JOEHOE!!!!!!!!!!!! ziehier, een maagdelijk, ongeschonden, ongepiemeld, zedig, vruchtbaar, en nietbeswaffeld deel 3! liefdolhofdintjes, welallessalregkom!!!!
Yeah!! DEEEEEEEEEEEEEEL 3 alweer!!!!!!!!! Ik proost (met J&J champie) op een fijn nieuw Babyrinth die straks helemaal ROZE moet worden!!! Enneh, maagdelijk??? Niet lang meer....
*petst maartje met een glitterpiemel op dr neusje* voor wie deel2 moet vinden: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/215392-klingel-babyrinth-deel-2-a-729.html so!
PIEMELPOWERPROEST!!!!!!! werkelijk! we zijn nog niet geopend of er gaat alweer een piemel in! je weet toch wel dat dat niet goed is, meteen piem erin als je nog niet goed open bent? :x
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daar zijn we dan eindelijk aangekomen heerlijk schoon en fris.... al ruik ik een piemel hoor hoop dat ie tussendoor wel een keer gewassen word en niet het nieuwe babyrinth gaat verstinken
Klingel nu heel erg graag update over florine en haar tongriempje en klingel piep in oor...en en en en en en alles eigenlijk we hebben je gemist!!!!!!
Ja seg, kan ik niet eens ff rustig dit piemelbabyrinth binnenlopen zonder over de piemels te struikelen???!! :x:x:x HI!! Welkom back allen!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DAAR ZIJN WE DAN!!! In een heerlijk fris en fruitig piemelig deel 3!!! wat een geweldige afsluiting van Deel2 en wat een mooie opening van deel 3. *doet buiging naar opperklingel* En nu.................................... KLINGEL VERTELLEN OVER DE AFGELOPEN DAGEN!! *wipt eruit om Lynn te halen en naar CB te gaan. Onderweg antibiotica ophalen voor borstontsteking* Toedels
Bright????????? borstontstekinig????? hoe dat zo? hoe kom je er aan? en vooral hoe km je er weer vanaf?? sterkte meis ja klingel update graag en upload van foto?????
Bedenk me ineens, wat zullen onschuldige meelezers wel niet denken van mij dat ik direct met de piemels, op pagina 1 nota bene, aan het zwaaien ben???? Bright, borstontsteking... Ieuwx auw!! Althans, lijkt me!! Getsie, beterschap meid!! En nu idd: tongriempje ed verhalen!! Bitte!!
JAAAAAAAAAAAAA, deel 3 is geopend. En wat een prachtig eind heb je van deel 2 gemaakt Klingel, mooie woorden weer .
JAAAAAAAAAAAAAAAH! Deel 3! Zou het dan echt, 3 keer is scheepsrecht? Voor alle babyrinthmeisjes! Deel 3 wordt roze!!!! En wat een mooi slotje zit er op het vorige deel! Klingel, fijn dat je er weer bent!!!
*kan een mens niet eens even rustig schoonmaken in haar eigen huisje??*:x Wauw deel 3!! En deel is is wel heel mooi gesloten. Een echt roze glitterhangslot!! Thanks Josien. Ik hoop so dat deel 3 het deel is van alleen maar roze en goed nieuws. Het sal en het moet!! Lieve meiden: proost. Op een nieuw en fris babyrinth!! I love you all!!!!!!