Jij doet wel onschuldig, maar ji, vliegend meisje... Ik denk dat Alex en ik niet eens zo veel van jou verschillen.... Klopt dat?? Of beroep jij je nu op je zwijgrecht??
En ja hoor, het gaat over seks dus... Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (10 leden en 1 gasten) ‎maartje84, ‎Emma 79+, ‎LadyZorra+, ‎taliaa+, ‎Vriesje, ‎Wonder 1980, ‎zuurtje+ *proest*
*breekt in* Ik lees mee omdat ik erop gewezen werd door een een of ander sprookjesfiguur!! *breekt uit*
Hahahahahhahahhaha... Uhm ja... Ik was erg gehavend, vond t doodeng hoor en voelde niet heul prettig Was mn libido gehele zwangerschap weg na bevalling niet te temmen hahaha :
Been there, done that Maar sodeju. Eenmaal bezig was ik wel heel snel getemd!! Ze zeggen wel: rekt het niet dan scheurt het wel. Nou, dáár was ik toen nog banger voor dan tijdens de werp!! Is inmiddels weer goed gekomen!!!
Hahahahahah maart zo herkenbaar.... ... Piessssssss ladyz hahahahha.. *roept nyn om t babyrinth te dweilen *
Doe maar met detol!! Meisje klinkt keihard te poepen en doet een kort gilletje Ik werp haar ff in wagen, snel de hond die met smekende ogen me aanstaart uitlaten en dan de tit en dan prikken en dan??? Dan weer ff lezen wat voor puberale dingen jullie hier uitkramen!! Ga vooral zo door!!