klingel in het babyrinth- deel3!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by klingel, Dec 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

Mar 6, 2007
    10,048
    5
    38
    Sakia: Gefeliciteerd!!!!! Geniet van je dag!

Sil: nr 8 bevalt me wel:D

BM: wat goed van je mannetje!!

Taliaa: Klingel is op mijn verjaardag bevallen, schiet eens op dan kan jij op Sas dr verjaardag bevallen

2. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,834
    3
    38
    @Sas, GEFELICITEERD, fijne dag vandaag!

3. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    1,303
    0
    0
    noorden
    * wipt ff snel het baybrinth binnen om *

Sas een geweldige, relaxte en gezellige verjaardag te wensen!

Sikki een dikke knuffel op UW te geven
    Sikkiman ook maar een knuffel te doen, want die lijkt nog wel UW-er dan Sikki :D

Sil veel plezier te wensen met al die vrije dagen en met het genieten van het prachtige gezinnetje!

Klingel en Florine een smak te geven

Taliaa te vertellen dat ze nu toch echt moet gaan bevallen. (En haar ondertussen heel veel succes te wensen, want het gaat gewoon gebeuren vandaag of morgen!)

BM te feliciteren met een loslopend zoontje (dat klinkt raar :( :$)

en alle anderen te knuffelen, smakken en een fijne dag te wensen!

* race nu snel het babyrinth weer uit... werk...werk...werk...*

4. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    pollewopjes!

@sas: gefelicipiemelteerd met je verjaardag!!
    wat ik je wens is HEUL simpel.
    het begint met zere titten, een groeiende buik en veel hormonsters, en het eindigt na een interessante werpsessie in een prachtsaswiegje! :)
    en wel in 2011! :x

nou ja, het begin in 2011, laten we niet teveel EIsen.
    nou ja, eigenlijk kan t NU al begonnen zijn! :)

smak op joe!

@zorra broccola: ja hiha, florine en jij verjaardagsgenootjes he :)
    leuk zeg!
    wat er ook gebeurt, mocht het doolhof ooit ontploffen, of ik toch echt definitief over zijn gelopen naar mijn geitenwollensokkentopic, dan zullen jij en ik altijd aan jou en florine denken op de 21e!

*doet even turbohuiltje*

;)

@taliaa de drama laatmaar lalalaa: werkelijk waar, gij zult bevallen!
    wat KLOTE dat strippen niet kon :x
    :(

echt wel dat jij er doorheen zit, als je normaal kon zitten..
    vind t zo sielug voor je!

je moet nu echt verlos(kunde)t worden hoor.
    maar je wil 'zelf' en zonder inleidsels.. jeetje. ben zo benieuwd wat morgen brengt.. tenzij vandaagvannacht toch???

dikke knuffel lief, hang in there!

@.. ik moet nog zoveel reageren :x maar ik kwam nu alleen maar even sas een piemelsmak geven eigenlijk.

er kreunt iemand heul sielig, daar gaak heen.
    gister prikjes gehad en nog beetje van slag denk ik.

@date: ja date in de lentezomer in de school, das een date!
    allemaal hierkomen en komen piemelen.
    weet zeker dat dat HI LALALA RISCH wordt! :D

@sik: arm schatje wat een UW.
    inderdaad, het wordt steeds meer een now or never gevoel misschien.. :(
    maar ik geloof er, sinds jouw mk, echt in!
    jij toch ook?

het kon, en het kan. dus het SAL.

maar wanneer weet niemand... :(
    zaterdag 14 dagen na punctie?
    ieks......

ik begrijp dat je de testdatum geheim houdt ;) en dat vind ik wel een goed idee eigenlijk.
    (of ik heb niet goed bijgelezen vannacht op gsm :) en de datum gemist)

anyway, 7 years in tibet moest ik ook aan denken.
    als zwanger, dan komt BRAD eraan let maar op!

bob brad barolo sikki.
    so!

@jo: knuffel terug schatje! druk op werk?
    take care!

@sil: lekker genieten jijjullie!

@nyn: bijna sterrefeest :)
    en heerlijk dat hypobouw nu echtbijnaecht gaat beginnen :)
    hoest met stort-ongi? :x
    nou ja ' geniet ' er nog maar even van NHNK! :p

@ongi: wanneer zou de mijne weer eens komen?
    was altijd hysterisch regelmatig- vind t wel weer tijd worden eigenlijk.

@emma: hoe is jij en waar is jij? smak op jij in elk geval!

@zara: zie emma! wanneer is weer dusseltijd?

@sik: hee, een gentdeet ook?
    waarom? toe aan nieuw ziekenhuis? kan ik me voorstellen- je gaat gewoon alle opties langs he..

maarrrrr doe een klingel- plan de volgende ronde (ik had al geEIst dat ik 3 :$ cryos terug mocht bij U terwijl ik zwang bleek :()
    elders en wees en BLIJF zwang!!!

het moet ...

@bright: hoe was je disconacht eigenlijk?
    en hoest met de titten?

@titten: ieks ik moet gaan!

SMAK en straks meer!

5. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,060
    2,201
    113
    Brabant
    ha lieverds!!!

@sikki, denk aan JOE!!!!! Oh meissie, breng ons een van de komende dagen MOOOOOOOOIIIIIIII nieuws! dapper van kraambezoek!!!!

@klinkel: ongi? je geeft bv??? weet niet wat "normaal" is (bij mij hysterisch niet regelmatig) maar dat kan nog wel wegblijven hoor!!!!
    Hoe is het verder met jou? herstel je een beetje????

@llemaal... vriendinnetje is langs geweest, even afleiding. dochterlief is bij mijn moeder. Die komen vanmiddag samen langs tot mijn man thuis is, ik kan niet meer voor isabella zorgen. *huil*
    Oja, wat een POEP weer!!!! Echt weer dat iemand goed nieuws MOET komen brengen om de dag weer een beetje op te fleuren, dus... wie wil??

knuff voor joe all!!!!

Taliaa

ps, de degene die mijn hyvesvriendje zijn: wrs zal er een snelle hyves post komen na bevalling, manlief heeft zo'n hypermoderne telefoon sinds een week(haha, net als heel nederland, alleen ik ben hopeloos ouderwets). Als jullie iets lezen: post het hier dan even! En anders doet buddy uit pco clubje het ook hoor!!!

6. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

Jan 16, 2009
    2,188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Sas gefeliciteerd meis met je verjaardag!!! Ik hoop op een geweldig jaar voor je vol met roze (of blauw natuurlijk ;)) en een steeds groter wordende buik! :D

Sik: hoe gaat het liefie?

Taliaa: :( Nog niks? Hoe gaat het met aardbei? En hoe laat morgen afspraak?

Zorra: Gerodi nog spuitluiers?

Klingel: ongi mag wel weer?!?! Schat je geeft volledige bv. Ik werd echt pas ongi toen ik helemaal gestopt was. Eerder kan ook, maar dat is meer uitzondering dan regel. Dus is heeeeel normaal hoor! Niet voor niks zeggen ze dat volledige bv een soort van (onbetrouwbaar!) anticonceptiemiddel is... ;) Florine alweer haar vrolijke zelf?

Hier: net naar gyn geweest. Alles ok. Mocht wel wat rustiger aan doen. ;) Goh. Beeb ligt met hoofdje naar beneden, maar kan volgens haar nog alle kanten op. Groeit goed van buiten, geen echo gemaakt. Wel nog even urine gecheckt omdat ik vaak last van mn buik heb. Zitten wat leukocyten in dus gaat op kweek, dinsdag belafspraak of ik een urineweginfectie heb.

7. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Sas Van harte gefeliciteerd met je verjaardag:!!!!!!!
    Ik hoop dat je ondanks het vieze weer toch een leuke dag hebt....
    veel plezier vandaag :D

@EGO

VAKANTIE!!!!!!!!!!

8. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey lieve meisjes,

Even snel een berichtje van mijn werk, anders moet ik zoveel bijlezen iedere keer, hihi.

@Sas,
    *zingt hardop* HEPPIE BEURSDEEJ TOE JOEEEEEEEEEEEEEE, HEPPIE BEURSDEEJ TOE JOEEEEEEEEEEEEE *stopt acuut met zingen na glasgerinkel*
    Fijne dag vandaag meis.

@Taliaa,
    Niet kunnen strippen?? MOK :x
    Ik hoop dat vandaag je laatste dag is met BIB meis. Mooie dag vandaag, precies een half jaar na geboorte van ons meisje ;)

@Sikki,
    Bah van de UW meis. Ik hoop zo dat alle voortekenen ook daadwerkelijk iets positiefs betekenen. DUIM DUIM DUIM

@Jo,
    Zwaai terug!!! Succes op je werk!!

@Klingel,
    Ongi duurt nog wel even, haha. Wees blij ;)
    Ik ben nog niet weer ongi geweest na geboorte Lynn en ik mis het ook absoluut niet :D
    Enne Disconacht was gezellig, maar zo niet leuk de volgende ochtend, haha. En titten gaat goed mee!!

@Emma,
    Ik heb verklevingen overgehouden aan een gecompliceerde blindedarmonsteking. Heeft een week lang meer dan een halve liter ontstekingsvocht in mijn buikholte kunnen rondwoekeren en dat heeft allemaal littekenweefsel veroorzaakt. Alles zat aan elkaar vast. Mijn eierstokken aan mijn baarmoeder, baarmoeder aan blaas, blaas aan buikwand enz enz. Nu is het allemaal wel iets beter, maar niet alles is weg helaas.

@meet&greet :D
    Wanneer wanneer?? LEUK LEUK LEUK!!!

@BM,
    Je hebt PB terug ;)
    HOop dat je geen urineweginfectie hebt meis. pfff

@de rest
    PIEMELSMAKKIE OP JOEN WANKIES ;)

@hier,
    Lynn vandaag alweer een half jaar. Zucht, wat gaat de tijd toch snel. Vorig jaar besefte ik me net goed en wel dat het toch echt gelukt was en nu is ze alweer zo groot. Pfffff

liefs

9. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Sil vakantie!!!!!!!!!!!

Eindelijk maar toch. Lekker genieten van je gezinnetje!!!

10. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    twente
    Happy halfjaardag to Lynn happy halfjaardag to Lynn!!!!!!!!

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

Mar 6, 2007
    10,048
    5
    38
    Klingel: ja ja, de 21e oktober is de moost bjoetifoel deey of my life!! En niet overstappen jij, geitenwollensokken kriebelen...!

Bright: wowie alweer een half jaar!!

Sil: geniet van je vakantie! Zal ik mn adres even pb'en voor de appelbeignets??

Taliaa: het is nu al een eigenwijsmeisje, van wie heeft ze dat???

BM: gaat iets beter met Gerodi, dank je, lief van je. En jij nu ZITTEN!!!!! (of gewoon naast Maartje gaan liggen)

12. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    twente
    Lady gelukkig gaat het beter met Gerodi....

Hier Mathijs ineens hoge koorts:$ nu zetpil gegeven en ligt ie zielig te zijn op de bank..:( vakantie begint alweer goed......

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Bedankt voor de lieve felicitaties en verjaardagswensen!!! Heel lief :D

@ Taliaaa, nog niks aan het handje? Maar jij MOET vandaag gaan werpen hor! Is zo afgesproken en 16 december is een goede datum in december. Tussen sint en kerst in. Kun je na sint bijkomen, dan verjaardag vieren en bijkomen en dat kerst! Heb je iedere week iets in december :)

@ Bright, my GOD... Lynn alweer een half jaar. Het vliegt voorbij!

@ Sil, YEAH vakantie!!! Geniet ervan!!!

@ Klingel, nog niet ongi. Ik heb er dan wel geen verstand van, maar ik heb ook wel vaker gehoord dat het bij bv nog wel ff kan duren.

Verjaardag is eigenlijk best but vandaag :( Ben gister ongesteld geworden, maar loop vandaag echt leeg! Niet normaal, kan elk half uur naar de plee om mezelf te verschonen. Vannacht gigantisch doorgelekt! De hele dag al takke-hoofdpijn, duisel en missel :(
    Maar goed, ik ben van plan de komende 10 maanden niet ongi te worden dus dan ist nie zo erg :D
    Maar toch wel beetje mok omdat ik eigen verjaardag verpest. We zouden uit eten gaan, maar ga mezelf zo in de weg zitten daar dat ik pas. Echt geen zin in, voel me totaal niet lekker. Maar dan baal ik weer omdat Sasman er zo'n zin in had en ik de laatste weken wel vaker afhaak bij leuke dingen. Trutje dat ik ben (een hormonstertrutje) *ZUCHT*

*einde klaagzang* Er zijn verdraaid wel ergere dingen in de wereld!!!

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    O nee, Sil! Zie nu pas de hoge koorst van Mathijs. Helemaal overheen gelezen, sorry!
    Das inderdaad een slecht begin van je vakantie meis :(

15. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,834
    3
    38
    @Bright, bedankt voor je verhaal over verklevingen. Eerlijk gezegd vrees ik voor mijzelf hetzelfde als bij jou :(. Ik heb 13 jaar geleden een geperforeerde blindedarmontsteking met buikvliesontsteking gehad. Denk dat ik wel weet waarom zwanger worden bij ons niet lukt ;)8);).
    Had jij eigenlijk last van die verklevingen, pijn of iets? En is er bij jou al snel een kijkoperatie gedaan of ook eerst nog aangemodderd met nog 6 maanden zelf proberen en IUI?

GEFELICITEERD met kleine Lynn, alweer 6 maanden oud :)

@Sil, fijn hoor vakantie tot volgend jaar :p. Begint wel al lekker met een ziek jongetje thuis :(. Begon je vorige vakantie ook niet zo ;)8).

@Taliaaaaaaa, is het al begonnen? Wat een ellende dat je niet meer weet hoe je moet zitten of liggen en dat je niet meer voor je meisje kan zorgen :(. Taliaabeeb MOET nu maar héél snel komen!

@Sas, haaiiiiii

@Jo, zwaaiiiiii

@BM, luisteren naar de gyn hè! Rustiger aan doen jij :x SMAK :D

@Sikki, hoe gaat ie? Ik denk veel aan je en hoop het zo voor jullie!

Hier weinig te melden. Kerstkaartjes gekocht, morgen even schrijven en dan op de post.
    Kerstlunch gister was gezellig, heb wel weer m'n portie zwangerschap en babypraat gehad voor de komende maand, maar het was gezellig :):D.

KNUFFEL

16. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

Jan 16, 2009
    2,188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Sil vakantie!! Maar wat sneu van Mathijs!! :( knapt hij wat op van het molletje??Hopelijk snel weer beter!

Sas wat balen dat je je zo slecht voelt... Anders morgen lekker uit eten? Dan zeg je niet af, maar verplaats je alleen ;)

LadyZ: fijn dat Gerodi zich weer wat beter voelt!

Bright: thanks voor pb! Enne gaat goed met de titten? :D Gelukkig!

Dikke smok verder!

17. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,834
    3
    38
    Hè balen Sas :(. Kunnen jullie verjaardagetentje niet verplaatsen naar zaterdagavond, zit jij misschien beter in je vel en kunnen jullie samen lekker genieten.

Knuffel voor joe.....smak

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Morgen is nog veel erger... dan ga ik met mijn tante, moeder en oma naar Brussel, richting de kerstmarkt. Kei gezellig, was namelijk mijn idee, en ik had er zoveel zin in! Ik hoop dus maar dat ik me morgen een stuk beter voel! Etentje verplaatsen naar morgen gaat dus niet lukken want dan ga ik al uit eten maar dan met iemand anders ;)
    Zaterdagavond heb ik mijn feestje, zooooo'n zin in... NOT :(
    Op kerstavond ga ik lekker koken voor ons tweetjes, ook lekker en romantisch! :D En het restaurant loopt ook niet weg... en Sasman tot nu toe ook nog niet ;)

Ooooo, ik hoop dat ik morgen een stuk gezelliger ben en me een stuk fitter voel!

Heb wel vanmiddag de badkamer gepoetst en het bed verschoond :D En dat op mijn verjaardag, ook een prestatie toch! :D

19. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,834
    3
    38
    @Bright, nog even een vraagje :D. Waren die verklevingen ook de reden waarom jullie ICSI hebben gedaan? Ja sorry voor alle vragen hoor, ben denk ik een beetje m'n kansen aan het inschatten :). En hou wel van verhalen die uiteindelijk positief uitpakken, probeer ik weer hoop uit te halen ;).

20. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,060
    2,201
    113
    Brabant
    achhhhh Matthijsje toch. snel opknappen kerel! @silvia, wat kunnen ze snel ineens ziek zijn he?
    Maar ook weer beter hoor!!!

@emma, heeft de gyn daar niks over gezegd dan? (dat dat mogelijk de oorzaak kan zijn)

@sikkiiiiiiii: hoe gaat het meid???

@Bright: een half jaar?? SHOCK!!! gefeli met deze dag!!!:):)

@bm: ga je dan wel eens rustig aan doen??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@saskie, lieverd toch... heftig zeg. waarom zo heftig ongesteld nu? komt dat door spuiten???(sorry, maar wil het zo graag snappen voor de mmmeisjes). En dat jij je zo voelt is LOGISCH! En dat je dan niet uiteten gaat is ook LOGISCH! En sasman vindt dat ook!!!!!!!!!!!!!!!!
    En gaat het morgen wel lukken dan??? denk aan jezelf hoor meid!!!!!!!
    En sorrysorrysorry ik kan me niet aan de deal houden... geen dorpsgenootje op je verjaardag:(:(

@llemaal, haaizwaaidoei

Share This Page