Een lab dat drie keer per week test...raar... in principe kan uitslag in 1 uur bekend zijn... Baadt t niet schaadt t niet sik...
*** Breekt ook even in *** Sikki lieverd, volg je een beetje, ook via het 30 verouderde eicellen topic, en kom je even hier bezoeken... Herken die onzekerheid waar je in zit enorm, waarom moet dat stomme bloedroodbruinofwelkekleurdanook zich nu weer aandienen...? Al zou het een innesteling kunnen zijn, liever niet... Ik klaver met iedereen hier mee en hoop dat het vanaf nu wegblijft en dat er slechts meer kleur op de testen komen. 8 is Chinees geluksgetal, daar gaan we voor! Je topic wordt trouwens flink veel bezocht, zie maar liefst 13 actieve gebruikers hier!!! En ik verneem net virtueel dat we allemaal klaveren voor jou!!!!!!!! You go girl!!! Knufff!
Ja mijn tp was na 5 dagen. Ik zou ook denken om toch wat extra te proppen. Moest toen 4x per dag 200 mg utrogestan ipv 3x per dag 200 mg gebruiken. Oh oh oh, wat hoop ik toch dat het jou hetzelfde mag gebeuren! Het moet gewoon!
Hey lieve Alex, zie mijn berichtje op v(p)agina 9 . Denk dat er een beetje overheen gelezen wordt door spannend Sikki nieuws ...want wees nou eerlijk dat is natuurlijk veeeeeeel interessanter en spannender dan mijn intake-gesprek!
Och tuurlijk Emma! Poliep weg een gaaaaaan was het plan! Sorry, ben een beetje in de bonen Bereke, denk dat ik dan uit voorzorg dat ook gewoon doe. Bedankt!
*meelezeres breekt in* Sikki, wat een geweldige test na je verdrietige berichtjes van eerder vandaag! Ik klaver met iedereen mee dat ik je binnenkort enorm kan feliciteren. *breekt weer uit*
Zie je sik... Zoveel lieve meeleefmeisjes voor joe lieve sik. Omdat je zon geweldige vechter bent! Nee dat is niet zwak! Emma fijn van goed gesprek en gevoel. Alle klavers op juli dus ook richten! Weg met die poliep en dan gaan!
Sikki!!!!!! WHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! *klavert door* klavert door* klavert door* klavert door * klavert door * klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* *klavert door* klavert door* klavert door* klavert door * klavert door * klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* k *klavert door* klavert door* klavert door* klavert door * klavert door * klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* *klavert door* klavert door* klavert door* klavert door * klavert door * klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* *klavert door* klavert door* klavert door* klavert door * klavert door * klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door* klavert door*
En nog een laatste tip sikki: ik verdeelde die 4 keer echt over 24 uur! Dus echt elke 6 uur. Zette er mijn wekker voor. Zo bleef de hormonenspiegel mooi gelijk. Ik word weer helemaal terug gekatapulteerd. Wat was dat een mooie en moeilijke tijd. Verdriet en blijheid. Angst en hoop. Heel dubbel, heel zwaar en het heel erg waard. Ik hoop dat jij over iets meer dan een jaar deze tips kan doorgeven aan iemand anders... .
Geen sorry hoor lieve Alex . Tuurlijk is ieders verhaal belangrijk, maar nu is Sikki verhaal net even belangrijker . Zoveel nieuws is er ook niet uit het intake-gesprek gekomen . Vanaf juli wordt het pas spannend en interessant
OMG!!!!!!!! Sikki!!!!! Eerst jank om rood/bruinverlies (laat het daar aub bij blijven, pleeeeease!) om vervolgens met posi test te komen! Wat ontzettend spannend!! Ik klaver zooo ontzettend hard voor je! Laat dit hem dan eindelijk zijn! Ik heb voor b-day lief mama showergel gekregen met klaver, moest meteen aan jou denken lieve sik! Ik moet zoiezo de hele tijd aan je denken.. Het is ook zoo spannend en eng!!
@Emma: voor je het weet is het Juli. Hopelijk gaat ivf jullie het grote geluk brengen. @sikki: succes met slapen straks Ik ga stoppen. Vierkante ogen en zere vingers. Toch Alex? ILYA