plof.... valt van dr stoel... hoe kan een kantklostopic zo uit de hand lopen???????????? ik merk wel verschil hoor, de kuis zwangergeraaktemmmeisjes hebben duidelijk een ander after-werp-leven, dan ik... haha... man, ik kon de eerste weken niet eens zitten, laat staan.... maar goed, alles komt goed.. @sikki, hoera voor sikkiteam!!!!!!!!!!!!!!!
@ taaltje geen blauwe billen? Sichtig met rug hoor grond is zo hard. Enne ik was echt enorm gehavend drie kwartier hechten enzo... Had ook niet verwacht voor zo snel weer mogelijk...kan je zeggen t was ook niet heule goede pijnloze prono Maar ja dat stuiterende libido he...
Hahaha Taliaa, dat krijg je als je MET seks zwanger bent geworden Maar nee, ik weet dat mijn zus na haar 3e bevalling zelfs om een band moest zitten. En dan niet ivm uitscheuren of knippen (want in mijn familie is werkelijk nog niemand gescheurd of geknipt (wel verknipt maar dát is een ander verhaal ) moeder en zussen niet) maar ivm mega aambeien. En daar hebben we met z'n allen dan wel weer een abonnement op.
ik weet niet wat mijn beeldscherm overkomt, lees allemaal vunzige dingen over sex, wasda?????? 1e swang 11 maanden sexloos 2e swang niet veel beter en nu is het hup hup want er is er altijd wel een die wakkert op het moment dt wij ook iets willen wakkeren *zwijgt nu weer*
*PROESTTTTTTTTTTTTTTTTTT* Emma!!! O got, ik zit hier gewoon een poging doen serieus te werken. Ach ja, mijn week was toch al verloren En huphup, zelfs zonder kinderen ben ik gek op huphup! Kan ALTIJD tussendoor
GILLLLLLLLLLLLLLL ik flikkerde van stoel van schrik/lachen! PROESTTTTT waar HAAL je die vandaan! en mag hopen dat je niet op werk zit nu- leg je internetgeschiedenis DAN maar eens uit! GILLLLLLL als we nu allemaal als een groot gat met beentjes wijd gaan liggen, dan past ie er precies in denk ik!
ik vind het ook niet kunnen hoor sik! wat IS dat hier voor niveau! hoe heeft het ooit zo ver kunnen komen! :x wat vinden jullie nu van de dreigende beurskrach?
@ emma hahahahaha * piessssssss * tikte eerst poes past dr ook wel bij hahahahah. Kom niet meer bij hahahaha
hahahahaha... ik ook sinds ik van de week las dat elke dag seks rond je ei beter is voor slecht zaad.... ooooo de ME.................... * irritatiefactortje *
nou, ik ga even de boel op slot gooien hoor. als iemand me zoekt dan ben ik op het forum ' de voordelen van linksdraaiend veganistisch koken ' te vinden en dan wel in het topic ' paprikadressingdraaicursus voor gevorderden deel 0 ' daag!
Idd, ik klik ook verder. Weet echt niet meer hoe ik de smile op mijn snoetje moet verklaren. Want van het werk kan het niet zijn Toedels lieverds! Bedankt!