klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    #1821 Sikki, 16 aug 2011
    Laatst bewerkt: 16 aug 2011
    waar ik trouwens GEEN zin in heb...

...is op wintersport gaan met Siklieffam :(

*huil*

draaaaamaaaaa vanavond :(

Ik heb nog zo gezegd, boek maar wat met elkaar want wij weten nog niet of we meegaan.
    Want ik weet niet hoe mijn leven er over 4 maanden uitzien.

Maar nee, ik moest NU wat geboekt worden.

Ook voor ons.

En dus is er een kinderspeelparadijs met 35 km piste geboekt :$
    Nou ja, in optie.
    Want Sikliefzus wil perse NAAST de skischool ivm niet skiwillende kids.
    En Sikliefzus geen zin heeft om ver met zeurende kids te zeulen.

Dus ik Sikliefma gebeld.

Dat wij altijd voor 200 km of meer piste gaan.
    Dat ik zo'n kinderparadijs niet zo zie zitten.
    Misschien wel voor een dag of 3, maar niet voor een week.
    Dat het toch niet zo kan zijn dat 2 kids de accommodatie voor 6 volwassenen gaan bepalen.
    Dat ik liever nu eerlijk was, dan dat ik daar met een zuur gezicht zou zitten en haar dus daarom belde.
    Want als Sik het naar d'r zin heeft kun je het zien, maar als Sik het NIET naar d'r zin heeft kun je het óók zien.

Dus ik was voor de verandering eens eerlijk...

Kreeg ik me toch een preek :$

Ik moest maar eens NIET zo eerlijk zijn!
    En ik moest me er maar eens overheen zetten!

En ik hoefde het toch niet te betalen, dus waar maakte ik me druk om.

:$

...

...

*slik*

*huil*

...drama...

Siklief nam het uiteindelijk gelukkig wel voor me op.

Maar toch...

Het onbegrip is weer eens GROOT :(

*huil*

Ben ik nu zo'n onredelijke jankerd????

2. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    *breekt in*

@Sik: Nee, jij bent geen jankerd! Ik zou er ook niet willen zitten! *knuf*

*breekt uit*

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    *huil*

Thanks Cin!

*huil*

Het zit me gewoon niet lekker.
    Voor hun 40-jarig huwelijk moest ik ook al 4 dagen in een Efteling huisje zitten.
    Het draait dus allemaal om de 2 kleinkinderen en hun dochter.
    Als zij het maar naar hun zin hebben.
    De rest moet maar slikken :(

Met mijn ouders gaan we voor hun 40-jarig huwelijk tenminste naar een 'gewoon' huisje in de Ardennen.
    Niet in een pretpark of kinderparadijs of wat dan ook.
    Ondanks 4 kleinkinderen en 1 onderweg.
    Zo kan het toch ook???

*huil*

En Siklief zegt nooit wat uit zichzelf om de lieve vrede te bewaren.

Maar zo zit ik gewoon niet in elkaar.

Bij mij in de familie zeggen we ook altijd alles gewoon recht voor z'n raap.

En nu ben ik natuurlijk weer het zwarte schaap :(

Ik heb ook wel eens gezegd dat ik er van baalde dat ze nooit vroegen naar onze MMM.

Dat was ook al draaaamaaaaa :(

Toen moest ik ook niet zo moeilijk doen :(

4. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    *huil*

Heb gewoon ook een KUT dag!

*huil*

En met schoonmoe bellen nadat je van ellende al 3/4 fles Chardonnay naar binnen hebt gewerkt is natuurlijk ook niet handig.

;)

Maar ik durfde daardoor wel eerlijk te zijn....

;)

Ga maar eens m'n mandje opzoeken.

*einde monoloog* ;)

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Lieve Sikki...

Wat ontzettend dapper en eerlijk en goed en verstandig van jou dat jij je grenzen wilt bewaken. Echt! Ik vind het hartstikke goed van jou dat jij aangaf dat jij niet zo je weekje skiën wilt invullen. Als ik nu nog in jouw positie had gezeten had ik ook niet op zo'n locatie het weekje willen doorbrengen.

Wat ontzettend niet begripvol van jou s-ma dat ze zo reageert, maar zo te lezen is dit niet de eerste keer dat ze reageert als iemand met het empathisch vermogen van een cactus... Huil!
    Ze zou juist jou moeten prijzen dat jij eerlijk durft te zijn en dat jij wilt dat jij en Sikman óók van het weekje moeten genieten en niet alleen de mensen met kinderen... Snap zo goed dat je nu overstuur bent.

Heb laatst ook s-ma verteld dat ik iets niet fijn vond. En toen reageerde zij nog heel goed en lief, maar toch voelde ik me er vreselijk over... Dus hoe moet jij je nu wel niet voelen... :(

Ik geef je een dikke digiknuffel en hoop dat als je s-ma morgen wakker word inziet hoe stom ze reageerde en er op terug zal komen en dat jij je binnenkort weer wat fijner zult voelen. We houden je met zn allen vast!!

6. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    *huil*

Tanks Maartje!

*huil*

Ik voel me ook zo alleen in m'n verdriet.

Mensen zeggen dat ze het begrijpen, maar als er zich dan een situatie voordoet blijkt wel weer dat ze het TOTAAL NIET begrijpen.

*huil*

Dat maakt het ook zo verrekte moeilijk!!!

Dat ik me zo eenzaam voel...

*Nu echt naar bed!*

7. nadina32

nadina32 Lid

5 mei 2010
    94
    0
    0
    buschauffeur
    Leiden

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    mogguh

even speciaal voor Sik: smakkerd!! mokstampgrom om sm!!!!

ladyz: hoe is het nu??

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Sikki lieverd hoe heb je geslapen vanacht?? of heb je juist niet geslapen.
    Knuffel Lieverd.
    Zo zie je maar weer dat onze" wereld zo ontzettend ver af staat van de "normale" wereld:S
    Mensen hebben volop begrip voor onze situaties totdat het hun plannen doorkruist en ze echt rekening moeten houden met ons, dan vervliegt het medeleven en geduld als sneeuw voor de zon en komt de ego kant ineens weer naar boven, Michien niet altijd bewust maar het is er dan wel....
    Buitenstaanders zullen het nooit echt kunnen begrijpen denk ik,
    Wij hier in het doolhof hebben zo ontzettend veel mazzel met Nynke, zelf geen mmmMeis maar wel zo vol van medeleven en intresse en liefde voor ons meiden dat je gewoon niet anders weet als dat ze een van "ons" is.
    Goddank hoor ik en veel van de meiden hier nu tot de gelukkige mensen die hun droom "al " hebben zien uitkomen.
    Maar des te harder is de realiteit dan om te zien dat er meiden zijn die hun droom nog niet hebben zien uitkomen *Huil*
    Als ik dan dit lees dat jij je maar moet aanpassen aan je schoonzusje en haar 2 kinderen dan rijzen me de haren op de armen....
    ik persoonlijk ou ook nit mee willen gaan en dan heb ik nog wel een famillie die heel veel begrip heeft ( schoon fam dan he ;))

Lieverd ik hoop voor alles dat je over 4 maanden niet eens mag gaan skien ivm een prachtig sikkiwonder in sikkibuik alleen al om dan te zeggen tegen je S famillie zie je wel ikheb het toch gezegd dat ik niet wist of we wel konden........

Meis een hele dikke knuffellllll en ik hoop dat je je gedachten vandaag een beetje kan verzetten op je werk lieverd.....

10. Wat heerlijk om te lezen hoe jullie hier allemaal zo met elkaar meeleven!

Cool dat jullie een massadeeet plannen! Moet je echt doen! Hebben wij ook al verschillende keren gedaan met de juli mama's :D Was super gezellig!

Sikki, doe wat je hart je ingeeft, maar ik adviseer je om niet mee te gaan om ze te 'pleasen'! JIJ moet ook genieten met Sikki man! En niet alleen hun! (ik hoop gewoon ZWAAR dat jij niet mee kan, ivm bib!)

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Sikki, heb je een beetje geslapen?

Ego-mededeling: gevoedt om 00.00, 03.30, 06.30 en nu begon ze een 3 kwartier terug te jengelen maar ging haar wiegje ff wiegen en nu ligt ze weer heerlijk te slapen. Wat ik dus wilde zeggen: ze heeft slechts 1 keer in de nacht gedronken!!
    Ik kan vandaag de stokjes tussen mn ogen opruimen ;)

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Sikki: even serieus, hoe kan je, buiten dat ik het gewoon onbeschoft vind hoe ze met de sitatie omgaat, een WEEK gaan skien op een piste van 35km?????????? Misschien met 3 flessen weiswein op, dan lijkt ie minimaal 70km....
    Zonder dollen, ik vind dat er erg egoistisch gereageerd wordt, jij betaalt het niet, nee...so what. Als je een flessenwarmer cadeau krijgt, die je dus niet betaalt, zit je daar toch ook niet op te wachten?? Of een pak luiers..?
    Ik noem maar een dwarsstraat. Het gaat toch om je gevoel, niet om of je het nou gekregen hebt of niet.... Sommige mensen hebben het begrip van een borrelnootje:cool: Lieverd, heel goed dat je het eruit gegooid hebt en ik hoop echt dat je wel een beetje geslapen hebt!

ps. mijn schooluniform hangt klaar:D

13. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Maartje: ik heb het bewijs gezien! Ze was er volgens mij helemaal moe van! En mama heeft hele grote glimlach!

14. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Sil, wat beschrijf je het weer precies zoals het is ;).

Lieve Sikki, ik vind het heel dapper en goed dat je eerlijk bent geweest tegen s-moeder. Alleen jammer dan weer van de dingen die ze tegen jou heeft gezegd :(:x. En dan heeft Sil weer helemaal gelijk met haar woorden.
    Ik merk het bij onze families ook wel hoor en dan vooral mijn familie :(, alles draait om de kleinkinderen, als zij het maar fijn hebben. Op het moment frustreerd mij dat enorm :).

Ik zou denk ik niet mee gaan, en al helemaal door wat s-moeder heeft gezegd. Ook JIJ en Siklief moeten het naar de zin hebben, niet alleen de rest. En daar mogen ze best rekening mee houden vind ik!

Knuffel meis....

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    goedemorg!

@sik! wat een inlevingsvermogen seg, die sloeder!
    :(

dat komt echt koud op je dak.
    HEEL erg goed dat je dit maal wel hebt geassertiefd.
    en helemaal met je eens!
    dat je niet wil gaan seg.

zon minigebied, en dan die kinderterreur..

maar pijn doet het.

gewoon, wegens te weinig begrip.

@sil: mooi gesproken.

@begrip: begrijpen kunnen ze het ook niet, maar hoe moeilijk is het om te onthouden dat ' veel babys in buurt = PIJN ' bijvoorbeeld....

liefsik, grote knuffel...

@zorra: hoest daar schatje? al iets... ?

@maartje: ha, mooi zon nachtje ;)
    maar ik zou je stokjes nog wel even in de buurt houden hoor! :D

@maartje: hehe, de kroeg in! ik weet nog dat ik me heul ontaard, nee eerder geamputeerd voelde toen ik na een paar maanden ' heel wild ' een paar uur tussen de voedingen in ging lunchen hih!
    ben benieuwd hoe jij dat ervaart.

@emma: hoest daar getrouwde dame?

@hier: koffie en dan de zon in! so.

smak!

16. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    ZON :(, waar is die zon?! Hier is het nog bewolkt :(.

@Klingel, met deze getrouwde dame gaat het goed hoor :). Vandaag ongi geworden, heb me meteen aangemeld en wordt vanmiddag teruggebeld over wanneer echo, denk zelf morgen ;). En ja, dan gaat het echte en vooral spannende werk beginnen!

@Maartje, wat een leuke foto's weer in je album! En wat een knappe meid, gewoon drinken uit een flesje.

@LadyZ, hoe gaat het bij jou? Ik vind je echt zo sterk overkomen, knap hoor hoe je met de situatie omgaat.

MEN, wat is het rustig op kantoor *zucht* ik verveel me dood :cool:. En wat duurt de dag dan lang, ma en di kropen ook al voorbij *legt hoofd op bureau en zucht diep*

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hier gaat het wel ok, wel erge lage rugpijn.... Ga wel gewoon op stap, word gek van dat thuiszitten. Oja en er komt iets uit......nl die pillen die ik zondag en maandag heb ingebracht:cool: (excuses voor de lekkere praat)

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    emma! grap uithalen met collegas die er wel zijn! :D altijd leuk, zeker als saai en verveel dus men niet scherp! :D

bv: verbind 2 nietsvermoedende collegas met elkaar! altijd lachen :p
    of, plak alles op bureau van collega VAST!

zomaar een tip! :D

'fijn' van ongi... want nu gaet ut oan!of hoe zeggen die friezen dat!

19. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ervaring????:D

20. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Klingel, ha je brengt me op ideeën, ik ga eens ff op iets broeden :D.

@LadyZ, hmmm het wil dus niet echt doorzetten....

Deel Deze Pagina