klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    goedemogguh!

Sas, sorry dat ik gister niet op jouw verhaal over familie reageerde, was druk, maar wilde ff komen voor ladyz!

Ik stond er eerlijk gezegd nogal van te kijken, gezien de geschiedenis met je smoeder! Wat een omslag heeft zij gemaakt zeg!!!! Ik hoop echt dat het voor een langere tijd is en niet één of andere bevlieging, wil gewoon niet dat jullie weer gekwetst worden door het hele 'gedoe!'
    Maar goed, het begin is er he en het is toch familie, hoe je het ook went of keert, dus is het fijn dat er een openingetje is gemaakt!

Valt me trouwens wel op dat er veel meiden zijn hier die of problemen hebben met eigen familie of met schoonfamilie...wat dat betreft is het hier heel saai (en dus heel fijn!)...ik kan supergoed met mijn familie, wij zijn heel hecht en ook heel goed met schoonfamilie...prijs me daar echt gelukkig mee!

Maart, zeker hoera voor jullie meiske! Goed van haar hoor!!!

Sik, heb verhaal van Gent in achtbaan gelezen en ik vind het zo knap hoe jullie nog steeds weer gaan zoeken en met nieuwe ideeën komen! Ik snap echt dat je echt alles geprobeerd wil hebben voordat dat rotwoord uitgesproken gaat worden!
    En fijn dat de arts mee wil werken!
    Hoe staat het met medische keuring?! Al gepland?!
    Jullie komen er glansrijk doorheen, vast!

En goed dat je niet meer bang bent voor massadeet! Eigenlijk zijn wij ook best lief allemaal, hihi!

Annedore, leuk van kleertjes!!! Altijd fijn als ze iets meebrengen!
    Mijn ouders hadden laatst ook wat kleertjes voor ons gevonden. Ik had ze daarvoor gebeld, omdat die winkel opruiming had. Ze hadden dus wat gevonden en dat zou ik eigenlijk terugbetalen, maar die dag erop gingen ze naar de dierentuin en wilde ze eigenlijk wat voor S.iem meenemen, maar het waren alleen maar knuffels en ze wist dat ik er zelfs al wat aan Yari gegeven had, omdat je daar zoveel van kreeg, dus toen zei ze tegen mijn vader, dan mogen ze die kleertjes wel laten zitten, krijgen ze dat van ons! Nou, je snapt dat ik dat veel liever had, haha! Waren toch weer 4 shirtjes!

En wat vond svader en vriendin en tante van alles?!? Was het goedgekeurd?! Jammer dat ze zo weinig interesse tonen! Zul je zien dat het straks de grootste opscheppers zijn over hun mooie kleinzoon!!!!;)

Ladyz, hoe is het meid?! Lees af en toe wat op twitter, maar is het al begonnen?!

Sas, fijn dat lekkage mee viel!

Lauwtje, lekker lui zijn hoor!!! Mag best!

Rest, knuf, S.iem zeurt, kan de slaap nog niet vatten, ff weer speen erin stoppen, hihi!

SMAK

2. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lady Z, hoe is het het weekend gegaan? heb zoveel aan je gedacht............ kusssssssssssss

Maartje, HOERAAAAAAAAAAAAAAA voor Maartjebeeb :D whoeiiiiiii.

Saskia, gelukkig dat het nog mee valt met de badkamer!!!!!!! Balen van geld van kitranden maar beter als een hele verbouwing.

taliaa, werk ze meid!!!

Annedore, leuk voor Annedore man dat familie toch wat interesse toont he? Annedorebeebje ook weer goed verwend, heerlijk toch?! Hoe gaat het met halve dagen werken? Beter voor rugje?

haaiiii Loesie, hoe lang nog vakantie?

lauwtje, jij luierd :D hihihi alles goed?

Heerlijk vandaag mijn eerste vakantiedag en het zonnetje schijnt joehoeeeeeee (we genieten er maar van voor hoe lang het duurt toch?). Zo meteen op controle bij gyn, vind ik altijd zo leuk dan voel ik me zo "zwanger" hihi. Beste dinnetje alias peettante gaat ook mee en daarna gezellig shoppen. Kortom SABRIEN GENIET!!!!!!

Dikke zonnige smak voor jullie allemaal

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey Sab,

tegelijk!!!! Ik heb nog 3 weken vakantie!!!
    Wij waren laat, dus heb nog maar 3 weken gehad!
    Heerlijk hoor!!!!

Geniet lekker van het zwanger zijn meis!!!!! Het is je echt gegund! Succes bij de gyn en laat je na het shoppen nog even weten hoe het ging!?!?
    Veel plezier vandaag!

SMAK

4. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Sabrien: heel veel plezier vandaag met controle en shoppen!! Niet teveel geld uitgeven he :p En ja, halve dagen werken is veul beter voor rug! :)

@Loesie: wat lief van opa en oma :) Kan S.iem weer even de blits maken in zijn nieuwe shirts! Hoe is het met je zusje? Hoe was de uitslag van haar nieren?
    Ze vonden het kamertje en alles (wagen, box etc.) gisteren heel mooi! Ze waren onder de indruk :)

Nu moet ik toch echt gaan opschieten, moet om 12 uur beginnen vandaag en zit nu nog ongedouched te zijn hier :)

5. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Fijn dat ze alles mooi vonden! Het ziet er ook prachtig uit!!!!

Lief dat je naar mijn zus vraagt...
    Da's nog een heel verhaal geworden!
    Ze heeft een cyste die steeds groter wordt, die moet er dus uit...maar omdat ze ook een vernauwing heeft aan een urineleider wil de gyn overleggen met de uroloog of dat niet samen kan! Zeg maar tegelijkertijd opereren...

Ws komt die waternier (zo heet het) door de vernauwing in de urineleider en ze gaan er vanuit dat zo dat probleem van de nier wordt opgelost. De functies van de nier, die al uitgevallen zijn, komen niet meer terug, maar je kan ook met één nier leven, dus daar maken ze zich niet druk om.

Uroloog kon geen endometriose vinden, dus dat is het waarschijnlijk niet...maar er is niet uitgezocht of ze echt een eisprong heeft. Ze willen eerst zorgen dat die cyste weggehaald wordt en die urineleider weer normaal is en ws spuiten ze dan ook gelijk de eierstokken even door. (wat is dat ook alweer, hsg?) Daarna misschien nog verder kijken...

Ondertussen wil mijn zwager ook een zaadtest laten doen, om te kijken of dat allemaal goed is. Dan weet je zeker dat je daarna weer gerust door kunt zeg maar...
    Ze mag ondertussen wel gewoon proberen om zwanger te worden, aangezien ze 31 is...(nog niet oud, maar goed)

Ik weet niet of ik het helemaal in de goede volgorde verteld heb, maar het was ook zo'n gedoe!

Liefs

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Oja, gyn vertelde dat het ook kon zijn dat die cyste vastzat op de eierstok en dat ze in het slechtste geval de hele eierstok moesten verwijderen...heeft iemand hier dat weleens gehoord?!

7. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Loesie: gelukkig is alleen de nierfunctie van 1 niet aangetast. Nu kan ze alleen niet meer doneren (bij leven) ;) Geen endo is goed! Grote kans dus dat als cyste weg is en eileiders zijn goed doorgankelijk, dat het gewoon gaat lukken? Ja, moet ze natuurlijk wel een eisprong hebben idd. Gaan ze nog wel checken, lijkt mij, toch? Ik hoop dat ze je gauw mag vertellen dat er een neefje/nichtje op komst is. Misschien zijn jullie nog wel samen zwanger :)

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik heb de zeswekennabevallingcontrole in ZH gehad.

:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$

Ben ik dan al zes weken mama?? :$

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Ohhh, vandaar die ubergelukkige smile, zo'n 10 cm onder die wallen!!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Maar alles prima.
    Nog een leuk stukje conversatie tussen hem en mij:
    Hij: ''Heeft over anticonceptie nagedacht?''
    Ik: ''Ja, ga ik niet doen. Al word ik - bij wijze van spreken - spontaan zwanger van een 3ling''
    Hij: Lijkt me gezellig, mag je dan elke dag bij mij op controle komen''

We hebben tegen elkaar gezegd: tot hopelijk over een poosje

;)

Ohja, heb mn sollicitatiebrief eindelijk verstuurd...

SPANNEND!!!:)
    :)

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Loesie, inderdaad heerlijk om een goede band met beide families te hebben! Dat hoor je tegenwoordig niet heel vaak meer helaas :(
    Schoonmoeder heeft wel vaker zo'n gigantische omslag gemaakt in het verleden dus ik blijf wel een beetje voorzichtig. De vorige keer duurde de omslag een paar weken...
    Heftig van zus! Bij mijn moeder zat ook een flinke cyste die groter werd en toen moest eierstok eruit, maar dat is natuurlijk wel een compleet ander verhaal. Mijn moeder is 50+ en dan gaan ze veel sneller over tot verwijderen van eierstok.
    Ik heb er nog nooit van gehoord dat ze de cyste niet op een andere manier wegkrijgen en een eierstok er om die reden helemaal uit moet.

@ Sabrien, heerlijk meid! Geniet er maar lekker van en veel plezier met de controle.
    Dat zonnetje wil er hier trouwens niet zo doorbreken.

@ Maartje, gaat snel zeg! 6 weken mama alweer!
    Goed zo van versturen sollicitatiebrief en nu maar afwachten... spannend!

Dikke huisvrouwsmak!

10. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    ***breek in***

@Loesie, las je stukje over die cyste.... vriendin van mij heeft ook een cyste gehad die aan d'r eierstok vast zat, door PCOS, en die hebben ze operatief verwijderd, maar eierstok is gewoon blijven zitten. PCOS is trouwens nu weer helemaal verdwenen.... wel alweer 1 jaar bezig voor een 2e....
    Dus volgens mij hoeft dat idd niet altijd dat de hele eierstok verwijderd wordt. Zou het nog maar eens goed navragen en ook vragen of er andere opties/mogelijkheden zijn. Sterkte!

***breek uit***

11. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Bedankt voor reacties!

Ze gaan wel eerst kijken of ze de cyste 'gewoon' konden verwijderen zonder eierstok mee te nemen, maar de kans was er, dat hij vast zat en dat de eierstok er dan ook uit moest? (of moeten ze dat vaak ook gewoon zeggen?!?)

Leek ons vrij heftig en ik lees hier dagelijks over een cyste en nog nooit dat bij iemand de eierstok eruit hoefde...Dus we gaan niet meteen van dat scenario uit!

Sas, hoop voor je dat smoeder nu zo blijft hoor! Veel beter voor iedereen!

Anne, we zijn hopelijk straks samen zwanger! Wij vertellen het niemand, maar dat is ook omdat ik het al rot genoeg voor mijn ouders vindt dat er nog een dochter van hun moeilijk zwanger raakt...als ze dan ook nog voor mij moeten duimen, haha! Al weet ik zeker dat ze dat geen reden vinden hoor, maar ik vind het wel prettig.

Zou het alleen heel moeilijk vinden om het dan te vertellen aan zuslief, omdat we dus in feite alweer voor gaan...(gezien haar leeftijd...) Dus ik hoop dat ze supersnel zwanger is, volgen wij daarna...!!!

SMAK

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Even snel voor Zusje van @Loesie

Ik had tijdens mijn twin zwangerschap een cyste van 6 cm op mijn eierstok, daar konden ze niks aan doen omdat die mijn zwangerschap in stand hield.. wel moest ik bij pijn klachten direct contact opnemen met het ziekenhuis omdat een cyste dus om kan vallen en dus de eierstok verdraaid (t)
    en dan ga je echt dood van de pijn bwvs...
    als dat het geval zou zijn zouden ze mn zwangerschap riskeren en de eierstok met cyste en alles verwijderen :S gelukkig niet nodig geweest en bleef dat kreng netjes rechtop, tijden s mijn ks was hij nog goed te zien en moest ik veel drinken en eerder op controle komen om te kijken of hij weg was na 6 weken was hij weg gelukkig.
    Maar het zijn geen dingen om lichtzinnig over te denken in ieder geval.....
    hoop dat hij alsnog vanzelf oplost....

13. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Zorra lieverd, ik denk aan je en hoop dat het naar omstandigheden goed met je gaat.
    KNUFFEL!

Sas, wat een verhaal weer van schoonloeder.
    Van het ene uiterste naar het andere.
    Nu maar hopen dan dat je een tijdje in deze modus blijft staan.

En ook billenknijpen voor badkamerlek.
    Hopen dat het goed blijft gaan!

Lauwtje, haai!

Anne, babykamerbezoek was onder de indruk? Goed zo!

Loesie, wat een gedoe toch met je zus!
    Ik hoop dat het uiteindelijk allemaal nog enigszins meevalt.
    Weet zij dat jullie denken aan nummer 2?
    Ik snap dat je misschien niet willen zeggen dat jullie er mee bezig gaan, maar het kan ook als een schok komen als je 'ineens' zwanger bent van nummer 2.
    Ik denk even terug aan de 2e zwangerschap van mijn zus en ik was nogal in shock toen ik van haar miskraam vernam.
    En dat was óók om het besef dat ze dus zo ineens weer zwanger zou kunnen zijn.
    Toen ik dat eenmaal wist was het minder erg om te horen dat ze uiteindelijk daadwerkelijk zwanger was.

Maar goed, ik ken jouw zus natuurlijk niet, dus die kan dat misschien heel anders ervaren.

Sabrien, ein-de-lijk vakantieeeeeeeeeee!
    Geniet er van!
    Het zonnetje schijnt hier!

Maartje, 6 weken mama!
    Nou, het zag er uit alsof je al 6 jaar mama bent hoor. Zo natuurlijk!

Ik heb vandaag weer een ergelijk ochtendje gehad.
    Ben wat rond gaan bellen om een arts te vinden voor de medische keuring.
    Nou, denk je dat dat makkelijk is?!?!?!
    NOT!
    Er zijn er veel van die pipo's die daar niet aan meewerken.
    Kreeg nog een hele preek van een arts dat hij daar niet aan meewerkt en het belachelijk vindt dat je medische gekeurd moet zijn voor adoptie, terwijl de meest imbiciele mensen gewoon kinderen krijgen.
    Blablabla
    Jajaja kerel, zal allemaal wel, maar ik moet de hele handel binnen 3 weken afgerond teruggestuurd hebben!!!

Uiteindelijk een vent gevonden waar we vrijdag langs kunnen komen.
    Maar dan moeten we wel contant afrekenen.
    Mogen we weer 100 euri aftikken.

Ja, ook adoptie is net als de MMM.
    Bureaucratisch en wachten, wachten, wachten.
    Grrrrr

Autoritje afgelopen weekend was trouwens wel erg leuk.
    In een franse kaa-brie-o!

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    krijs!
    wat voor K3o sik? :)

enne, fijn dat je iemand gevonden hebt seg, maar mogen artsen dat weigeren dan?
    en lekker is dat, ze vinden het onzin maar daardoor werken ze het dus tegen. mok.

domme vraag! kan je niet ' gewoon in het ZH ' (op je verzekering ook nog?) gekeurd worden, net als bv bij een levensverzekering?

meu...

hee seg hoest verder met hoofd en hart?
    of beter even niet over denken en praten maar actie actie?

KNUF!

@loesie: knuffel voor loesiezus.
    lieve inbreekinfo hier, misschien heeft ze er wat aan?

@maartje: 6! wat gaat het snel he!

@rest: dikke smak seg.

hier zo een vriendin, lekker even wijntje doen samen.
    vroeger deden we een fles wodka; nu een wijntje.
    times change! ;)

maar de vriendschap niet. zon lachen wijf!

so.

dikke piemel op iedereen! :D
    *anacondaaaapowerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    @klinkel, drinkze, lachze, genietze!
    (wat ik me ineens afvroeg, hoe doe jij wijntjes en titten??)

@ll, heb hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    misschien toch maar een rijstewafel pakken, doe eens wild, haha

16. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Sikki: wat een dom gedoe met die 'pipo's' ;) Ja, tuurlijk kan iedere imbeciel een kind krijgen, maar is dat niet juist een reden om hen te helpen bij wie het niet lukt? Juist om hun te laten blijken dat ook zij het geluk van het ouderschap verdienen. Sjonge jonge, als je daarvoor een medische keuring moet, dan moet dat en dan doe je dat.
    Goh, wel alweer een stap verder dan in het adoptieproces. Hoe voelt dat nu? Zo naast het Gent-traject?

@Hier: Zo blij dat ik nu maar 4 uurtjes werk. Kon gister na werk amper nog lopen van de pijn. Denk als ik 8 uur had gewerkt, dat ik helemaal uitgeschakeld was geweest. Was het dus toch een goede beslissing voor Annelijf ;):) Overmorgen trouwens weer naar de gyn. Ben benieuwd hoe mannetje is gegroeid :) Nu ontbijt! SMAK

17. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Oh, ik wil jullie trouwens deze 'heerlijke' uitspraken van mijn buurvrouw (loopt tegen de 70) niet onthouden.

Zij: gefeliciteerd he! (zijn net terug van camping, dus tijd niet gezien)
    Ik: dankje!
    Zij: weet je wat het wordt?
    Ik: Ja, een jongetje!
    Zij: :) Leuk. En dan de volgende misschien wel een meisje! (ja, 50% kans, nerd)
    Ik: Nou, eerst deze maar he. 1 tegelijk!
    Zij: Ja, maar over een jaar of 3 wil je er toch wel een bij hoor. :)?het zijn geen puppy's!!!)
    Ik: Dat merken we dan vanzelf wel.
    Zij: Ja, dat is ook beter voor ze. Leren ze delen en vechten etc.

;)

Wij zijn niet zo'n fan van deze buren ;) Zou bijna expres het bij 1 kind houden om haar te pesten. Als de 2e een jongen is dan lach ik me rot :D

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemorgen meiden!

Geen verandering hier, dus dit gaat nog iets langer duren ben ik bang......
    Ach ja, eerst wil je lijf geen zwangerschap vasthouden en nu wil ie 'm niet meer kwijt....:cool:

Sabrien: geniet van je vrije tijd! heerlijk!

Sikki: wat een idioterie zeg.... Gelukkig wel 1 gevonden, maar weer 100 euro...

Maartje: wow 6 weken alweer! Time flies!

Sas: gelukkig "alleen" de douchebak... Is wel MOK, maar beter dan hele muur open..

Loesie: jeetje wat een verhaal van je zus.... hopen dat ze het allemaal netjes kunnen maken zonder grote operatie/ eierstok verwijdering

Anne: goed so van minder werken, anders is je lijf straks op!

Klingel: *proost*, maar volgens mij iets teveel gedronken..? Ik las op FB dat je over de grond kruipt:D

Taliaa: jij ouwe rijstewafel:p Ik zie je niet in mn what's appert lijst??

Verder voor iedereen een hele dikke smak, nogmaals jullie hebben zulke lieve berichtjes gestuurd, echt heel lief.

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    lieve schat toch.... wanneer zkh??? hoe voel je je??? *smakkerd*
    watsappertjessnapiknogniet*gedulddus*

20. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Zorra lieverd, hang in there!

Je klinkt zo sterk en stoer!
    Voel je je ook sterk of hou je je sterk?

KNUFFEL!

Deel Deze Pagina