Maartje, wat een schrik! Gelukkig alles goed gekomen maar pfff wat kun je dan ff het gevaar echt om je heen zien he! Knuff!
Taliaaaaaaaaaaaaaaaa fijn dat je je wat lekkerder voelt nu... hoop dat je je snel weer helemaal op en top voelt knuff''
haai schatjes! wat een herfstige toestanden he jullie ook zo in shock van noorwegen? mijn god.. je zou toch je huis op slot doen en nooit meer naar buiten komen.... brrr thee met cote d' or smak..
Ik wil ook alle dames hier die hebben gedoneerd en gesteund enorm hartelijk bedanken, ook namens Lautje en Finn!!!!! Vierdaagse zit er weer op, alles is goed gegaan, maar het was niet makkelijk.... Nogmaals dank!
hey dames, even een ego bericht, de ene dag gaat wat beter als de andere, duurt ook zolang he. helaas nu mijn spiraal eruit is nog steeds veel vloeien na de sex, dus dat was even brullen vanochtend want had gehoopt dat er geen rood zou komen...... en nee, het kan niet meer van spiraal zijn want die is maandag al verwijderd en kan niet meer zolang doorwerken. Morgen mijn vaste vrije dag dus ff flink bezig blijven, dinsdag werken en woensdag late dienst. maar moppie komt dan naar huis als ik moet gaan bellen voor de uitslag, ik zei dat dit nie nodig was want wil toch gewoon gaan werken maar hij heb dat toch geregeld dus das wel weer erg lief!
@natas, ik wil je niet blijer maken oid. maar sinds dat mijn spiraaltje is verwijderd, is mijn cyclus ook helemaal ontregeld. heb al van alles geprobeerd, maar blijf onverwachts en veel vloeien.. heb nuvaring, pil, zwaardere pil geprobeerd en nu sinds kort prikpil, dus hoop dat het werkt, anders weet ik het ook niet meer... als je meer wilt weten, pb maar hoor
maar het is dus nie mijn cyclus want die heb ik nie ivm mijn pco, het komt dus ergens anders vandaan en het vloeien is nu alleen nog na het vrijen...dat noemen ze dan weer contactbloedingen wat kan duiden op andere dingen.....
Lieverd omdat je spiraaltje er maandag uit is gehaald wil het nog niet zeggen dat eventuele wondjes al meteen genezen zijn en tijdens de sex kunnen ze best weer open gaan.... we houden je allemaal vast en klaveren en duimen voor een goede uitslag.... maar ik denk wel dat de uitslag goed is anders hadden ze je al wel gebeld hoor...zoiets is best snel duidelijk toen ze mij een uitstrijkje maakte in de ochtend zou ik de week erop de uitslag krijgen maar mijn dokter belde me in de middag al op met de uitslag omdat er direct actie ondernomen moest worden.... Ik had een C infectie en ik vloeide dus constant dag in dag uit..... de C infectie sluimerde al een aantal jaren en mijn eigen huisarts deed het af als een tussentijdse bloeding steeds... pas de vervangende HA liet dat uitstrijkje maken en belde me dus op dat ik die infectie had en toen begon de lijdensweg van kuur op kuur op kuur en zelfs branden en bevriezen van mn baarmoedermond...... maar goed het gaat niet over mij Ik hoop met iedereen hier op een mooie uitslag en dat je snel je rust weer kunt vinden en een duidelijk oorzaak van de bloedingen... knuffellllllllllllll
thanks sil...daar hoop ik dan ook op dat er niets bijzonders uitkomt. Nu weer brullen voor jullie lieve woorden en meeklaveren........ maar goed, hoofdje omhoog en we gaan ervoor!!!!!
@natascha, ochoch wat een spanning, smakkerd voor jou!!!! (ik heb met pco heel veel bloedingen zonder cyclus gehad, wil niks zeggen, maar zeg het toch) @klinkel, ja ik heb dat dus ook brrrrrrrrrrrrrr heb een weblog gelezen van een van die meiden op dat eiland, echt niet te geloven... @juud, geweldig gedaan meid!!!
shock, ja hier ook...niet te geloven, het kan mij nu ook zo ineens overvallen als ik op school ben...zo van; misschien loopt hier ook ooit zo'n gek naar binnen die in het rond begint te schieten...bbbrrr... Natas, nogmaals knuf voor jou! Ik kan je niet helpen, maar ik denk aan je!!! Juud, graag gedaan meid! Ik ben trots op je! Nog even go: mijn zus is afgelopen vrijdag ook naar de huisarts geweest. Zij en haar vriend willen ook graag kinderen, maar na 8 maand nog niks. Niet zo heel lang nog, maar haar cyclus is ook heel vaag. Huisarts denkt dat ze PCO heeft. 1 augustus moet ze naar ziekenhuis en dan gaan ze rontgenfoto's maken en krijgt ze een echo! Zou toch wat zijn, de 2e in 1 gezin die misschien hulp nodig heeft... (al is er met mij niks aan de hand) Hoop echt dat het binnenkort gaat lukken. Ze heeft van haar 18e tot 29e een relatie gehad. Hij wilde achteraf geen kinderen enz enz...Heel gezeik. Nu heeft ze sinds 2,5 jaar een nieuwe relatie met een hele lieve man! Ze zijn er beide heel erg aan toe en ze moest soms ook wel slikken omdat haar jongere zusje (ik dus) eerder ging trouwen en eerder aan kindjes ging beginnen (toen had ze nog met die andere vent) dan zij...terwijl zij heel graag wilde, maar die andere man dus niet. Gun het hen zooooooooooooooooooooooooo! Einde ego...ga weer even LOST kijken! (alle seizoenen van zwager geleend) SMAK
@loesie, verdrietig van je zus!!! gelukkig wordt er wel meteen actie ondernomen!!! @ll, goedemorgen.. we gaan weer werken, wederom met frisse tegenzin maar goed, de tegenzin wordt steeds minder geloof ik
Goedemorgen... Taliaaaa werk ze lieverd!!!! Loesie wat erg voor je zus... maar gelukkig word er actie ondernomen!! ik herken het wel meteen.. ik probeerde al jaren zwanger te worden zelfs een mk en mijn zusje van 12 jaar jonger raakt als een breezersletje dwars door de pil heen ongewenst zwanger, gelukkig besloten om geen abortus te plegen vanwege mijn situatie , anders had ik het helemaal zuur gevonden denk ik Maar zij was dus al zwanger en omdat ze bij haar vriend weg ging ging alle aandacht naar haar uit tja rest van het verhaal is wel bekend hier denk ik ik hoop dat ze snel weten wat er loos is en dat ze jou heel snel mag gaan volgen,,,, Noorwegen...Brrrrrr krijg er kippevel van.. de gast word vandaag voorgeleid, weet je wat ik nu niet snap?? hij is tegen de islamisering maar schiet zijn eigen mensen dood!!!! de moslim extremisten gaan voor de mensen met elk ander geloof zoals hun heilige oorlog bedoeld is...(natuurlijk absoluut niet goed te praten!!!!!!!) Maar deze meneer gaat gewoon voor zijn eigen"volk" hoe kan je dat nu doen dan vraag ik me af??? en dan gewoon even 84 kinderen afslachten als beesten neerschieten ouders die hun kinderen nooit meer thuis zullen zien omdat een of andere gek ineens besluit dat hij god moet gaan spelen.... ik heb er geen woorden voor..............
haai schatteswaffellinnetjes!! @noorwegen: goh sil, ik schrijf hetzelfde ongeveer in de bus net. het zegt maar weer hoe verknipt deze vent is. wat moet je daar nou mee?? weer moeilijke denkstof... brrr... @taliaa de aaibaarheidsfactorookalsjenietvandierenhoudt: weblog gelezen? huil! hoest met je lijf vandaag? en werkzinontslagdenk? @taliaa de aanmijnlijfgeendierenspul: ik heb nog een leuk eng verhaal voor je! tel deze feiten bij elkaar op: - dode zwaluw - in de heg voor ons huis - praten met tegengekomen goede vriend - die denkt een veertje uit heg te trekken = beter 1 dode vogel in de hand dan 10 in de lucht + hartverzakking + slappe lach! vannacht nog bijna om in bed gepiest bij eraan denken! vooral omdat vriend zwaluw weg flipte weer in heg en deed of er niks gebeurd was, omdat ie dacht dat ik het niet zag! PROEST! *heu sorry voor dagboekig gewauwel van het kaliber ' je had erbij moeten zijn om te snappen dat het echt heul lachen was hoor ! ' * @zorra groentehapje: hoe voel je je??? @zorra: hiha, viel wel mee #BHs maar sommige kropen soms wel onhoog op rug. na college meetvrouw weet ik wrom @titten: wie weet hoe je productie nog meer kan opkrikken behalve door de hele tijd aanleggen/kolven? wie gelooft er in oud bruin enso? *iets met BV dip vreesje* @mloetje/loesie: seg hoe moet ik je nu noemen? hihih! en BLOOS ik snap er niks van! - ik heb laatst een loes toegevoegd op mijn FB. ik dacht dat jij het was, hoewel ik niet snapte dat je een foto met 2 kindjes (waarop ik nog gereageerd heb) had staan! ... WIE IS DAT DAN????? argh! maar ik heb geen verzoek van joe hoor! gil es even wie je bent? dan gooi ik die andere loes eraf! (toch? of hebben we hier ergens nog een loes? of ik die ik vergeten ben in RL kring? ) zal haar achternaam even naar je PBen voor de check dubbelcheck. ahum! @loesie: ai nee toch van zus! ik hoop zo dat haar de MMM bespaard blijft. is ze er door jouw verhalen ' bang ' voor ? @MMM: dat van dat testen en gewoon in je bloed hebben dat je ' ll ' wilt zien staan al wil je niet echt persee: gek is dat he. dat dat zo in je systeMMM zit. geldt natuurlijk ook voor de niet MMMeisjes die er lang over hebben gedaan denk ik. (maartje06 nu? ) of die op een andere manier haast moesten hebben (blijmeis) zo raar... ik betrapt me er nu zeker op dat ik in de gaten hou wanneer ei is! dan trouwens nog: ook wel naief om weer te denken dat je, als was je zorra???, ' zomaar ' even zwanger breezert maar goed, ach! @2e: het mag als het mag! maar het kriebelt nu nog niet onwijs, ik ben nog zo druk met alle liefde aan florine geven. hoe kan je ooit van een volgende ook zoveel houden ?? dat weten de meerderekindjesmamas: vertel! @nynke (leuk bruggetje ) geniet schatje!! hoest met ysa? en hopelijk wordt het weer wat beter! moet! @natas: ik duim lieverd. het is eng, moeten wachten op woensdag en de uitslag. maar na sil's verhaal herinner ook ik me, dat ik na een paar dagen ipv ' 2 weken ' gebeld werd. dus dat zou zomaar in jouw geval echt een ' niet slecht ' teken kunnen zijn! maar contactbloedingen zijn altijd onwenselijk- hopelijk is het op te lossen! hoe gaat het verder met jou en jullie?? @sil: ieks, wat een gedonder aan je baarmoedermond toentertijd. brr!! hoest met alle kindjes daar? @hier: alles goed, maar wel een GIGA slechte nacht waarbij zelfs de uiteindelijke troosttitterij maar kort werkte. tandjes dan maar? 3 tegelijk zal niet gezellig voelen? wat kan ik toch doen om te helpen... heu? ze ligt nu lekker te slapen. ik ga even koffiejen en dan straks gezellig bijbeppen met een heul lief zwanger ZPdinnetje. @allemaal diek nu niet noem: ik swaffel van jullie! SMAK!
Ojee, ik loop giga achter volgens mij.... Het is hier ook erg druk en ondanks dat ik veel minder klachten heb dan bij Gerodi, ben ik wel heel erg moe.... Hier ook erg geschrokken van Noorwegen, ik heb een Noors vriendinnetje en kan me zo indenken dat ze graag terug zou willen, even naar dr familie... Ik las vanochtend dat hij max 21 jr kan krijgen..... veeel te weinig, dan is ie 53, en hij zal wel eerder vrijkomen, heeft meneer gewoon nog tig jaar om vrij te zijn... Nynke: geniet van je vakantie!!!! Klingel: ik kreeg oud bruin en cashewnoten van mijn kv tijdens mn kraamweek, voelde me net All Bundy met mn bier en mn nootjes Loesie: hoop, bid, fik dat je zus de mmm bespaard blijft! Taliaa: iets minder tegenzin?? Tot wanneer heb je jezelf gegeven?? Iedereen een dikke smak, ik moet huisvrouwen anders blijft het hier een kolerezooi......
Met 1 hand typen op ipad ivm beeb aan boobie: Tip om bv op te krikken: thee van floridix ofzo, van dat merk waar ook ijzer van te koop is. Is een tip van nicht die al haar hele leven in de kraam zit. Ze heeft mij wat zakjes gegeven, maar moest beloven dat ik het nu echt niet ging gebruiken uit nieuwsgierigheid ivm mn overproductie. Die thee schijnt als een tiet te werken! En weer terug naar volle aandacht voor dochter aan boobie
Kling, proest, ik lag in een deuk hier om zwaluw verhaal...één dode zwaluw maakt nog geen zomer...zou dat de reden zijn dat het weer er hier niet UIT ZIET!!!! GROM! Seg, jij accepteert wel loesielike personen, maar loesie zelluf niet?!?! Snik...da's ook nie eerlijk...ik sta in mijn trouwjurk in de bosjes! Als je begrijpt wat ik bedoel! Zal je nog een keer een verzoek sturen! 3 tandjes is idd niet gezellig voor arme Florine... 2e net zoveel houden, toen ik zwanger was van S.iem, liep ik altijd heel trots te verkondigen dat het mijn 1ste was, als ze me dat vroegen. Want ik vond het zelf ook altijd specialer als iemand zwanger was van de eerste, want dan was het allemaal nieuw, eerste lieve kleine baby'tje enz enz... En toen dacht ik ook, de eerste, volgens mij is dat echt het wonder, bla bla bla...maar nu ik S.iem heb, weet ik gewoon zeker dat als ik een tweede zou krijgen, ik net zo trots zou zijn, want dan heb ik echt een gezinnetje...ik...2 kids! En ik heb nog zoveel liefde te geven...natuurlijk, ik projecteer nu alles op dit manneke, maar als er nog een manneke of meisje bij komt...dan komt dat helemaal goed.... En kriebels, ja, de ene keer heel erg, de andere keer wat minder, ook omdat het lijfelijk wat minder gaat... Krijg trouwens 8 september een spuit in de rug...zenuwblokkade oid...gaan ze kijken waar de zenuwen gebokkeerd zijn en daar spuiten ze dan wat in...als dat werkt, dan krijg ik het nog een keer, maar dan duurt de werking langer... Maar dat ff tussendoor... Tweede kindje...ja, ik snap dat wel, maar nu alleen nu ik de eerste heb... Ladyzmaakthuisjenet, poetse!!!! En al aan het aftellen naar echo?!?!?! Nyn, vakantiesmak terug! Rest...weet het niet meer... nogmaals smak voor allemaal!