ik was in ponypark slagharen top dag gehad de tweeling heeft zich goed vermaakt Mathijs is in de achtbaan geweest heel stoer met papa en alex was ook super lief de hele dag dus kinderen gelukkig mama ook gelukkig...
@ Emma, ik blijf dat ook zo confronterend vinden en ook al probeer ik het uit mijn hoofd te zetten en maar te denken dat ik echt niet zwanger wordt van die gedachtes... het is zoveel makkelijker gezegd en gedacht dan gedaan. Het zijn normale gevoelens en accepteren dat je die gevoelens hebt kost minder energie dan ertegen vechten. Dus laat ze maar lekker komen. Het is ook gewoon niet eerlijk!!! @ Nynke, ronde 10 Ik kan me voorstellen dat je toch even een check wilt. Tis gewoon balen! @ Anne, wat leuk en bijzonder dat je beeb zo goed voelt bewegen Prachtig toch! Ik baal van dat weer de hele tijd! We willen even het huis uit, iets leuks doen. Maar heb geen idee wat, want het kan zomaar gaan regenen en niet meer ophouden. Bah!
SWAFFELsmak! lieverds mijn lieverds! iedereen is een beetje wapper en een beetje druk en een beetje weg, tegelijkertijd zit men *sorry meelezers!* hard te twitteren, dus het is hier even wat rustiger op de piemel. komt goed! ik er ook gewoon even een luie maar zeer liefhebbende doolhofknuffel in, en kom morgen even langer bijREAen dus berg u! knuffel op allemaal! SMAK!
@annedore: probeer je buik bewegingen eens te filmen. Is zo leuk voor later. Hoe is je weekend geweest? @Taliaa: wat gaat je kleine meisje hard zeg. Leuke periode weer vind ik. Lijnen, blijft lastig maar gewoon met volle moed weer verder gaan maandag. Ik ben inmiddels zo'n twee kilo kwijt maar die buik.... @Saskia: ((knuff)) voor jou. Hoe gaat het verder met iedereen?? Hier gaat alles goed. Beetje om ronde 10. Maar dat zal wel weer overgaan. Verder leuk druk met huis. Voor foto's zie website.
Haaaaaai piemelinas Ik sluit me aan bij klingelschatje.... Druk met vanalles en nog wat...wel twitter Ik spring dr hier in en laat klingel wel die megarea geven @anne MOK op financien ken het hoor...heb je t net op orde komt er weer iets en t komt goed schatje! Heeeeeerlijk bewegende buik! @ emma wat een mooie fotos zag ik elders....enne heeeeel veel succes meis. We hebben je vast. Sluit me bij Sas aan...laat je emo maar gaan *huiltje* @ sas knuf meis! Ik vind jou ook sterk, knap en powervrouwtje! Lotgenotencontact kan zooo fijn zijn! @ nyn dikke mok en grom op ronde10 . Snap en logisch van check....t is stommm. Wow voor bouw t gaat echt hard he.... knuffffffff.... en heeeeeel veeeeeel knuf en witplezier met liefsik @sik fijne vacance en ldf! @mezelf en tweede kindje...heb het er ook niet al te vaak over omdat sommigen nog met lege handen zijn en voelt dan niet gepast. Ook al is wens zooooo ontzettend groot en veel verdriet ervan gehad van gemis en miskramen. Volgens mij was t blijmeis die t zei over nu tweede kindje bij vriendin....t was 1 seconde moeilijk maar verder ben ik zo enorm trots en blij en blij. T is mn vriendinnetje zo meer dan gegund na veel ellende.... en mn vriendin vroeg er ook meteen naar...maakt t ook minder moeilijk doordat het onderwerp bespreekbaar is. We hebben 26 juli intake bij Geertgen....omdat ze nu samenwerken met dusseldorf hebben we besloten daar op intake te gaan, voelt t goed blijven we daar en anders alsnog directement naar dussel...
hey meiden, Even een dikke knuf voor iedereen! Voor de meiden in de MMM voor het 1ste kindje, voor de meiden die de MMM in gaan voor een 2de wondertje, voor alle moeders onder ons. En alle andere meiden. Allemaal stuk voor stuk KANJERS die hier samen komen om lekker te spuien, hun hart te luchten, hun blijheid of verdriet hier kunnen opschrijven, om steun te krijgen EN te geven!! liefs natas
Schatjes!!! Hoe is het hier?!?! Voor jullie was ik waarschijnlijk 'gewoon' weg, maar ik was nu echt weg! Heerlijk een weekendje met vriendinnen ZONDER kinderen beppen, eten, wijnen, shoppen, beppen en vooral SLAPEN!!!!!! Heerlijk zeg 2 hele nachten ongestoord (uit) kunnen slapen. Was ik hard aan toe. Vanmiddag thuisgekomen en nog even met de achtergebleven mannen geknuffeld, de jongens naar bed, gezogen, gedweild en nu zo lekker slapen. Heb mn telefoon vrijwel niet gezien dus ook niet bijgelezen. Excusez moi! Lief nyn dikke dikke knuffel voor jou schat! Kom alsjeblieft ook hier huilmokken he! EN doe je sik een enorme knuf van mij?! LadyZ gij ZWANGERE lady!!!! Ben je al een beetje van de schrik bekomen?! Hoe gaaf is het ook gewoon.. Word er weer helemaal blij van! Klingel schatje heb volgens mij ergens wel iets gelezen over betere nachten en dagen door nieuwe tactiek maar nog niet (weer) gereageerd daarop: SUPER!!! Trots op jou en jullie vanwege eigen hart en plan volgen... KUS! Alex ook dikke knuf voor jou! Gelukkig zwangerdinnetjes niet al te confronterend maar ik weet dat wens voor 2e ook heel groot kan zijn en is. Dus ik wens echt met heel mijn hart dat het deze poging echt (blijvend!!!) raak zal zijn!! Voor de rest van de lieve meisjes ook een knuffel... Later meer.. Nog wel even ego: Ik had echt de meest extreme drukke week vorige week (2 keer werkdingen 's avonds etc) maar ik heb tussen all stress van de afgelopen weken door ook gewoon nog even 'tussendoor' gesolliciteerd en had vorige week dinsdagochtend het gesprek. 14 brieven, 4 uitgenodigd en om 1400 werd ik gebeld dat ik de baan heb!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt HEEEEL GAAF want het is een enorme carrièrestap, maar past zo perfect bij mij. Ben echt oprecht trots op mezelf Krijg ook de hele tijd weer een kriebel in mijn buik als ik eraan denk dat ik het gewoon geworden ben. Zet hier niet neer wat het is, want er is maar 1 baan in NL haha. Maar ik word coördinator van iets. Het geweldige is dat het voor 24 uur is (precies goed), ik in dienst blijf van huidige organisatie en dus vast contract hou (deze baan is in eerste instantie voor 2 jaar), ik behoorlijk meer ga verdienen en ik na de zomervak al begin!! Arbeidsvoorwaarden moeten nog even besproken worden, maar komt sowieso goed, hoop er nog een managementopleiding uit te kunnen slepen. Helemaal blij dus! Moest ik even kwijt Verder ook alles goed hier, M.ats lijkt goed op de koemelk te reageren. Was even dubieus, maar lijkt goed te gaan. Heeft sowieso het drinken uitgevonden, gaat echt soepel. Vandaag 1e keer fruithapje op advies ka, maar dat was geen succes haha. Deed zn mond uberhaupt niet open en keek heeeeeeel vies. 2 minihapjes later wou hij er niks meer van weten. Is dat normaal?! Censuur at meteen een potje leeg hehe.. Nu lekker slapen. Nog 2 weken werken en dan 4 weken vrij en daarna dus al nieuwe baan! IEKS!! LAter meer schatjes!! SMAKKKKK!!!
wauw blijmeis wat een ontzettend mmoie nieuwe uitdaging met je nieuwe job en toch lekker dat je vast contract houd, lekker 24 uur en meer verdienen. Goed bezig joh!! Fijn dat je ff hebt kunnen bijkomen met een paar dagen er tussen uit!
Morgen schatjes! Natas wat lief van je!! Hoe is het met jou? Lieve lieve blijmeis. Wat heerlijk zon weekend even bijkomen. Ben blij dat je nu ff hebt kunnen bijtanken En wow wat supergaaf en knap van joe! Snap van trots! Ben ik ook op jou! Wat goed dat JIJ het gewoon geworden bent. Heel nieuwsgierig wat het nu pcies is maar klinkt super! Zelfde uren meer verdienen en vast contract. Heerlijk lieverd een nieuwe uitdaging die helemaal bij je past. Snap kriebel maar op naar nieuwe baan... Gefeliciteeeeeeeerd! Ik nu werken dus fijne dag schatjes....
Even snel: knal t nog even niet op twitter alsjeblieft. Collega's weten t nog niet. Smak! Ps alex geeft niet hoor maar niet teveel. P
goedenorg! @blijmeis: ook nog even hier een grote gefeliknuffel! helemaal leuk en spannend he en wat fijn van heerlijk bijslaapweekend! en dank voor trotshoera op actieplan dat werkt ! (vannacht 20-0330 en toen uur heen&weer voor susknuffel-stil-weer miauw; toen toch maar TIT erin en weer snurk tot 08 en sinds net ) @natas: lieve woorden, helemaal mee eens! @groentehapje: hoe gaat ie? hoe voel je je??? wauwwwwwwwww!! @blijmeis: hapje: ik had geloof ik peer geprakt. daar wilde ze wel van proeven. misschien eigenwijs gestampt banaantje??? en domme vraag: hij accepteert koemelk, ik zie een flesje met melk voor me uit een pak melk zegmaar. ben ik nu heul dom? @nyn: nog meer knuf voor jou op ronde 10. daar mag je, zeker met jouw toch altijd snelle zwangerworden en dus (?) verwachtingspatroon zeker om zijn. an de zomer gyn, indien nodig, en het SAL reg kom. reg uit je buik, die baby4! wat super van snelle huisbouw nu he. ziet er zo leuk uit! en ik heb er lekker rondgehuppeld, vind ik so leuK! woensdag sikkiiiii! knuffel elkaar namens mij! en bestel een pizza 100 kaas met extra gerookte zalm voor me wil je? knuff ook op sterre! @alex: ha gent is geertgen+dd geworden! best of both worlds spannend he. ik snap denk ikwel wat je bedoelt. ook over verdriet om nog geen 2e, maar ook denk ik: dat je omdat je er al 1 hebt, je je daar onwijs mee kan troosten. het is zon rijkdom! @alex: :x zeg ik de megarea doen? ik doe helemaal niks! ik ga latte macchchchiaaatooooooooo drinken! knuffel op doolhofpiemeldinneswaffelrinthje. PS ik heb het gevoel dat er deze week iets spannends gaat gebeuren met iemand maar ik weet niet wat! iets met weet niet, loterij winnen (op welke manier dan ook) ofso, het was een droom die ik weer vergat terwijl ik hem probeerde te onthouden :x geloof ik. voor wie me nu nog snapt maar ik zeg het even want als het dan gebeurt dan wist ik het al! SWAF!
Blijmeis! Wat GAAF! Terecht dat je trots bent Heel erg gefeliciteerd, wat een energie boost moet dat geven (en het weekendje helpt qua energielevel natuurlijk ook wel). Dikke knuf! Ook dikke knuffel voor Nyn....ronde 10 alweer. MOK!
Goedemorgen allemaal dames Sorry hier ook druk kinderen vragen veel van mama de laatste weken en soms trekt mama het echt niet meer...maar komt allemaal goed Nog 3 weken werekn dan hebben we vakantie goddank de kids alleen deze week nog naar school en dan vakantie tot september bleeeeh!!! Slagharen geeweest was super foto's op de hyves natuurlijk @Blijmeis wauw wat goed van jou!!!! je bent de carriere ladder aan het beklimmen ben trots op je!!!! @Nyn een hele dikke knuffel voor jou...je mag echt wel MOK zijn om ronde 10 als de wens er is dan maakt het voor de wens niet uit of het om nummer 1 of nummer 4 gaat...je moederhart heeft een plekje gereserveerd voor een kindje en als die plek niet gevuld word dan huilt je hart.....wij huilen met je mee Knuffellll @Klingel mega rea!!!! respect weer...wil best de loterij winnen hoor maar ja dat zal allemaal wel niet gebeuren hihihi mischien dat ik 1 loongroep gestegen ben op mn werk na het enorme conflict??? @sikki @nyn heerlijk knuffelen en witten samen...wens jullie onwijs veel plezier!!! @emma wat een mooie bruid ben je toch...wat een geweldige foto's!!! ook van je vakantie trouwens... @Klingel moet ik rea nog aanpassen of hoeft dat niet?? Mloetje..hoe gaat het nu? en met je burgerlijke leventje heerlijk he eropuit met de fietskar @Maartje how's life as a Mama ??? @saskia knuffel gewoon je weet wel Omdat jij het verdiend en nodig hebt @Lady..hoe voel je je? kwaaltjesgewijs? en hoofd in de wolken neem ik aan met zo'n goede hcg.... @Taliaa jij mooie taartenbakster denk dat alexandra gelijk heeft D is op de helft driedubbele bakdate Alexandra..jeetje deze maand alweer intake spannend!!! Dokter R vind ik minder maar dokter W vond ik een superlieve man (toendertijd tijdens mijn 1e 3 pogingen) Oh jee ik vergeet heel veel mensen sorry daarvoor , maar moet de tweeling uit bed grissen en verschonen en aankleden want om 11.15 is de PSZ van mathijs uit//// zo vervelend als deze moeder er dan niet is om hem op te halen #ontaardemoeder knuffelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll \
@sil: hee gaat t wel een beetje metbij jou? jij sit ook stoer te doen! :x foei! (hoort wie het segt) @sil: nee laat maar geloof ik @sil: bleeeeeeh van vakantie tot sept of moest er jeeeeeeeeeeej staan? @florine: 3e tandje boven door! en volgens mij 4,5,6 ook bijna!
nee Bleeeh klopte wel hahahaha 6 weken vakantie , 6 weken je kinderen bezig zien te houden, 3 weken werken en 3 weken samen vakantie...3 weken stiefzoon in huis.... Bij mij gaat het goed hoor maar soms loopt mn hoofd gewoon om van bepaalde dingen die ik niet wil denken maar toch denk (ga daar niet over in hier op openbaar forum ) kan vertellen dat afgelopen week Silman zorgverlof heeft gehad , vandaag weer gaan werken en ik ga morgen weer beginnen pijn aan teen moeilijk lopen Sanne ziek Mathijs ziek Tweeling in koor aan het huilen steeds was even teveel voor deze mama maar nu gaat het weer goed hoor
Blijmeis, gefeliciteerd met nieuwe baan! Wat super gaaf en stoer van je dat jij gekozen bent voor die ene baan! Knap gedaan! Trots!
hey meiden, moet hier echt even mijn verhaal kwijt, probeer de korte versie: eind april heb ik een spiraaltje laten plaatsen, leek mij handig omdat dit de kleinste dosering hormonen afgeeft....helaas begon ik 2 dagen erna te vloeien dus eind mei terug geweest want ik vloeide nog steeds. Kuurtje provera gehad en daarna was het 5 dagen over. Gesexed met mijn liefje en weer meteen vloeien wat 5 dagen aanhield en weer stopte. Nog een keer hetzelfde verhaal en de laatste keer bleef ik maar vloeien dus opnieuw afspraka gemaakt bij de huisarts. Dit was dus vanochtend, gezegd dat ik het raar vind dat ik nu al 2,5 maand vloei want anders vloeide ik nooit omdat ik niks aanmaak ivm pco. Ik had zelf ook het gevoel dat spiraal nog goed zat en dat was dus ook het geval. De huisarts vond het toch verontrustend omdat ik na gemeenschap begon te vloeien en hij vond dat het bij mijn baarmoederhals / mond er ook onrustig uitzag. Nu staat het op kweek en krijg ik volgende week woensdag de uitslag en de huisarts vertelde dat ik rekening moet houden met baarmoederhalskanker in voorstadium wat dan zou inhouden dat er woekerende cellen zijn die weg gehaald kunnen worden door weg branden of bevriezen. Nu dus afwachten op de uitslag volgende weke woensdag.... Had even ene dipje dus hopleijk voel ik me beter als ik het van me afgeschreven heb!