klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Oooooo wow Sas dat klinkt ook al zo goed en vooral menselijk. Het gaat om jouw en niet om een nummertje.
    Ben zo blij voor jullie lieverd dat je serieus wordt genomen en dat er vertrouwen is. Wel weer even wachten maar alles voor het goede doel. Klinkt allemaal erg goed.
    Enne vanaf januari hebben we je weer heul stevig vast lieverd.
    Heb je zelf nu ook weer wat vertrouwen en hoop?
    Pletsmaak voor jou!

2. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Sas, klinkt goed! En fijn ook dat jullie er zo'n goed gevoel bij hebben. Nu op naar januari!!!

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    @sas, och meid!! dat klinkt goed!!!!!! smakkerd voor jullie!!!

@sil, welke pampermobiel??

@bright, hihi, sorry!!!! ja, het is ff lastig. want ik ga dus 'smam daar af zetten op een terrein (pagedal of zo??) en dan moeten we nog even de tent opzetten voor haar, ff koffieleuten en dan gaan we terug (dus zus en nichtje gaan ook nog mee terug) En ik rijd zelf niet, dus om dan te zeggen: zus we gaan ff koffieën bij bright is misschien een beetje gek he? *duh*

@ll, zwaaizwaai..
    ben lekker 4 dagen vrij!! (waarvan er al 1 op zit)

4. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Taliaaatje, geniet lekker van je daagjes vrij!!!

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Taliaa, geniet van je vrije dagen! Heerlijk!!!

@ Alex, ja ik heb nu zeker ook weer hoop! Erg fijn :)

Was ik nog vergeten trouwens... Eindelijk, wij hebben ook een teken gehad :D:D
    We gingen na het ziekenhuis nog even de stad in en ik had de auto in de parkeergarage gezet. Maar ik vergeet altijd waar ik hem zet (heel erg handig) dus ik was alweer halverwege en vroeg aan Sasman: "Weet jij eigenlijk waar ik de auto heb geparkeerd". Hij zegt: "Ja, op -2 bij Klavertje 4". Ik zeg: "Wat??? Klavertje 4? Hoezo". Hij: "Je weet wel, een klavertje... dat is het symbool van waar wij staan. We lopen nu bij een vis en jij hebt hem bij het klavertje gezet.".
    Ik: "O echt??? Dat is een teken!!!"
    Sasman was het spoor totaal bijster uiteraard :D:D

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Dat is met recht een teken!!!

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Wauw Sas dat is nog eens een teken zeg!!!!
    wat goed dat jullie je zo lekker voelen in Gent
    In januari gaan we er helemaal voor bidden klaveren piemelen swaffelen en weet ik veel wat allemaal nog meer;)

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @sas klinkt super jullie gesprek in Gent. Het is nog even wachten maar dan krijg je ook wat.;)

Ik hou het kort wat mega rea op foon lukt niet best.

Kus voor all.

9. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Saskia: Dat is zekerrr een teken!!!! :D Wat een goed plan van aanpak heeft Gent jullie geboden zeg! 10 oktober duurt idd nog wel even, maar goed werk kun je beter niet overhaasten he ;) En als TP in januari is, dan ben je de volgende oktober mama ;) (best case scenario, dat mag ook wel eens ;))

@Alex: ook een goed gevoel toch? Las een paar dagen terug iets over Geertgen. Welke arts had je? Toen je iets zei over dat een aparte man is, moest ik denken aan dr. M ;)
    Ik voelde me bij Geertgen ook heel erg op mijn gemak. En ze pakken lekker door daar, wat vandaag kan stellen ze niet uit tot morgen :)

@Maartje: gaat goed met BV dus. Wat fijn zeg!! Daar hoop ik ook enorm op! Ben me nu flink aan het inlezen. Heb jij eigenlijk een cursus gedaan o.i.d.? En idd: een pracht van een kamertje! :)

@Lauwtje: ook met kaartje bezig. Wat onwerkelijk he :) Jullie weten het geslacht niet? Want kaartje voor jongen EN meisje :)

@Hier: Wij hebben het eerste ontwerp van het kaartje voor onze zoon binnen. Helemaal UNIEK! Door een multimediaalvormgevervriend ontworpen :) Mijn wensen en Annemans wensen heeft ie precies goed bij elkaar gebracht. Vanochtend hebben we hem DE teksten en DE namen gemaild. Hij gaat daarmee met de binnenkant aan de slag.
    Wat heb ik vaak gefantaseerd over de teksten voor ons kaartje en nu mag het ineens in het echie *huiltje*

Gister controle bij gyn gehad. Echo gemaakt :) Kereltje heeft veel van mama's kant: grote voeten en lange benen! :D
    Verder mooi op schema qua groei en geschat gewicht al 1200 gram :)
    Mijn bloeddruk was ook weer perfect en ik ben nu 3,5 kg aangekomen. De gyn vond 'die paar kilootjes' zeer netjes :D

Verder even angst voor narcose besproken. Gyn gaf aan dat in gevallen van leven of dood ik geen keuze heb en ik wel onder narcose moet.
    Maar als er wel snel een verdoving moet plaatsvinden, maar het is nog geen leven/dood, dan kan ik altijd een spinaal krijgen.
    Volgens hem is die ZELFS bij mij (dikkie dik) in een paar minuten gezet.
    Er staat nu ook genoteerd bij mijn bijzondere opmerkingen dat ik (mits de situatie het toelaat) altijd liever een ruggenprik wil dan een algehele narcose. Dit heeft mij best wel rust gegeven :)

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    @Anne wat fijn dat het gesprek goed ging en je nu gerustgesteld bent...
    en wat groeit jullie zoontje lekker zeg :D

@Hier weer terug uit het ziekenhuis .
    S.anne ook aan de laxeerpoeders net als M.athijs alleen dan een kleinere dosering om obstipatie te voorkomen en zo van haar poepangst af te komen.
    gemeten en gewogen meteen en ze was de laatste keer op de SEH woog ze 9025 gram en nu woog ze al weer 9475 gram dus 450 gram aangekomen in 2a 3 weken super goed :D oh ja onze reuzin (ahum) 75 cm hihihih

7 augustus is de doop van de tweeling , maar ik had nog niks gehoord van de kerk ivm de dienst etc en doopnamen ...
    dus ik bel net op, blijkt onze pastoor er die datum helemaal niet te zijn en waren ze het helemaal vergeten, dus nu moet er een andere pastoor geregeld worden (datum stond wel in de doopagenda maar hebben ze niet ingekeken gehad met hun planning)
    ik baal als een stekker natuurlijk maar goed....ben allang blij dat het door kan gaan want iedereen rekent natuurlijk op die datum en heeft er alles voor vrij gehouden etc...
    *zucht*

Maar Sanne krijgt een behandeling en is aangekomen en gegroeid joeppieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

11. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    @Sil,
    Wat fijn dat Sanne behandeling krijgt en ook alweer wat aangekomen is. Wel ontzettend balen van pastoor die er niet is en geheugenprobleempje van kerk :(

@Annedore,
    Yay voor goede controle. En wat fijn dat je er zo goed met de arts over hebt kunnen spreken.
    Natuurlijk is het in leven of dood logisch dat je dan toch onder algehele narcose gaat als dat moet, maar zover komt het echt niet!

En wat een fijn gevoel he dat je zo'n kaartje hebt mogen uitzoeken en de naam en en en... *zucht*

@Sas,
    Als dat geen teken is dan weet ik het ook niet meer. En toeval bestaat niet..... :D

@Alex,
    Yay voor goed gevoel nog altijd!! :D

@Taliaa,
    Hmmmpz, zus en nichtje kunnen jou wel bij mij afzetten en dan met mams de tent opzetten ;)

SMAK

12. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Joepie voor grote meid Sanne! You go girl! :D

13. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Zwaaaaaaaaaaaaaaai!

Sas...wat een mooi verhaal!!!!! Kreeg echt een glimlach op mijn gezicht toen ik het las! Zo gingen wij dus in Dusseldorf weg!!! haha! Heerlijk gevoel he?!
    Het duurt allemaal nog even, maar beter even wachten, dat het helemaal goed gedaan wordt, dan rap/rap en dan mislukt!

En ook klaververhaal klinkt heerlijk positief! Kan me voorstellen dat manlief er niks van snapte, haha!

Bright/taal, weet je dat ik een ex heb die uit S.kan. komt!?
    God, wat was ik vervelend (hahahahaha, verliefd moet dat zijn!)op die jongen! De eerste jongen waar ik sex mee gehad heb!
    Pagedal, da's toch een sportterrein?!
    Taal, geniet van je vakantie!

Bright, nog niet ongesteld...hhhmmm...ga je ook een breezeractie doen!?

Sil, hopen dat poeder helpen voor S! En wat goed dat ze zo goed gegroeid was!!!!
    Balen van doopviering/pastoor zeg! Maar kan me voorstellen dat je niet alles meer om kan gooien!!!

Anne, fijn dat behandelplan goed klinkt! En dat de arts angst voor de narcose serieus neemt! Goed hoor!
    En idd huil voor kaartje! Heerlijk gevoel he?! Ik kan nu nog weleens vol verwondering staren naar S.iems kaartje! Zo apart!
    En naam, nog steeds naam die ik weet?!?!!?
    Weet je dat manlief hier er laatst ook over begon? Wat vind je van .....(naam).... vraagt hij ineens!
    Ik: huh, die hebben anne en anneman ook! (hij: euh, wie? hihi)
    wat toevallig!

Maar ik vind hem super!

Bij Lauw is het nog een verrassing he?!
    Ik dacht net ineens, wow, bijna 30 weken zwanger al! Nog 10 schamele weekjes, dat stelt niks voor joh!!!!!

Dag lieve Emma, vertel, hoe ist nou?!?!

Alex, Heerlijk dat goeie gevoel! Vasthouden he?!

Hier:
    paps en mams zijn gisteravond weer weggegaan! Hebben lekker een nachtje hier geslapen! Pijn gaat GOED!!!! Eindelijk een dagje minder pijn! Heerlijk gevoel!
    S.iem is een schatje, hij trekt nu zijn neusje op als hij lacht en zet zijn tandvlees op elkaar! Zoooooooooooooooooooo lief!
    En hij zwaait nu ook! Het lijkt nog niet echt wat, maar als wij dagdag zeggen, dan sprijdt hij z'n handje en wiebelt hem heen en weer! Ben zooooooooooooooo in love met dat kereltje!
    Heb vanmorgen ook een kwijlkus gehad!
    Ik had hem op de arm en toen klemde hij met zijn armpjes om mijn hoofd en had zijn mondje open en deed die over mijn neus, whahaha! Zeiknat die neus, maar dat maakt nie uit!
    Heerlijk!

Manlief is nu even met hem fietsen!

Ik ga ff verder neuzen!

SMAK!!!

14. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Ik doe lui *is me vast vergeven na nachtelijk arbeid *
    Sluit me er bij aan.

Sil hier ene meisje met ook zeer ernstige poepproblemen en angst. Gelukkig gaat t nu heel goed maar hebben wat met klysmas geklooid en de forlax hielp niet ze zit nu op 1 zakje volwassendosering movicolon. Met zindelijk worden was het wel even drama...

Anne whahahahaha je hebt de koelkast...het was idd dr M....

Loesie heerlijk he hoe overweldigend je liefde kan stromen en voelen voor je kind. Siem is ook een schatje!
    Wat fijn van minder pijn, hopelijk blijft dat zo. Ongi nu wel? Augustus teepee?

Bright de duuvel komt dus niet als je t er over hebt :D. Aan t inpakken voor vakantie. Ik ben morgen ook in drenteh dacht wie weet is t bij liefbright in de buurt maar t is een uur en tien minuten bij je vandaan.

Liefblij meis lekker aan t genieten???

Klingelingel alle schoenen weer in VOLvo ,ben je eigenlijk al weg?

Nyn alle breezertjes aan t zwembad verorbert....duimmklaver en denk an joe

Echoemma hoe is het nou??

Ladyz hoe is t met je mooie ventje?? Zenuwlappig voor echo?

Sabrien en lauwtje alles gucci?

Sikki vakantie bijna voorbij, wat vliegt het he..ben benieuwd naar verhalen over homolen enz. En hoop dat je je wat opgeladen voelt.

Speciale denk aan Jo knuf die een zware tijd heeft...

15. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sas, klinkt goed allemaal!!!!!! Wat ontzettend spannend!!! En wat goed van dat klavertje vier!

Sil, kindjes aan t kwakkelen? Leuk de doop geregeld!!

Loesie, lekker aan t genieten van vakantie en s.iem!!!! Wanneer starten jullie met cryo tp?

Alex, bijna vakantie om? Leuk gehad?

Lady z, alles goed? Hoe voel je je? Ik zal t wel gemist hebben maar wanneer echo? Echt spannend!!

Sikki, leuke vakantie gehad? Klinkt goed in ieder geval!

Nyn, genieten van vakantie kindjes? Heerlijk!!

Sorry kom weer ff binnenvallen, heb flink de griep gehad en een luchtwegeninfectie. Echt flink ziek van geweest bleh!! Gaat nu weer stukken beter, had alleen bloeddruk wat aan de hoge kant, onderdruk 90 en moet dat volg week even laten controleren!!! Gisteren beetje geschrokken, voelde beebje veel minder dan dat ik gewend ben maar gelukkig toen ik in bed lag voelde ik weer die heerlijke schopjes!! Bezorgd blijf ik toch, schiet soms veel te snel in de stress... Moet meer genieten, t gaat allemaal zo snel! Hadden jullie dat ook?

16. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sorry was ff snel via iphone!

Smak!!!

17. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Loesie (ik heb haast, jij bent de uitverkorene voor een rea'tje ;):D):
    Wat ontzettend heerlijk van dagje minder pijn. Komt dat niet ook door vakantie?
    En wat beschrijf je leuk hoe S.iem zich ontwikkelt! Lijkt me echt een wonder om elke dag weer te mogen aanschouwen *sentimentele doos*
    En naam: Ja! Nog steeds die jij weet! Je man heeft een goede smaak ;)

@Rest: fijn weekend allemaal! :) Ik ga boodschappen doen nu...*zoef!*

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Sil, YEAH voor behandplan van Sanne en dat ze goed groeit en aangekomen is :D
    Wel ontzettend balen van de doop, maar gelukkig gaan ze wel iets regelen nu.

@ Sab, zo ziek geweest meid :( Hè bah!! Gelukkig nu weer beter. Je onzekerheid en stress is volgens mij volkomen normaal. Zou ik ook hebben, weet ik zeker!

@ Loesie, ooooo meis! Wat fijn dat het beter gaat met de pijn. Lijkt me wel even erg lekker, zo'n dagje minder pijn.

@ Anne, smelt smelt! Wat heerlijk dat het kaartje zo goed gelukt is! En erg leuk om ermee bezig te zijn. Eindelijk... je droom komt uit!

19. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Druk druk druk, maar moet wel even zwaaien hier!!

Sas: klinkt als een heel goed plan van aanpak! Samen met kalverpower!!

Ik kom snel weer ouderwets meebabbelen, heb vanaf woensdag 3 weken vakantie! Eindelijk. Nu beetje TE druk.
    Verder alles goed, ben vanaf vandaag begonnen met piesen in de blauwe flessen. Mijn hemel.... die lucht had ik NIET gemist.....

Iedereen een heeeeeeeeeeeeeeeel fijn weekend en tot iig woensdag!!

20. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi meiden,

Zou eigenlijk willen rea'en, maar ben zo moe!!
    Gisteren naar een verjaardag geweest en lag pas om 3 uur in bed, met beeb aan de boobie dus om half 4 in slaap gevallen...
    Om 6 uur en 9 uur de boobie gegeven en toen om half 12 weer dus... MamaMaartje is moe dus geen rea.

Ik plons een andere keer wel weer eens in, als het mag ;)

Vermoeide SMAK!! ;)

Deel Deze Pagina