klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Loes uitgeHOLd......? :p :D

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Mag ik vanaf hier weer inspringen??
    *zet puppy-ogen op*
    Anders loop ik wel heel erg achter de feiten aan, denkt iedereen: heb je haaaaaaaaaaaaaaaar weer.....:)
    Ik beloof hierbij plechtig dat ik in mijn vakantie netjes elke dag iets typ:D

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Heerlijk uitgehold! Dat doet een mens goed!
    (mogen jullie je lekker af gaan vragen hoe ik dat nou weer bedoel!)

Sabje, blootlopers zijn GAAF! Ik zeg doen! (niet van energiemaatschappij hoor!)
    Heerlijk genieten van SBIB!

Taaltje, sorry voor veroorzaken van de val! Hopelijk heb je je niet bezeerd!

Ladyzpuppyogentotenmet, haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!
    Spring maar weer achterop!

Ik ga ff adres opzoeken van collega, gaan zo dakkoffer ophalen!
    SMAK

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Lindinha, fijn dat het weer de goede kant op gaat. Had wel meegelezen over minder goed gaan, maar over een paar maandjes zal ook jij ontdekken dat rea'en soms wegens tijdnood (ondanks dat je agenda helemaal leeg zal zijn ;)) lastig zal gaan ;)

Taaltje, hmm een echt professioneel apparaat om te melken. De borstvoedingsmaffia staat volkomen achter dat apparaat geloof ik :p
    Maar iets staat mij tegen met dan ding. Ben echt uber trots dat ik een koe ben!! Maar om me ook een koe te voelen door alle tepels in 1 keer *krijgtflashbacksvanhoemijnoomdekoeienmolk*te melken alias kolven, iets staat mij dus tegen. Maar het schijnt dus wel beter te zijn. Hmm. Denkdenkdenkdenk... Eigenlijk wilde ik een splikslinternieuwe maar die dubbele is reteduur. Tenminste nieuw is ie reteduur. Ruim 300 euro!!
    En volgens mij is ie niet echt heel handzaam om mee te nemen, in vergelijking met de enkelzijdige kolf... Welke 'slechts' 150 euro kost...
    Maar goed, nadelen vond ik dus de prijs en handzaamheid en koegehalte...
    Tweedehands leek me ranzig van een wildvreemde, maar ondanks dat ik jou nog nooit IRL heb gezien heb ik wel het gevoel je te kennen dus het niet zo ranzig te vinden. En tweedehands is altijd goedkoper dan nieuw. Alleen qua koegehalte... en het niet handzaam mee te nemen zijn blijft dus bestaan. Hoe vond jij het om dubbelzijdig te kolven qua koegehalte?En vond jij hem lastig mee te nemen of vond je dat wel mee vallen?
    Wat ik me ook afvroeg... Ik voed meisje elke keer aan 1 borst. Zou ik mn productie niet zinloos verder omhoog knallen als ik dubbelzijdig zou kolven??

Kortom, ik weet het nog niet zeker....

Hoe oud is jouw kolf en wat zou je er voor willen hebben?? Al bij de oudtse gebruikt of pas bij de jongste? Enh heb jij hem nieuw gekocht??
    Maar dus twijfels... Hihi snap ik. Nu ik mn meisje heb kan ik me zo goed voorstellen dat je nooit echt definitief afscheid van de babytijd wilt nemen ;):):D

Annedore, nog niet eens 600 X de kast opnieuw ingericht?? :$:$:$:$

;)

Ach, je hebt nog ff ;)
    Whaha ik heb het wel minstens 700 X opnieuw ingericht. Om na de bevalling er achter te komen dat het nog handiger kan ;)
    Plafond hemeltjes... Ehmm, kun je hem niet verbouwen zodat je hem met een stok aan het wiegje kunt monteren?? Dat verplaatst wat makkelijker ;)
    Btw, afgelopen vrijdag in de Prenatal nog aan jou gedacht. Ze hebben een heel leuk paddestoelroodmetwittestippen achtig bordje/bekertje setje. Vond het heel erg Annedore!! :D
    Dacht tip je ff. Of heb je hem toevallig al in bezit?? ;)
    Wat is btw de voornaam van jouw verloskundige??? Wilde dat al een poos vragen maar elke keer vergat ik het.

Saskia, helemaal gelijk wbt het weer. Lijkt vandaag wel een subtropisch land hiero!! Maaaaar ff lekker in een andere omgeving is natuurlijk wel altijd leuk!!! Soms kun je btw leuke last minute vakanties naar Marokko (bijv, Agadir) vinden. Daar is het NOG warmer, maar voelt minder benauwd!! :D Ik denk dat ik daar over een paar jaar maar weer eens naar toe ga!! :D

Sikki!! *PROEST*
    De lenzen van Guus in gedaan. Hahahaha logisch dat je niet zoveel zag ;)
    Dat je veilig op je werk bent aangekomen hihi. Zou ik met Maartman zijn lenzen (van voordat we beiden onze ogen hebben laten laseren) niet hebben gekund. Hij had -8 en een cilinder van 3 of 4 en ik had 'gewoon' -4
    Btw, over laseren gesproken. Wist je al dat ik een echt medisch touriste ben?? Ik heb mn oogjes toen in Istanbul laten aanpakken!! Had het eigenlijk 10 jaar eerder moeten doen ;)
    @ tijdstip: liefst niet heeeel vroeg aangezien ik een luie donder ben, maar verder heb ik geen grote eisen ;)

Alexandra, ik ga nu ff naar bieb maar ga daarna *indienmeisjehettiettechnischtoelaat* je PB'en.
    Jij had dus ook een dubbel melkapparaat?
    Mijn vraagjes die ik voor Taaltje heb gespamd, kun je ook ff meedenken?? Thnx joe!! :D

Loesie, jij dus ook van de dubbele kolf. Hmm je lijkt me lid van de maffia ;) :p :D ;) :p *proest*
    Over maffia gesproken: ik heb het ook gelezen. ''Zo*piep*'' kan beter haar nick veranderen in ''Zo*irritant*'' ;)
    Btw, ik had gisteren ook mot. Een één of andere trien voelde zich enorm aangesproken in het topic over 1 of 2 termometers. Kreeg echt uber pissige PB's. Heb ze dus maar heel lollig beantwoord en zodoende de eer aan mezelf bewaard ;) Sommige mensen zitten nou eenmaal al heel lang op zeuren en zijn er verrekte goed in ;)
    Snap jouw BV irritatie/''Zo*piep*''irritatie heel goed.
    Rememder: zij is stom, niet jij!!
    :D
    BTW, veel plezier met je vakntie. Maar hoezo slecht weer?? Is dit het laatste dagje mooi weer??

Emma, owwww morgen pas. Nou ja, heb je in iedre geval al vast prikinstructie op ZP gehad ;)
    Veel succes meid!
    En thnx voor lieve werk-woordjes.
    Nieuwe foto's ga ik hopelijk vanmiddag of vanavond spammen.
    De dikke beentjes houden jullie dus nog van me tegoed :D

Beeb begint te schreeuwen, ga de boobie erin gooien en daarna mn borstvoedingsmaffiaboek van de bieb verlengen :D
    En en en... Nog een leuk jurkje voor beeb scoren. Daar kun je namelijk niet genoeg van in de kast hebben, ook niet als je pas een maandje oud/jong bent ;)

SMAK

5. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Loesie: *JUMP*

Hier gelukkig geen bv maffia achter mij aan, want ik had geen bv whahahahaha, dus dan kunnen ze zeuren wat ze willen. SO

Zeg hadden alle mama's die 2 of meer kindjes hebben ook bij een 2e zw.schap al zo snel zo'n dikke buik? Ik weet gewoon niet meer hoe ik het moet verbergen.....

Sikki: heb even teruggelezen, maar wat een actie, whahahahahahaha. Hoe krijg je het voor elkaar! Echt hilarisch!

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    #1506 maartje84, 4 aug 2011
    Laatst bewerkt: 4 aug 2011

Zeg!! :$

:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x

Ik heb dan nu wel een maffia banner *bengewoontrotsdanmijnverrotteeierstokjeslijfditwelmooidoet* ;) en ben pro-BV maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ik ben GEEN ik herhaal GEEN lid van de maffia.

Nou, ja misschien van de lichte maffia :D:D:D:D:D

;)

SMAKJE op jullie allen!!
    Ik ga nu ECHT de boobie er in gooien!! ;)

Taaltje, zie stukje wat ik had getypt

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Sik, PROEST!!! Verkeerde lenzen in, hahahaha!!!
    Sasman vindt het ook gezellig om al die kindertjes over de vloer te hebben. Al merk ik wel dat wij vrouwen veel meer dat zorg-moeder-instinct hebben. Het gaat allemaal heel natuurlijk bij mij en Sasman stuntelt er af en toe heerlijk op los en bekijkt het meestal vanaf de zijlijn haha :D Het is af en toe wel confronterend maar ik kan er wel echt heel erg van genieten. Dus de sippe momentjes neem ik voor lief.

@ Emma, super dat trouwalbum mooi geworden is en dat de dag weer helemaal terug komt. Dat is ook de bedoeling :) Vrienden van ons waren not amused met hun album en dat is echt verschrikkelijk. Die dag kun je voor de foto's niet ff overdoen.

@ Loesie, ik wist ook van week :D
    Veel plezier, ondanks het weer. Het is vaak al heerlijk om er tussenuit te zijn. En tussen de buien door lekker wandelen, fietsen, terrassen en genieten :D

@ Sabrien, dat is ook weer zoiets... om op je werk in je nakie te gaan zitten hahahahaha :D

@ LadyZ, nu al moeite met verbergen... hihihihi :D:D
    Mijn zus had dat bij de tweede ook heel erg snel!

Vandaag zo'n ontzettend heerlijk dagje met mijn nichtje gehad in Toverland. Echt een meidendagje en we hebben allebei ontzettend genoten... heeeeeerlijk! Ondanks dat ze een gigantische autistische stoornis heeft en behoorlijk achterloopt in haar ontwikkeling, kan ik altijd heel goed met haar omgaan. Al is mijn geduld aan het eind van zo'n dagje ook wel wat minder hoor ;)
    Maar het is zo'n schatje! En ze is zo dankbaar en zo enthousiast!

Weekend weg zit er niet meer in. Wel gaan we morgen naar mijn ouders. Zij hebben een huisje gehuurd ergens boven in het land (ik weet zo even niet waar precies) en daar blijven we ook een nachtje slapen. Zijn we dus toch een beetje een weekendje weg, maar dan wel een mini-weekendje. Omdat we blijven slapen kunnen we dus lekker wijnen :D:D:D

SMAK!

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    @maartje, tja, daar zeg je me wat.. Ehm, voed je elke voeding 1 borst? en zit daar dan een paar uur tussen? dan lijkt me dubbelzijdig kolven overbodig ja... Maar met kolven kan het ook wel zijn dat je minder hebt dan meisje drinkt he?
    lastig lastig..
    verkooptechnisch niet handig maar wel eerlijk: ik heb hem al tweedehands gekocht:) wel nieuw tweedehands, want niet gebruikt.(jawel, maar niet lang, lukte niet geloof ik).
    En schelpen en slangetjes kun je nieuw kopen, heb ik ook gedaan.
    ben er zelf blij mee. Niet handzaam? nee, maar ik sleepte dus altijd mijn rugzakje mee, zit alles in dan.
    Maar goed, ik had een boutproductie met kolven, dus zat dubbelzijdig alsnog een uur te kolven voor een flesje.
    wat ik zat te denken, waarom probeer je niet een handkolf?? als jij zo'n goede productie hebt? mijn schoonzusje heeft bij de eerste 4 maanden fulltime gekolfd met de handkolf van avent. en maar 1 borst per keer nodig.
    ik heb overigens 6 weken fulltime gekolfd bij elize en koegehalte is hoog, maar vond het helemaal geen probleem (zolang ik alleen zat).
    Tv aan en kolven maar.. haha

ladyz, aangenaam ik ben taliaa. (27 jaar en doe donald duck na)

sas, genoten dus! nu bekaf??:) een pittige ass ja? tell me? ben uiterst geïnteresseerd in ass altijd!!

alex, hoeveel uur werk jij eigenlijk? hoe heb je de opvang geregeld? heb je vaste uren? en hoeveel reistijd??

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Taliaa: Ik zou bijna naar G rijden om je Donald Duck imitatie te bekijken!

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Sas hoe ver boven in het land dan????

Sikki proest je sliep nog goed toen je de lenzen indded vanmorgen hihihi hoop dat je er geen hoofdpijn aan oven hebt gehouden ;)

Loesie ik wist ook van week ;)
    ik wens je heel veel plezier en dan op naar de diepvries!!!

Alex lekker werken vanavond hoop niet al te druk

Klingel ook nog op vacance bij onze oosterburen?
    Nyn knuffel voor jou en geniet je een beetje op je vakantie?

Maartje geniet van beeb :D

Blijmeis hoe gaat het met jou????????

Taliaa geniet je een beetje van vakantie?

Bright je meisje gaat snel he ;) knapperd hoor

Sas wanneer word je muur en lekage gerepareerd....

@BVmafia grrrrr word daar zo boos om... laat iedereen in zijn eigen waarde iedereen weet dat bv het beste is voor een kindje , maar het kan niet altijd en als je hun moet geloven ben je dan al een ontaarde moeder die niet voor haar eigen kind kan zorgen....BULLSHIT!!
    Maar als het lukt om bv te geven denk ik ook wel dat dat het mooiste is wat er bestaat... maar kijk er een ander niet op aan omdat die er anders over denken en kiezen voor kv...
    :):):)

Emma spannend hoe ging prikles???? morgen eerste spuit zelf zetten..en dan gaat het circus beginnen we hebben je vast!!!!

Sorry voor iedereen die ik vergeten ben. maar mn hoofd loopt een beetje om met de doop van zondag ;)

@ego VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Even snel voor Maartje. Ik voedde ook 1 borst per keer, had zelfs overproductie. En heb me toen een swing gekocht met hetzelfde idee erbij als jij. Helaas kelderde productie snel met weer aan het werk gaan en toen was swing niet genoeg.

Overgestapt op pumpinstyle, super kolf!!! En ook mogelijkheid om enkelzijdig te kolven. Die van mij was ook tweedehands, nieuwe kolfset gekocht en. Toen gebruikt.

Smak!!

12. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Even snel voor Maartje: de Ameda is een dubbelzijdige elektrische kolf die je ook enkelzijdig kan gebruiken alleen veeeeeeeel goedkoper dan avent en medela. Deze is mij door vele mensen aangeraden (ook lactatiekundigen) en heb ik stom genoeg niet gekocht ;)
    Ik heb de medela swing en die is best fijn maar op het werk was dubbelzijdig best prettig geweest hoewel ik dacht dat ik dat echt niet zou willen. De Ameda is volgens mij net zo duur als de swing en ziet er iets minder gelikt uit maar is erg goed!

13. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    *breekt in*

@maartje: De ameda heb ik ook gebruikt (was huurkolf in het zh) en werkte als een... tiet :p
    Toch heb ik de Medela pisa (pump in style, al vraag ik me af hoe je dat 'in style' moet zien :() gekocht, ik dacht dat die handiger mee te nemen en zo zou zijn. Denk dat dat uiteindelijk niet zoveel uit had gemaakt, en achteraf gezien had ik net zo goed de ameda kunnen kopen.
    Voordeel van de ameda vond ik trouwens dat het schild-gedeelte makkelijker schoon te maken is. Niet onbelangrijk want dat moet je nog al eens doen. ;) Ook nooit last gehad van druppels (condens, geen melk) in de slangetjes, bij de medela wel.
    Nadeel van de ameda is dat hij geen aparte "TSR-knop" heeft. Maar goed, je kunt ook zelf aan het knopje draaien.

En nee ik heb geen Ameda aandelen :D

*breekt uit*

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    oja, ik heb de pump in style dus!!!

15. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @talia: En snap jij wel wat er 'in style' is? Ik voel me geen koe bij het kolven maar ook zeker niet 'stijlvol' ;)

@maartje: Als je de kans hebt zou ik ook zeker even gaan luisteren naar de verschillende kolven. Je kolf zal maar net een geluidje maken dat op je zenuwen werkt...

16. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Thnx voor de melk-apparaten tips!! :D

Ameda kende ik nog niet. Heb er ff naar gegoogeld en kan nergens slechte recensies vinden.
    Schijnt ook wat kleiner/handzamer te zijn dan de Medela pump in style (hoe komen ze eigenlijk bij die naam?? ;))

Ameda klinkt wel een beetje als een B-merk, maar als iedereen er zo tevreden over is...

Ik heb ook op internet gelezen dat Medela motors maar een beperkte levensduur hebben. Taalia, weet je hoe het met de motor van jouw kolf gesteld is??

En de Ameda-meisjes: heeft die al een tasje erbij of moet je die er los bij kopen? Zag namelijk ook ergens een tasje van 30 euro en als je dat er ook weer bij moet kopen, dan word het ook weer wat duurder. Want ik zal er ook voor een euro of 30 borstschilden ed bij moeten kopen??

*getsvindhetzonietleukomstrakstemoetengaankolven*

Mijn meisje is vanavond een drama queentje geweest. Zodra ik haar neerlegde ging ze keihard gillen, echt heel hard. Kon amper ff naar de wc of wat drinken pakken. En toen ik toch ff naar de wasdroger liep welke op zolder staat, klonk het alsof ze naast me lag, terwijl ze beneden in de box lag. Ze heeft elk half uur weer liggen drinken. Blijkbaar vind ze het heeel fijn om dicht bij mij te zijn ;)
    *noteformyself:eek:oknogopzoeknaareendraagdoek*? ;)
    Had luier gecheckt, maagje was gevuld, ze had het niet te koud, niet te warm maar pure mamahonger ;)
    Maartman was vanavond ff weg, dus kon het knuffelen ook niet ff uitbesteden. Knuffelen is erg fijn, maar ben nu wel moe dus ik zeg: snaveltjes toe!!!

PS PB komt morgen wel Alex ;)

17. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Zo, languit in bed en ze hangt weer aan m'n tit ;)

Heb haar net nog ff in het badje gedaan, hopelijk maakt haar dat rozig!! ;) gaan we ontdekken of de badschuim uit de slaap lekker collectie van Zwitsal ook echt werkt ;)

SMAK

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    in style, ja als geel je kleur is:)

@maartje, heerlijk zeg! maar heeft ze wel een beetje geslapen?? en jij?
    motor is mi nog goed, maar goed ben geen motorexpert

zo wat een triestweer weer buiten zeg:(
    vanavond werken BAH. moet ook nog bereikbare dienst draaien, zal allemaal best goed komen, maar zie er even tegenop:(

liefs, taliaa

19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Even mokken :(

Manlief had vandaag een afspraak in belgie ergens bij antwerpen om mijn nieuwe pampermobiel op te halen (opel zafira)
    een uur voor die tijd moest hij bellen dan zou die man op het bedrijf aanwezig zijn.
    dus Silman belt hem op en is die man er helemaal niet moest plotseling naar het buitenland toe en maandag is hij er wel dus dan moest mn man maar terug komen grrrrrrrrrrrr
    net of je het zo maar eventjes rijd is een drie uur rijden :x
    Dus nu is Silman weer op weg naar huis zonder auto :( en duurt het nog langer voor we ermee kunnen rijden, hij moet ingevoerd worden en gekeurd en dan wachten op kentekenplaat etc dus word over 2 weken pas :( daar gaat de vakantie weer in mijn baby benz kunnen we niet naar pretparken toe met zijn alle natuurlijk vandaar de 7 zitter :S
    Ik baal hier echt enorm van!!!!!!!

20. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Sil: dat is een hele grote MOK! En het is ook echt niet netjes.... Knuffel!

Deel Deze Pagina