@ladyz, ik heb natuurlijk ook megaveel gegoogled, maar stel nu dat: 28 juni positieve ovutest, maar heb je daarna nog getest (ik heb wel eens 3 posi testen op een rij gehad) en mijn ei is wel eens 25 mm geweest en daarna pas gesprongen. dus stel nu dat je ei 1 juli is gesprongen en 1/2 juli bevrucht, maar innesteling duurde wat langer?? kan nog een paar dagen schelen!! en stel nou dat de echoscopist er een halve mm naast zat? dan zit je ineens op een keurig termijn! ik houd HOOP, veel HOOP!!! want het is jullie breezerwondertje!!!! smakkerd!! en zoals sikki zegt, deze week houden we hoop voor je! we hebben je vast en slepen je door de dagen heen! (al weet ik heel goed, o zo goed, dat dit de langste week ever voor je wordt!!!) @sil, NEEEEEEEE. STOMMMMMMMMMMMMMMMM maar nu heb je bij de doop alleen maar mensen die ECHT belangrijk en waardevol zijn!!!!! (hoelaat moet ik er zijn? haha) @ll, al gezegd dat we vanochtend zagen dat iemand tegen mijn auto aan had gezeten? dat er een halve bumper onderlag, maar niet van mij? dat mijn achterportier en wielkas flink beschadigd en gedeukt zijn? dat er GEEN briefje was? dat we wel wisten wie het was gewisten (99% door kleur van bumper en door de buren). Dat dat bezoek van buren verderop was? dat zij zeiden dat die geen bezoek hadden gehad? (dat wij zeker wisten van wel). Dat ik toen HEEL cool zei: ach dan bellen we de politie wel, want blijkbaar heeft niemand het gedaan... en dat de politie ook daadwerkelijk kwam? Dat betreffende buuf toen heel toevallig aan kwam lopen dat haar vriendin "net gebeld" had? dat zij het dus had gedaan? dat de politie aangeeft dat wij er nog een aanklacht van kunnen maken? dat wij nu afwachten en schadeformulieren (met die troela) hebben ingevuld??? dat ik van niks van bovenstaande gehuild heb dus dat het echt al veeeeel beter met me gaat??? GROM op stomme mensen...
@Sil, ECHT :x. Ik vind het echt heel erg dat de oma van je kinderen een dag van tevoren afbelt en dat terwijl het voor jullie zo'n belangrijke gebeurtenis is. Knuffel meis.....
nee serieus, ik was echt super cool.. maar ga het verder niet op een openbaar forum gooien, want dadelijk zit er aan de andere kant eenzelfde deuk.
goedemorgen allemaal iedereen bedankt voor de lieve berichtjes op twitter en op whatsapp ik ben nu zover dat ik het allemaal wel best vind en als ze er niet bij willen zijn vind ik het best ik heb gisteren tranen genoeg gelaten en ben dat nu niet meer van plan te doen op deze mooie dag de reden.....ik wil bij voorbaat zeggen dat ik me er helemaal van verwijder en ik er ontzettend van baal... Man in zorgwekkende toestand na mishandeling - Regios - Brabants Dagblad Mijn broer is 25 Volgems mijn moeder is er niks aan de hand en hebben ze de verkeerde te pakken... maar ja ik ken mijn broer en mijn zus, en een kern van waarheid zal er wel in zitten... geloof dat ze met die man niks te maken hebben, maar ze hebben het ook aan de stok gehad met de politie en dat is nooit goed te praten... ik schaam me er diep voor om te zeggen dat dat familie van me is...' maar goed om 12 uur vandaag moeten er dus spullen gebracht worden schone kleren en ondergoed... en dus belangrijker dan de doop van de kleinkinderen volgens mijn moeder... Ik kan zo pislink worden op mn zusje he... hoe kan je nu zo onverantwoord zijn terwijl je een zoontje hebt die bij oma slaapt... ze komt gewoon niet thuis minimaal 3 dagen..als ze niet oppast dan komt de kinderbescherming ook nog even kijken... ze is in gevecht vanwege de voogdij met de vader van het kind dadelijk verliest ze dat ook nog hierdoor.... echt waar ik hou van haar maar mijn god wat haat ik haar ook op momenten....:x
@sillie, dikke dikke pletsmakknuff!!!!! jeetjemineetje. als ik het goed begrijp is hij de 2e genoemde van 25?? en je zus? tja, ik verwonder me erover. ik ben zo anders geworden door de kindjes, had ook best een kort lontje, maar nu houd ik me toch vaak snel in hoor.. nou: jij gaat lekker genieten van jullie bijzondere dag!!!!
Lieve lieve Sil, Wat vreselijk verdrietige berichten allemaal. Ik weet niet wat ik er op moet zeggen. Lieverd, ik hoop dat je ondanks alles vandaag een prachtige dag mag hebben. SMAK!
Zorra, ik moet steeds aan je denken! Taaltje, jij stoer wijf! Dat is nu niet over je heen laten lopen ZondagochtendSmak voor iedereen!
Lieve Sil, wat een bericht . Kan me voorstellen dat je er verschrikkelijk van baalt dat dit over je broer en zus gaat. Ik hoop dat je wel volop kunt genieten van de doop meis!
Lieve Sil, ik weet niet helemaal wat er aan de hand is. Wil je toch sterkte wensen en evengoed een bijzondere dag voor jou, je man en je kleintjes!
Even een egostukje uit mijn eigen Annedore-hoekje Zo trots op mijn lieve familie Gister was echt een heel productieve dag. Mijn moeder heeft met mij de keuken helemaal gesopt. Nou ja, zij deed 90% van het werk Ik had het echt niet gekund hoor Alle kastjes leeg gehaald en uitgesopt en de oven helemaal van voor naar achter schoongemaakt. Echt heerlijk Mijn vader heeft in onze slaapkamer en in de babykamer thermostaatkranen op de radiatoren gemaakt. Dan kunnen we straks de temperatuur wat beter regelen. Toen zag hij dat de handdoekenradiator in onze badkamer op springen stond Had roest aan de bovenkant en ik dacht 'ziet er gewoon lelijk uit, maar kan vast geen kwaad' Wel dus Dus mijn paps gelijk naar zijn leverancier gereden en tegen inkoopsprijs een nieuwe radiator gehaald (hij heeft een eigen installatiebedrijf). Hij kwam ook nog met een nieuw expansievat voor de CV ketel Want die hadden maar een levensduur van 5-6 jaar en die van ons zit er al 7 jaar. Gelijk de ketel even schoongemaakt. Sjah, zo'n ding moet ook onderhouden worden he, gezien de veiligheid (koolmonoxide bijv.). Verder zijn mijn vader en mijn man nog naar de stort geweest om zooi uit de tuin af te voeren. Mijn oma kwam langs om het kamertje van haar achterkleinzoon te bewonderen en stond echt met tranen in haar ogen Toen ze zag dat wij geen trapleuning hadden en hoorde van onze financiele tegenslagen van de laatste tijd, zei ze dat mijn vader maar een trapleuning moest plaatsen en de rekening naar haar moest sturen Zo lief!!! (ze had net een leuk bedragje gewonnen ) Iedereen helpt dus enorm mee om ons huis helemaal babyproof te krijgen en het voor voorlopig weer goed onderhouden te hebben Ik maakte me natuurlijk wel druk om alle kosten Maar mijn vader zei dat hij de rekening van de leverancier nog niet had. Ik moest me er maar niet druk om maken. We zouden het er nog wel over hebben, hoe we de kosten zouden verdelen Wij zijn echt enorme bofkonten met zo'n hulpvaardige familie. Dat beseffen we ons heel goed
@annedore, fijn zeg!!! zo zie je maar, alles komt goed! zit jij weer wat gemakkelijker met je zwangere lijfje op de bank! @sikki: 9
Ik hoop eigenlijk 1... Of 2... Maar idd, ICSI 9. Sprak gisteren een bol buikige oud-collega. Zwanger na haar eerst IVF... *zucht* Woensdag overleg in Gent.
@ Sil, wat een verhaal!! En dan je moeder die niet komt Maar ondanks dat alles hoop ik dat jullie vandaag een heerlijke dag hebben @ Annedore, wat fijn zeg!! Heel erg lief van je familie, geniet er maar lekker van. @ Taliaaa, wat onbeschoft zeg!!! Zomaar wegrijden zonder briefje, grrrrrrrrr! Super dat je lekker cool bent gebleven, vaak helpt dat toch het beste maar is niet altijd makkelijk. @ LadyZ, ik schrik van je berichtje! Er mag niks met dit superwonder gebeuren hoor Ik klaver me suf voor je en hoop dat je volgende week een heel goed bericht gaat krijgen lieverd!!! We hebben een lekker weekendje gehad bij mijn ouders. Ik was dicht bij een aantal dames hier geloof ik We waren namelijk in Holten. We hebben echt genoten en het weer zat ook erg mee, zeker vrijdag. Maar nu weer thuis en ik zat net op de wc en keek even naar boven... had ik beter niet kunnen doen. Lek is erger dan we dachten want er zit een grote plek op het plafond van de wc en de verf laat daar ook al los Net als in het trappengat!!! Er is iets flink mis in ons nieuwe huis. Vanavond gaan we kijken of we kunnen zien waar het vandaan komt zonder alles open te moeten breken, maar het is goed mogelijk dat de badkamer open moet. En daar hebben we eigenlijk echt geen geld voor En al helemaal geen zin!!!!!!!! Ben er heel erg verdrietig van! Hebben we ons huis laten schilderen voor bijna 3.500 euro en dan kan er straks weer heel veel opnieuw gedaan worden. BAH!
Hi meiden, Sikki, ICSI 9 en dan in 1 x negen kids? Octo+1mom? Nee, doe maar 1 of 2. Of drie (spontane doordeler, maar dan wel tot igg 34 weken blijven zitten Vind het wel spannend om jou vrijdag te gaan meeten!! Trouwens, donderdag komt Marjah van het forum kraamschudden. Twee 'forumbezoekjes' in twee dagen We kunnen er ook vier op een rij van maken. Wie komt woensdag en wie komt zaterdag?? Saskia, want een klotezooi van je huis... Bah, beetje boel om moedeloos van te worden als je dat soort dingen aantreft in je eigenlijk zo fijne huisje... Hoop dat het allemaal wat zal meevallen en dat je je centjes voor leukere dingen kunt gaan bewaren. Annedore, wat ontzettend fijn van jouw lieve familie. Heerlijk zeg!! Kan me voorstellen dat dat wel heel warm en veilig voelt, zulke lieve mensen om je heen. Btw, zullen we als het weer het toelaat binnenkort weer eens ff gaan terrassen?? Misschien zijn er wel meer babyrinthmeisjes die gezellig willen meeterrastheeleuten?? Silvia, wat ontzettend kut dat je familieleden zulke rare dingen doen en dat je door het toedoen van hen wéér je moeder zult missen op voor jou hele belangrijke dagen... Ik wéét hoe het is om rare familieleden te hebben... Kussie voor jou en ik hoop dat de doop voor jullie een onvergetelijke en bijzonder fijne dag is geworden/gaat worden (weet niet hoe laat er gedoopt wordt ) Emma, hoe gaat het met het prikken?? En hoe voel je je? Voel je je nog oke of is je humeur al 180% gedraaid door die gemene hormonsters? Mocht je denken: 'Wie zit daar aan mn teen te sjorren?' Dat ben ik. Ik houd je stevig vast!! Taliaaa, wat een verhaal over die deuk zeg!!! Want ontzettend aso van die lui!! Fijn dat je nu het geregeld hebt, maar al die rompslomp die jullie er voor hebben moeten doen. Niet grappig!! En niet normaal hoe ontzettend asociaal mensen kunnen zijn Lady.. Ik hoop dat je straks echt een hele goede echo zult krijgen... Moet veel aan je denken, zo oneerlijk, zo'n (spontaan) wonder, zo'n hoop dat jullie hadden gekregen en dan nu deze angst... S-ouders zijn net ff op visite geweest. Was wel gezellig. Heb s-mams aangeboden om ff meisje een schone luier te geven. S-mams was helemaal vereerd en liep zo trots als een pauw naar haar kamertje. Ik gezellig mee om de luiers aan te wijzen en.... daarna om het fototoestel te pakken van het resultaat... Meisje had bedacht dat het leuk was om een spuitluier te kweken, het verschoningskussen helemaal onder te kakken alsmede compleet nat te plassen. Inclusief romper nat Whahahaha G E W E L D I G!! Meisje ligt in de box, te staren naar Muziekdoosje draaiend Nijntje rood stippel Geweldig ding!! Had hem weken terug al eens gezien, maar mocht hem van mezelf pas kopen als meisje interesse in speelgoed zou krijgen. Nu heeft meisje laatst Sophie verplaatst (!) in de box!! Ik dacht eerst toeval, maar toen ik Sophie weer verplaatst had, lag Sophie ineens weer op haar schouder (!). Ik hield het maar op toeval. Alleen gisteren hoorde ik ineens de rammelaar.... Dat is een heel klein zilveren beertje aan een bijtring... En ik hoorde het weer. Eigenlijk denk ik -verstandelijk gezien- dat dat nog helemaal niet kan en dat het puur toeval was dat ze met haar armpje er tegen aansloeg, maar goed... Ik mocht pas weer wat kopen als... Precies, dus gisteren toch maar dat ding gekocht. Ik ben er misschien nog wel gekker op dan meisje zelf op dat ding is *grijns* Toch leuk, zelf weer een beetje kind worden haha Ohja, gisteren geBBQ't. Wij zaten bij vrienden binnen, buiten stond de BBQ onder een regenproof parasol *hihi* Nu straks eerst maar eens de PB aan Alexandra maken SMAK fur ALLE!! PS waar is de Klingeldingeling??
@Saskia: wat ontzettend klote van jullie huis zeg Waren hier geen aanwijzingen voor voordat jullie het kochten? Jeetje, wat ontzettend naar om zo te beginnen in je nieuwe huis. @Maartje: Meeten binnenkort = leuk! Maarrrrrrr....mijn vakantie is nu voorbij en ik moet nog even 4 weken doorbikkelen op de BSO Hele dagen Maar vanaf 5 sept heb ik alle tijd En tot die tijd hangt het er even vanaf hoe ik me naast het werken voel qua lijf... En idd....met nog meer meisjes is het vast nog gezelliger! Wie wil? Die Nijntje is wel erg leuk zeg! Vanavond niet stiekem naast je eigen bed zetten he Leuke actie van meiske om oma te verrassen met horrorluier @Sikki: woensdag dus strijdplan voor icsi #9. Mijn klaver blijft klaveren voor jou!
halloooooo, Lady Z, jeetje dat is schrikken zeg!!!!! Ik ga echt keihard klavertjevieren dat jullie deze week goed nieuws krijgen. We blijven hoop houden lieverd!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop echt zo dat alles goed komt met jullie wondertje. Dikke kus en houdt je goed! Annedore, wat een ontzettend lieve familie heb jij zeg. En nu niet meer druk maken he? Zoals je ziet komt het allemaal wel weer goed , lekker genieten van je zwangerschap en schoppend zoontje in buikje!!!!!!!!!!!!!!! Sikki, whoeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiii het is alweer bijna woensdag. Dinsdag mogen jullie alweer op naar Gent, spannend hoor!!!!!!!! Ik leef zo ontzettend met jullie mee, maar dat wist je al he? Kan het niet vaak genoeg zeggen, echt niet. Ik denk zo vaak aan jullie....... Maartje, hahahhahahaha lachen van luier verschonen bij schoonmama hihihihihi. Heeft jullie meisje goed getimed..... Lekker heerlijk aan het genieten, wordt zo blij van je verhalen!!! Sil, heb ook niet helemaal gevolgd wat aan de hand is met familie maar sterkte in ieder geval en een hele mooie dag vandaag !!!! Saskia, wat een ontzettende TEGENVALLER........... Ik hoop dat het allemaal nog een beetje meevalt!! Emma, vandaag 3e Deca spuit? Hoe voel je je? Hoop echt dat je geen last krijgt van bijwerkingen. Vindt je het spuiten op zich meevallen? Hier alles goed!!! Lekker weekendje gehad, gisteren lekker met hubbie en mijn ouders op stap geweest met Urby!! Erg leuk gehad. Net bij mijn oma op bezoek geweest en dadelijk zelfgemaakte goulash met zelfgemaakte frietjes eten bij mijn schoonouders en dan lekker nog een uurtje in bad luieren, heeeeerrrrlllliiijjjjkkkkkk.. En dan nog 4 daagjes doorbikkelen en dan eindelijk VAKANTIEEEEE, JOEHOEEEEE. Heerlijke vooruitzichten!!! Fijne zondag nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!