Vraagje over fm en iui..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door flower 27, 22 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Ik heb even een vraagje over mijn laatste fm, recht zat er al een follikel van 15 mm ik gebruik clomid en pregnyl. Volgens de gyno moet ik pas don terug komen, maar ik was gister voor de fm, mij ei is dond toch al te groot, als hij 2mm per dag groeit ??? Ik ben zo bang dat ik te laat ben, want dan moet ik don pregnyl spuiten en heb ik zatochtend mijn iui behandeling. Als ik reken heb ik vorige week een fm gehad op dag 3 en waren er 2 follikels van 8mm 6 dagen later dus 15 mm , dus dan groeien mijn eitjes dus ongeveer 1 mm per dag ???? Pfffffff snap er niks van.. Wie heeft hier een antwoord op ???

2. marlida

marlida Actief lid

14 nov 2011
    154
    0
    0
    Amsterdam
    Flower, ik heb je net een antwoord gestuurd op een ander forum! (wie beginnen er in november met iui en hormonen)

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    flower.... als ik kijk naar mijn eigen situatie spuit ik pregnyl als mijn follikel rond de 18 mm is aangezien deze anders misschien al zelf springt.
    normaal moet je follikel rond de 20 zijn als ik me niet vergist.

je eitje was gisteren 15 dus dan zal die donderdag rond de 17 zijn.
    denk idd dan morgen pregnyl spuiten.....of misschien zelfs pas vrijdag spuiten...weet niet hoe het bij jou werkt natuurlijk.
    maar ik zou me in ieder geval geen zorgen maken....

Deel Deze Pagina