klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    heb je de gyn al gebeld? en het ziekenhuis voor de mri dat die niet door kan gaan..en hoe moet dat nu met je rare bobbelgeval in lies??? en en en en wat zegt je mannetje ervan???

*Huil*

2. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Huh?!
    Wie wat waar wat gebeurt hier! :D:D:D:D:D

Wat GAAF!

Gewoon hier, in ons babyrinth een spontaan wonder!!!

Vertel vertel!
    Welke dag van je cyclus zit je nu?

EDIT: hihi, zie nu je nieuwe banner.
    COOL!
    Vet positief hoor voor dit termijn!

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik heb mri afgebeld, en man gebeld... die was helemaal zo van huh???? Lies ga ik wel overleggen, geen idee, verder nog niemand gebeld...... Moet dat al?? Ik heb dit nog nooit meegemaakt whahahahaha
    Lief van jullie reacties!!

Anne: balen meid, ik snap dat dit echt heel koud op je dak komt..... Maar een auto met een beebje is ook heel belangrijk. Ik weet zeker dat het goed gaat komen! Knuf!!

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    1e dag laatste ongi was 18 juni.... dus ehh 27e dag. Het is allemaal zo nieuw, raar he....

5. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Mooi hoor meis!!!

En nu met beide beentjes op de grond blijven he! (hoofd wel in de wolken, maar dus niet die buis in ;))
    Of deed je dat al ivm lies?

Moet er vandoor.
    Kom vanmiddag weer gluren!

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Breekt weer ff in via tel.
    Ladyz wat ontzettend gaaf, wat een wonder!
    Gefeli! Dikke smak!

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

*grinnik* :D Ze hebben het mooi verzonnen hoor! :D

Gefeliciteerd!!

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ja, hoe hilarisch is dat:p Whahahahaha

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Whaaaaaaaaa!!! Kreeg een whatsappje van Silvia....
    Nou, voor zulk nieuws moet ik wel ff heel hard Yeahhhhh en wat gaaaaaf en van harte gefeliciteeeeerd komen gillen!!!

Wat super!! Spontaan zwanger?!?!?!?!?!?!?!?!!! Echt geweldig!!!

:D

Annedore, knuffel voor jou!! Is niet leuk!!!!
    Hoop dat je ondanks de financiële tegenvaller wel kunt genieten van de schopjes!!!

Ik ga ff een luier verschonen. De darmpjes van m'n beebje zijn goed op gang gekomen!!! ;)
    (niet tegen haar zeggen dat mama dit hier verteld heeft maar ze knetterd de hele dag door!!! ;))

10. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    @maart: wat een prachtig verhaal en al die gevoelens die eruit komen na de bevalling is volkomen normaal. Tenminste, ik heb dat precies ook zo ervaren dat dan de afgelopen 2 jaar voorbij kwamen en dan kijk je naar je wonder en is het allemaal zo ontzettend wonderlijk.

Ik moest wel heel hard lachen om je opmerking; ik was serieus bang dat ik zou opstaan en wegrennen als ik een schaar zag.

Echt geweldig en dat had ik ook; dat je op dat moment van die droge humor hebt maar dat het op dat moment voor jou helemaal geen humor is maar achteraf kun je daar dan wel weer met een lach op terug kijken.

Maar wel een 'enge'eerste nacht. En volg je eigen gevoel, als dat zegt dat het niet goed zit of je twijfelt, meteen aan de bel trekken. Dan maar een keer voor niets!!!

Geniet er lekker van want ( hier komt ene mega-cliche maar tis echt waar ) het gaat zoooooooo snel, ons drolleke is nu ook alweer 5,5 maand maar als ik terug denk aan de bevalling vind ik het nog steeds de mooiste ervaring van mijn leven, zou het zo opnieuw doen. ( smelt, smelt )

11. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Wow, LadyZ!!! Ben er echt even stil en vol verbazing van! Hoe zullen jullie dan wel niet voelen :$ jeetje! Gefeliciteerd!

12. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    @ladyzorra: WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

hAD DAT NOG NIET GELEZEN KWAM SPECIAAL KIJKEN OF MAART DER BEVALLINGSVERHAAL AL MET ONS GEDEELD HAD.
    mAAR WAT GEWELDIG!!!! wAUW WAUW WUAW

13. Ladyz! Wauw! Wat mooi, een spontaan wondertje! En jij dacht nog wel dat je door die aftenachtig iets weer ongi zou worden ;)! WAUW!

14. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Nou ja LadyZ :$, is dat even een leuke verassing!!!
    GEFELICITEERD meis :)

15. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    ***Breekt in***

LadyZ; WAUW! Wat een nieuws! Jij laat iedereen weer even zien dat wonderen ECHT bestaan!!! Ge-VEEL-iciteerd meid!

Annedore; wat ellendig dat je er zo verdrietig van wordt. Ik kan zelf ook heel slecht tegen financiële onzekerheid en herken je gevoel. Ik kan je uit ervaring vertellen dat het allemaal wel losloopt. Er komt altijd vanzelf weer een oplossing. Ik snap dat dit je verdriet niet wegneemt, maar wilde toch proberen je een beetje op te beuren.

***Breekt weer uit****

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat fantastisch zeg!
    Ondanks dat ik het vaker heb gehoord (dat heb je als je op fert. fora leest) is het toch ongelooflijk en fantastisch zeg!!!
    Van harte gefeliciteerd meid! Geweldig!!
    Elmo

17. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    LADY WAT GEWELDIG!!!

Kippevel all over en traantjes!! Wat ontzettend super, geweldig, tof, top, enz enz!!!

18. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Annedore, dikke knuffel voor jou.

Lijkt me erg naar om vanuit zo'n positie te komen en dan nu zo'n gevoel te hebben.

SMAK OP DIEN WANKIE

19. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Dank jullie wel allemaal, echt te lief!!!

20. liefprinsesje

liefprinsesje Actief lid

19 okt 2010
    239
    0
    0
    tjonge....LadyZ wat geweldig en wat zal het een onwerkelijk gevoel geven!!Van harte!!

Deel Deze Pagina