Ik breek eventjes in... Ik heb net Maartjes verhaal zitten lezen en heb er kippenvel van! Hoe jij emoties zo werkelijk kan beschrijven, kreeg er een brok van in mijn keel. Geniet ervan meis, je hebt het zo verdiend, het is jullie zo gegund!!! Eindelijk ben je nu echt mama-maartje, daar mag je heel trots op zijn! Liefs, Doortje
* ik breek ook weer even in * Maartje, een heel mooi verhaal van een hele bijzondere gebeurtenis! Je hebt het echt uitgebreid beschreven. Lekker doorgaan met genieten * breekt weer uit *
*breek even in* heb net het verhaal van Maartje gelezen. Ik zat te lachen n te huilen. Wat een mooie beschrijving van je bevalling. Tjee geniet lekker van jullie wondertje. Ben zo ontzettend benieuwd naar der! Heb ook een vriendjes verzoek gedaan *breek weer uit*
Goodmorning!!! Thnx voor complimenten!! Ja, verhaal staat opgeslagen op lappie (en op USB stick ) Lig heerlijk te titt'n in bed. Ben pas net wakker... Denk dat ik binnenkort maar weer eens kom inplonsen hiero!! Als het me lukt tenminste
Maartje: wat mooi geschreven!! En wat ik mij nou afvroeg..... ben je het nu met ons (een klein beetje) eens dat je het echt van te voren niet kan plannen hoe het gaat lopen? Heel veel geluk samen toegewenst!!!
Thnx brocoli! Maar hoe bedoel je? Bedoel je qua inleiden? Denk dat je met een natuurlijke, spontane bevalling het ook niet kunt voorspellen hoe het gaat lopen. Denk aan ruggeprikken die verkeerd worden gezet, placenta's die in de ok verwijderd moeten worden, totaalrupturen, aambeien die ineens komen opzetten Geen enkele bevalling is denk ik te voorspellen. Wel kan ik zeggen dat ondanks dat ik in de weeënstorm riep dat ik noooooit meer naar DD zou gaan, ik binnen vijf minuten na de werp al tegen Maartman zei: zo wil ik er nog wel 5!!!!
hey maartje, nee denk dat ladyz bedoelt je geboorteplan. dat je er controle over wilde hebben en dat je nu ervaren hebt dat dat gewoon niet kan met een bevalling. Hoe vond je dat eigenlijk? dat je lichaam het zo overneemt? (snap je wat ik bedoel?) Bij de eerste wilde ik dood en bij de tweede dacht ik dat ik dood ging... haha maar mooi he, dat je dan toch roept ik wil er wel 5. (niet dat ik dat riep hoor.. haha) @ladyz hoe is het met jou?????
Lieve schatten Beetje in de verwaarloosmodus maar nachtdiensten zitten nog in mn lijf, had ook maar 1 dag vrij en toen weer vroege dienst... Nog een dagje werken en dan weekend! Alleen even maartje... Wow...*huil* *kippenvel* om je verhaal. Echt van en door jou geschreven! Wat heerlijk jullie meiske er nu...enne beebkaamspam!! Rest van de schatjes een smak op joen wankis....
Ik kom er even een EGO ingooien: Was de avond gisteravond zo geweldig toen mijn man voor het eerst zijn zoontje voelde schoppen..... wordt mijn humeur nu flink verpest door de auto die niet door de APK is gekomen. Daar moet eerst 600 euro tegenaan gegooid worden Ik had wel wat apart gezet, maar geen 600 euro. Kan er gewoon niet mee leven dat nu al ons spaargeld (op 100 euro na of zo) weer OP is :x Ik kan er niet mee leven dat we geen financiele buffer hebben als baby straks komt Ik ben echt heel verdrietig We komen vanuit een heel slechte financiele situatie Lang verhaal over depressie man en ik die niet in de gaten had dat hij ons financieel in de afgrond stortte, ja ik ontdekte het toen de schade al 10.000 euro was Dat hebben familieleden ons geleend, heel fijn dat dat kon en dat we geen rente betalen, maar het kost ons wel iedere maand 300 euro aan afbetalen aan hen. En dat blijft voorlopig ook nog zo. Ik ben gewoon zoooo bang voor weer financiele nood. Ook al heb ik alles nu zelf in de hand en zal ik dat nooit laten gebeuren, het verleden laat me gewoon niet los Nog maar 100 euro op de spaarrekening maakt mij heel bezorgd. Wat als er iets gebeurt met 1 van de dieren? Wat als in de kraamweek mijn wasmachine het begeeft? Gatver, leuk om je dag zo te beginnen
Even ego: check banner.......!!! Ik moest vandaag een test doen ivm geplande MRI scan vanmiddag. AAAHHHHHH hoe kan dat nou???
Lady!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd!!!!!!!!! ik heb traantjes in mn ogen!!!!! *huil* hoe geweldig is dit.......
Ik snap er niks van, ineens is het gelukt.. Ok het is nog heel pril, maar ik ben gewoon 1x in mn leven spontaan zwanger geworden! *valt van stoel*
Lady Zorra, wat zie ik nou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WHAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, wat geweldig!!!!!!!!!!!! Traantjes springen in mijn ogen, spontaan een broertje of zusje. WAUW...... GEFELICITEERD met deze prachtige mooie positieve test . Maartje, heb je verhaal ook met een traantje hier en daar gelezen maar ook wel met een lach hihihi. Wat een geluk straalt van je af , maar dat mag ook zeker met zo'n mooi meisje................... Jullie maken me helemaal blij vandaag!!!! joehoeeeeeeeeeeeeeeee Annedore, wat ontzettend verdrietig dat al jullie spaarcentjes op gaan aan de auto en dat jullie dat allemaal in het verleden hebben meegemaakt. Dikke knuffffff......... geniet van schoppend zoontje in buikkie . Hier alles goed!!!!!! Klingel bedankt voor smak op kruis , gaat nu alweer stukken beter hihihihi...... Ben zooooooooooo blij voor Lady Z en fam!!!!!!!!!!!!!!!
Huh!!! Ladyz!!!!! Wat flik je me nou?!?!? Kippenvel all over!!! Jeetje meis gefeliciteerd!! Whaaaaa ben helemaal flabber... Via tel dus kort maar.... Jeetje!!! Wat GAAFFFF!!!!!!!