hahahaha wacht maar, als je dadelijk een silvia doet en dat ze dan midden in de nacht alledrie tegelijk aan het mipen en huilen gaan... dan denk je er heel snel anders over
haha, ja die pinda deet heel wat af he?! Volgens mij heeft zij heel babyrinth al zowat gezien!!! hihi! haha, bm, grapjas! Ik word daar ook altijd zo enthousiast van! Helemaal hartkloppingen, omdat ik zo graag wil!!! Nou, we hadden laatst een bon van een 3-gangenrestaurant hier in de buurt...zoooooooooooooooooooooooooooo lekker!!!!! Manlief zei al, bied nog maar een keer mee! (staat altijd op vv) Lady, nog een dikke knuffel voor jou! Maartlief, ik was ook blij op een gegeven moment dat S.iem op zijn eigen kamertje sliep! Ik werd bij elk geluid wakker, zoooooooo irritant! Ik ga weer ff hollands got talent kijken! SMAK
haaizwaaigaap. bah ben nog sip van zorra! denk aan je lieverd!!!! @blijerd, ach eerder terug?? over hotel: ik ze DOEN!! en dan gaan we daten! of bij sas schilderen! mierlo is nl G!!! G-M, joenoow @maartje, hihi, ik houd alleen van pinda's in een tijgerjasje maar dat bedoel je niet geloof ik? was t gezellig? joe junkies! hoe voel je je nu?? @weethetnietmeer, ik ga over 20 min slapen doeidan
@ladyz, hoe is het? heb je wel een beetje geslapen??? *knuffel* @ll, heul belangrijk: mijn slimmefoon komt vandaag!
Goedemorgen lieverds! Zorra, denk aan je lieverd! Knuffel! Taaltje, zekers belangrijk nieuws! Heb je de hele dag vrij gepland om alles te leren Er ging namelijk een we-reld voor mij open! Hihi Loesie, ik ben idd al een heus babyrinthkenner! Ben dus ook niet meer bang voor een hysterische massadeet Want ook Maartje was niet eng! Hoera! Sterker nog, Maartje is een hele lieve mama met een heel lief klein meisje! En Maartje is een hele goede dealer Blijerd, fijn he vakantieveilingen.nl Is mij ook wel eens overkomen. Maar weet je, dat zijn heule leuke mama of papa verjaardagcadeautjes Eventueel namens meerdere kinderen. Moeders als een kind zo blij en ik blij en opgelucht Vakantie was trouwens jammer vanwege het weer? Verder wel lekker gehad? Alhoewel, veul medevakantievierders in de vorm van huisstofmijt Sil, jij liever weg met kindjes op een andere kamer? Kan me wel voorstellen hoor. Met z'n vijven of een kamer is wel heul erg druk Ik zag nog een heule leuke foto voorbijkomen met een nog veul leukere inhoud in de wasmand! Natas, wat een heerlijk ding! Meisjes, ik ga even lekker douchen en een flitsend pakje aantrekken. Wij gaan vandaag een proefritje maken in een mogelijk nieuwe oto! Het leasecontract van Siklief loopt in februari af. En aangezien er een levertijd van 6 maanden op een nieuwe auto zit gaan we ons nu alvast oriënteren. Vandaag is de dag van de ritjes in de kinderloze auto's. Als er dan toch geen kindjes komen dan wordt het een vette bak Maar veel liever komt er die fantastisch nieuwe station waar we ons oog al langer op hebben laten vallen. Dus mocht de profetie nu volgende maand uit komen... SMAK!
Liefies, Gelukkig beetje geslapen, maar na een nacht niet is dat ook niet zo moeilijk...... Buikpijn begint, maar zet niet door, dus de pillen zullen morgen goed hun werk moeten gaan doen... Ben bang voor wat komen gaat, maar we zijn allebei ook wel "blij" dat we geen beslissing hebben moeten maken over leven en dood.... De aanleg van dit kindje was niet goed, hoe verdrietig dit ook is.... Ik ben wel in voor een babyrinth- date, kan ik jullie allemaal persoonlijk een dikke knuffel geven voor alle lieve berichtjes en het medeleven, echt zooooooooooooooo mooi!
Och lieve Zorra, wat ben je toch een sterk en stoer wijffie! Al zul je je nu niet zo voelen Ik vind je zo ontzettend dapper! Heel veel sterkte dit weekend lieverd. Het is zeker eng wat er komen gaat. Je kent het niet en je weet niet wat jouw lichaam gaat doen. We kunnen alleen maar hopen dat het zo goed mogelijk gaat. Ik hou je handje vast schat! KNUFFEL!
Lieve Zorra, Wat onzettend vreselijk verdrietig dat het hartje van jullie wondertje gestopt is............... heb er geen woorden voor...... Ik wil je de komende tijd heel veel sterkte wensen en hoop dat de pijn dragelijk is. Wat is het toch oneerlijk!!!!! heeeeeeleeeeeeeeeee dikke knuffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff en ook ik hou je stevig vast. kusss
Wat Sikki en Sabrien al schreven... Ik vind je ook een stoer dapper vliegend meisje... Al idd, wat de Sik als schreef: zo zul jij je nu naw niet voelen. Ook ik denk aan je en hoop dat je alles wat nu komen gaat samen met Ladyman goed zult doorstaan. Houd elkaar stevig vast!! Ik houd je handje vast.
even een grote lieve knuffel voor de lieve zorra, mijn eigenste groene vliegende broccolistronkje auw, de buikpijn komt al.. morgen de pillen? ik hoop dat je niet teveel pijn krljgt lieverd hou je het (bloedverlies) wel in de gaten? bij ook maar een minitwijfel zh bellen he! moet!.. huil.... hoop dat je vandaag met zorraman een goede dag zal hebben, samen... zo belangrijk. en inderdaad, knuffel lieve gerodi maar extra vaak... @sik: lieve rea naar allen van jou! wie wat, oto kijken? wat voor bak??? vertel! weet je, wij zeiden op een gegeven moment dat als het niet zou lukken, er geen kinderbak zou komen maar een audi TT. en waar stond de TT voor? voor TroosT ach ja je probeert wat he, jij weet er alles (nee, veel meer helaas ) van ... @deet: ja deet moet. als zelfs maartje niet eng is wie dan wel? een echte dealer dus? HA! knuffeldeet moet. nu weer wegwezen, ouders komen er zo aan. smak lieverds.
Ik wil trouwens even trots (en uitgeslapen) melden dat ik slechts 1 keer vannacht heb hoeven voeden. Hoera!!! (00.00 uur, 03.30 uur, 07.30 uur, 09.00 uur en nu ben ik still waiting) Ik zit nu ff lekker beneden aan de tafel, net twee lekkere afbakbroodjes opgesmikkeld (met kaas én een gekookt eitje), lekker kopje thee en een lekker sappie erbij... Maartman en Maartbeeb liggen saampjes nog in bed, ff Maartje tijd Straks denk ik - als het droog blijft- ff lekker met meisje wandelen.
Eigenlijk niks bijgelezen. Alleen het nieuws van LadyZ Meid, ik weet niet wat te zeggen. Verschrikkelijk! Zo'n groot wonder en dat wordt dan zo bruut afgekomen. Ongelofelijk... Veel sterkte lieverd!
Nu wel bijgelezen, tijd voor een rea! @ Nynke, mok om ronde 11 Ik kan me heel goed voorstellen wat je zegt over de mmm. Het is altijd moeilijk om te zeggen wat ik zou doen in jouw geval, want ik weet inmiddels dat je je grenzen makkelijk verlegt... maar toch, ik denk dat ik hetzelfde zou doen. Ik zou het wel willen weten als er iets was en iets simpels zou ik ook doen, maar echt compleet de mmm in, nee ik denk het niet. @ Maartje, het lijkt me zeker onwijs zwaar en ik vind dat jij hier MOET spuien! Dat is alleen maar goed meisje, het kan niet allemaal alleen maar mooi en prachtig zijn. En dat hoeft ook niet. @ Sabrien, wat een verschrikkelijk verhaal!!! Ik kan me heel goed voorstellen dat je er zelf bang van wordt en je realiseert je ineens nog meer hoe het ook kan gaan. Brrr, wat eng! @ Sikki, dappere lieve Sikki! Klinkt als een goed strijdplan. En lief dat ze jullie zo willen behoeden. Maar jullie zijn nog niet klaar om te stoppen. Adoptie weer een stapje verder. Spannend!!! @ Alex, eng eng eng dat idee van de laatste keer! Nog maar niet aan denken schatje... @ Annedore, gefeliciteerd met het verlengen van je contract!!! En gelukkig is het gedoe opgelost, wat een opluchting! @ Nynke, wauw wat prachtig!! Wat zullen jullie het daar onwijs naar jullie zin hebben zeg! @ Loesie, welkom thuis!!! @ Klingel, wowie... Florine van lig naar zit!! Leuk En een jaar getrouwd, de tijd vliegt! Gefeliciteerd! @ Natas, hihihihi wat een leuke foto en wat een prachtige meid! @ BM, alleen maar regen, JAK! Welkom terug. En voor degene die gaat voor het nachtje in Mierlo... kom maar lekker op de koffie hier hahaha! Is 10 minuten bij Taal en mij vandaan Hier gaat het ok. Donderdagavond zijn ze de badkamer compleet opnieuw komen kitten. De douchebak was behoorlijk lek. Sinds we niet meer douchen is het niet erger geworden, dus het lijkt het enige euvel te zijn. Thank God, want dan hoeft de badkamer (voorlopig) niet open. En ja, we douchen wel hoor Paps en mams wonen 1 minuut lopen van ons vandaan. Dat is toch wel erg handig! De kitters hebben ons laten zien dat er over de oude slechte kit een dun laagje nieuwe is gespoten voor het "zicht". Oftewel, weer een teken dat zij heel goed wisten wat er loos was. Helaas wordt het heel erg moeilijk om het aan te vechten, want een kitrand is geen verborgen gebrek. Het heeft ons 150 euro gekost om de complete badkamer opnieuw in de kit te laten zetten. Iets wat toch al moest. Dus ik vind het de moeite niet waard. Het schilderwerk is verzekeringswerk, als het goed is. Maar als ik de verkoper zie dan spreek ik hem er wel even op aan! Een ander probleempje is dat de douchebak een beetje loszit en het dus goed mogelijk is dat het kit opnieuw gaat scheuren. Ze hebben er heel veel kit ingespoten en het zo stevig mogelijk gemaakt, maar het kan toch alsnog scheuren. Dan moet de douchebak eruit en er is een kans dat dat niet gaat zonder de tegels te breken. Maar goed, dat is te ver vooruit denken Voor nu lijkt het grootste probleem opgelost. Nog een ander opgelost probleempje. Sasman heeft een week of 2 geleden een gesprek gehad met zijn moeder en dat verliep prima. Hij heeft aangegeven contact te willen hebben maar oppervlakkig te beginnen en duidelijk onze grenzen aan te willen geven zonder dat we daar verwijten over krijgen. Van de week kregen we een sms dat haar man vrijdag (gister dus) jarig is en dat we mogen komen als we willen en dat we ook best een ander keer mogen komen omdat ze snapt als we even geen zin hebben om zwangere schoonzus te zien. Wauw... wat een begrip ineens! Echt een ommezwaai en heel fijn! We zijn gisteren gegaan en het was niet heel makkelijk om zwangere schoonzus ons te zien negeren (zei echt helemaal geen woord! Maar dan hoef ik dat ook niet te doen haha) en haar te zien roken en blije echo-foto's rond te zien gaan. Maar schoonmoeder is wel een hele tijd bij ons komen zitten en ik heb zowaar behoorlijk met haar zitten kletsen! En het was nog best gezellig ook. We zijn heel anders dan zij zijn en het volk wat daar over de vloer komt, maar ik vind dat als we elkaar gewoon accepteren dat dat niet zo'n probleem hoeft te zijn! Dus wie weet... Ik zal me eens aan gaan kleden haha...
Thnx voor je lieve woordjes Sas!! Wat een verhaal over de badkamer-ellende. Bah, kan me echt goed voorstellen hoe stressie het is als je een mooi huisje hebt gekocht en dan dit soort huisellende krijgt. Wij hebben iets van minder grote ellende gehad, maar het was wel naar: wij hebben een tikkende leiding gehad in de muur tussen keuken en gang en na dat we er knettergek van werden, zou die muur ook open hebben gemoeten om de leidingen daar te vervangen (??) ofzo. Ik kreeg het al spaans benauwd bij die gedachte Gelukkig kwam toen s-broer eens spontaan langs en die kwam er achter dat het heeeel makkelijk opgelost kon worden! Yeah! Muur is nog heel! Maar wij hebben dus wel die 'angst' gehad van wat allemaal voor ellende uit de muur zou komen. Ik weet het, het is een stuk minder heavy dan jouw kitranden, maar voor ons was dat ook behoorlijk stressie, dus snap een klein beetje jouw gevoel Had ik vanmorgen opgeschept over het slechts 1 keer te hebben gevoed... Ik heb nog iets om over op te scheppen: Meisje heeft afgekolfde melk gedronken!! Woensdag had ik gekolfd en geprobeerd het te geven. Meisje werd B O O S!!! En niet zo'n beetje ook! Volgens mij dacht ze: toedeledoki, doe jij je shirt maar ff omhoog Donderdagavond (toen Marjah hier was) zijn Marjah en ik een toetje gaan eten bij een restaurant (we hadden verder gewoon thuis gegeten) maar zouden dan daar een toetje eten zodat 1. mama er ff uit zou zijn en 2. papa het flesje kon gaan oefenen (had inmiddels al gelezen dat moeders nooooit het eerste flesje moeten gaan proberen haha) en 3. omdat die toetjes gewoon gruwelijk lekker zijn Toen heeft mn meisje wel de flessenspeen in de mond geaccepteerd, maar wilde niet uit de fles drinken. MAAAAAAAAAAAAAAAAR vandaag dus wel!! Hoera!!! Alleen, ik wilde graag wat kolven zodat Maartman er 's nachts eens uit kon en ik kon blijven liggen maar als ze net als afgelopen nacht slechts 1 keer komt vind ik dat niet nodig. Dan mag Maartman lekker blijven liggen en doe ik het wel. Hoera dus voor Maartbeeb!!
Haaaiiii!!!! Een snelle haaaiii en zwaaaiii en verwaarloossmak van mij! Neem me elke keer voor om alles bij te houden en een rea te doen, maar elke keer stel ik het weer uit.. Ben zo luierd ofzo! Sorry! Nu voor iedereen een dikke piemelsmak en een enorm dikke knuffel!!
Even wat snelle schreeuwen: @maartje: wat goed van Maartmeisje! Maar 1 x drinken en ook nog flesje accepteren! Whoei!!!!! Echt fijn! @Saskia: gelukkig viel de operatie mee maar het is en blijft gewoon een kloterige manier om in je nieuwe huis te beginnen. En wat betreft smoeder: wat ontzettend fijn dat ze zich nu zo anders en begripvol naar jullie opstelt. Wat zal dat jullie goeddoen! @Lauwtje: smakkerd terug op jou en Frits @LadyZ: ik denk aan je hoor *knuffel* Sterkte vandaag (en morgen en later...) @Hier: svader belde vrijdag of ie vandaag langs kon komen met vriendin. Wilde eigenlijk zeggen dat het niet uitkwam, want had gister ook al drukke dag. Maar hij heeft nog maar HEEL weinig interesse getoond in kleinzoon op komst, dat ik geen nee kon zeggen Gister belde hij om te zeggen dat ie nog een tante van Anneman meeneemt ook. Iemand van wie je nooit iets hoort en nu ineens per se onze babykamer wil zien Spreekt voor zich dat ik er geen zin in heb, maar vind het voor manlief wel belangrijk dat zijn familie ook eens interesse toont... Mijn familie is heel anders maar dat wisten jullie al Gister trouwens hele leuke kleertjes uit Australie gehad voor babyboy en een kangoeroe knuffel natuurlijk Oom en tante waren daar 6 weken geweest...
@ Taliaaa, werk ze lieverd! @ Annedore, mijn familie is ook compleet anders dan de familie van Sasman. Heel frustrerend en vooral onbegrijpelijk soms Klinkt een beetje hetzelfde als bij jou. @ Maartje, wat goed van Maartjebeeb!! Hoeraaaa De aanhouder wint En bij ons lijkt lekkage ook erg mee te vallen. Ook wij waren bang dat muur open moest, maar dat lijkt (nog) niet te hoeven. Als het hierbij blijft en kitrand blijft mooi heel ondanks losse douchebak, dan hoeven we alleen een paar muren opnieuw te verven. Is niet leuk als alles net klaar is, maar als dat alles is...