Natascha nogal logisch dat je hier een dipje van krijgt. dat is wel een understatement ook maar ik moet eerlijk zeggen dat de huisarts zoiets niet mag zeggen... Vooral niet omdat het pas begonnen is na het spiraaltje....als de baarmoedermon er onrustig uitziet kan er ook een infectie zitten, er kunnen zelfs hele nre darmbacterieen dar terecht zijn gekomen die geven ookdie klachten namelijk ( helaas ervaring mee) ik weet dat je daar niks mee opschiet en je gewoon in de rats zit, wat ik heel goed begrijp..... meis een hele dikke knuffel en we klaveren mee voor een goed resultaat van je uitstrijkje..... (p.s) bij mij hebben ze mijn baarmoederhals ook moeten bevriezen omdat door de Ch infectie mijn natuurlijk imuunsysteem kapot was daar beneden en er dus bacterieen op de bacterieen op de bacterieen groeide waar geen AB meer tegen bestand was )
Knuf voor Natash...wat een nieuws zeg... Hoera voor BM met haar nieuwe baan! Knuf en hoera voor de rest, maar ga nu eerst lekker naar huis! (zit nog op m'n werk) EN HOERA VOOR MIJ, WANT IK BEN WEER TERUG ALS LOESIE!!!!!
he sil; even uit nieuwsgierigheid ( want ze gaan ook voor alle zekerheid checken of het een ontsteking van mijn baarmoeder kan zijn ) maar daar kun je dan een antibiotica voor krijgen en als dit niet helpt bevriezen of weg branden toch? Maakt dit nog uit voor je kinderwens?
Welkom terug loesie !!!!! Alles goed met Siem? Sil, dikke knufffff kan me voorstellen dat het ontzettend druk moet zijn voor je heb alleen maar heeel veeel respect voor je . kusssssssss Natascha, jeetje zeg kan me voorstellen dat je je druk maakt. Pfffff en nu nog wachten tot volgende week woensdag op de uitslag. Sterkte meis!!!!!!! Tuurlijk klaveren we voor je!! Blijmeis, gefeliciteerd met je nieuwe baan daar mag je zeker TROTS op zijn. Whoeiiiii Maartjemama, lekker genieten van meisje? Heerlijk!!!!!!!!!!!!!!! Klingel, wauwwwww die Florine gaat als een speer zeg met de tandjes, heeft ze er veel last van? Nynke, knuffff op ronde 10 .............. Veel plezier met Sikki knuffelen!!!! Sikki, hele fijne vakantie en veel plezier met Nynke knuffelen!! Lady Z, hoe gaat het, voelt zeker super onwerkelijk he? Hihihihi GENIETEN HOOR!!!!!!! Hier alles goed, wel erg druk met werken en van alles en nog wat. Nog 4 weekjes werken en dan EINDELIJK VAKANTIE. Nog even volhouden..... doe het werk met 3 collegatjes waarvan er nu 2 op vakantie zijn dus ben wel blij als die dadelijk weer terug zijn . Verder genieten we volop!! Kussssssssssssssssss
Even heel snel! @ BM, proficiat met je nieuwe baan!!! WOEHOE @ Natascha, jee meid Dat is niet zo mooi zeg. Ik hoop dat het allemaal meevalt uiteindelijk maar nu kan ik me je ongerustheid heel erg goed voorstellen. Bah! Eng en spannend. @ Sil, knuf!
Zover ik weet maakt het niets uit voor je kinderwens het is je slijmlaag die ze aanpakken en die vernieuwd elke maand bij mij heeft het in ieder geval geen rol gespeeld bij mij was de oorzaak een vreemdgaande partner die kadootjes meenam voor mij en daardoor dus mijn eileiders dichtgegroeid zijn ) maar deze dingen kan je allemaal aan de gyn navragen als je daar naar toe moet... eerst maar eens deze week doorkomen meis.... knuffellll
@Alexandra: succes bij Geertgen! Doe ze de groeten van het stel uit Lelystad. Dr. W weet dan wel dat je ons bedoelt, hahaha! @Natascha: sterkte met wachten op uitslag, want onmenselijk spannend zeg @BM: van harte met nieuwe baan! Well done! @Klingel: hoera voor tandje #3! @.....warhoofd en HONGER: ik houd het kort en ga restje van zelfgemaakte champignontaart in de oven gooien. Mama en baby moeten eten
hai meiden, ben heul moe, dus nu even een korte reactie @natascha, heb je baarmoederslijmvlies aan de buitenkant van de bmmm? of snap ik het nu niet goed?? ik had dat namelijk in de zwangerschap ook en bloedde heel makkelijk (en veel..) sterkte hoor! wanneer gyn?? @loesie, welcome back (wrom?) @allemaal, rug is helemaal verrot en ik moe, dus nu ff chillen op mijn jeweetwelbillen
Even snel, na een dag at the (boring) office... BM: gefeliicteerd!! Natascha: jeetje schrikken meid... Wil je wel meegeven dat mijn vriendinnetje pap4 heeft gehad, eraan geopereerd is en nu een zoontje van 2,5 heeft en zwanger van de 2e! Ik ga even mn kleine man naar bed brengen en languit op de bank, want morgen weer zo'n TE lange dag... KUS!
Kan niet slapen... zucht... Net om 22:45 een heel onverwacht telefoontje. Ik herkende het nummer niet. Bleek het S-loeder te zijn... (die hebben we inmiddels uit onze telefoons verwijderd). Ik schrok me werkelijk lam! Dit is de eerste keer in de tijd dat ik met Sasman ben dat ze uit zichzelf na zo'n lange tijd belt en nog verbazingwekkender... dat ze praat over haar gevoelens! Ik wist niet wat ik hoorde... Ze vond het fijn om met mij te praten, want met mij kon ze praten zonder ruzie blablabla. Ondanks onaardige maar rake en eerlijke dingen die ik eigenlijk tegen haar heb gezegd, viel ze me niet één keer aan. Dat doet ze bij Sasman altijd direct. Als hij had gezegd, wat ik allemaal zei dan had ze allang de hoorn neergegooid. Misschien zeg ik het iets subtieler En ik ben haar eigen kind niet, dus dat komt minder hard aan denk ik. Maar goed, ik vond het bewonderingswaardig en ergens ook wel fijn dat ze belde. Toch een teken dat ze wel echt verdriet heeft en toch wel heel erg vindt dat het zo gaat. Dat had ik nog niet eerder gemerkt. Heb ik ook tegen haar gezegd. Ze zei iets wat me echt bij is gebleven en dat had ik werkelijk waar nooit uit haar mond verwacht. Ze zei: "jullie hebben verdriet wat verschrikkelijk is. Jullie willen graag een kindje. Ik heb ook verdriet want ik ben een kind kwijt". Huiltje, want dat vond ik wel mooi gezegd. Zo is ze nooit! Ze zei ook wel dingen die ik minder mooi vond hoor Ook wel gemene en in mijn ogen oneerlijke dingen en dat heb ik ook even rechtgezet. Ze heeft Sasman zelfs nog even aan de telefoon gehad zonder ruzie te maken. Ongelofelijk! En ze stelde voor om eens te praten... WAT?!?!?! De laatste 4 keren dat wij dat voorstelde wilde ze niet praten want praten lost niks op. Daar krijg je alleen maar ruzie van. HALLELUJA! Ze heeft het licht gezien!!! Dus... we gaan binnenkort praten. Maar ook duidelijk maken dat we het best een driehonderachtendertigste kans willen geven maar dat we het contact dan voorlopig oppervlakkig willen houden. Ik kan het echt niet aan om het hele gezeik weer opnieuw door te moeten maken. Zeker niet met ICSI 3 in het vooruitzicht. Even zelfbescherming nu. Ik vind het wel belangrijk dat een kind contact heeft met zijn eigen moeder. Ook al is zij verre van perfect en zou ik er never nooit iets mee te maken willen hebben als het Sasman zijn moeder niet zou zijn.... ze is het wel (al zou je zeggen dat ze hem ergens gevonden heeft). Dus toch maar weer een kans. Toch maar weer die deur open. Ik ben de beroerdste niet We moeten van elkaar gewoon accepteren hoe we zijn en hoe we in het leven staan en dat is compleet anders. Maar dat hoeft niet per se een probleem te zijn. Sorry voor ego. Familieperikelen gaan nog even door ben ik bang en ik kan me er niet zo goed voor afsluiten. Dat blijkt wel... ik lig wakker en Sasman sloot zijn ogen al toen hij de telefoon oplegde. Zijn excuus: Ik ken mijn familie en zeker mijn moeder en dit is niet de eerste en ook niet de laatste keer hoor. Ik weet hoe het gaat, dus het interesseert me eigenlijk heel erg weinig inmiddels. Lekker bemoedigend weer
@sas, jeetje zeg.... knap van je hoor!! en die ene zin, daar zit wel wat in.. Dat geeft wel aan dat ze er wel verdriet van heeft, ondanks alle perikelen die ze zelf veroorzaakt! nou, ik hoop dat je de rust kunt bewaren en zelfbescherming is goed he!!! zeker nu! *knuf*
schatjes! @sil: oei, het lijkt me ook erg zwaar, jouw gezin af en toe. voor jou als mama die ' alles ' doet of wil doen (daar gaat het ook wel eens mis bij ' ons vrouwen ' ) uiteraard een rijkdom, zoveel kindjes, maar ook best zwaar. kan je wel eens een dagje ' voor jezelf ' plannen? weg? silleman oppassen! @natas: lieverd wat een schrik. het is eng om te moeten wachten op de uitslag! er is dus een uitstrijkje genomen? dat je vloeit kan veel! onschuldige redenen hebben. ook minder onschuldige. ik moet zeggen dat ik het ERG vreemd vind van de HA dat hij op het oog vast zegt dat - het er onrustig uit ziet maar vooral dat je rekening moet houden met - een beginstadium van ik heb hier helaas ervaring mee, en ofschoon je best wat onrust kan zien kan je zonder het kweekje nooooooit zeggen ' dat ' het ws voorstadium van K is! een geruststelling misschien? ook een FOEI voor de HA wat mij betreft ... anywee, mocht het een voorstadium of beginstadium zijn (vooral dat eerste komt best vaak voor) dan zijn er veel doeltreffende methodes om dat helemaal weg te halen! en ook vooral zonder gevaar voor kinderwens. van laser tot ' schrapen ' tot een lis. afhankelijk van de gradatie van eventuele afwijkende cellen EN in hoeverre ze ' de diepte ' van je weefsel zijn ingegaan. opzich, CLICHE_ALERT!, is het ' fijn dat ze er op tijd bij zijn ' ookal is het helemaal geen voorstadium! trouwens, met spira hoor je (of ik althans) wel vaak gedonder met vloeien enzo? heb je ook wel es pijn? hm, schrijf vooral van je af zou ik zeggen! en nog een dikke week wachten, getverdemme. ik denk aan je! liefs! @taliaa de auw aan mijn spinaaaa: ach schatje, je rug. GAAT HET WEL MET WERK DAN?? ik EIS een antwoord! @sas: wauw... van schoonmoeder! en vooral van opmerking kindje/geen kindje/kindje verloren.. het is wel mooi dat ze met je heeft willen kunnen praten seg! en wie weet is er in haarzelf wel iets veranderd nu? snap wel dat je het na 3947 pogingen niet helemaal gelooft; goed dat je julliezelf in bescherming neemt en eerst DE poging zonder die stress wilt doen! maar ik hoop toch eigenlijk dat het beter komt.. mamas en kinderen zouden nooit gebrouilleerd moeten zijn eigenlijk, meestal dan toch! @annedore: recept taart! i love champignons!!! (hier stond eerst champagne hoezo waar de MOND letterlijk van overstroomt of hoe gaat dat gezegde ook alweer ) @annedore: hoest verder met joe? @mloetje: schatje! kom je weer vaker piemelen hier? we missen je! @emma getrouwde emma: seg waar kan ik die fotos vinden van jou als prachtbruid? efbee zeker? straks kijken! @blijmeis: smak voor jou! HA! @nyn: zie blijmeis, maar ook: knuffel op sterre. wat zag ze er ' slap ' uit, helemaal niet leuk knuffel! en knuffel nogmaals op de sik en de pizza en de bij jullie en de WIT en de WOP en de alles! @alex: hoest met je huis wou ik vragen! al een thuisgevoel????? @lauwtje: ik heb net onder de douche besloten dat ik vind dat het niet kan dat jij hier niet meer tegenover werkt! :x hoe moet dat nu met ons gegil tussen de broden???! ik ga N zeggen dat je vanaf nu toch elke donderdag werkt, op piemeltechnische basis, van 15:50 tot 16:00! @bright: seg hoe gaatie daar? juweel al ietsje beter he? zin in vakantie? lekker naar het zuuden! @zaraL IK MIS JE! @sik: zie zaartje @jo: zie sik! @pip: zie jo @.... en dan kom je in de gevarenzone dat je uitjehoofderig niet meer weet wie je nog wil beswaffelen! ohja @groene groente: seg hoe voel je je? voel je al WAT? en heb je al iemand verteld in umgebung??? wanneer weer vliegen en waarhene? @maartje: hoestie daar met jou en jullie gehaakte dochtertje?? vertelllll! @ eh shit! ik bedoel, heu! ik weet het even niet meer! das niet persoonlijk hoewel ik wel persoonlijk wat dement ben hoewel: dit is best een mooie reaaa! dan copy ik nog even een stukje ego uit de bus *voor zover jullie doosjes dat daar niet allang hebben gelezen * en dan gaak iemand uit bed hengelen. SMAK!! vannacht was 1945-0745 maar wel met een mislukte ' sus en knuffel zonder oppakken ' (hier thuis SKZO genoemd, dat zal jullie niet verbazen ) sessie van 3x. volgens mij heeft ze door dat ik wel terug kom doosje. dus tit erin en snurk. nice. OHJA een onwijs gaaf houten activitycentre gekocht bij de Intertoys, nu van 60 voor 25! echt een aanrader, TE leuk, hij heet ' happy pond ' geloof ik (van iets van ' ever earth ' of een of ander uber verantwoord ecomerk ) hij is voor 18+ maar ook nu al zeer interessant voor bepaalde iemandjes nu hebben de meeste van jullie natuurlijk ' alles al ' maar ik vind dit echt een aanrader, ook omdat wij niet zo van de plastic fantastic zijn . doe ermee wat je wil! ohja even mijn titmaat proberen te laten opmeten! das wel een openbaring seg. 80% van de vrouwen schijnt de verkeerde maat te kopen en welja, ik behoor zowaar eens tot de meerderheid! voor zover en van BV titten iets te zeggen valt natuurlijk! SO interessante informatie he? ja he? leuk he! nou dan! OHJA! link met filmpje met footoos van LDF komt in albummmm!
@Klingel: Recept - Champignontaart met tijm - Albert Heijn Even snel voor je opgezocht Leuke tip voor houten activity center! Wij zijn ook niet zo van plastic Maar goed, onze jongen heeft er voorlopig nog geen nodig Nachtjes gaan duidelijk beter in huize Klingel he. Dat is goed om te lezen Hoe is het verder met jou? Met mij goed genoeg hoor Ben zwanger, levenswens zet ik over 3 maanden op de wereld, pijn is soooooo naar de achtergrond geraakt sinds wilde tekenen van leven vanuit buik Alleen wat angst over bevalling Daar zit ik toch wel erg mee eigenlijk...volgende week gyn, nu maar eens gaan bespreken denk @Saskia: hulde aan sloeder vanwege moed vinden om te bellen en over gevoelens te praten. Hulde voor jou om haar een zoveelste kans te geven. Voor Sasman zal het idd een heel ander gevoel zijn, hij kent haar natuurlijk nog langer dan jij... Weet uit ervaring het een en ander; beide ouders geen/weinig contact met hun moeder en ik geen contact met ene oma, die notabene bij me om de hoek woont . Het maakt het leven er niet gemoedelijker op.
Moet toch weer even reageren @natas, wat een schrik zeg en wat een ........... huisarts dat hij dat zomaar zegt! Ik heb ook bijna continu gevloeid met spiraaltje.. Toen hij eruit was, was het over... Heb hem een half jaar in gehad en af en toe een weekje bloedvrij... Ook leek het bij mij iets onrustig, maar kwam gewoon door het vele vloeien en het bloed wat er toen zat zei mijn gyn Ik hoop voor je dat het bij jou ook dat is.. @Kling, tijd voor weer een klein fotoooootje van Florine titmachine? Ben zoooooooooooooooo benieuwd naar haar
even heel iets anders, dit vind ik nou gaaf! (vooral het sneaky project ) ‪Zeeman guerrilla stunt op Amsterdam Fashion Week (full story)‬‏ - YouTube
Hellowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww net thuis van mn werk...gisteren cupcakes gemaakt zoals de twitteraars weten... zijn in goede aarde gevallen bij mijn collega's alles op nu snel tweeling naar bed brengen huisvrouw spelen en dan hopelijk vanavond tijd voor rea.... maar voor iedereen een dikke knuffffffffffffffffffffffffffffff
ha moppies! klinkelklinkelrinkeldewinkel dus toch stiekem tit erin vannacht? haha, en verkeerde bh maat ik ook hoor! maar durf met mijn postnatale lijf nog niet naar een echte winkel met meetlintjes enzo.. dus nu ruk ik de bhtjes nog van een hema-rek af en meestal past het wel.. mijn werk, tja, wat zullen we ervan zeggen.. het is lichamelijk echt heel zwaar. voor de rest begin ik er een beetje in te komen. mijn eigen onzekerheid verpest een hoop voor me. ik denk de hele dag oeioeioei ikkanhetnietikkanhetnietikkanhetniet.. een beetje net als bij de bevalling realiseer ik me nu, haha @sil, hey mopski, hoe zwaar was jou tweeling? want jouw reactie op mijn buikfoto deed me denken volgens mij was mijn eenling net zo zwaar als jouw tweeling @nietzohyves, vandaag is onze elize alweer 7 maand. Enorm blij, maar deze emo muts denkt op zo'n dag weer terug.. aan 7 maand geleden.. maar goed, ben natuurlijk ontzettend dankbaar. het was gewoon zo overweldigend allemaal, heftig, pijnlijk, bangontzettendbangdateneblauwemoment, blij, opgelucht en toen zo doodongelukkigenschuldig. en nu gewoon zo blij! wat een achtbaan he? nou genoeg gemijmer, atwt roept.