klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Natas: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een super goed nieuws!!!

Om iedereen in 1x te antwoorden:D
    Gerodi snapt het nog niet, niemand weet het nog, ik voel bijna niets:( (zooooo anders dan bij Gerodi) en ja, jullie zijn dus de enige die het weten, en de april mama's 2010;) Wat een eer he! hahahahahaha.
    Als we 5 aug een goede echo hebben, gaan we een shirtje maken voor Gerodi.

Taliaa: wowowowowowow die Elize, je had dr beter (snelle) Willie kunnen noemen!!!

Morgen dag vrij en dan kom ik DE HELE DAG mee-ouwe-hoeren:D

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    beebnieuws in de achtbaan ;)

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Supergoed nieuws in achtbaan!

Zwaai hopseflopsen!!!

Ladyzzwangertotenmet, heeeele eer! Kan me voorstellen dat je wacht hoor! Zouden wij ook doen!!! Ook weleens lekker om een geheimpje te hebben toch!

Taal, you are making me blush!
    Dank voor compliment!
    Beebs van vrienden tijgeren ook hele kamer door, stoppen zelf eten in hun mond (S.iem slaat ermee, al heeft hij gister zelf zijn meloen in de mond gestopt, hoera!) lopen aan de tafel, enz enz...maar is gewoon vervelend, omdat ik heel veel vergelijkingsmateriaal heb! Ken een baby of 5 die in de buurt van Siem zit! En helemaal als een beeb jonger is en al meer kan dan S.iem krijg ik soms de kriebels! Maar meer dat ik denk...oh, dat wil ik ook!

En natuurlijk is eliefje heeeeeeeeeeeeel geliefd! Niks hechtingsprobleem meis, komt helemaal goed! Zo'n lieve meid heeft heel veel liefde te geven, kan nie anders!

Ik ga uberhippe duowagen zoeken op hyves!

Oh, klingel, ik zit eindelijk in je hol!

SMAK

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Zwaai Stier!

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Loesie niet druk om maken hoor ;0
    buurjongetje hier is 10 dagen ouder dan luuk en sanne en loopt al maanden los.... Luuk stapt net heel wankel langs de tafel en achter de babywalker een paar stapjes, terwijl sanne niet eens weet dat benen zijn om op te gaan staan whahahaha... Mathijs was ook overal laat mee nu zelfs nog met praten en zindelijk worden etc ...vind het ook niet altijd leuk maar je kan een kind niet haasten die dioen alles op eugen tempo zoals het hoort ;)

6. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Wow hulde aan alle megarea's!
    Ik doe ff heul lui en sluit me volledig aan bij lieve loesstoeipoes met dr viezeseks...seg daar doe je toch niet aan

En reageer wat bloothoofdig...

Klingel whahahahahaha lig hier helemaal slap om die zwaluw...hilarisch!

Loes ontwikkeling echt niet druk om maken ieder kindje op zn eigen tempo en jongetjes zijn over het algemeen trager al blijf je bewust en onbewust vergelijken. Ik had een driedubbele snelle jetje lag bijv met twee weken op buik...schrok me dood op rug in wieg gelegd en kwam later weer bij dr lag ze op buik. Liep voor t jaar praatte heel vroeg...nman soms ook niet bij te benen. Ze neemt alles op en onthoudt alles moet haar echt uitdagen en ze komt ook met moeilijke vragen dat ik soms denk wat gaat in t koppie allemaal om. Nu is ze bezig met schrijven, kan er al een paar schrijven en ze wil niks liever dan kunnen lezen.
    Aaaaaa lief van meisje...heerlijk bijna saampjes vakantie

Sil jammer van oto maar dr komt een mooie mamapampermobiel voor terug!

Nyn fijne vakantie!

Natas whoei voor goed nieuws!! En bedankt stomme ha!

Ladyz twijfel door weinig voelen...duimmm voor goede echo

Taaltjemooiverhaaltje snap schuld wel maar kijk naar meiske ze doet t goed en is tevreden knufff! Me love roze too.. enne waar blijft pb *nieuwsgierig*

Emma hoe gaaaaat ie?

Sabrien en Sas wo sind sie????

Lautje lekker aan het genieten?

Klingel hoera voor nacht! Beetje minder van pamelas...maar ja wel goed voor productie misschien?

Blijmeis jahoe! Gefeliciteerd schatje! Echt super!

Bright lekker aan t bijkomen...knuf!

Maaaartje nog zoekende naar ritme. Meiske dus duidelijk aan t clusteren in de avond....wel genieten he!

So nu egoverslag van intake..
    Vanmorgen doodzenuwachtig opgestaan, muts dat ik ben. Maanden rust betekende ook even geen stress zenuwen denken aan wat als. Maar geen struisvogel meer we gaan er echt weer voor.
    Geertgen werden we erg vriendlijk en huiselijk ontvangen, zeker geen nummer maar als mens. Eerst intake met de arts, beetje vage man maar wel duidelijk en er was veel ruimte voor vragen en inbreng van mijn kant.
    We gaan ivm laatste poging met maar 2 eicellen met gonal f in lang protocol nu naar menopur/decapeptyl in kort protocol. Heerlijk maar max twee weken spuitn. Tevens extra uruzgan/pregnyl ivm de mk'en in voorgeschiedenis.
    Geertgen werkt sindskort met dussel samen. Punctie is in Geertgen, zaad wordt ingevroren en gaat met eicellen op speciaal transport naar dussel, daar labwerk (als we AH willen kan dat dus!) Alle embryos worden ingevroren (yes!geenweggooimentaliteitzoalsinNL) drie embryos worden niet ingevroren en komen vers terug naar Geertgen voor teepee, in ons geval van twee emmys. Derde evt nog in frier als die het overleefd...
    Lab bepaalt op welke dag teepee, kan dus tussen dag twee en vijf na punctie.
    Wow we hebben er echt een goed gevoel bij en het gevoel dat we mensen zijn en geen lopende band werk.
    Tevens nog bloedgeprikt op hiv en chlamydia enzo. Via ha laat ik nog ff schildklier en vitamines prikken voor zekerheid.
    We gaan eind augustus lekker op vakantie en daarna gaan we weer van startm verwacht dan eind sept mn ongi...een week daarvoor afspraak voor medicatieuitleg en planning enzo.
    Iekssss eng spannend maar nu toch ook wel weer "sin in"

7. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    @alexandra, fijn dat jullie zo'n fijn gevoel hebben want dat is toch het aller belangrijkste!! Nu op naar september om te kunnen starten nadat jullie natuurlijk helemaal zijn bijgetankt van een relaxte vakantie!!

@loesie; ook hier hoor ik nu al zo vaak 'en wat kan ze al want die van mij kan bla bla bla bla'.
    Nou, gelukkig zijn manlief en ik daar heel makkelijk in want ons drolleke is nu eenmaal eerder lui dan moe en geef der eens ongelijk ;) Maar weet je wat? Wij zien dat ze het prima doet, goed groeit en in onze ogen vooruit gaat en tevreden is. En dat is wat telt! So!!

@blijmeis; hoe ist met jou????

8. hopseflopsen

17 jul 2007
    17
    0
    0
    Zwaai Loesie :D

Hier trouwens twee kinders, en allebei traag. Oudste kroop pas de dag na eerste verjaardag. Jongste is net 1 en tijgert een beetje. Komt goed

En het is ook wel makkelijk hoor. Kind ergens neerzetten en het op dezelfde plek terugvinden ipv van tussen de planten, bij de dvd-speler enz enz ;);)

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    @alex, plan klinkt heel goed! (wat is precies verschil tussen lang en kort proctocol?, behalve de tijd, haha)
    En je gevoel is goed, dat is het belangrijkste!! (wat is AH? jaha, die van de dierenplaatjes zeker, haha)

@loesie, nogmaals, vind ECHT niet dat jullie s.iem langzaam is ofzo??
    Trouwens, isab had een ontwikkelingsachterstand, terwijl je dat op het oog niet zag. die kroop met 10 maanden geloof ik. Maar de fysio zat toen dat hele schema in te vullen enzo en toen zei ze: het gaat niet zozeer om WAT ze doen, maar om HOE ze het doen. En isabella deed zowat alles idioot (nog steeds, kind loopt nog altijd als een dreumes die net heeft leren lopen), dus ontwikkelingsachterstand. lekker woord he? Liep ze snel bij hoor, maar mijn punt is.. weet ik eigenlijk niet.
    ehm, denkdenk, nouja, s.iem is een lekkere vent! PUNT

10. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Haai zwaai uit LDF!

Het is hier heerlijk!

Alhoewel vandaag ook regen hier :(

Zometeen naar de homolen.
    Dan daar nog 4 nachten en dan weer naar huis.

Tot nu toe alleen maar genieten.
    Lekker eten en wijnen.

Bij ons vorige adresje ben ik afgelopen afgelopen zaterdag zelfs dronken weggegaan :)
    Het laatste avondmaal met alle gasten was té Romeins!
    De flessen gingen achter elkaar over de tafel.

De vrouw des huizes moest erg lachen, want het was schijnbaar geheel in de geest van Klingel die ook 2 keer in die state of being was weggegaan :D

Ik heb niet echt bijgelezen, maar denk wel aan jullie!

SMAK voor alle lieverds!

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    schatjes!

even snellll

@alex: dat klinkt als een goed plan!
    dussel en geert, best of both worlds!

spannend en eng en brr, maar je weet we houden je vassssssst!

en super van geen weggooiemmys, ik vind dat echt SO achterlijk van NL... wil er gewoon niet over nadenken want ik ken HEUL leuke ' matige ' cryokindjes!

@taliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawatveelaaaaaswarendat: whoei wat gaat E lekker!
    heerlijk he, die ontwikkelingen sien! zo leuk!
    maar wat gaat het SNEL en het echte babybabybaby is er al vanaf he!
    :(
    mok!

@ontwikkelingen: super irri, hoe mensen (ja, MAMAs) elkaar gek maken met ' kan ze dit al kan ze dat al ' en dan vooral (laatst op CB gehoord, ene tokkie tegen andere tokkie:) ' die van mij liep al met 5 maanden.

JA DAAG!

en trouwens, wat zegt dat? wat zegt tempo?
    beeb kan niet alles tegelijk.
    en zal kiezen op basis van voorkeur.

ik vind trouwens ook wel fijn (hopsenflopsenleukenaam) dat florine NOG niet echt kruipt want ik voorzie nu al wat voor achteraanrenmarathon dat wordt! :$

ze zat wel onder de bank vanmorgen.

nou ja beter dan op de kast ;)

@loesie: S is perfect gewoon. so!

:)

GILL!

o echt.
    vind het hilarisch, en niet verbazingwekkend, dat ook JIJ dronken bent weggegaan- de day after the night before!
    wij hebben inderdaad 2 keer ontoerekeningsvatbaar de toko verlaten.
    moesten 2 zomers geleden zelfs stoppen langs de kant van de weg :)

vorig jaar alleen klingman kater want ik swang, en nu beide vrij nuchter de toko verlaten, leuk seg, zie je ook eens hoe het er eigenlijk uit ziet als ze je uitzwaaien! :D

@sik: GILLLLLLLLLLLL naar de homolen!
    wat zal jij een hoogtepunt krijgen van het design daar!
    *medeverheugpretvoorjou*

so en nu

Oh nu poppetje wakker. na lekker slaapje van wel 5 kwartier *trots*

inpaksmak!

12. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    :)Lieve babyrinthdinnetjes:)

:)Sorry voor mijn afwezigheid:)

:)Mag ik er weer zo inflopsen?:)

*puppy oogjes naar iedereen*

Heb wel meegelezen, maar om op iedereen te reageren ga ik gewoonweg niet redden. Heb wel aan jullie allemaal gedacht hoor!!
    :D:)

Beetje druk hier met vanalles en nog wat. Nu wel lekker vier weken vakantie en volgende week een weekje naar Limburg. Heb er veel zin in!!!

Verder hele rare cyclus deze maand. Had gisteren al ongesteld moeten worden naar mijn idee, maar vandaag nog niks. Wel al de hele week zelfde klachtjes als swang van Juweeltje, maar testjes zijn omo....:(:x

Dus wachten op de duvels en dan starten met de Progynova voor ons cryo brusje ;)

Nu naar bed, ik is moe.

SMAK OP JOEN WANKIES

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik loop ontzettend achter, sorry ladies :(

@ Loesie, balen dat ongi nu niet op tijd komt. Zul je altijd zien! En dan niet eens wonder-boven-wonder swang :( Toch hoop je dan tegen beter weten in die twee strepen te zien hè.

@ Klingel, kan me helemaal voorstellen dat je dan als doorgewinterd mmm-meisje teleurgesteld bent als je geen 2 streepjes ziet. Ook al is een tweede nu niet een hele grote wens. 2 strepen horen gewoon op een zwangerschapstest, hoe dan ook!

@ Nynke, lekker genieten van de vakantie!

@ Natas, woehoe voor positieve uitslag! Wat een opluchting meid!

@ Sikki, ook heerlijk genieten in LDF. Dik verdiend!

@ Alex, klinkt als een hele succesvolle intake en het klinkt erg goed en meegaand en positief! Super!!
    Ik hoop morgen ook met zo'n gevoel buiten te stappen in Gent!

Meiden, ik ben heel veel vergeten zoals jullie zien. Het spijt me! Heb het druk en weinig zp-zin op het moment.

I'll be back!
    SMAK!

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    goedemorg!

@sas: succes vandaag! ik hoop dat je echt een GGGoed GGGevoel in GGGEnt krijgt!

@bright: tuurlijk, plons erin! :) bijnaaaa op vakantie he, lekker voor joe! *mooiweerbid*

@bright: we hebben er al over gemokt, maar nogmeer MOK over OMO.
    weet je echt zeker wanneer ei was?

@:( hebben jullile gezien van overleden ZP mmmeisje? ben er helemaal misselijk van brrr.
    baarmoederhalsK ook nog :(

huiltje, rust in vrede lieve sookie.

dan nu maar naar buiten... smakje...

15. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    las het ook net, kreeg er kippenvel van. En ook in 2,5 week tijd. Verschrikkelijk!

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Saskia ook ik wil je even heel veel succes wensen in het Gentse... we hebben je vast hoor

Sookie *huil* wat ontzettend sneu een jong leven weer weg door die nare ziekte..laat je wel wer even stilstaan bij wat werkelijk belangrijk is in dit leven..

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Sas: heeeel veel succes vandaag in Gent! Denk aan je!

Ja vreselijk om te lezen dat iemand van 31 overlijd aan baarmoederhalsk (sowieso 31 natuurlijk), maar dat laat maar weer eens zin hoe laat dat bevolkingsonderzoek is........ vanaf 30.....
    RIP Sookie...

18. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Sas, veel succes vandaag in Gent!!!

Ja vreselijk, zo'n jonge meid nog en dan inderdaad door uitgezaaide baarmoederhalskanker, vreselijk toch! :(. Dat bevolkingsonderzoek moet toch gewoon al op veel jongere leeftijd gedaan worden.

Rust zacht lieve Sookie.........

19. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    PLONS!!!

@Sas,
    SUCCES IN GENT MEIS!!! Hoop dat het brengt wat je zo graag wilt!!! :D

@Klingeldingel,
    Nee, weet niet zeker van ei. Wel ongeveer trouwens, maar lichaam houdt me wel vaker voor de gek. Deze week maar even afwachten...

@Sookie,
    RIP. Wat ontzettend naar *huil*

SMAK OP JOEN WANKIES

20. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Liefiessss!!!!!!!!!!!

KUSJES voor jullie allemaal!!!!

En speciaal voor Sas die vandaag naar het Gentse vertrekt!! SUCCES lieverd!!

En voor Bright die OMOKtest had! :x :( Waarom toch altijd dat geklooi net op het moment dat het echt NIET moet! Grom... Knuffel!

En voor Sookie :( :( :( Wat verschrikkelijk verschrikkelijk.... Zo snel opeens toch en zo jong.. K*tK! :x

En voor Taaltje die echt wel door een diepdal heen moest na de bevalling... (en dat ik dat heus wel wist, maar de werkelijkheid waarschijnlijk nog veeeeeel heftiger was) :( :( Gelukkig nu weer wat zon... (ook genoeg zon lieverd!? Je weet wel...)

En voor Kling die stiekem toch ook best onzeker is of ze het wel goed doet met doorslaapnachttrerrorFlorine... En ja dat doet ze, want zij is haar mama en heeft zo intens veel liefde dat ze het nooit fout kan doen!

En voor Natas met stress om lijfje, hoewel dat nu gelukkig niet meer nodig is.

En voor Loesie die ook al met raarlijf worstelt. Ongi al door? (ik dement?!)

En voor liefSik die weer energie moet verzamelen voor een volgende poging maar het gelukkig wel fijn heeft in LDF.

EN voor liefnyn die na heel wat POKKEpokken nu lekker vakantie aan t vieren is

En voor LadyZ die heel blij zwanger is maar ook nog steeds STOM liesding heeft! :x

En voor Alex natuurlijk die ook weer gaat beginnen en dat is natuurlijk mega eng!!! Kort protocol klinkt mij altijd beter in de oren dan lang. maar dat heeft vooral met SCHNELLLLLL BITTE te maken! :D

En voor Anne die heel erg schrok deze week maar gelukkig weer gerustgesteld werd

En voor Emma voor wie de tijd ook niet SCHNELL genoeg gaat

En voor Sil die het ook zo megadruk heeft maar gelukkig wel een prachtige dooptaart gaat maken!

En voor Sabrien en Lauw die lekker aan het zwangeren zijn

En op Maartje die heerlijk aan het moederen is op haar roze wolk maar ook doodsangsten uitstond aan de kant van de weg..

en ook voor alle schatjes die ik nu vergeet, want dat doe ik ongetwijfeld zo uit het hoofdje.

KUSJES op iedereen!!!

Deel Deze Pagina