klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Maar ik hang nu wel aan een draadje. Door al die andere mogelijkheden is phone snel leeg.:p

2. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Dit is een officiele mededeling..
    Vanaf nu zijn de kleuren rood en bruin ten strengste verboden.
    In ieder geval voor negen maanden.
    Zo niet volgen er zware sancties...

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Dames ik ben helemaal hyper en blijf hier maar kijken of er nog meer posinieuws komt... maar ik moet nu echt weer offline ;) even quality time met mn mannetje :D

en nee alexandra geen Gspot ;)

ik klaver lekker door en voor iedereen een goede nachtrust gewenst. (sikki ik hoop dat jij ook een beetje kan slapen vanacht)

4. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Hahahaha de mijne hangt elke nacht aan de lader en soms red ie dat niet eens... :p

5. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Sil have fun :D

Hopelijk voor jou wat nachtrust!

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Hier ook lader :( oh ja trouwens weer een andere foon ;) samsung galaxy s van mijn mannetje overgenomen ;P zodat ik goed kan whatsappen ;)

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    ben er nu echt weg van doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

morgen werken dus graag een update via whatsaap als er iets te melden valt ;)

8. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ik sta met 1 been in bad en check nog even babyrinth op mn telefoon... Ik hoop dat censuur niet wakker is gewirden van mijn gil...

Oh sik sik sik wat is dit weer spannend!! Wat geweldig dat deze eerste stap nu gelukt is! Maar dus wordt het meteen nóg enger! Het begin is er! Het had nu ook al over en uit kunnen zijn maar dat is het niet!! We klaveren tot we geel zien dat dit heeeeel goed blijft gaan! MOET!

Ooooh ik wel blij hoor!! (en uw...)

9. Ohhhhh.. Sik! Wat is dit spannend zeg..

Ik klaver en blijf klaveren, net zolang tot beebje(s) er is (zijn)!

Knuf voor jou en de UW

10. bereke

bereke Niet meer actief

Sikki, ik ben een vaste meelezer hier en wil je even een hart onder de riem steken. Ook ik had bloedverlies en hieronder zie je mijn testen:
    Bekijk bijlage 154145

Begonnen ook licht hé. Maar uit bloedonderzoek bleek dat mijn progesteron te laag was. Dus moest extra bollen schieten. Misschien is dit ook een idee voor jou????

Weet dat ik voor je duim en hoop dat dit dé poging blijkt te zijn.

Ook voor alle andere dames met een wens die hier meeschrijven duim ik (Saskia, ben je niet vergeten hoor ;)).

En alle dames die hun wens al in vervulling hebben zien gaan: geniet geniet geniet. Maar dat zal wel geen probleem zijn hé.

Verder wil ik jullie allemaal feliciteren. Zo'n hechte groep die elkaar steunt maar ook kan lachen (zelfs met elkaar :p:p) en kan relativeren. Waar je je hart kunt uitstorten of even in een holletje kunt wegkruipen. Soms is de cyberwereld warmer en echter dan de echte wereld. Keep up the good work. En weet dat jullie elke dag een glimlach toveren op de meelezers hun gezicht. Maar ook een traan als het niet zo goed gaat.

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Lieve Sikki!!!

WHAAA!! Wat een spanning zeg!!!
    Vanavond waren svader en smoeder hier om te poetsen en kon dus niet ongeneerd gaan ZP'en, maar mijn hart en hoofd was bij jou. Zat te denken hoe ontzettend erg ik het vind dat je poging leek voorbij te zijn en hoe graag ik zou willen dat ik IETS voor je zou kunnen doen. Svader en smoeder zijn de deur weer uit en ik dacht direct maar weer ff op ZP koekeloeren hoe jij bij Dr. Rossi bent teruggekomen... Zie ik ineens een positieve test!!!!!!!!!! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Ik ben zo vreselijk blij voor jou met dat streepje!!

Lieve Sikki, wat een spanning zeg!
    Je streepje is idd nog licht, maar je zit toch ook pas op 10 dagen én je hebt met avondurine getest. Ik klaver en hoop nog keihard voor je door!! Ik weet dat je schrijft dat je qua gevoel in lichaam ongi-gevoel hebt... Maar je weet verstandelijk gezien ook dat bijna elk zwangermeisje dat in het begin heeft!! En nog iets over je lichte streep: vergelijk hem eens met http://www.zwangerschapspagina.nl/members/24562-albums5440-picture27390.html
    Dat was met 4 week en 2 dagen... Wel wat donkerder dan die van jou, maar als die van jou zo doorposipowert, dan is die van jou nog donkerder met 4 week en 2 dagen dan dat die van mij was met dat termijn!!!

Ik glitterposidiamantklaver nog stug voor je door!! :)

Dit is echt retespannend!! Ik hou je teentje vast!!

12. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Klaverpowerrrrrrrr

13. bereke

bereke Niet meer actief

#133 bereke, 26 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 mei 2011
    Oh en ik mocht op donderdag bloed laten nemen en deze test is van zondg. Dus vier dagen te vroeg. Maar ik heb aangedrongen dat ze dinsdag al bloed namen ipv donderdag pas. En maar goed ook want anders had ik nooit die extra progesteron gebruikt en wie weet was het dan anders gelopen... .

Toevoeging:

28/12 pickup - 02/01 terugplaatsing - 10/1 eerste positieve test (en bloedverlies). Dus bovenste test is 8 dagen na tp.

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Mocht je extra Uruzgan willen gebruiken en er niet aan kunnen komen.

Ik weet waar je huis woont!!

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    * Inbraak *

Sikki, vanmiddag las ik over je rood...en dan nu vanavond een mooie foto!! Zou het die Belgen dan gewoon gelukt zijn??? Ik blijf aan je denken enne, ik vind het een mooie 10 dgn na tp avondurinetest. Mijn 10 dgn na tp testje met ochtendurine zag er ook zo uit hoor!! Maar ik begrijp je voorzichtigheid.

* Uitbraak *

16. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Gets Bereke, wat eng!
    Ik heb een tp op dag 2 gehad (jij op dag 5 als ik het goed heb).
    Zit nu op dag 10 na tp en 12 na punctie.
    En ik ga maandag bloedprikken.
    Dan worden de uitslagen opgestuurd naar Gent en word ik pas aan het eind van de dag (maar dan zit ik in de VIA bijeenkomst, dus daar kan ik echt niet uitlopen) gebeld of als ons lab de uitslagen later heeft (en ze zijn niet zo snel weet ik van de vorige keer) pas dinsdag.

Ik mocht van Gent ook pas woensdag een urinetest doen.
    En moest wel doorgaan met de bollen tot de test en indien bloedverlies mocht ik absoluut niet stoppen.

Misschien uit voorzorg extra bollen proppen?
    Maar dan weet ik met de bloedtest ook niet wat het progestron is bij de normale hoeveelheid.

17. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Prikken ze dan ook die waarde sik of alleen t hcg?

Denk extra bollen niet erg... te hoog progesteron kan dacht ik geen kwaad, te laag wel
    Ik zou t geloof ik uit voorzorg doen

18. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Prikken allebei.
    Maar in ons achterlijke streek ab doen ze maar 3x per week dat testen, ma wo vr.
    En progestron hadden ze de vorige keer 3 dagen later dan hcg.

Ik heb net gewoon wat extra's gepropt.

19. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Lieve Sik, wat zie ik nu :$....WAUWWWWW. Maar oh wat wordt het nu spannend! Zou het nu dan toch echt......

Ik blijf doorklaveren!!!

20. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Oh lieve Sikki lees net over je test. Ook ik ga als een gek klaveren ik hoop zo dat het goed gaat.
    Ik vergeet mijn eerdere bericht en ga nu als een gek duimen,klaveren en hopen op nog dikkere strepen.
    Meid wat spannend.
    Ik gun jullie het zo.

Deel Deze Pagina