Slapen??? Hoe moet dat? Hebben Siklief en ik de afgelopen al amper gedaan en nu wordt het helemaal lastig denk ik Bereke, om de 6 uur? Check!
***Breekt in*** Lieve Sikki, Ik zat de hele avond al na te denken over of ik in zou breken in het babyrinth en wat ik dan in godsnaam moest zeggen om je een hart onder de riem te steken na je berichtje over bruinverlies...........en dan valt me een tweet van Nynke op en ren ik terug naar ZP. EEN POSI TEST!!!!!! Whaaaaaaaaaaaa!!!!! Ik klaver me helemaal suf voor je! Het MOET goed komen! Zoveel tekenen en zoveel positieve energie! Liefs, Maartje ****breekt uit****
Ik schrik er gewoon van!!! Op de posi manier, begrijp me goed he? Ik heb een traantje weg moeten pinken toen ik jou test zag. We blijven je volgen Sikki! Big Brother is watching you,
Dan maar seksen!! (Zei Maartje heel stoer, alsof zij aan seks durfde te doen na TP's en al helemaal na een posipowertest ) Btw, ik zou me niet meer kunnen herinneren wanneer ik voor het laatst seks heb gehad. SIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKI wat gun ik het jou ook dat je je straks niet meer kunt herinneren wanneer je voor het laatst flink van bil bent gegaan hahaha
Sikki met dat formulier uit Gent ben ik gewoon elke keer naar het lab hier in het zkh gegaan. Ze kunnen prima uit de voeten met dat formulier dus ik zou kijken of je niet naar een lab kunt waar ze de progesteron waarde direct kunnen bepalen.
Sikki, ik hoop dat je toch een beetje kunt slapen vanacht! En dat ik morgen een mooi streepje zie als ik het babyrinth kom binnen rennen! Ik ga met de honden en dan naar bed....welterusten lieve meiden! KLAVERPOWERRRRRRRRRRRRRRRR
Sik, bedankt voor je smsupdate! Weet dat ik aan je denk! Traantjes om sms en traantjes om foto positieve test! Zelfs mijn praatgrage man was helemaal enthousiast! Haha! Ik klaver door, zoals gezegd! Ilya! Smak
KRIJS!!!!!!!!!!!!!!!!! gilletjes!!! ik kom net thuis met mijn lieve zus, na avondje zusselen (2 minuten hiervandaan, er moet tussendoor getit worden nietwaar ), zegt klingman: ' nynke uit zuidfrankrijk heeft gebeld, of je je gsm hebt gecheckt ' .. die leeg onder de bank ligt al sinds een uur of 15 ik kon snel schakelen: ' dan heeft sikki een posi test! KLAVERRRRRR!!!!!!! ' (exact citaat ) klingman, kijkt dom: ' ehhh juist ja als jij zelf het maar begrijpt??? ' SIKKI! wat zullen we nu beleven!!!!!!! mijn grote giebelende GOT wat geweldig! ja, en eng, en bibber, en alles meer! ik ga niet denken aan toen, en ook niet aan straks. ik denk alleen aan NU . en NU ga ik door met klaverdiamanten! want weet je, NU is het omgekeerde van UW! ik bedoel, nou ja, in zenuw zit ook gewoon NU! sorry ik kom er niet meer uit ben helemaal van de leg van dit bericht! laat het zo zijn en laat het zo blijven. het sal. daar TEKENen we voor!!!!!!!!!!! en we houden je handje vast, alle dagen, tot meer zekerheid, tot meer vertrouwen, tot aan je ellebogen in de sikkipoepbabyluiers! SO! en dat geldt ook voor de emma en de sas alex zara jo en de hele rest van de bubs! SO!!!!!!!!!!! *gaat slapen met een voorzichtig glimlachend warm hart* KLAVERPOWERRRRRRRR
Lieve lieve Sikki en Sikkiman, Ook hier (beetje rustiger ) even een berichtje. Meid wat ontzettend geweldig en über spannend en eng en uw en mooi en hoopvol en krijs en huil en bibber en en en en en. Zal het dan nu echt zo mogen zijn? Ik hoop het zo ontzettend!!! KLAVERDEKLAVERDEKLAVERDEKLAVERDEKLAVER!!!! @Emma, Wooi van intake en nu op naar juli lieverd!!
Ik kom nu te laat op werk, maar moet even wat typen voor Sik: Meisje, ik blijf me helemaal een versuffing klaveren voor een donker wordend streepje en een prachtbaby over 8 maanden! Ik gun het je zo!!! smak
Lieve Sikki helemaal de kriebels en traantje stoen ik posi testje zag. Ik duim klaver diamant in 1000000000000 kwadraat
Whaaaaaaaaaaaaa Sikki, een streepje, ik zie het, ik zie het, ik zie het! Wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww. Ik ga zo mega verder klavertjevieren vandaag. Denk aan jullie!! Kusssssss
Lieve Sik, Denk aan je!!! Ging je nog testen vandaag?!?! Zie hoeveel meiden er met je meeleven, het is je zo gegund! rest, SMAK!
Bedankt lieve meisjes! Ik heb wel weer getest vanochtend. Weinig verschil met gisteren. Blijft spannend dus. Morgen zal meer duidelijkheid moeten geven. Ben op afraden van bepaalde iemanden maar niet naar mijn tennisles gegaan. You'll never know. Voor de liefhebber de twee testjes. Onderste is van vanochtend 6 uur.
Ben ik slechtziend, of wil ik zien wat ik wil zien, maar die onderste is toch ietsje duidelijker???????? Ok gisteravond en 6u vanochtend... dan kan het niet verdubbeld zijn... Prop die hele verpakkingen utro erin Ik ga verder met de KLAVERarbeit KLAVER