klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    *Breekt in*

Hey meiden,

LZ heeft mij gevraagd hier een berichtje te plaatsen over de echo die ze vandaag gehad heeft.
    Helaas is ze een week teruggezet in de zwangerschapsduur en klopt het hartje te langzaam. Volgende week moet ze terug voor een extra echo. :(
    Ze zal zo snel mogelijk online komen om zelf ook haar verhaal te doen, maar op dit moment kan ze het even niet opbrengen.

Liefs,

Wonder

*Breekt uit*

2. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Oooh bahh nee! Ben de hele dag al aan het spieken voor ladyz nieuws maar dit is niet wat ik wilde lezen! Brrr.. :(
    Is er nog een kans dat het goed komt met beebje? Ik hoooop het zo en klaver me suf voor je!

Dikke knuffel meis!

Sil, wat een domper van auto.. Had die vent dat niet even eerder kunnen melden?

Sikki, welkom terug! Auto volgeladen met wijn! Whaaha dat verklaard meteen waarom jij sikmans lenzen in had! :p

Sas, heerlijk genoten van de kleintjes. Mooizo! Veel plezier met jullie miniweekendjeweg!

Maartje, succes met het uitzoeken van een geschikte kolf. Heb er nog geen ervaring mee..

Taaltje, werkse, ondanks dat je er tegenop ziet. Knufje!

Emma, vanavond de eerste deca? Succes!

Derest allemaal een dikke smakkerd!!

3. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    #1523 Emma 79, 5 aug 2011
    Laatst bewerkt: 5 aug 2011
    Lieve LadyZ, wat een teleurstelling :(. Lieverd, ik duim voor volgende week....

4. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Oh getsie Zorra :(

Ik hoop, duim en klaver dat echo volgende week toch goed zit.
    Als 1 wonder mogelijk is, mogen we toch hopen voor nog een? :)

5. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ladyzorra, wat onwijs schrikken! Ik duim voor toch goede echo volgende week maar tjee wat een klap voor nu.
    Knuffel!

6. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Och nee :( :( :(
    Lieve lieve ladyz...
    Dit mag en kan toch niet waar zijn.
    GVD %*$#'...
    Weet helaas hoe je je nu moet voelen.
    Ik wens je alle sterkte toe deze week door te komen en ik hoop bid duim en klaver voor een goede echo volgende week.
    Hele dikke pletknuff voor jou meis!
    Denk aan je

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ja gutenabend!

bin ich wieder, PLONS er hier even in.

want lief groentehapje... wat lees ik nu :( ben je een week terug gezet... neee.... :(

wat een schrik..

ik geef je een grote knuffel.. boeh..

is het zekerzeker wanneer je ei is gesprongen?
    meuh?

het zal een lange week worden, brrr.. dikke knuffel .. boeh..

knuffel voor allemaal, later mehr und mehr.
    schmack!

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @ladyz :( ik duim,hoop,klaver,bid en fik op een goede afloop. MOET.

@klingel welkom terug.

Vanaf morgen rea ik weer volop mee. Nu genieten van laatste avond en een heerlijke rose.

9. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    @ ladyzorra, wat een onzekerheid, hele dikke knuffel en we duimen en klaveren hier allemaal met jou mee deze week op een goed echo komende week. hou jullie taai!!

10. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Vanuit Texel, dikke knuffel voor ladyz!
    Kwam speciaal nog even spieken, maar dit is niet wat ik wilde lezen natuurlijk!
    Ik ga met klingel mee, is eisprong zeker???

Ik ga superhard klaveren!

Smak

11. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    LadyZ wat een zorgen. Ook hier dikke knuffel!

12. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ochhh Lady, wat een schrik!! :(
    Ik duim, hoop, fik, duim, klaver, gil en krijs voor net zo'n fasionable late innesteling als LaKlingel! Dan zou een weekje achterlopen verklaarbaar zijn...
    Maar ook als je gewoon op tijd genesteld bent, kan het nog gebeuren dat het gewoon goed komt. Soms klopt een hartje wat minder snel toch?? Toch?? En dat het dan toch nog goed komt...
    Althans, dat is wat ik zo ontzettend voor je hoop. Zo'n spontaan wonder moet echt resulteren in een wondergezond broertje of zusje voor G.

Ohja, iemand vroeg of een handkolf ivm mijn toeschieters en productie geen optie is. Nee, dat is niet zo handig ivm dat ik RSI heb. Wel in een lichte vorm, maar krijg van dezelfde bewegingen steeds achter elkaar aan wel last dus een handkolf lijkt me onverstandig.

Vanavond alleen thuis met beeb. Ben ik wel eens vaker, maar nu heeft Maartman voor het eerst sinds dat de beeb is geboren hetgeen wat hij vaker op vrijdag- en zaterdagavonden heeft.
    Best bijzonder is dat de laatste keer dat hij was waar hij nu is twee dagen na de punctie is geweest. Wat zag de wereld er toen anders uit dan nu. En hoe gaaf het ook is om te zijn waar Maartman nu is, ik ben vele malen liever verplicht thuis :)

Beebje heeft nu tit nummer 7 gehad sinds 7 uur vanavond. Heb een draagdoek besteld, in de hoop dat mn beebje dan 's avonds wat rustiger word. Ze ligt nu wel ff lekker te slapen.

Ik ga nu big fat gipsy wedding kijken, kom straks denk ik wel weer ff zuruck.

KaasvankaasboetiekwinkeltjeSMAK

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    ladyz..... dat willen we niet horen! maar je weet he: elize was niet eens te zien met 6 weken en nu toch echt wel!
    het kan he!! en weet je heel zeker wat je cyclus is? kan je ei niet net een paar dagen te laat zijn geweest?? En dan een late innesteling?
    was het hartje wel passend bij de grootte??
    denk aan je!!!!! SMAKKKKKK

brrr, ben beetje verdrietig van ladyz:( moet goed komen!!!!

@maartje, dat was is. dom idee dus;) ben benieuwd wat je met werk gaat doen? en ook HEEL benieuwd waar maartman dan toch in vredesnaam is??

14. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    * klein zwaaitje en denk aan lieve ladyz *

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Lieve Lady ik denk aan je...ik steek morgen een kaarsje voor je aan in de kerk

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Lieve meiden,

Bedankt voor jullie hartverwarmende berichtjes, doet ons echt goed.
    Gister dus de echo gehad en alles wijst op een zwangerschap van 6 weken. De grote van de embryo, dooierzakje en hartslag (105 bpm). Echter had ik gister al (ruim) 7 weken moeten zijn.
    Ik weet door de afgebroken cryo tp dat ik op 28 juni een positieve ovu test had en een ei van 20mm. Deze kan er niet nog een week gezeten hebben...... Dus het enige mogelijke is, dat dit ook een late innesteling is geweest. Het wordt een lange vakantieweek, maar ik hoop dat ik volgende week beter nieuws kan brengen..

Dikke kus!

17. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    *Breekt in*

Kom alleen even een hele dikke knuffel geven.
    Hoop dat je deze week een beetje goed door kan komen, en dat je volgende week met geweldig goed nieuws komt!
    Knuffel! :)

*Breekt uit*

18. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve lieve Zorra,

Wat eng wat eng wat eng!

Wat zal het een lange week worden ja.

Maar ik ben een expert geweest in zoeken op langzame starters (want ja, hoop hebben en houden we allemaal, ALTIJD!) en dat komt best vaak voor!

Het KAN!

En ja, het kan ook niet, maar daar doen we de komende week even niets op uit.

Een hele dikke knuffel lieverd!!!

19. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Lieve LadyZ,

Ik ben op vakantie en amper bereik dus heel kort, maar ik denk aan je en hoop en bid en fik en duim en klaver dat het goedgaat!! Denk aan je lieverd...

Dikke smak!

20. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Knuf voor lieve ladyz...

Deel Deze Pagina