Even geen tijd voor megarea maar ik wil liefbright een dikke knuf geven! Wat rot zeg Veel sterkte lieverd!
Sabrien, jij hebt ook een PB. He, echt wat een naar nieuws van Bright. Mn eigen ouders zijn *ander onderwerp* maar de gedachte dat Maartman zijn ouders... Brr. Knuffel voor jou!!
Vanuit texel, bright, knuf voor jou! Wat een klotensituatie! Bah! Kling, beste peerd van stal vergeten in megarea! Snif! Korte rea ivm smartphone en geen tot weinig internet in timboektoe!
Bright, wat een shit nieuws!!!!!!! Al zag je het toch een beetje aankomen, die klap komt altijd hard aan. Je ziet je ouders toch eigenlijk een beetje als voorbeeld zeg maar. Mijn ouders zijn ook gescheiden toen ik 17 was en heb het daar ook heel moeilijk mee gehad en soms nog, je wordt er als "kind" toch altijd mee geconfronteerd. Sterkte........... knuffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Loesie, hebben jullie het leuk in Texel ondanks de buien die soms langskomen ..... Maartje thanks voor PB, je hebt PB terug .
Oh ja vannacht heerlijk geslapen, ben alleen om 03:00 uur op geweest voor te plassen en toen nog heerlijk tot 06:00 uur geslapen, heeeeeeeerlijk!!! Nog 2 daagjes vroeg op en dan 2 weken alleen maar UITSLAPEN. Kan ik me zo op verheugen .
liefbright! wat onwijs naar voor jou, jullie gezin, huil wat al gezegd is, ook als volwassene lijkt me dit een klap om te verwerken. je bent en blijft altijd kind van je ouders en wilt dat ze samen zijn... als je erover wilt praten weet je ons (overal) te vinden he? KNUF! @loesie: sorry mijn lieve FBTOvriendinnetje! dat krijg je van die uithoofdrea's, dan vergeet je geheid mensen :x sorry! in timboektoe? wat doejoedaar????? is ongi al es een beetje gearriveerd? smak!! @maartje: GETVER wat een vieze swaffelhamster! :x so en dan nu een latte macchchchiaattoooooooo slurpen. zwaai!
Lieve babyrinthmeisjes, Even een berichtje vanaf mn berg... Bright: heel veel sterkte... lijkt me ook echt een hele moeilijke situatie. Dikke knuf vanaf hier. Hier nog weinig veranderingen, voel me nog zoooooooooo zwanger en ben er ook van overtuigd dat ons beebje nog leeft... Nog een paar dagen. Zal proberen weer een beetje vaker langs te wapperen!!
Lieve lieve Zorra, wat klink je sterk! En dat is jullie beebje vast ook! Ooo, nog een paar lange dagen en dan hopelijk zekerheid. Ik duimmmmmmmmm! Ik ben hier alweer nerveus aan het worden. Gisteravond ook al weer een kort lontje. Merk dat hoe ervaren ik ondertussen ook ben, iedere afspraak weer spanning met zich mee brengt. Ondanks dat er morgen eigenlijk nog niets gaat gebeuren en we alleen maar gaan overleggen. Maar ja, iedere tred naar het ziekenhuis draag ik weer meer bagage met me mee. En die last voel ik toch wel. Kortom, weer volop concentratieproblemen
Sikki: tuurlijk is het weer spannend, eng en ook weer nieuw. Elke afspraak, behandeling is er weer 1 op zich, je concentreert je er weer helemaal op en alles wat achter je ligt vervaagt even voor een tijdje. Heel veel succes! (Ik heb nog een P in de fridge, daar waar ik nu zo voor pies, heb je daar nog iets aan??)
Ladyzorra, ik vind ook dat je erg sterk klinkt!!! We blijven hoop houden, ik hoop zo van harte dat alles goed is vrijdag. Onzekerheid is echt killing he? Ik denk aan jullie!!!!!!!!!!!!!!!! Sikki, logisch dat iedere behandeling weer spanningen met zich meebrengt en op den duur merk je ook dat je het minder goed aankunt. Het lontje wordt dan inderdaad steeds korter. Daar moet je je dan ook maar aan toegeven vind ik!!!!!! Begrijpelijk ook dat je nu last hebt van concentratieproblemen, kun je er wel met iemand over praten? En is er begrip voor? Denk zoveel aan jullie en hooooooooooop zoooooooo dat jullie grootste droom uitkomen mag.......... Rij voorzichtig vanavond en veel succes morgen in Gent. SMAKKERDESMAK!!!
Pies heb ik nog voor deze poging, maar in ieder geval bedankt! Bollen om te schieten kan ik trouwens nog wel gebruiken En vrijdag ga ik bij Maartje de overige junk scoren! Voor Maartje te hopen dat het daarbij blijft en ik niet al met een kant-en-klaar-meisje de deur uit ren Ja, last van concentratie omdat ik met mijn hoofd al zo bezig ben met de komende weken. Zelf hoop ik bij de komende ongi weer te kunnen starten met spuiten zonder eerst nog de pil te hoeven slikken. Dat zou betekenen dat het volgend weekend weer zo ver is. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
sikki ik heb nog bollen liggen om te slikken weet niet of je er iets mee kan het is een nog volledig nieuw doosje, nog niets uit