar moet gewoon een zwangerschapstest doen omdat het niet in de 1e 10 dagen vanaf 1e dag ongi zit:cool: Maar weet dat het eraan komt, want ik krijg sinds ik bevallen ben als ik ongi moet worden een soort van aphtenachtig iets op mn lip:(:(:(:(:( Elke maand en nu ook, dus zal wel komen..... Zit voorlopig elke donderdag ik het zh....;)

Deel Deze Pagina